Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 448 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 447
Uživatelů: 1
Celkem: 448

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

25.05 2009 22:02


Zdravim vas vsechny, sem tu mezi vama novej. Nedavno sem si koupil A3 a neco v ni chrasti, kdyz se seslapne spojka tak to prestane. Kamosi zatim rikali, ze to bude asi lozisko u spojky, ale to sou jen odhady, tak se ptam jestli nekdo uz nezazil neco podobnyho...
nahoru

sponzor





25.05 2009 22:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.05 2009 23:17


zazil: z duvodu pricpaneho saciho kose olejoveho cerpadla chrastil pohony retez druhe vacky - odesel kluzak na jeho napinaku. Po vycisteni olejove soustavy a vymene kluzaku a jeho npinaku bylo vse ok. Uz jsem to delal na 3 motorech....
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

26.05 2009 10:48


Nam se tohle dělo u druhého auta (OPEL), tak nevím jestli je korektní to sem psát, ale byla to špatná lamela spojky. Po výměně to přestalo. Ale jestli vlasta říká, že je to čerpadlo, tak je to čerpadlo
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

26.05 2009 15:07


To ti ale muselo delat porad ne? Me to prestane kdyz vyslapnes spojku...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

26.05 2009 15:10


kdyz se vyslapla (seslapla) spojka, tak to vsechno utichlo. Nejvic to delalo na neutral.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

26.05 2009 15:56


no me to nejvic dela kdyz se rozjizdim, pak od 2000 otacek uz to slyset neni jak je roztocenej motor, na neutral to slyset je, ale ne tolik...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.7. 2008
Příspěvků: 29 | Témat: 13

26.05 2009 22:12


mě to dělá to samý!olej tam mam novej,čim se ucpe sací koš?
když odejde napínák,poškodí se motor?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.05 2009 15:32


Sací koš se může ucpat, když se do motoru dávají oleje které tam nepatří nebo se přejíždí povinná výměna oleje s filrem.
Pro motor AGU je předepsaný olej 5W30.

Jinak co napsal vlasta: je výstižné a nepotřebuje další komentář.
nahoru

sponzor





27.05 2009 15:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

27.05 2009 21:37


5W-30 jsou ale pouze pro LONG LIFE. pokud nemas longlife, tak se tam dává běžně 5W-40. Je to taky syntetika. Každopádně, pokud dáš do motoru syntetiku po tom, co tam byla polosyntetika nebo nedej boze minerál, tak riskuješ, že se usazeniny rychle rozpustí a mohou poškodit motor. Záleží z jaké země máš auto a jaký je to ročník. Ale co jsem vyčetl z ETKY a z ELSY tak pro ČR se A3 nenabízela s programem longlife. Teda před faceliftem. Moje A3 je původně z AUTO JAROV a po celou dobu se tam dává 5W-40 každých 15000 nebo každý rok.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

27.05 2009 21:45


Ficaso: Sorry ale 5W30 nebo 5W40 je pro standardní servis (po 15000km). Pozor pro longlive servis je 0W30(40). Samozřejmostí je vše v plné syntetice. Oni v ČR nejsou zrovna v autorizovaných servisech znalý. Když jsem k nim přijel z autem Audi, které je z programu Itálie, tak na mě koukali ja z jara, že tam mám program longlive. Takže na to pozor. Servosní knižka a registry nelžou..

Jinak longlive servis je znám od cca roku 2000, ale pouze mimo ČR. V ČR je longlive servis zmám pouze od roku cca 2002-2003.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

27.05 2009 22:04


Citace:
5W30 nebo 5W40 je pro standardní servis (po 15000km)
Asi máš pravdu. Ale 5W-30 je taky pro longlife. Nebo to alespon píší výrobci. CASTROL, MOBIL, SHELL... např. http://www.oleje-eshop.cz/Automobilove-oleje/Shell [zkrácená url]

Jinak já mám rok výroby 1997 a už mám v návodu, že se longlife servis se aplikuje pro různé země, takže od 97 už to určitě funguje. A v etce je dokonce vypsano, které země to jsou. Bohužel bez ČR
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.7. 2009
Příspěvků: 23 | Témat: 1

05.08 2009 15:27


Tak přECI* jenom musím poprosit veřejnost,včera jsem sundal víko ventilů,protože pod ním tekl olej a hlavně chrastilo jakoby od řetězu mezi vačkami.No a řetěz byl napnutej.Jenže dneska jsme to prohlídli pořádně a zjistili,že sice nahoře napnutej je,ale spodek je volnej jako kšandy.Vypadá to,že je napínák nějakej zatuhlej,či co. Co s tím? Dík
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

05.08 2009 15:53


Jirka 308: Řetěz vaček má hydraulický napínák, a podle toho co píšeš, je v háji.

Samozřejmě se to udělat dá, ale raději to nechej udělat u nějakého garážmistra. Ono to totiž není zase tak jednoduché.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 6.10. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 1

06.10 2009 23:09


zdar já měl stejný problém a dělalo to ložisko v převodovce, nikoli na převodovce, takže nepomohla výměna přítlačáku,lamely a ložiška, dělalo to přesně co říkáš chrastění při volnoběhu a taky jak kdy, takže jsem musel rozbrat převodovku, ale to bylo u mě
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.10 2009 8:28


Petan: jsou oleje ktere i pri viskozite 5W30 jsou urcene pro long-life. Od mobilu kuprikladu ESP* FORMULA 5W30,nebo SHC FORMULA 5W30. Splnuji normu: 502 00,503 00,503 01,505 00,506 00,505 01,506 01, 504 00,507 00
MB:229.31, BMW Longlife-04
ma ACEA C2/C3, A3/B3/B4 , A5/B5 a API CF, SL/SM
ä jsou vhodne jak pro benzinove, tak pro dieselove motory vcetne systemu pumpe düse.Ja osobne oleje MOBIL jiz pouzivam nekolik mnoho let a je to olej na ktery nedam dopustit. I taxikarske mrdky co jsem jezdi a maji na hrbu 300-500K km v tech nejhorsich moznych podminkach, jsou zevnitr ciste jak detska prdelka po vykoupani.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

07.10 2009 9:00


vlasta: To je pravda, to jsem si s tím longlive tehdy neuvědomil. Tím, jak jdou technologie dopředu, tak i vývoj olejů jde také dopředu.
Takže jsem spíše chtěl říct, že pro motor AGU byl prferován olej 5W30 s standardní servisní výměnou.

Hlavní tedy je "nepřejíždět" olej a měnit tak jak se má.
nahoru

sponzor





07.10 2009 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2010
Příspěvků: 191 | Témat: 33

08.05 2011 23:18


a co olej na AUDI A3, 1,6 FSI*,85 kW aky tam ma ist. Ja davam 5W-30 CASROL EDGE plna syntetika... moze byt?

Dik
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 0

30.06 2011 14:36


Zdravim, mám dotaz ohledně ´´cvrčka v motoru´´ když přidam plyn tak nic nechrastí ale když spadáváj otáčky tak se ozívá hlasité crrrrr i na neutrál a i když mam vyšlaplou spojku a přidam plyn tak taky ale jen když spadávájí otáčky. pod 1200 otáček to nedělá. Audi A4 1.8T AEB 1999 160000km, nový olej. Děkuju
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

30.06 2011 16:42


nemusis to rvat do dvou temat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

30.06 2011 22:26


Trash:
Zdravim, mám dotaz ohledně ´´cvrčka v motoru´´ když přidam plyn tak nic nechrastí ale když spadáváj otáčky tak se ozívá hlasité crrrrr i na neutrál a i když mam vyšlaplou spojku a přidam plyn tak taky ale jen když spadávájí otáčky. pod 1200 otáček to nedělá. Audi A4 1.8T AEB 1999 160000km, nový olej. Děkuju


pokud myslis takove cvakani pri volnobehu tak je to dobre !! pokud by ti necvakalo je problem...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

30.06 2011 22:28


Petan:
vlasta: To je pravda, to jsem si s tím longlive tehdy neuvědomil. Tím, jak jdou technologie dopředu, tak i vývoj olejů jde také dopředu.
Takže jsem spíše chtěl říct, že pro motor AGU byl prferován olej 5W30 s standardní servisní výměnou.

Hlavní tedy je "nepřejíždět" olej a měnit tak jak se má.


hosi je velkej problem kdyz tam rvu 10W40?? polosyntetiku ?? Dik za odpoved
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 656 | Témat: 17

05.07 2011 1:26


shaggy: Ja davam 10W/60 na doporuceni upravce a zatim jezdim
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.4. 2009
Příspěvků: 1348 | Témat: 57

05.07 2011 14:47


pooggoo:
shaggy: Ja davam 10W/60 na doporuceni upravce a zatim jezdim


no otec me rikal prave at tam nedavam syntetiku protoze ten motor uz je vybehanej a ta polosyntetika je vis husta.. tak je to prej lepsi ale myslim jsi kdyz dodrzujes vymenu ojele tak neni zadnej problem..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

05.07 2011 21:54


A co máš za motor? Pokud 1.8T tak potřebuješ něco míň hustýho jako 5W-30, aby se bez problémů to Turbo* mazalo. Snad tady jsem zachytil informaci, že hustší oleje tomuto motoru absolutně nesvědčí.
nahoru

sponzor





05.07 2011 21:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 10 | Témat: 0

06.07 2011 19:56


Když to je těžky. Pokusim se nahrát.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

06.07 2011 20:24


pooggoo:
shaggy: Ja davam 10W/60 na doporuceni upravce a zatim jezdim


jj, taky. od té doby motor neklepe, ztichnul, olej nežere...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

06.07 2011 20:24


Mr. Death:
A co máš za motor? Pokud 1.8T tak potřebuješ něco míň hustýho jako 5W-30, aby se bez problémů to Turbo* mazalo. Snad tady jsem zachytil informaci, že hustší oleje tomuto motoru absolutně nesvědčí.


kravina jak mraky...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email