Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 316 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 309
Uživatelů: 7
Celkem: 316

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 1

17.12 2011 23:49


Chlapi pomozte. Koupil jsem A4 Avant B7 2,0Tdi @ 125kW quattro* modelový rok 08 a jen při opravdu hodně opatrné jízda jsem se schopný dostat se spotřebou pod 9l/100km. auto mělo pravidelný longlife servis v audi, najeto 160tkm, gumy jsou nafoukané správně, jsou tam pravda 235/45-17, ale ty takový rozdíl snad neudělají. Brzdy nejsou seklé, žádné anomálie jsem si jinak nevšiml.

problém č. 2 - při rozjezdu s plným rejdem, ale i při dojezdu bez plynu a zatočení do plného rejdu v malé rychlosti cítím, jak se auto snaží vypochodovat ze zatáčky ven, jako by se smekaly přední kola. řekněte mi někdo, že to není porucha mezinápraváku!!!!

díky!
R.
nahoru

sponzor





17.12 2011 23:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

18.12 2011 0:42


Nedymi? Si schopny trebars dosiahnut max rychlost? Kontroloval si hladinu oleja v prevodovke/diferaku? Nezere ti olej/vodu? Diagnostika nic nevypisala?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

18.12 2011 9:00


Rutan:
problém č. 2 - při rozjezdu s plným rejdem, ale i při dojezdu bez plynu a zatočení do plného rejdu v malé rychlosti cítím, jak se auto snaží vypochodovat ze zatáčky ven, jako by se smekaly přední kola. řekněte mi někdo, že to není porucha mezinápraváku!!!!


To je tím že máš pod prdelí quattro*, nic se neboj je to naprosto přirozená vec Mě to trosku připadá, jako by se to auto chtelo roztrhnout vejpůl
Nejvíc je to cítit v male rychlsti při prudkém otočení nebo rozjetí že?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 1

18.12 2011 11:33


fichtl 500 - ano, jak píšeš. ale normální to být nemůže pro boha živýho. proč to nedělá oktávka 4x4, když používá podobné systémy? stejně se mi chovalo Subaru Legacy když mělo poškozený mezinápravák..zkrátka přední kola se snaží otáčet jinou rychlostí než zadní a to by právě měl mezinápravák kompenzovat. od toho tam je.


a ta spotřeba?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 1

18.12 2011 11:34


hemic - jede to celkem normálně, maximálku jsem zatím nezkoušel. diagnostika nevykazuje žádnou závadu. hladiny kapalin jsem zatím nekontroloval, ostatně to si vše tak jako tak hlídá diagnostika..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.12 2011 11:44


Rutan: jen tak na okraj, octavia používá uplně jiný systém
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 1

18.12 2011 11:54


vencaa...je to možné, jenom jsem odhadoval podobnost v rámci koncernu. ale podle toho co vím jsou tam taky třecí lamely, které logicky musí běhat po nějaké vedení. když se ty unášecí koše vymačkají, lamely neběhají plynule a dělá to přesně toto..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

18.12 2011 12:16


Rutan: To sa prave pleties, tam ziadne lamely niesu, je tam medzinapravovy diferencial Torsen*, a jeho samosvornost sposobuje v pomalych rychlostiach toto. Vyhodou je ze tento system funguje takmer bezporuchovo (zatial co Octavia ma Haldex* ktory po par 10tis km odchadza)
nahoru

sponzor





18.12 2011 12:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

18.12 2011 12:46


hemic:
tak zaprve - muj kolega v praci ma od nova oktavku 1. generace, najeto ma ted kolem 210 000 km a s haldexem nikdy nic nemel - to jen tak na okraj, na obhajobu haldexu
zadruhe - Torsen*, bezporuchovost, svornost - ano, mas pravdu

pro Rutana
zvuky pri max rejdu u quattra se tu nekolikrat resili, staci hledat - opravdu to je normalni a jak pise hemic - je to naprosto OK, pravda je ze u SUBA to nedela (zkusenost mam jen s STI, ale to je tim ze tam ja mezinapravova lamelovka...)
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

18.12 2011 20:28


máš správně nastavený rozvody?PD je na tohle svině
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.5. 2007
Příspěvků: 918 | Témat: 2

19.12 2011 6:27


spotřeba je ve městě nebo mimo ? automat nebo manuál ?
žena když ráno veze děti do školy tak když přijede se svačinou tak má 13 l/100km
já se mimo město piánko dostanu na cca 7,5, ve městě delší ježdění cca 8,5 ted jezdím na zimních 215/65 16
na letních 235.... o litr víc
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.12 2011 8:56


váha:
máš správně nastavený rozvody?PD je na tohle svině

125kW je CR, ne PD
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2008
Příspěvků: 221 | Témat: 54

19.12 2011 10:18


Jak to můžete srovnávat s oktávkou 4x4, která nemá stálej pohon všech kol, pak je přECI* jasné, že to dělat za normálních podmínek nemůže když zadek není v záběru.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 1

19.12 2011 12:13


kluci díky moc za odpověď, tím pádem řeším závadu, která tam ve skutečnosti není.
R.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.12. 2011
Příspěvků: 7 | Témat: 1

19.12 2011 12:31


jenom ještě k tomu Haldexu - manželka má 4x4 oktávku II , najeto 310tkm a s haldexem rovněž taky nikdy nic nebylo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

19.12 2011 13:00


vlasta:

125kW je CR, ne PD

Já bych řekl že to je Siemens PPD,myslím že CR se do B7 vůbec nedával
nahoru

sponzor





19.12 2011 13:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.12 2011 14:55


presne tak jak rika vaha...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email