Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 341 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: tynes
Uživatelů dnes: 2
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 390
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 4
Celkem: 341

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.01 2012 16:26


Nejaky ten cas ma trapi podivne chovanie NGcka po starte (studenom alebo teplom). Motor viac menej normalne nastartuje (studeny treba trocha tocit, teply startne na drc). Otacky normalne po starte vyletia niekde nad cca 1000 a potom zacnu klesat, ale nezastavia sa na teplote normalneho volnobehu, ale padaju niekde k 600 a menej otackam. Potom zalezi od okolnosti, ci zdochne, alebo nie. Studeny vacsinou kvoli obohateniu nie, teply dakedy ano, dakedy nie.

Vzdy ale pri tom poklese otacok celkom znatelne pohasnu svetla, aj podsvietenie pristrojovky. Pohasinaju ale ohodne intenzivnejsie, ako napriklad pri startovani.

Kde hladat chybu? Bude na odchode spinacka, alebo nieco v releovom boxe? Alebo mam brat to pohasnutie iba ako dosledok padu otacok, ze sa odbudi alternator? (kontrolka dobijania svietit nezacne).
nahoru

sponzor





06.01 2012 16:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.01 2012 16:46


A ono se to pak nějak srovná(je to jenom chvilku po startu) nebo to dělá pořád.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.01 2012 16:51


Já mám přituhlej volnoběžnej ventil a po ledovým startu se taky motor sám bez přidání neudrží, ale tohle zhasínání všeho při tom nepozoruju, nemůžeš mít něco ve zkratu? něco, co se spíná na chvíli po startu? Ale zase co je aktivní chvíli po startu za tepla i za studena a pak se to vypne?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.01 2012 16:54


Ale zase s tím pohasnutím, kdyby mi svítila přístrojovka, tak bych to třeba pozoroval taky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.01 2012 17:29


urobi to vzdy po starte, sem tam to chcipa aj ked po deceleracii vyradim (s hodne podobnymi symptomami, ale ked sa hybem, nevsimam si, ci nepohasina pristrojovka).

zaujimave by este mohlo byt, ze podivnosti robi aj autoradio. niekedy sa po pohnuti vypne a znova zapne, niekedy nenaskoci az kym nenastartujem (pritom nakablovane je tak, ze by sa malo zapinat spolu so zapalovanim).

volnobezny ventil som v lete cistil. vyslo z neho nejake svinstvo, ale nie tolko, ze by som to povazoval za problemove. to kratke koleno od spodku sania do volnobezneho ventilu som vymenil, zelvu mam zhruba 2 roky staru, na sklonku leta som nastavoval spodny doraz odmeriavaca vzduchu, pretoze bol o hodne ujdeny a mam pocit, ze uchcava hlavny piest v rozdelovaci tlaku.

tu uvahu o tom, co by to mohlo byt som mal tiez a nenapada ma nic. imobilizer som z auta vymontoval, beztak bol nefunkcny. ten alternator by to byt mohol, ale zasa robi to aj na +- nezatazenej instalacii (s vypnutymi tlmenymi svetlami, klimou atd.).

a je tam este jedna zvlastnost... ked trocha stupli teploty, zakazdym to bol problem studene nastartovat, ked som mal pripojeny 6. vstrek. teraz je pripojeny, startuje to trocha mdlo, skusim ho odpojit, ci to nezacne startovat lepsie...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.01 2012 17:43


sklon k chcípnutí po vyřazení po deceleraci ukazuje na netěsnost sání, chování autorádia ukazuje zase na závadu na elektroinstalaci - buď ztráta napětí na přechoďáku nebo zkrat způsobující pokles vedoucí až k vypnutí rádia nebo kombinace obojího. Rádio by se nemělo vypnout, pokud neklesne napětí pod určitou mez, zpravidla udávající mezní napětí baterky, aby se nepoškodila nebo úplně nevybila. To znamená někde nad deset voltů, takhle velkej pokles napětí nebude jenom poklesem otáček, barerka musí držet 12V i bez dobíjení, na 11 klesá až se zátěží srovnatelnou se startováním. Nemůže jít do zkratu 6. vstřik? Ten je v činnosti po startu, ale zase mi to nesedí s tím, že to dělá po startu i za tepla. Co spotřeba?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

06.01 2012 17:50


když mi auto jezdí každej den, tak se rádio nevypíná ani při startování se mi teď vybavuje, když auto chvíli stojí, tak při prvním startu se na chvíli vypne. To znamená, že Ti tam něco žere fakt hodně proudu v tu chvíli. Vypozoruj souvislost vypínání rádia s chcípáním. Máš palubní voltmetr (3 přídavný budíčky)? Musíš sledovat napětí, když to takhle pohasíná. Nejlíp přímo na baterku voltmetr - nejlíp analog nebo aspoň dost rychlej digitál a ještě k tomu měřit proud klešťákem.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

06.01 2012 18:05


radio sa automaticky vypina skrz odlahcovacie rele pri startovani, to je ok.

siesty vstrek neverim, ze by skratoval, ale skusim ho odpojit. mozno bude netesny a uchlastava sa to?

spotreba je momentalne niekde okolo 10,5 - 11 v meste kratke poskakovacky obvykle pod 10 km.

pridavne budiky nemam ale momentalne mam uz na ceste digitalny osciloskop, snad sa mi s nim podari nieco poriesit... (uvidim, nakolko tolerantne budu vstupy na napatie).

nakoniec to asi aj tak skonci tym, ze rozhodim komplet elektroinstalaciu. obvykle to tak dopadne, ze nech kupim akekolvek auto, v elektroinstalacii ma furt bordel.
nahoru

sponzor





06.01 2012 18:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

07.01 2012 13:17


tak dalsia informacia do skladacky. podla shmu su tu 2 stupne nad nulou. odpojil som 6-ty vstrek. nenastartovalo to sice na drc, ale ovela lepsie, ako so zapojenym 6-tym vstrekom.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

08.01 2012 12:22


Kdyby uchcával, tak elektrické odpojení nepomůže, to by uchcával stejně, jde spíš o to, že může mít menší odpor blížící se zkratu, nebo zkrat někde na jeho kabeláži, potom by to vysvětlovalo i to chcípání rádia. Ono to co jsem popisoval já se dělo s rádiem napřímo, nezávisle na odlehčovacím relé. Hele když dokážou žhaváky ve zkratu u nafťáku během těch pár sekund vyždímat baterku, že nenastartuješ, tak proč by u benzína nemoh zkrat na 6. vstřiku zatížit altík tak, že poklesnou otáčky a všechno pohasne.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.01 2012 12:37


ono to sice startuje lepsie, ale nevyriesili sa uplne vsetky problemy... kazdopadne odpor na vstreku mozem premerat.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

08.01 2012 13:10


Proměř celý vedení i ten spínač, jaký další problémy?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2011
Příspěvků: 41 | Témat: 2

08.01 2012 13:21


a dělá to jen při startu nebo se to zakucká i při jízdě?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

08.01 2012 20:57


volnobeh nie je uplne ukazkovy, sem tam ako keby vynechalo zapalovanie, ale v tahu je to prekvapivo stabilne.

Satan Coupe: ostatne problemy = po deceleracii klesanie otacok pod hranicu volnobehu, tusim sa mi aj raz vyplo radio.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

09.01 2012 4:38


vrci ti vubec ten volnobeznej ventil? ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

09.01 2012 8:46


hej vrci, aj som vyssie pisal, ze som ho v lete cistil a nic moc zakerneho z neho nevypadlo. (jedine teda, ze by mal uklepany kontakt, ale to je nepravdepodobne).
nahoru

sponzor





09.01 2012 8:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

09.01 2012 10:35


bude to znit jako svatokradez .. ale ja sem na to sel takhle:

otevrel sem ho a nejak sem si halabala udelal rysku jak byl zhruba slozenej ... pak sem z neho vysypal hromadu svinstva ... slozil .. ale neprimackl poradne ty packy ... nasadil ... a ejhle .. pro optimalni volnobeh jsem byl o nekolik stupnu mimo nez puvodne ...

ale pokud ti houpe, tak holt ... neda se svitit ... kontrola funkcnich clenu, zda je vse OK ... bud pomuze RLF, nebo SSP ...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

11.01 2012 17:40


hm, mne pripadal ten ventil, ze je nerozoberatelny. ale uz si to mozno od leta poriadne nepamatam.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email