Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 451 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 5
Celkem: 451

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

08.01 2009 17:18


ahoj vsichni,poradi me nekdo prosim na kolik hustit zimni a letni pneu,letni mam 255/60 R16,zimni 195/65 R15 nasel jsem to na vicku od nadrze,ale nejak se v tom nevyznam,dystak sem hodim foto diky moc
nahoru

sponzor





08.01 2009 17:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.01 2009 17:19


Majkl Iverson:
ahoj vsichni,poradi me nekdo prosim na kolik hustit zimni a letni pneu,letni mam 255/60 R16,zimni 195/65 R15 nasel jsem to na vicku od nadrze,ale nejak se v tom nevyznam,dystak sem hodim foto diky moc


Huštění pneumatik v zimě

Při chladném počasí se může stát, že tlak pneumatiky zaznamenaný na tlakoměru se může zdát nižší, než ve skutečnosti je.

Je-li například pneumatika nahuštěna na tlak 2 barů při okolní teplotě 20 stupňů, tak v případě, že teplota klesne na 8° C, bude manometr hlásit tlak 1,9 baru.

Tento údaj může být zavádějící, protože nemusí nutně znamenat, že je pneumatika nedostatečně nahuštěná. Nemá tedy cenu hustit pneumatiky v zimě na vyšší tlak.

Zdroj: Michelin
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

08.01 2009 18:58


Není řešením nafoukat gumy dusíkem nebo čím se to fouká aby to mělo tlakovou stálost? Není to tak drahé a je klid, pokud tě tak rozdíl 0,1 bar trápí
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

08.01 2009 22:01


Hans:
Není řešením nafoukat gumy dusíkem nebo čím se to fouká aby to mělo tlakovou stálost? Není to tak drahé a je klid, pokud tě tak rozdíl 0,1 bar trápí


mne to netrápí, ja odpovidal na dotaz citací z článku
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 2.1. 2008
Příspěvků: 2322 | Témat: 149

09.01 2009 8:34


lumirs:


mne to netrápí, ja odpovidal na dotaz citací z článku


já vím, já jen tak, jestli to není jedno z možných řešení...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.01 2009 12:09


Hans: Já mám huštěny letní i zimní gumy tím "plynem" na předepsany tlak. U mě je to tlak 2.2, a nemám s tím jediný problém.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

09.01 2009 12:16


Petan:
Hans: Já mám huštěny letní i zimní gumy tím "plynem" na předepsany tlak. U mě je to tlak 2.2, a nemám s tím jediný problém.


jo,jo kdyz sem hodim ten obrazek pomuzes me z toho vycist kolik je ten predepsanej tlak?diky
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.01 2009 12:55


Majkl Iverson: Jasně, že pomůžem.

Jen je potřeba si uvědit, že každý rozměr pneu má sám o sobě předepsaný hustící tlak, který je dále závislý na předepsaných hodnotách výrobce auta.
nahoru

sponzor





09.01 2009 12:55


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

09.01 2009 20:15


Majkl Iverson:


jo,jo kdyz sem hodim ten obrazek pomuzes me z toho vycist kolik je ten predepsanej tlak?diky


ja to nejak nechapu, ty to mas azbukou? tam mas prece obrazek i s cislem, na kolik to mas foukat, tak v cem je problem?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

09.01 2009 20:23


lumirs:


ja to nejak nechapu, ty to mas azbukou? tam mas prece obrazek i s cislem, na kolik to mas foukat, tak v cem je problem?

Problem je mezi stitkem nadrze a zdi za dotycnym ale tak, prece jsme skoro rodina, pomuzeme mu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

09.01 2009 20:34


sTeblo:

Problem je mezi stitkem nadrze a zdi za dotycnym ale tak, prece jsme skoro rodina, pomuzeme mu


no jako vodsuud podsuud jen mi prijde ulet to fotit, vkladat a my mu pak reknem, co tam vidime
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.12. 2008
Příspěvků: 259 | Témat: 25

09.01 2009 22:00


nemam to tam,kamos co ma A6 to tam ma krasne pochopitelne ja tam nic takovyho jako rozmer kola a na kolik nemam ale bylo mi receno ze jinde to byt nemuze
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

10.01 2009 11:41


Majkl Iverson:
Na rozmer kaslej. Nevim teda jak se na 255 rozjedes, ale standartne se fouka na 2,2 bar
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

27.03 2010 20:15


prosím, na kolik nafoukat 235/40?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

27.03 2010 20:19


vencaa6: Aby nebyli přehuštěné ani podhuštěné
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.03 2010 20:20


vencaa6:
235/45 tlačím na 2.5
nahoru

sponzor





27.03 2010 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

27.03 2010 20:41


root:
vencaa6:
235/45 tlačím na 2.5


ok, to tam mám, takže nechám. díky.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

06.07 2010 19:45


235/45 na 2,5 ? Takže na 225/45 to bude asi to samý, což?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

07.07 2010 9:52


Jo jo, jde o profil, ne o sirku
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

11.07 2010 8:31


Já tlačim do 225/45 taky 2.5 a je to tak akorát. při menším tlaku se deformuje profil pneumatiky a špatně se sjíždí.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2012
Příspěvků: 40 | Témat: 8

20.08 2012 18:12


Jak je to s tlakem na 195/65 R15 ?..Já mám 31 PSI není to moc?

Díky
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email