Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 324
Uživatelů: 7
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Reset RJ
tagy: wiki: ECU...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

26.05 2010 20:07


Ahoj všem,
mám dotaz, cca 3 tydny zpět jsem mel na TT 165 KW rok 99, motor BAM baterku venku dele nez den, ale nejsem si jist zdali na tom udelali reset RJ, (nacteni originalnich hodnot) pac se mi to zda ted na jizde nejake divne.

Muj dotaz:
reset dle navodu ktery je zde lze provest i ted, nebo se musi baterka znovu odpojit a pote udelat reset ? RJ by tam mela byt motronik, pokud jsem to tu vycetl spravne, je to tak ?


diky predem za odpoved, az vecer pojedu z prace chystam se na to tak prosim i o odpoved driv nez zitra

diky kluci
nahoru

sponzor





26.05 2010 20:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.05 2010 20:28


proboha neblbnete lidem hlavu s tema resetama porad...moderni motory se preci takhle nedaji delat:(

po odpojeni je potreba udelat nastaveni skrtici klapky do zakladni polohy a pripadne dalsich akcnich clenu a jednotek, dle dokumentace konkretni motoru, vozidla...dela se to diagnostikou....
Naposledy upravil Lumpiq dne 26.05 2010 20:55, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

26.05 2010 20:32


v navodech tady je receno ( prave kvuli te skrtici klapce to chci udelat) ze je to mozne nastavit tim ze nejdriv nechas auto 5 min s otocenym klickem, pak 5 min na volnobeh, 3x opakujes a pak projedes 1-3 rychlostni stupne...

tak jak to teda sakra je ?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

26.05 2010 20:54


to nebylo na tebem ale na ty, kreri to tady radi...vykasli se na nejake navody (ty sou pro stare auta bez diag.) a udelej to jak se to ma delat, pomoci diagnostiky, zakladniho nastaveni...kazdej kdo do motoru delat todle zna...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

27.05 2010 6:42


Lumpiq:
... udelat nastaveni skrtici klapky ...


otočit klíčkem v zapalování jen "na kontrolky" - nestartovat motor !!!
ř.j. 01 Motor ... základní nastavení ... blok 060 - vpravo ve 4. poli se objeví "ADP RUN" ver 3. poli se bude měnit číslo z 1-8 ... po dokončení adaptace se vpravo objeví "ADP OK" ... celé to trvá tak 5 vteřin, při otevřené kapoťě by jsi měl slyšet zacvakání klapky

Kubik.dogma : co s tim TTčkem furt děláš ? Jestli s tím máš pořád problémy, tak ho proště odvez do servisu ať si s tím poraděj oni
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

27.05 2010 7:31


To adaptace se udělá automaticky po ujetí cca 100km
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

27.05 2010 12:18


Po odpojeni baterie probehne spousty selftestu,vypoctu a vyhodnoceni...dochazi prvotnimu testu cidel a akcnich clenu, uklada se do pameti jejich prvopocatecni charakteristika, aby kdyz se pozdeji s nimi neco stane (odejdou nebo dojde k odchylce vetsi nez x procent), mohla RJ signalizovat chybu (viz treba hlaska hodnoty XXX snimace jsou mimo toleranci). Proto se ma spravne pri vymene jakehokoliv cidla odpojovat baterie, aby se nacetly tyto krivky znovu. Vyrobni tolerance by totiz mohla zpusobit problemy vs prvopocatecni krivka puvodniho cidla...

Adaptace se uklada prubezne, porad...RJ jednotka neustale provadi korekce, vypocty a uklada adaptivni hodnoty s ohledem na aktualni stav...tzn, napr. kvalitu paliva a prubeh spalovani(info z cidla klepani, lamda sond, atd..) atd. Proto nekdy pomuze reset(viz. vyse o zakladnim nastaveni), odstraneni techto hodnot. Napr kdyz s tim jezdi dlouho nekdo, kdo motor podtacel a nedrzel v idealnich otackach, nebo nekde byla porucha/problem a RJ musela dlouhodobe improvizovat, delat korekce. Taky obcas pri zmene ovtanoveho cisla paliva s emi to osvedcilo...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

27.05 2010 14:39


Frostik:

no porad se mi neco nezda... potreboval bych se potkat s nekym kdo ma TT a vi co a jak, v servisu bych se nedoplatil
nahoru

sponzor





27.05 2010 14:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.9. 2008
Příspěvků: 102 | Témat: 12

27.05 2010 15:04


Je to rok spátky co jsme prováděli format řj na tt rv00. Nevím jestli je to starej motor,ale vím ,že ten formát chod motoru napravil. Před ním,jako kdyby jeden válec občas vynechával a vůbec to nechtělo jezdit. Po formátu všechno v naprostém pořádku. Už si přesně nevzpomenu jak přesně to bylo,ale určitě jsme motor nechávali asi v 3 minutových intervalech nastartovaný a na konec jsme ho byli pořádně projet. Ten postup sem měl myslím od tuď z fóra.Vyskoušej kontaktovat uživatele Petan,ten bude určitě vědět víc. Ovšem jestli nemáš diagnostiku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.10. 2008
Příspěvků: 476 | Témat: 14

28.05 2010 6:51


Kubik.dogma: jenže my ti stejně přesně neporadíme co máš dělat, důvodů proč ti auto nejde může být spoustu - když budeš zkoušet co ti tady kdo nahodile poradí, tak se nedpolatíš stejně a zlepšení je v nedohlednu

Lumpiq ti popsal fungování řídící jednotky a já k tomu doplním, že jsi vyměnil motor za jeho novější verzi (samozřejmě "ojetou" a o jehož historii se, předpokládám, neví nic), ale řídící jendotku si nechal původní pro APX, takže je otázka, jestli tohle není základní problém
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

28.05 2010 7:32


Lumpiq:
Po odpojeni baterie probehne spousty selftestu,vypoctu a vyhodnoceni...dochazi prvotnimu testu cidel a akcnich clenu, uklada se do pameti jejich prvopocatecni charakteristika, aby kdyz se pozdeji s nimi neco stane (odejdou nebo dojde k odchylce vetsi nez x procent), mohla RJ signalizovat chybu (viz treba hlaska hodnoty XXX snimace jsou mimo toleranci). Proto se ma spravne pri vymene jakehokoliv cidla odpojovat baterie, aby se nacetly tyto krivky znovu. Vyrobni tolerance by totiz mohla zpusobit problemy vs prvopocatecni krivka puvodniho cidla...

Adaptace se uklada prubezne, porad...RJ jednotka neustale provadi korekce, vypocty a uklada adaptivni hodnoty s ohledem na aktualni stav...tzn, napr. kvalitu paliva a prubeh spalovani(info z cidla klepani, lamda sond, atd..) atd. Proto nekdy pomuze reset(viz. vyse o zakladnim nastaveni), odstraneni techto hodnot. Napr kdyz s tim jezdi dlouho nekdo, kdo motor podtacel a nedrzel v idealnich otackach, nebo nekde byla porucha/problem a RJ musela dlouhodobe improvizovat, delat korekce. Taky obcas pri zmene ovtanoveho cisla paliva s emi to osvedcilo...

Jenže problém je v tom že pokud je třeba klapka špinavá nebo nakoplá,tak se udělá kalibrace na tu klapku a pak to nejede správně
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.2. 2010
Příspěvků: 200 | Témat: 20

28.05 2010 15:04


panove, udelal jsem ten reset RJ, a auto se opravdu sklidnilo, pri studenym startu jde pravidelne, jede celkove klidneji a spotreba mi sla dolu o necely litr
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 147 | Témat: 8

22.07 2010 21:45


A to jsi udělal reset jen té klapky,protože když uděláš adaptaci,a pak jen základní nastávení klapky,co ty ostatní čidla?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.8. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 4

24.09 2011 20:22


Frostik:


otočit klíčkem v zapalování jen "na kontrolky" - nestartovat motor !!!
ř.j. 01 Motor ... základní nastavení ... blok 060 - vpravo ve 4. poli se objeví "ADP RUN" ver 3. poli se bude měnit číslo z 1-8 ... po dokončení adaptace se vpravo objeví "ADP OK" ... celé to trvá tak 5 vteřin, při otevřené kapoťě by jsi měl slyšet zacvakání klapky

Jak postupovat, když jsem vše udělal podle tohoto návodu, ale při zvolení bloku 060 mi vyskočí hláška "CHYBA přístu odmítnut" (nebo tak nějak).

Čistil jsem klapku a zkoušel to podle tohoto návodu, ale bohužel.

Jedná se tedy o jiný motor - jak tedy na to?

Audi A4 Avant 2006 - 2,0 TDI* PD 103kW
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email