Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 327
Uživatelů: 3
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

24.07 2012 7:10


Zdravím, rád bych prosím získal další informace k opravení mojí Klimatizace*. Loni před sezonou mě Klimatizace* postupně přestala foukat studený. Než jsem se k tomu dostal bylo po sezóně. Letos mě manželka řekla, že už by to fakt chtělo . Tak jsem klimu nechal doplnit - bylo tam 330g doplnili to na těch 550 +-50g. Klimatizace* i přimazávala , takže OK. Po naplnění jsem zjistil, že ale stejně nejde. První co následovalo napojení na diagnostiku s výsledkem - bez chyb, takže snad OK. Potom jsem se do toho pustil já ze zkušeností které mám a které jsem načerpal od známých a na tomto serveru. Vyzkoušel jsem ventilátor Klimatizace* co je u chladiče nad kompresorem. Do toho při vypnutém stavu teče 0,69V když zapnu klimatizaci tak tam je něco kolem 3,1V , ventilátor se netočí. Zkoušel jsem ho napojit na tvrdo a běží bez problémů, takže možná taky OK. Další věc kterou jsem se podíval byl Kompresor* - ta středová část magneticé spojky v řemenici na kompresoru se po zapnutí Klimatizace* neroztočí. Zatím jsem nezměřil signál na tu spojku ale rukou sní lze bezproblémů otáčet. Snažil jsem hledat podle různých elektrických schémat ať už tady odsud nebo odjinud, ale nikdy jsem nenašel to přesně pro mě. Je ta spojka závislá na signálu z climatronicu a jde už jen přes teplotní snímač? Nějaké pojistky, které souvisí s klimatizací jsem již zkontroloval, ale bez schématu se to hůře hledá. Rád bych proměřil čidlo na tlak a čidla na teplotu pokud jsou tedy dvě, ale nevím kde jsou - Můžete prosím poradit?

Děkuji za jakoukoliv přínosnou odpověď
nahoru

sponzor





24.07 2012 7:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

25.07 2012 7:12


Vyzkoušej na klimatizaci test akčních členů. vše toto by se ti mělo spustit, sahara, Kompresor* a budeš mít na půl jasno. Předpokládám, že ti econ nesvítí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

25.07 2012 7:31


AUDI A6 Avant (4B, C5) [11/97-01/05]
1.9 TDI* 08/01 - 01/05 96 130 1896 4 Diesel AVF, AWX

Skočím na parkoviště a hned vyzkouším zda svítí econ.

Náhodou schéma by si mě prosím nevytáhnul?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

25.07 2012 8:06


Tak ECON svítí
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

25.07 2012 14:11


Jestli nejde vypnout, tak je závada na klimošce, ale často není medium, ale to by ti napsalo chyba tlakového čidla. Zmáčkni ten econ jestli nejde zhasnout, potom mě pomáhá, že dám auto pri vypnutém klíču a econ zhasne, mám totiž econ tlačítko nějáké postižené a nemůžu ho zas rozsvítit či zhasnout.
Naposledy upravil knedlifek dne 25.07 2012 14:17, celkově upraveno 2 krát. (39% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

25.07 2012 14:12


Jsem přehlídl tvoje auto v titulku, tak mi trvalo, než jsm to vymazal.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

25.07 2012 14:18


Jen co je v Etce ti můžu vytáhnout, ale v tomto případě ti je zatím k ničemu, jelikož bys to doma neopravil.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

25.07 2012 14:49


No nějak sme si nerozuměli, ECON svítí když ho zmačknu když ho zmáčnu znovu tak se vypne. Dalo by se říct že ovládání vypadá korektně jen to prostě nefouká studený. To schéma z Etky by mě pomohlo, můžeš mě prosím poskytnout.
moc děkuji
nahoru

sponzor





25.07 2012 14:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

25.07 2012 20:38


tak jsem demotoval Kompresor* ale nechal jsem ho na "hadicích" a natvrdo jsem ho spínal 12VDC magnetická spojka cvakala ale zdalo se me jako by možná málo, no každopádně jsem ji sepnul, spojka cvakla ale když jsem točil s řemenicí na kompresoru tak jsem vůbec necejtil že by šel do zatěže , prostě žádný odpor. Měl by tam podle mého názoru nějaký být nebo tam bude odpor při vyšších otáčkách?

jak je to s kompresorem?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

26.07 2012 7:07


Schéma ti večer udělám, jestli se dostanu k etce. Ale to by mohlo být ono, jelikož, pokud není natlakovaný plyn ve vedení tak se nesepne sahara. Odpor by tam rozhodně měl být, nepovím ti jak velký, ale je to Kompresor* (jistě bude vyběhaný, tak výkon bude stupňovat otáčkama), ale jak jsi řekl že není žádný odpor tak bych řekl že je to opravdu spojka. Hlavně bys cejtil jak ti jezdí píst uvnitř kopresoru, či nějáká jiná pohybující se součást.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

26.07 2012 7:13


Souhlasím s tebou, teď by mě zajímalo zda jde rozdělat část kompresoru kde je spojka bez toho anichž bych musel vypouštet chladivo. Myslím že to nejde,ale rád bych si byl jistej než to někam za slušný prachy odvezu a budu platit 2x napojení na plničku
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.07 2012 11:27


Nic vypoustet nemusis, spojku vymenis bez nutneho rozebrani tlakove casti kompresoru.Kompresor* samotny pri otacen rukou neklade nijak veliky odpor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

26.07 2012 12:43


Předpokládám tedy ,že ta spojka je v řemenici kompresoru. Mátlo mě trochu to, že spínací signál vede dovnitř na druhé straně kompresoru. Mrknu na tu řemenici a uvidím.

moc děkuju za pomoc
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

26.07 2012 13:51


Tak něják, pokusím ti večer poslat to schéma z etky. Kompresor* jsem nikdy rozdělávanej neměl, ale určitě sundáš řemenici a dále uvidíš spojku. Hledej na gůglu obrázky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

26.07 2012 13:52


Tak spojka je součástí řemenice...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.07 2012 15:00


knedlifek: Neni, je v remenici, ale jeho soucasti neni. Sklada se to z : Pritlacna deska, remenice, elektromagnet. Pritlacna deska je chycena sroubem M6, remenice je zajistena segrovkou a zrovna tak i elektromagnet.
nahoru

sponzor





26.07 2012 15:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2011
Příspěvků: 188 | Témat: 5

26.07 2012 19:10


vlasta:
Neni, je v remenici, ale jeho soucasti neni. Sklada se to z : Pritlacna deska, remenice, elektromagnet. Pritlacna deska je chycena sroubem M6, remenice je zajistena segrovkou a zrovna tak i elektromagnet.

je to stejný postup i na C4?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

27.07 2012 6:55


Tak už to zvládám vcelku rychle Kompresor* do 10 minut venku a nahozenej taky .

Škoda, že nemam el.schéma a schéma kompresoru. Vlasto -> teď když si to napsal tak je mě to myslím jasné, ten vnitřní skoro hranatej výlisek se prostě přitlačí na dno řemenice a dojde k přenosu točívé síly na osu kompresoru(kde je pak nějakej vnitřní mechanismus). Tzn. musí se při správném sepnutí otáčet s řemenicí a to se rozhodně neděje ikdyž nějaké cvakání slyším.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

27.07 2012 7:42


vlasta:
knedlifek: Neni, je v remenici, ale jeho soucasti neni. Sklada se to z : Pritlacna deska, remenice, elektromagnet. Pritlacna deska je chycena sroubem M6, remenice je zajistena segrovkou a zrovna tak i elektromagnet.


Takže se neprodává komplet? To je v pytli.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.7. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 6

27.07 2012 7:46


Mohl by si mě prosím vytáhnout nějaký to elektrický schéma, nejde mě klima(ikdyž si myslím že bude problém ve spojce) a jedno okno.
děkuji
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 15.11. 2011
Příspěvků: 1547 | Témat: 62

27.07 2012 11:39


PRSOO:
Mohl by si mě prosím vytáhnout nějaký to elektrický schéma, nejde mě klima(ikdyž si myslím že bude problém ve spojce) a jedno okno.
děkuji


Etku mám doma a často se tam dostávám dost pozdě poslední dobou. El schéma neumím najít. Jen chéma zapojení HW. Ale u tebe je to v celku jasné, že máš Magnetickou spojku špatnou, když na ní dáš 12V a stale sní můžeš otáčet rukou.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email