Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 263 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 262
Uživatelů: 1
Celkem: 263

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

28.01 2012 14:41


Mili kolegove, chystam se na trochu vetsi servis a rad bych z Vas vytahnul nejaka moudra...Napisu sem to, co vim, budu rad za kazde doplneni, pripadne opravu mych bludu.

1) Brzdy - budou se delat komplet, tam snad zadny problem nehrozi. O brzdovych hadickach vim, zkontrolujem.

2) Predni ramena - taky komplet nova, byl bych vdecny, kdyby nejaka dobra duse poskytla schema s momentama na utazeni. Az to pojede na geometrii, maji si na neco dat pozor (pocitam ze hodnoty shanet nemusim, ty tam snad mit budou)

3) Vymena oleje - tady mam tezkej maglajz co vybrat za olej, je toho po klubu spousta, kazdej tvrdi neco jinyho. Pokud mate nekdo dlouhodobe overenej olej (znacka, specifikace), budu vdecnej. Olej mi to moc nezere, tak litr na 2-3k, aktual tam je 5W40 od shellu

4) Filtr odvetrani kliky - da se k nemu nejak lidsky (myslim zvrchu nebo zespod) dostat? Jsou taky dve alternativy (papirovy, plastovy) jako u 2,5?

5) Jinak mi prijde, ze auto je takovy linejsi, nevim mozna jen pocit (neklepe, nemlati, nebruci, proste motor jde pekne), je neco co zkontrolovat vne motoru (nejaky hadicky....)?

6) Cokoli co vas napadne...

Celkem dlouho se nic nevysypalo, tak to chci aspon jednou za cas poradne prolizt a nerad bych na neco zapomnel...

Predem diky

p.s.:Pro stouraly - ano, "hledat" sem pouzil, jen z toho bud nejsem moudrej, nebo sem nenasel, nebo moc protichudnejch nazoru...
nahoru

sponzor





28.01 2012 14:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

28.01 2012 14:45


mike8:
Připiš si tam palivový filtr, výměna svíček by možná taky prospěla.

Olej používám ten, který předepisuje výrobce. Žádná větší moudra bych v tom nehledal.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

28.01 2012 14:48


root: Filtry beru jako samozrejmost Svicky sou tam od podzimu, NGK...
edit: Olej jasne 505.00, ale tech je spousta... Rad bych nejakej overenej, idealne s "lidskym" oznacenim specifikace (xWxx)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

29.01 2012 15:31


Jo a jeste jsem zapomnel za
7) Jaky maji byt tlaky valcu a tolerance?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

29.01 2012 15:44


mám taky 2.8 , už pár let i u předchozích OOOO používám Castrol Magnatec 5W-40 , můj mechanik používá do své A8 4.2 Castrol Edge (specifikaci si nepamatuju)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

29.01 2012 15:50


PEDROA80: To je ten chlapik z Centra v Roudnici? Tomu bych docela veril, vypadal sikovne... Chci tomu svymu dat co nejvic info, at to nemusi shanet sam...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

29.01 2012 15:54


jj, presne ten. Jinak do mého auta mi kdysi nalil magnatec aniž bych se s ním na tom domlouval - to že jsem ho používal už předtím na minulých audi je shoda náhod která mi jen potvrzuje, že s tím magnatecem nedělám chybu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

29.01 2012 15:57


Ten mi delal rozvody, kdyz sem to koupil. Asi jsi me ukecal, az to zaklepe, aspon vim kde bydlis
nahoru

sponzor





29.01 2012 15:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 9.2. 2008
Příspěvků: 2320 | Témat: 38

29.01 2012 16:02


dnes mi dělá právě olej - opět magnatec + filtr Bosch

filtr doporučuji mann,bosch a pod. Ne starline a pod. U těch značkových je výrazně víc filtračních vrstev
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.01 2012 16:08


pokud si ty, nebo prokazatelne nekdo pred tebou nemenil Lambda* sondy a zda se ti vozidlo line, tak vymen i ty (jejich zivotnost je kolem 120-170 tisic)...svicky atd, je samozrejmosti...investice do lamd se ti s velkou pravdepodobnosti vrati na spotrebe, byva to docela znat..

jinak jak psal root, palivovej filtr

po vymene svicek, lamda sond nezapomente vymazat adaptacni hodnoty a auto projet ziveji, zadaptovat..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

29.01 2012 16:12


Lumpiq:
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2011
Příspěvků: 99 | Témat: 2

29.01 2012 22:10


Lumpiq:

po vymene svicek, lamda sond nezapomente vymazat adaptacni hodnoty a auto projet ziveji, zadaptovat..

Tím myslíš odpojení baterky, chvilku počkat, znovu zapojit baterku, startnout - 5min volnoběh a pak 10sec plný?
Jde to i přes VAG?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

29.01 2012 23:14


ne, tim myslim vymazan adaptacnich hodnot pomoci diagnostiky, tak jak se to ma delat...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.01 2012 23:28


dzavel:

Tím myslíš odpojení baterky, chvilku počkat, znovu zapojit baterku, startnout - 5min volnoběh a pak 10sec plný?
Jde to i přes VAG?


Ano to je přesně ono. Ještě jsi zapomněl, že musíš být za plného úplňku oděn pouze v roušce s kosových listů a vůz třikráte oběhnouti s kadidlem proti směru rotace země a až pak; vzplane-li pozemní oheň věz, že elementálové jsou nakloněni.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

29.01 2012 23:29


root:
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

29.01 2012 23:32


root:
nahoru

sponzor





29.01 2012 23:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2011
Příspěvků: 99 | Témat: 2

29.01 2012 23:46


Lumpiq: Máš nějaký odkaz kde se o tom dočtu? Dík.

root: Inu asi tě přijedu navštívit, vypadá to, že budeš odborník nebo blb .

Někde tady jsem četl, že při odpojení baterky dochází k vymazání hodnot a auto se tímto zmapuje (bylo to myslím pro chybu volnoběhu).
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

29.01 2012 23:47


dzavel:
Blb, korunovanej ... mám na to papír
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

30.01 2012 8:12


root:


Ano to je přesně ono. Ještě jsi zapomněl, že musíš být za plného úplňku oděn pouze v roušce s kosových listů a vůz třikráte oběhnouti s kadidlem proti směru rotace země a až pak; vzplane-li pozemní oheň věz, že elementálové jsou nakloněni.
A je jeste potreba bodnout psa do neme tvare a rici trikrat agla!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

30.01 2012 9:50


Chlapi, pranyrujete ho hezky, ale ja bych radsi par odpovedi na puvodni otazky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.01 2012 10:05


mike8:
Chlapi, pranyrujete ho hezky, ale ja bych radsi par odpovedi na puvodni otazky


Plán servisních praci, při daném kilometrovém proběhu má Tvůj servisní technik. Nápomocna mu budiž servisní knížka. Stejně tak má zcela jistě k dispozici veškerá servisní data, od odklonů, přes tlaky až po momenty.

Na ty tlaky se Ti mrknu večer.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

30.01 2012 10:18


root:
Plán servisních praci, při daném kilometrovém proběhu má Tvůj servisní technik.

nema
root:
Nápomocna mu budiž servisní knížka.

nemam
root:
Stejně tak má zcela jistě k dispozici veškerá servisní data, od odklonů, přes tlaky až po momenty.

Nema Na geometrii pojede nekam jinam, tam to snad mit budou
root:
Na ty tlaky se Ti mrknu večer.

Budu vdecnej

Situace se ma takhle - je to sikovnej kluk, dela mechanika u nas na firme, ale to moje je asi jedinej benzinovej V6 co delal. Je to pro me idealni reseni, kdyz jsem ve svete, muze se mi hrabat v aute a kdyz se vratim (i v noci), mam auto zase k dispozici. Mam to do prace 17km a pritelkyne nema papiry. Pri mym case stravenym doma (dejmetomu 5 dni v mesici), pro me neni schudny litat po servisech, kde me stejne bez objednani nevemou, navic s neurcitym vracenim. Nerikam ze je to idealni reseni, ale je to pro me rozumnej kompromis. Navic je zaplatbuh rozumnej a kdyz se mu do neceho nechce, tak to neudela. Tohle dela jako melouch, jen mu chci usetrit praci a co mozna nejvic eliminovat moznosti nejakejch prehmatu....
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

30.01 2012 10:29


mike8:
OKi, servisní manuál na A6 2.8 mám, pohledáme a zjistíme.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

30.01 2012 10:31


root:
nahoru

sponzor





30.01 2012 10:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

30.01 2012 10:42


mike8:

3) Vymena oleje - tady mam tezkej maglajz co vybrat za olej, je toho po klubu spousta, kazdej tvrdi neco jinyho. Pokud mate nekdo dlouhodobe overenej olej (znacka, specifikace), budu vdecnej. Olej mi to moc nezere, tak litr na 2-3k, aktual tam je 5W40 od shellu


Litr oleje na 2-3 tis km je teda sakra hodně. Aby se výrobce posychroval, tak je v normě i litr na 1000 km, ale to neznamená, že je to oukej.

Mám taky auto s 2.8 ACK a osvědčil se mi Shell Helix Plus 10W-40. Je to spešl olej pro auta s hodně najetýma km a vysokou spotřebou oleje. Splňuje normu VW 505.00... Osobně můžu doporučit.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.8. 2008
Příspěvků: 1389 | Témat: 14

30.01 2012 14:15


root: kdyžtak to hoď prosím sem rád se také podívám děkuji
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2012 0:30


Sorry, nebyl jsem dva dny pořádně doma:

2.8 AQD je maličko atyp, má vhánění sekundárního vzduhu, ale na následující to nemá vliv.

Náplně
Olej: 6.5l (500.00, 501.01, 502.00 do roku '99, 503.00, 503.01 od roku '99 a LL)
Chladící kapalina: 6.0l

Svíčky
Norma: BKR 6 EKUB
Moment: 30Nm

Tlaky
Maximální rozdíl mezi válci: 300kPa (3.0 bar)
Kompresní tlak nového motoru: 1.0 - 1.4 bar +-
Hranice opotřebení: 0.9 bar +-

Mazání
Tlak: min 200kPa při 2000^-1

Tvoje spotřeba oleje je fakt dost vysoká, zvážil bych výměnu simeringů ventilů, v extrémním případě překroužkování pístů.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

01.02 2012 0:41


root: Diky, takhle mu to predam. S tim olejem si nejsem uplne jistej, moc to nesleduju, sem tam na to juknu a kdyz je potreba tak doleju. Vymenim ho a DAM* na to pozor, kdyztak pak budu resit.Kazdopadne dik moc!
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email