Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 315 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 308
Uživatelů: 7
Celkem: 315

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

08.05 2009 0:33


Procital jsem forum zde i googloval jak zbesily a nikde jsem se nedocet co je vlastne ve vyveve. Chci ji rozebrat, protoze nestiha dodavat podtlak a auto skoro nebrzdi. hadice k posilovaci nova i s ventilem (udajne). Pedal se da jakoby naslapat a pak se pozvolna propada. Cim pedal je tvrdsi a vis, tim to min brzdi, jakoby odsavala moc pomalu, nebo nekde uchazela. Hodily by se najake rady jak spolehlive odskouset vyvevu, pripadne i posilovac kdyz si nejsem jist onou vyvevou. Mel ste to nekdo rozebrany? Co je vlastne uvnitr kdyz povolim ty obvodovy srouby? Da se na ni neco opravit?Co ND? Nikde nic o tom neni a 12tis za novou opravdu nedam. Moc by me to pomohlo, diky
nahoru

sponzor





08.05 2009 0:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

11.05 2009 16:17


každej před tim varuje, že na tebe vyskáčou nějaký perka a už to nedáš dohromady...možná bych jednu zaručeně funkční měl, je na chalupě, mohl bych jí dovalit do 14 dnů
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

11.05 2009 19:21


Diky za ohlas. Do 14 dnu si budu bud jistej ze potrbuju, nebo ze ne. Neco rikal i Vlasta ze by mel, Diky obema, DAM* vedet

Jinak dnes jsem odpojil hadici od posilovace a nastartoval. Vyveva cuca. Ale jak moc ma cucat a jak poznam jestli necuca malo? skontroloval jsem i trubku k posilovaci. Zda se byt ok i zpetny ventil. Kdyz tedy sahnu na natrubek vyvevy ma mi to na volnobeh nejak uplnene rvat prst, nebo staci kdyz saje tak nejak ze ten prst jeste odlepim a pri tom to jakoby mlaskne? Neni na ni nejakej vymenitelnej ventil co by byl treba pod tim nasroubovanym natrubkem? Nekdo kdo ma zkusenosti?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 222 | Témat: 20

11.05 2009 22:13


Má dávat -0.9bar
Nejčastěji tam odcházejí ty zpětné ventilky, nebo membrána (asi nelze spolehlivě opravit).

http://im.aukro.cz/item633464056_vakuove_cerpadlo_brzdovy_system_vw_lt_t4.html

Jen jsem to tam zahlídnul, za ty prachy asi dobrý, ale jestli to bude fungovat nevím.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

11.05 2009 22:40


Jinak bacha při koupi, těch vakuovek je několik druhů.
Sám jsem narazil na dva druhy na jednom a tom samém motoru AEL 103 kW a stejném ročníku. Mají jinačí délku toho pera a pokud se mění z druhého motoru, je dobré i s tou tyčkou, co běhá v hlavě, ta je delší, když je kratší pero...

Každý zatím tvrdil, že je to všechnoé stejně včetně benzínových verzí, já se ubezpečil o opaku!
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 810 | Témat: 61

11.05 2009 23:06


Tak nejak to ted take zjistuju. Na AAT patri podle etky (074 145 100). Kdyz bude nejhur, tak se pokusim tu svoji rozebrat a vycistit. Nasel jsem na netu par info, kdyby to nekoho zajimalo.

tady je i fotka jak to vypada pod tim vickem, bohuzel nemcinou moc nevladnu, tak kdyby tam bylo neco o tom jak to rozebrat-opravit, tak dejte vedet.
http://www.t4-wiki.de/wiki/Vakuumpumpe

http://www.t4-wiki.de/wiki/Vakuumpumpe_(Reinigen)

servisni manualy od Pierburgu:
http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg_si_0078_en_web.pdf

http://home.arcor.de/hartmuthoffmann1/T4/Vakuumpumpe.pdf

Zatim diky vsem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

26.07 2009 22:18


tak v tomto audi riadne zaostalo, kazde normalne auto to ma jednoduche, lamelove cerpadlo,ktore sa toci s vackou
nieje to ale velmi drahe, tak by som to vyriesil novou
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

27.07 2009 9:01


sniper: 2.5tdi ma jen jeden typ podtlakoveho cerpadla, pokud jsi nekde narazil na jiny, bylo to 100% zbastlene.
ciko_pp: mylis se, je to v celku draha zalezitost, navic ta pumpa je drzak, umira vetsinou nekde kolem 500K km
nahoru

sponzor





27.07 2009 9:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.3. 2010
Příspěvků: 73 | Témat: 2

03.10 2011 19:45


rakyroky:
Diky za ohlas. Do 14 dnu si budu bud jistej ze potrbuju, nebo ze ne. Neco rikal i Vlasta ze by mel, Diky obema, DAM* vedet

Jinak dnes jsem odpojil hadici od posilovace a nastartoval. Vyveva cuca. Ale jak moc ma cucat a jak poznam jestli necuca malo? skontroloval jsem i trubku k posilovaci. Zda se byt ok i zpetny ventil. Kdyz tedy sahnu na natrubek vyvevy ma mi to na volnobeh nejak uplnene rvat prst, nebo staci kdyz saje tak nejak ze ten prst jeste odlepim a pri tom to jakoby mlaskne? Neni na ni nejakej vymenitelnej ventil co by byl treba pod tim nasroubovanym natrubkem? Nekdo kdo ma zkusenosti?


Problém vyřešen ? Jsem na tom úplně stejně...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email