Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 342 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 338
Uživatelů: 4
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

17.12 2011 20:40


Ahojte opat mam problem.... Konecne som spojazdnil na plno moju Audinku, ale zacinam byt trochu sklamany zo spotreby. Palubak pise 13,3L a to ho hladkam, pricom kamos ma taku istu len bez Quattra a automatu a jazdi na 7 L.... Ked ratam tak by som mal jazdit na nejakych 9L ,ked vezmem liter hore koli Quattru a liter koli automatu...

Skuste poradit .... Diiiiik
nahoru

sponzor





17.12 2011 20:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

18.12 2011 10:44


A jakou máš ve skutečnosti? To co ti ukazuje palubák je jedna věc a skutečnost je druhá. Jinak mě strašně žralo auto a nakonec jsem zjistil že prosakují hadičky - teď nevím jak to přesně nazvat - zpětného odvodu paliva ze vstřiků.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

18.12 2011 13:56


Palubak pise od 13 do 13,5 podla toho ako na neho tlacim, ale vcera som si vsimol, ze tak ako pises ty hadicky na prepadoch su mokre od nafty ale zase asi nie na tolko aby mi to zralo o 4 litre viac nez je normal a druha vec ktoru som si vsimol ze ked hodim auto do tiptronicu tak je pri nizkych otackach velmi lenive a neda sa rozbehnut ako keby Turbo* netlacilo, potom akolo 2500 otockach auto vystreli ako raketa....
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

25.12 2011 13:38


Ludkovia auto som dal na PC a je bez zavad, nejaky napad co bz to mohlo byt??? Uz su pomenene aj filtre a taktiez sme vymenili aj vahu vzduchu a nix...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.12 2011 14:00


Myslze od pocitaca Ti nikto auto neda do poriadku. Ja stale vravim, ked nevidim, neopravim.., pretoze je viac vidiet a previezt sa ako pocul opisany problem cez telefon alebo opiany na nete...
Ale zere Ti to fakt strasne. Nieco nie je v poriadku. Nepreklzuje Ti prevodovka? Ked pridas na 5.stupni, otacky by sa nemali skoro vobec pohnut, tj pri rychlosti nad 100-120km
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

25.12 2011 15:22


Oni sa ani nepohnu, lebo ani auto v 5tke nezrychli zo 100 na 120 km/h, potrebuje na to Kickdown* na 4 ku . Predpokladam ze voz s 2,5 TDI* motorom musi slapat ako diabol pri takychto rychlostia.

LUBO opisem ti to este raz najako zjednosdusene:

- motor ide krasne ma super zvuk
- prevodovka OK (inak pisal som ti odpoved ako som vyriesil problem s nudzakom)
- menil som vsetky filtre a aj vahu vzduchu a bezo zmeny
- Turbo* reaguje a nevykazuje znamky poskodenia
- na PC je vsetko OK a v norme


- avsak auto z casu na cas strati vykon asi tak cca na 10 az 20 sekund a potom ho vystreli ako raketu, problem ma na nizkych otackach kde pomaly skoro vobec nereaguje vid. 5 tka bez kickdownu nema silu a mensi kopcek uz podradzuje

- a problem je s tou spotrebou ktora sa pohybuje medzi 13 az 13,5 l.... a je jedno ci na neho dupem alebo idem ako pokakany.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

25.12 2011 15:50


No ale podla popisu nemoze vystrelit ako raketa...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

26.12 2011 18:14


Noooo tak pomenujme to tak ye je tam citelny rozdiel vykonu
nahoru

sponzor





26.12 2011 18:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

26.12 2011 19:46


Mam stejnej problem s AKE, udajne to vyresi rozvody (a spotrebu mam taky skoro stejnou, ale to je vadnou jehlou na vstrikovaci trysce)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

27.12 2011 6:17


Kvoli ihle az tak zrat nemoze
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

27.12 2011 13:48


No mě to nežere přesně až tolik, ale kolem 12l/100km, byl jsem s tim v servisu u jednoho člena tady z clubu, a je to prý tou jehlou, po novym roce to DAM* opravit, tak se uvidí.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.12. 2007
Příspěvků: 63 | Témat: 15

27.12 2011 22:40


mám úplně ten samej motor a spotřeba je ve městě kolem 12-13l, a mimo podle jízdy od 7,5 po 9,5l, holt je to quattro*,... Pokud chce někdo jezdit za 5l, tak musí kopit HDI*,...
Zima, velký kola, krátké tratě,... to vše zvedá spotřebu.
V TP je udaná spotřeba město 13, mimo 6,9.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

30.12 2011 17:20


kopy007 pocuj ja chodim denne 100 km na jednom useku 50 km do prace a 50 km z prace vsetko sa deje mimo mesto a ty mi napises taku "schit" ze si mam kupit HDI*.... To si ma akoze chcel nastvat? snazim sa tu vyriesit problem, pretoze auto nema vykon a ma vysoku spotrebu a ty tu DAS* toto.... Akoze trochu ma to vytocilo.

A chlapi mam nove poznatky z PC:

- nizky tlak v sacom potruby
- skrat na vahe vzduchu (skontrolovat pripojenie)
- chyba na brzdovom pedaly (Tempomat*)

presne oznacenia chyb tu nahadzem hnet ako mi to posle mechanik ...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

30.12 2011 18:34


Tak to jsi napřed měl nahodit ty chyby, pak by bylo určitě víc věcných rad Jinak s tím co píšeš by to mělo být v nouzáku ne? A pak bych se moc nedivil že to takhle žere.
Rozhodně zkontroluj Turbo* (+hadičky od N75 a ten ventilek, jestli ti hýbe lopatkama, stačí tady pohledat - to mě taky teď čeká ) a jestli nemáš odpojednou váhu vzduchu, ale asi bude KO.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

30.12 2011 20:09


Vaha nieje KO, mal som tam novu a bezo zmeny (ten skrat na vahe vzduchu sa po vymazni uz neukazal takze predpokladam, ze tam vznikla nejaka chyba pri tom ako sa vaha menila. V nudzaku taktiez nieje palubak neukazuje nix....

Lopatky na turbe pracuju len neviem ci dostatocne, lebo neviem ako ich vyskusat pri zatazeni motora. V parkingu ci neutraly sa sprava viveva aj podlaky s lopatkami normalne.

A tie chyby na PC by som aj skor nahodil, ale oni tam neboli. Bol som uz na styroch diagnostikach cca v odstupoch kazde dva tyzdne a 2 a 3tia diagnostika neukazali nic, auto nemalo elktronicku zavadu. Az 4ta diagnostika ukazala tie chyby ktore som vypisal.

Ale ti podtlaky urco skontrolujeme a asi supnem dole aj Turbo* ci nieje zasrane z vyfukvej strany, pretoze zo sacej strny sme ho pozerali a vyzeralo uplne normalne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

30.12 2011 20:12


Takže ty chyby tam mohli být dlouho a nesouviset s vadou. Je vcelku divné že ti to neukázali jiné diag. nejsou to nijak speciální chyby. Zkoušel jsi vymazat, udělat testovací jízdu a načíst znova?
Mno a pokud se nepletu tak Turbo* bývá zasrané právě z té druhé strany. Bude taky dobré rovnou zkontrolovat vůle.
nahoru

sponzor





30.12 2011 20:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

30.12 2011 20:21


Ano chyby sa zmazali a nacitali sa znovu po jazde, to co som pisal uz je vysledok po testovacej jazde avsak okrem teho skratu na vahe.

A inak zabudol som poznamenat este jednu vec a to, ze mi podla mna idu dost slabo brzdy a zacinam rozmyslat ci to nieje nejako prepojene s nejakymi podlakmi.

Stve ma jedine to, ze uz na to pozeralo XY odbornikov a nenasiel sa jeden co by tu chybu odstranil.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

30.12 2011 20:31


Otázka co to bylo za odborníky když ses ty chyby dozvěděl až teď. Teď se musíš zaměřit na ty chyby a začít je odstraňovat, nebo to dát někomu kdo tomu opravdu rozumí.
Jinak ten tlak v potrubí to píše kontinuální, nebo sporadický?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

30.12 2011 20:35


Aktivna zavada (nizky tlak v sacom potruby)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

01.01 2012 19:50


Chlapci, nejake nove napady???
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2011
Příspěvků: 53 | Témat: 4

02.01 2012 6:05


Presne zneni/cisla tech chyb uz mas?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

02.01 2012 10:14


Vyčisti si reguláciu turba skontroluj či nie je poškodená regulácia prip očesaná vrtulka. Skontroluj podtlakove hadice vyskušaj či drži podtlakova banka na turbe.Dalšia vec či máš priechodný katalyzator. To auto pokial je všetko v poriadku musi mať plynulý záťah od 1600ot až do 4000ot.bez žiadnych vypadkov či skokov. Pokial je auto mrtvé do 2500ot máš problém pravdepodobne v regulácii.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.10. 2011
Příspěvků: 23 | Témat: 7

09.01 2012 23:14


Noooooo chlapci je to regulacia turba, bol som v autorizovanom servise a tam zistili ze je to na 99 percent pridreta regulacia turba. cize dal som to odstranit a zajtra sa uvidi ci to ide alebo nie.... zatial dik za postrehy
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email