Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 267 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 265
Uživatelů: 2
Celkem: 267

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2010
Příspěvků: 19 | Témat: 10

21.12 2010 18:02


Zdravím všechny příznivce čtyř kruhů, mám malý (velký) problém a prosím o radu:

Vlastním A6 Avant, 2,4 121kw, naj. 220 tis, první majitel v čr. Auto jsem před 25 tis nechal předělat na plyn.
Cca tři měsíce jsem pozoroval postupný pokles výkonu, poslední týden auto skoro netáhlo, ve vyšší rychlosti cukalo, do tří tisíc a výš vůbec nepustilo. Včera jsem sotva odjel od baráku rovnou do servisu za velkého túrování, prostě bída.
Dnes šikovný servisák zjistil rozbitý kat a navrhl výměnu (7500,-) nebo ho jen vysypat, navařit zpátky a problém odložit až na někdy. Kvůli financím (svátky, hory atd.) jsem se rozhodl pro variantu B, řešit to až před technickou..
Paráda, auto jde lehce do otáček, aji výkon se zvedl, ALE:

- auto hrozně od motoru vibruje, na volnoběh, za jízdy (hlavně v nižších otáčkách, v těch vyšších se to pomalu ztrácí), zastudena i zatepla. Jde to od motoru, je slyšet jakési klapání? jinak zvuk motoru na volnoběh otřesný, oproti dřívějšku:-(
- lambdy jsou prý v pořádku, jedna moc nejela, ale dle slov servismana se ji podařilo rozchodit.
- výkon taky není to, co zamlada (rozuměj ještě před čtvrt rokem), auto hrozně řve a fakt se s tím nedá jet
- volnoběh se ustálil (nízko?) na 750-800 ot., při dojezdu ke křižovatce má tendence chcípat.

Takže, je to problém vzniklý vybráním jednoho ze dvou katů nebo může jít ještě o nějakou další závadu? Popř. jak ji najít?

Prosím pomozte, zítra ráno tam jedu zase a přes svátky fakt MUSÍM být mobilní, to chápete,žejo


Díky díky díky všem potenciálním zachráncům
nahoru

sponzor





21.12 2010 18:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2010
Příspěvků: 19 | Témat: 10

21.12 2010 18:35


ještě upřesním, klepe to cca ve frekvenci, jako když počítáte vteřiny a říkáte jednadvacet, čili čtyřikrát do vteřiny zhruba.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

21.12 2010 18:56


Vařit zpátky vybranej kat byla chyba, to jsi tam měl místo něj dát trubku. Takhle se Ti v tom prázdným obalu ty výfukový plyny víří a zhoršují výplach motoru.
A jestli jsi měl lambdu i za katem, tak to je ten problém pravděpodobnější.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

21.12 2010 19:31


1) Změnit mechanika. Člověk co vyklepe kat (a ještě jen jeden !!!) a nevaří ho zpátky by se mi o auto nesměl ani opřít...

2) Vyhodit kat a místo něj navařit trubku. Alternativně tu navařenou trubku protáhnout tou krabicí od katu ať je na pohled vše OK.

3) To samé udělat s druhým katem. Nemůžeš mít na jedné straně kat, na druhé ne. Různý odpor výfukového potrubí pro každou řadu válců => problémy.

4) Nevím jak se dá rozhýbat špatná Lambda* a o výsledku této činnosti bych měl rozhodně pochbnosti. Zajeď za někým kdo tomu rozumí a nech si lambdy proměřit na osciloskopu a eventuelně vyměnit. Lambdy (a spoustu další dílů) seženeš za dobrou cenu přes usera Meggy tady na klubu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

21.12 2010 19:32


Benny: Podle mě má lambdy jen před katama...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

21.12 2010 22:37


Kratz:
1) Změnit mechanika. Člověk co vyklepe kat (a ještě jen jeden !!!) a nevaří ho zpátky by se mi o auto nesměl ani opřít...

2) Vyhodit kat a místo něj navařit trubku. Alternativně tu navařenou trubku protáhnout tou krabicí od katu ať je na pohled vše OK.

3) To samé udělat s druhým katem. Nemůžeš mít na jedné straně kat, na druhé ne. Různý odpor výfukového potrubí pro každou řadu válců => problémy.

4) Nevím jak se dá rozhýbat špatná Lambda* a o výsledku této činnosti bych měl rozhodně pochbnosti. Zajeď za někým kdo tomu rozumí a nech si lambdy proměřit na osciloskopu a eventuelně vyměnit. Lambdy (a spoustu další dílů) seženeš za dobrou cenu přes usera Meggy tady na klubu.


naprosto souhlasím. Hlavně to rozchození lambdy by mě zajímalo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.12 2010 15:08


Lambda* se někdy chytne po extrémním protůrováním motoru,nejlépe ohřát do ventilátoru a tůrovat..prý se opálí.. Tohle mi řekl kdysi jeden mechanik..Osobně jsem to nikdy nedělal a ani dělat nebudu,nejsem sadomasochista ..[/reseni]
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 21.5. 2010
Příspěvků: 19 | Témat: 10

22.12 2010 17:26


kuci díky za názory, nakonec jde ven i ten druhej kat. ovšem bez trubky snad to nebude mooc vadit, do půl roka auto půjde na nový rozvody, tak snad se tam rovnou vpálí i nový katíky...
nahoru

sponzor





22.12 2010 17:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

22.12 2010 17:38


bez těch trubek ti to bude dělat bordel. Věř mi. Sám jsem to tenkrát taky neudělal. A musel jsem ten kat znova shodit a navařit do něj trubku
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2011
Příspěvků: 26 | Témat: 3

08.08 2011 22:40


čavte..tiez ma problem s rosypanym katalyzatorom.mam A3 1.8benzin rv.2001 .Kamarat mi radi vyhodit ho a navarit trubku ako sa aj tu spominalo,len podla mna to je asi blbost nakolko mam lambdu aj za katalyzatorom..co navrhujete?..nebude mi potom ta Lambda* robit problemy?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2011
Příspěvků: 26 | Témat: 3

09.08 2011 19:45


alebo keby tam DAM* nieco taketo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
bol by to dobry napad?ci to je smejd?ak sa mi to ma rosypat tak kaslem na to..hmm?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

10.08 2011 7:20


ak mas lambdu aj za katalyzatorom, tak ti jeho vybratie nepomoze, velmi pravdepodobne sa ti vysvieti check engine a motor padne do nudzoveho rezimu. tieto univerzaly sice su v porovnani s OE katmi smejdy, ale zasa udajne nie az take, ze by sa ich neoplatilo montovat, akurat netreba kupovat ten najmensi a najlacnejsi.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.5. 2011
Příspěvků: 26 | Témat: 3

10.08 2011 16:30


diky moc..skusim tam dat ten univerazal..vlastne check motora mi uz svieti a hlasi mi chudobnu zmes..tak dufam ze to je teda koli tomu katalyzatoru...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email