Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 272 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 270
Uživatelů: 2
Celkem: 272

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

03.04 2012 14:09


Nemáte někdo k zapůjčení frézu na čelní plochu klikového hřídele na 5-ti válcové motory? Nejlépe z KV kraje.

Zaboha ji nemůžu sehnat a kupovat ji na jedno použití opravdu nechci.

Byl jsem snad úplně všude a i v origo Audi servisu na mě koukali jak husa do flašky co že po nich chci, že takové věci nedělají, že mění rovnou celou klikovku.

Samozřejmě to nechci zadarmo.

Kdyby jste ji někdo měl, nebo věděl o někom kdo ji má, budu rád i za kontakt.
Díky
nahoru

sponzor





03.04 2012 14:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

03.04 2012 23:04


Bohužel nemám,ale kdybych ji potřeboval, poradil bych si. sehnat troch průměrově podobnou čelní frézu a uložit jí do vysoustružené "trubky" o 0.1mm větší než je průměr klikovky. Tím vznikne vedení. Je- li v tvém okolí nějaký zkušený motorář, jistě ti to srovná a nebudeš muset trávit čas výrobou přípravku. Já vím o jednom tady na rokycansku.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

04.04 2012 9:54


Autoservisů znám mraky, dokonce i v jednom dělám, ale opravdu zkušeného motoráře, který by měl takové vybavení, neznám.

Sehant čelní frézu není problém, jenže to znamená jí koupit. A to si můžu rovnou koupit tu speciální s vedením na klikovku.

Ale asi mi nic jiného nezbyde, než si ji koupit...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.5. 2011
Příspěvků: 479 | Témat: 65

04.04 2012 12:50


já bych zase chtěl vědět,k čemu potřebuješ vyfrézovat klikovku? :-O
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

04.04 2012 12:51


t_kali: tak ještě jinak. Bude to zdlouhavější. Na dno té vodící trubky dej místo frézy šmirgl nalepený na rovném podkladu tak abys ho mohl několikrát vyměnit. jde o to, jak moc máš tu klikovku zraubovanou.

Ještě mi napadá, že v sadách na opravu ventilů bývají i rovné čelní frézy.

Lucas: když není správně utažený šroub řemenice, tak řemenice vandruje(spolu s celými rozvody se rozhazuje časovaní) a vymačká dosedací plochu na klice. Většinou stav těsně před tím než se to potká.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

04.04 2012 22:25


rakyroky:
t_kali: tak ještě jinak. Bude to zdlouhavější. Na dno té vodící trubky dej místo frézy šmirgl nalepený na rovném podkladu tak abys ho mohl několikrát vyměnit. jde o to, jak moc máš tu klikovku zraubovanou.

Ještě mi napadá, že v sadách na opravu ventilů bývají i rovné čelní frézy.

Lucas: když není správně utažený šroub řemenice, tak řemenice vandruje(spolu s celými rozvody se rozhazuje časovaní) a vymačká dosedací plochu na klice. Většinou stav těsně před tím než se to potká.


Pokial to je tak romrdané že by sa to už už potkalo tak to si neviem predstaviť ako to chceš zrovnať na kolene.....

....raz som takto riešil osadenie na zotrváku tiež bol povolený , je to o ničom

pokial by tam bola vola do dvoch troch desatín prilepil by som to lepom na ložiská a dobre dotiahol a malo by to držať....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

05.04 2012 10:02


rakyroky:
to už docela zavání fušeřinou

MUFTY:
nic rozmrdané nemám, mám jen lehce otlačené to čelo na klice, ale ta řemenice není úplně rovně, tak trochu hází.
Za prvé mi to kurví napínák a za druhé mi asi odešlo díky tomu ložisko na visko i na altíku.
A budu na to dávat všechno nové, altík, ložisko na visku i klimakompresor a nechci aby mi taková kravina zkurvila všechny tyhle nové věci.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

05.04 2012 11:54


t_kali: Budeš dávat i řemenici, nebo použiješ tu starou? Pokud tu starou, tak jíě přerovnej na soustruhu. To házení může být spíš tou řemenicí, případně může být utržená od té vnitřní gumy.
nahoru

sponzor





05.04 2012 11:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

05.04 2012 14:06


Ta guma se mi nezdá odtržená. Zkoušel jsem jí i upnout do soustruhu a měřit házivost úchylkoměrem a neházela.

Ale určitě tu dosedací plochu na řemenici zkontroluju, popř. ji radši vyměním celou.
Protože aby mi zkurvila ten zbytek, tak za to mi to nestojí.

Ale kliku kvůli tomu měnit nechci, když vám, že jde srovnat.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

05.04 2012 14:59


t_kali: trochu OT.Utrženou řemenici poznáš docela spolehlivě tak, že když s ní naplocho klepneš o podlahu, nebo o ponk tak v ní cvakne.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

05.04 2012 15:00


t_kali: trochu OT.Utrženou řemenici poznáš docela spolehlivě tak, že když s ní naplocho klepneš o podlahu, nebo o ponk tak v ní cvakne.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

05.04 2012 20:36


t_kali:
Ta guma se mi nezdá odtržená. Zkoušel jsem jí i upnout do soustruhu a měřit házivost úchylkoměrem a neházela.

Ale určitě tu dosedací plochu na řemenici zkontroluju, popř. ji radši vyměním celou.
Protože aby mi zkurvila ten zbytek, tak za to mi to nestojí.

Ale kliku kvůli tomu měnit nechci, když vám, že jde srovnat.


Držím Ti palec, ale neviem či sa ti to podarí, myslím si že ta remenica tam nemože mať takú volu aby tak hádzala aby to poškodilo ložiska , ten napinák bude asitancovať hore dole....

renovujem veterány a ak bol podobný problém tak demontáž kluky .....pretočiť na manší priemer, zarovnať osadenie, vypúzdriť otvor remenice prerovnať čelo....a beží v troch stovkách....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

05.04 2012 23:38


rakyroky:
Dík za radu, vyzkouším.

MUFTY:
Myslím, že jsme se moc nepochopili. Ta řemenice nemá vůli. Ale jak je upnutá na klice lehce nakřivo. Tím lehce myslím, že úchylka od rovinnosti čela na klice bude na jejím obvodu řádově desetiny milimetru.
Jenže na průměru řemenice to může bý už i několik milimetrů. Teď si představ jaké tam při těch otáčkách vznikají torzní kmity (tím spíše, že hmotnost té řemenice rozhodně není zanedbatelná a navíc soustředěná u obvodu = značný moment setrvačnosti) a o kolik se neustále sem a tam vychyluje mikro řemen.

Napínák řemene by utlumil pouze radiální kmitání, ale ta řemenice kmitá hlavně v axiálním směru a to ten napínák nepobere a přenáší se do ložisek ostatních
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

06.04 2012 11:51


t_kali:


Takhle nějak jsem to myslel s tím šmirglem. černý je materiál, červený šmirgl a modrý jsou obvodový šrouby.
Jako vedení by mohlo posloužit starý rozvodový kolečko s odsoustruženým klínkem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.5. 2010
Příspěvků: 857 | Témat: 6

06.04 2012 12:52


rakyroky:
Pěkný obrázek.
Mimochodem ty jseš asi fakt mistr improvizace

To s rozvodovou řemenicí mě napadlo taky, ale zatím si to nechávám jako opravdu poslední zoufalou možnost.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

07.04 2012 20:37


t_kali:
rakyroky:
Dík za radu, vyzkouším.

MUFTY:
Myslím, že jsme se moc nepochopili. Ta řemenice nemá vůli. Ale jak je upnutá na klice lehce nakřivo. Tím lehce myslím, že úchylka od rovinnosti čela na klice bude na jejím obvodu řádově desetiny milimetru.
Jenže na průměru řemenice to může bý už i několik milimetrů. Teď si představ jaké tam při těch otáčkách vznikají torzní kmity (tím spíše, že hmotnost té řemenice rozhodně není zanedbatelná a navíc soustředěná u obvodu = značný moment setrvačnosti) a o kolik se neustále sem a tam vychyluje mikro řemen.

Napínák řemene by utlumil pouze radiální kmitání, ale ta řemenice kmitá hlavně v axiálním směru a to ten napínák nepobere a přenáší se do ložisek ostatních


...ale ano pochopil som čo si myslel, remenica aj s rozvodovým kolom je naqsadená na priemer a dotlačená šrobom na čelo, ak je presné osadenie na hriadeli tak to čelo by tak nemalo hádzať tou remenicou.
nahoru

sponzor





07.04 2012 20:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email