Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 3
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

16.12 2011 13:20


Potřeboval jsem dát dokupy předek auta,takže šel dolů nárazník na opravu,
dále tekl chladič,ten se taky opravil ale při demontáži sem odpojil i chladič na servo olej(asi nebylo potřeba,ale byla lepší manipulace a přístup)
Servo olej není problém,to je maličkost.
ALE:
Projížděl jsem forum a net a vim ze tedy do chladice mam nalit G 011 A8C ci neco se specifikaci TL-VW 774C a v pomeru 1:1 s vodou ale nevim jake mnozstvi se tam toho vleze
A dále mi samozřejmě vytekl i olej z převodovky,né moc,počítám tak 1-2 dcl max.
Tam patří olej dle tematu http://audiklub.cz/forum/tema/222691-originalni-olej-Tiptronic*-5-st

Ale nevím kudy ho tamtudy dolít,jestli do chladiče jak bude namontovaný se spodní hadicí a lít vrchním otvorem pro hadici a pak zadělat,nebo někde přímo do převodovky? Myslím si že takové množství oleje není tak důležité aby se to muselo složitě doplňovat s projížděním kvaltů apod.
nahoru

sponzor





16.12 2011 13:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.12 2011 16:31


Co chladiče vody nalij buď G11-zelená nebo G12-růžová. Doporučuji G12 má delší interval výměny. Do automatu 1-2dcl oleje je nesmysl dolívat ale pokud chceš tak se to kontroluje zespod přes vanu přes velký šroub při teplotě tuším 50C oleje převodovky, nastartovaném motoru a rychlost P". Auto musí být ve vodorovné poloze, olej pomalu vytéká.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

16.12 2011 16:37


díky moc,
a jen tak náhodou s velkou drzostí,obrázek z etky bys neměl prosím?

tu 1-2 dcl bylo odhadem, prostě to co vyteče z chladiče s tím že jsem dávál hadice hned nahoru aby nic neteklo zbytečně.

a jde mi o to celkove mnozstvi "vody" abych vedel kolik mam te kapaliny nalit...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.12 2011 17:33


Chladící okruh má 9l takže 4l G12 ti bude stačit. Není špatné udělat proplach, něco zůstane vždy v motoru. Obrázek čeho máš na mysli? Co se týče automatu je náplň dle etky je 7-9l doporučuji udělat výměnu včetně filtru není to na škodu. Olej do převodovky 052 162 A2 lze koupit i od febi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

16.12 2011 19:19


super díky za ty obsahy,
myslel jsem obrázek převodovky,kde je se nachazi ten napustny nebo kontrolni sroub ...
olej ted fakt menit nechci, mel by tam byt dobry,ted ho chci fakt jen dolit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.12 2011 19:21


Není to klasický způsob dolívání být tebou tak to raději nechám tak.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

16.12 2011 19:27


ja bych to nechal tak .ale mam strach aby tam ta troska oleje nechybela,nekdo tu psal ze mu i trosku oleje zacala delat bordel s prevodovkou

dle meho teda kdyz namontuju spodni hadici na olej a pres trychtyrek doliju do vrchu ten olej tak ten chladic pekne zaliju a v podstate to DAM* skoro do puvodniho stavi a nemusim to tlacit pres prevodovku

nebo se moc pletu?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

16.12 2011 19:29


Zkus to ale 2dc automat nepozná spíš tak 0,5-1l.
nahoru

sponzor





16.12 2011 19:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

16.12 2011 19:32


já si tim mnozstvim nejsem az tak jisty,je to fakt muj odhad ,vypoustel jsem to do velkeho kyblu a bylo tam tak na dne ...mozna kdybych fakt moc ustrelil tak 4 dcl

a nevim jak na tom byl ten olej predtim,treba tam tohle bude uz fakt chybet,takze to zkusim
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.8. 2011
Příspěvků: 78 | Témat: 10

17.12 2011 9:36


tak jsem byl dneska na burze,koupil jsem tam tu chladící kapalinu i servo olej(meli jen origo) pro automatovy olej sem musel tady k nam do Elitu,podle tabulek tam patri ,tak uvidime..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email