Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 8
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

18.06 2009 22:10


Zdar....Asi pred tydnem jsem koupil komplet novou sadu vsech ramen na predni napravu A4B5, namontoval jsem to a se vsim jsem spokojenej, az nato, ze po prejezdu nerovnosti porad slysim takovy divny klepani, jako kdyby byl jeste nekde spatnej nejakej cep, ale to neni. Tak bych se chtel zeptat jestli to nemuze delat prevodka rizeni, protoze kdyz auto stoji na miste a trosku hejbu volantem, tak je slyset takovy mensi klapani, ale nevim jestli to dela prevodka, nebo nejakej kloub na hrideli volantu(jestli tam nejakej je)....proto bych se chtel zeptat zda nevite co by tam jeste mohlo klepat a jestli nejde nejak ta prevodka nastavi aby neklepala, pripadne kde najdu kloub na hrideli volantu. Diky moc...jo a jeste bych chtel vedet, jestli je na ridici pace kulovy cep rizeni odpruzen nebo ne. Diky za odpovedi....
nahoru

sponzor





18.06 2009 22:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.5. 2008
Příspěvků: 317 | Témat: 30

19.06 2009 5:56


Na volantový tyči je kloub, najdeš ho pod plastem pod volantem až dole u pedálů. Když šahneš pod ten plast tak ho nahmatáš. Může to dělat ten kloubek, nebo můžeš mít vůli na hřebenu nebo to taky může bejt homokineťák... těžko říct... Když nahmatáš ten kloubek, podržíš na něm ruku a otočíš volantem tak bys ucejtil jestli je vyšlochtaný, je možný že jo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.5. 2008
Příspěvků: 543 | Témat: 21

19.06 2009 7:24


Mě to občas dělá taky a je to ten kloubek na volantový tyči, nevím jak ho vyměnit a moc se mi do toho hlavně nechce. Kdybych měl nový, tak ho vyměním.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

19.06 2009 8:37


co uložení tlumiče a silentbloky motoru ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.06 2009 8:42


No asi ti nezbude než udělat revizi. Ale to řízení by to být mohlo. Otázkou je co všechno jsi měnil, tedy jestli jsi měnil i čep řízení.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

19.06 2009 12:33


Petan: A jak by ta revize mela vypadat?
To ulozeni tlumice menapadlo...to by klidne mohlo byt ono. Jinak jsem vymenil komplet vsechny ramena i cepy rizeni.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.5. 2008
Příspěvků: 543 | Témat: 21

19.06 2009 12:38


Uložení tlumiče jsem už taky zažil a je to pěkně nepříjemný. Teď se mi stává taková zvláštní věc, když jedu kolem 140 a výš tak mi začne něco klepat na podvozku, ale když uberu na 120, tak to přestane a nedělá to pravidelně, to mě štve nejvíc. Jinak náprava komplet OK, tak nevím. Mohl by to dělat dekl pod motorem?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 20.8. 2007
Příspěvků: 143 | Témat: 18

19.06 2009 17:53


Petan:
No asi ti nezbude než udělat revizi. Ale to řízení by to být mohlo. Otázkou je co všechno jsi měnil, tedy jestli jsi měnil i čep řízení.


myslíš tým čapy riadenia, alebo by tam ešte niečo malo byť???
nahoru

sponzor





19.06 2009 17:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

21.06 2009 18:31


No, ona by se po výměně ramen měla udělat geometrie. Sice některé sady ramen, které se mění, padnou přesně, ale nemusí to bych na 100%

peter123: Čep řízení by špatný být mohl, ale měl jsem na mysli tu hydrailickou pístnici.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.06 2009 19:36


Za čapmi riadenia su ešte na každej strane gulové čapy, tie si menil? Tyčky stabilizátora? Horné uloženie tlmičov?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

21.06 2009 21:46


flashmajster: Musime si ujasnit, cemu rikame cep rizeni. Ja cepem rizeni myslim ten cep co je na kazdy strane na konci ridici paky(spojovacky). On je jeste nejakej pod tou prachovkou smerem k prevodce rizeni? Co je vlastne tedy mysleno ulozenim tlumice? kdyz zvednu kapotu a odsroubuju ty tri srouby co drzej pruziny ke karoserii, oddelam ramena a vytahnu pruzinu s tlumicem, tak pak tam jeste nekde je jen ulozeni tlumice? Nebo myslis ulozeni tlumice ve spodni misce?

Petan: Myslis jako ze by byl spatnej posilovac? To by ale prece nemelo tlouct pri prujezdu nerovnosti.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.06 2009 23:18


Aleš S: Ano za tou prachovkou je ešte další čap. Hore je uloženie tlmičou je to také ložisko s tanierikmi aby sa mohlo s nápravou točiť.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

21.06 2009 23:30


Takže na uložení tlmiču si pozri pozíciu 38 to je to ložisko.
A na riadení - pozíciu vedľa pozície 13, ktorá nemá číslo, vlastne z toho čapu riadenia to ide zase do toho gulového čapu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

21.06 2009 23:53


flashmajster: takze kdyz sundam tu prachovku, je tam dalsi cep jo? ta prachovka pujde stahnout smerem jako do stredu auta nebo ven z blatniku? Nebo jak se to demontuje?
Jinak moc dekuju za ty obrazky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

21.06 2009 23:58


Ale natom obrazku ta pozice 12 u rizeni vypada jen jako kulatina, ne jako kloub
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

22.06 2009 0:06


teda ne pozice 12, ale pozice vedle 13 bez cisla
nahoru

sponzor





22.06 2009 0:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

22.06 2009 0:11


Viď. obrázok tam kde ide tyčka z velkej do malej je tam vo vnutry klb. :
a prachovka sa vytahuje smerom von od kolesa.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

22.06 2009 17:18


diky moc, podrobim to pruzkumu a pak DAM* vedet jak to dopadlo
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

23.06 2009 19:43


Tak problem je vyresenej. Potom co jsem rozebral obe tahla rizeni, prosel vsechny ramena jestli nejakej cep neni KO me uz nenapadlo nic jinyho, nez si auto zvednout a podivat se zespodu jak to tam vypada. Na prvni pohled vsechno v pohode, pak jsem zjistil ze byl volnej plech, co je prichycenej k silentbloku napravnice a ke karoserii 2 sroubama. Nikdy bych nerek ze to muze vydavat takovej zvuk.
Takze vsem diky za rady a konstatuji uspesne dokonceni operace:)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.12. 2008
Příspěvků: 3 | Témat: 0

21.03 2011 15:17


no komplet vymena ramien a po 100 km cosi zacalo buchat dlho som to riesil ale pomohol mi kamarat bola to kosticka co ide na stabylizator slobo dotiahnuta a to bol zakladny problem poriadne to dotiahol a vsetko ok skus to a este mozno spojovacia tyčka riadenia zalezi odkial to ide
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.8. 2008
Příspěvků: 307 | Témat: 4

14.06 2011 9:56


mám stejnej problém - nemohl by někdo dát schéma řízení, ale od hřebenu k volantu? myslim že to bude kloub na volantovce - když stojim na místě, tak jde volantem o kousek cukat naprázdno a je slyšet cvakání směrem od pedálů.
při jízdě je slyšet taky - hlavně na nerovnostech.
komplet ramena i s tim táhlem řízení měněný před rokem a od tý doby to je slyšet(dřív jsem si nevěiml, protože tloukly ramena jako prase).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 189 | Témat: 27

06.07 2011 23:03


zdravim vsetkych mam tak isto problem od strany spolujazdca pocut od predneho kolesa buchot skoro ako keby to bol tlmic, mal som aj koleso zhodene dole a pozeral som tie kosti ci nie je niekde vola ale nic som nenasiel neviem ako by som skontroloval ulozenie tlmica ci nie je zle, pocut aj ked na mieste tocim tak z riadenie ako su tie posledne capy tak je tam vola neviem ako je to riesene ci je to vymlatene alebo sa to da dotiahnut, v tomto uz som mimo oproti felicii ktoru som mal pred audi tam bol jeden zvisly cap a jeden cap riadenia ine nebolo co riesit, vedel by mi niekto poradit ako to skontrolovat ide o audi A4 B5 1.6 a rok 1997
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email