Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 154 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 153
Uživatelů: 1
Celkem: 154

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

30.05 2011 13:08


Ahoj všichni,
nastal mi problémek s mou audi 100, 1994, 2.8l quattro* a to takový, že se stává to, že po nastartování se občas nespustí větrák nebo naskočí až po nějaké chvíli jízdy. Mohl by mi někdo poradit, co s tím a co to je?
Díky moc
nahoru

sponzor





30.05 2011 13:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.05 2011 17:33


Petr Řeřicha:
V háji uhlíky na motorku.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.05 2011 18:35


radar354: Doufám, že kolega myslí ventilátor topení/ventilace. Mi to dělá taky, ale to nebude uhlíkama. Nastartuji a "volume" větráku je na nule, až po čase to samo vyjede na hodnotu, která tam byla nastavená. A to nemám v režimu AUTO. Dělá to hlavně v zimě...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.05 2011 19:29


sniper:
Tak ono to chvíli trvá než se zapne ventilátor, ale je to jen pár sekund.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.05 2011 19:35


radar354: Nejsem blbý, ale u mě to bylo několik párů těch sekund... možná už i minuty...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.05 2011 19:42


sniper:
Jo tak to pak jo, myslíš že to není uhlíkama, vím že toto klidně uhlíky udělat můžou je to podobné jak na startéru.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.05 2011 19:52


radar354: Ne, protože stupnice výkonu na displeji by neměla mít nic společného s uhlíkama. Ona říká jak se má větrák otáčet a ne ukazovat, jak se větrák otáčí...si myslím...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.05 2011 19:58


sniper:
No ale pokud bude větrák kolísat tak si myslím že bude kolísat i stupnice, bude to fungovat jako voltmetr.
nahoru

sponzor





30.05 2011 19:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.05 2011 20:49


radar354: Tak tím si nejsem právě jist. Na stupnici nacvakáš požadované otáčky a pokud se budou skutečné lišit, to už stupnice neřeší...nebo, že by byl Climatronic* až tak chytrý? Občas mi sice přijde, že si žije takovým vlastním životem, ale tohle...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

30.05 2011 21:15


sniper:
to se dá zjistit, stačí odpojit ventilátor od elektriky a stupnice bude ukazovat buď plnou která byla nastavena, nebo nic že se ventilátor netočí.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

30.05 2011 21:40


radar354: O.K. Pověřuji tě tím úkolem a zítra dej vědět, ju?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

31.05 2011 7:42


sniper:
Jsem celej říčnej lozit ke větráku a odpojovat konektory, nic nebude ještě se něco posere
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

31.05 2011 11:53


mně přijde to, že když projedu nějakou větší nerovnost, tak se ventilátor rozjede. Tak i toto můžou být uhlíky?
(Na ukazateli mohu nastavit cokoli a větrák se netočí)
Jinak, když nejde ventilátor, tak klima nastartuju a hučí, ale bohužel chlad nemá kdo hnát do kabiny.

Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

31.05 2011 12:24


dám krk za to že je to uhlíkama.
Zkus nastartovat dej ventilátor do maximální polohy a pokud nezapne jdi ven a poklepej motorek, jestli se chytne, tak uhlíky.

sniper:
Petr Řeřicha:
(Na ukazateli mohu nastavit cokoli a větrák se netočí)

Tím to máme vyřešeno, nefunguje to, je to tak jak jsi psal ty a otáčení větráku nemá vliv na ukazatel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 5.5. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 3

31.05 2011 12:47


super, díky moc. Vyzkouším to poklepání. Na maxim jsem to měl a nic
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.05 2011 17:57


radar354: Kurva, zase mám pravdu Už mě také čeká výměna toho zmetka, pořád píská... Jen dávejte bacha na větráky z Kelly Umí způsobit nepříjemné překvapení...

K tomu climatronicu. Je s podivem, že i když to mám v režimu manual, tak si sám, podle bůh ví čeho upravuje rychlost ventilace, což mě sere. A nedělá to je mě, takže?
nahoru

sponzor





31.05 2011 17:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

31.05 2011 19:46


sniper:
takže?

takže to hoď ze skály
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.05 2011 20:16


radar354: Až po té tvojí hujdě Jakou máš dlouhodobou spotřebu? Mi tam teď skočila šestka z 5,9 kurva
Každopádně pořád lepší, než loňských 8,5
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

31.05 2011 20:22


sniper:
já tam mám většinou kolem 7,8L podle palubáku, skutečnou jsem si ještě neměřil, na AK v garáži my to ukazuje 9L
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

31.05 2011 20:46


radar354: Jo vlastně, ty si neumíš měřit tu spotřebu Uděláme vstřiky, asi to bude potřeba. Každopádně změříme a uvidíme. Taky se chystám na svoje, abych koukl, jak si "sedly"
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email