Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 393 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 387
Uživatelů: 6
Celkem: 393

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 55 | Témat: 19

22.02 2012 22:24


Ahoj auďáci!
Měl bych na Vás dotaz, a byl bych vděčný za radu. Co si myslíte o chiptuningu auta a6 1999 2.5 tdi, má ovšem 400000km najeto. Nevíte také dobrou firmu, která chiptuning dělá v Brně nebo okolí? Děkuji moc!
nahoru

sponzor





22.02 2012 22:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.4. 2011
Příspěvků: 107 | Témat: 3

22.02 2012 22:33


myslím si o tom, že turbo (spojka) půjde do hajzlu (jestli už tam není)
Naposledy upravil Tem dne 23.02 2012 12:14, celkově upraveno 1 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

23.02 2012 11:19


Ja osobně bych se na to vys..l.Bud rad že ti to ještě jezdi.Jak to ochipuješ pujde to všechno srat.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.02 2012 11:23


pokial je vsetko ok, tak nevidim dovod to nechipovat, niekolko clenov aj ja mam chipovanu 2.5 a jazdiiii
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

23.02 2012 12:01


quattro99: to maš pravdu když je všechno OK.Už jsem viděl přeraženou kliku na pul po čipovani.A 400 najeto na chip si myslim už je risk.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.02 2012 12:05


nebude, moj stary motor mal cez 400000 a bol cipovany ktovie ako dlho ja som to tak kupil,jazdil som stym ako blazon a nic mu nebolo dodnes jazdi spokojne v druhej A6, kamos na Golfa IV najazdenych 370000km, ma tam z povodnych 66KW nadopovanych 120kw a slape to uz dva roky a vobec to nesetri
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

23.02 2012 12:08


jo ale v golfu je to o něčem jinym
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

23.02 2012 12:14


a co moj stary motor, ktory ma uz cez 500000 pritom ja som to kupil cipnute a kto vie kolko to tak najazdilo, ja som stym najazdil 40000km s tazkou nohou a nic mu nieje, riziko je pri aute ktore je z 800 stocene na 400, prerazenu kluku som videl aj na necipovanom ducate, skor by som pochopil prepaleny piest, ohlu ojnicu atd ako prerazenu kluku...
nahoru

sponzor





23.02 2012 12:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

23.02 2012 14:48


V Brně a okolí dobrá firma neexistuje. Buď dojedu.. a jezdím často, nebo TDI FUN. /Těšín/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2012
Příspěvků: 55 | Témat: 19

23.02 2012 19:26


motorpower:

Děláš chiptuning?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.3. 2007
Příspěvků: 87 | Témat: 5

23.02 2012 22:38


Upravuji auta , proto se nabízím.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

27.02 2012 21:26


Hlavně musíte ty V6tky mít v perfektnim stavu a měl by to poznat i sám upravce co to bude dělat!
Nejednou sem se setkal stim že věhlasná firma nalila chip do 2.5 tdi která šla na 5 válců a dojebali to tak že jsem pánovi dával nový motor!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

28.02 2012 10:04


Satas:
Hlavně musíte ty V6tky mít v perfektnim stavu a měl by to poznat i sám upravce co to bude dělat!
Nejednou sem se setkal stim že věhlasná firma nalila chip do 2.5 tdi která šla na 5 válců a dojebali to tak že jsem pánovi dával nový motor!


Pěknej příběh, naprosto vystihuje co se děje na české chptuningové scéně, trochu mi to připomíná situaci, kdy Lordovi chipli 2,0 TFSI s mrtvým turbem na cca 250 koní a on se divil, že ho pojede 1,9 TDI. Jenže čipem mu nevrátili ani původní sériovej výkon Pořád nějak nemoh najít těch 50 kW, co odešlo s turbem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email