Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 prosince 2019
Celkem je zde 20 lidí (17 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: razjel
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 9
Uživatelů celkem: 44 588
Online návštěvníků
Návštěvníků: 3
Uživatelů: 17
Celkem: 20

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

05.05 2012 18:54


zdravím, mám takovej problém nemůžu se dostat se spotřebou pod 6.8l, před tím než mi měnily hlavu sem hravě zvládal 6,1 i 5.8.

byl jsem u kamoše napojil na vag říkal, že je vše ok jenom, že by chtěl přidat předvstřik.

a tak se ptám, když mi přidá předvstřik jakej to má vliv na spotřebu, zvětší se nebo zmenší.
nahoru

sponzor





05.05 2012 18:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 722 | Témat: 52

05.05 2012 19:26


Ricman666: Nedávno jsem měnil motor. předvstřik se dělal bohužel na risku a takový přípravek co mám na řemenici aby zůstal stejný jako před demontáží čerpadla. Ve výsledku byl ale chod strašně měkký až blátivý. Rezimé bylo jasné. Přidat předvstřik. Přidal jsem ho o dost. motor má teď krásný TDI* ořechový zvuk. Předtím mi to žralo 12L a teď jsem na necelých 7L. Myslím si, že ale tvých 6.8L je krásná spotřeba. Co se týče předvstřiku, tak to poznáš hlavně při startování. pokud to nejde na brnk, většinou pomůže trochu přidat.Správně by se to mělo dělat "na hodinky", které našroubuješ pomocí přípravku do čerpadla. Já osobně jsem to nikdy nedělal a nemohu tvrdit, že bych to dokázal. Určitě je tu pár lidí co to umí. Určitě to umí Vlasta. Na R5 (a jiné) je opravdu fachman. Pokud uděláš předvstřik podle TDIgrafu ve VAGu je to vždy špatně.(na R5 TDI* prostě nefunguje) Z mé zkušenosti to má vždy málo. Kontrolu správného nastavení lze provést pomocí Bosch KTS. Pokud si dobře pamatuji, měl by předvstřik být tuším 4°-5°před HÚ.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

05.05 2012 20:39


rakyroky: říkal mi to kamarád servisman co měl taky R5 tku veškerý práce si na tom dělal sám, takže myslím, že i tomu rozumí, akorád mi to diagnostikoval pres něco trochu jiného než vag ale hodně podobné taková bezdrátová kokotinka.

Jinak chytá to max na dvě otočení takže hned.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

06.05 2012 23:47


Nemyslím si, že podle VAGu by to bylo vždy špatně. Používám VAG 10.6 a párkrát jsem si to nechal zkontrolovat hodinkami a sedělo to vždy.
Myslím, že se to tady probíralo, že špatně to dělal VAG do verze tuším 8.

Jinak ano počátek vstřiku může mít vliv na spotřebu. Ale dle mého názoru ne až tak dramatický.
Je to spíše důsledek toho, že motor nepracuje správně a má nižší výkon a víc na to šlapeš.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 7.10. 2011
Příspěvků: 926 | Témat: 95

13.05 2012 12:26


Předevčírem jsem jel z Dačic do tábora(80km) luxusní spotřeba 5,5l jel jsem do 110km/h

Tak teď vím, že to mám zeštělované dobře
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.6. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

20.05 2012 19:59


Nazdar, dokázal by mi někdo seštelovat moji R5 měl jsem to na Vagu tdigrafu, ale jsem z toho trochu hotovy, startovací dávka kolem 17mg, předvstřik mezi 3mi čarami spíš k té horní. Ale pořád to není ono. Kuknul by na to někdo? V okolí Ostravy? Díkec
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

20.05 2012 20:59


Jestli jsi z Ostravy tak napiš Indimu ,slyšel jsem ohledně TDI* motorů na něho samou chválu,jinak uživatel Drak z Frýdku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 100 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio cana_klapky canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s tronic s-line s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email