Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 308 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 302
Uživatelů: 6
Celkem: 308

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.01 2011 12:10


jizan.com:
Pánové čtěte pozorně to co píšu ,už mě to nebaví!
jizan.com: Tak když ty často napíšeš něco jen tak, co nezapadá do kontextu a o čem se nebavilo, tak se potom nediv...

No jinak u B7 krásně ASR i ABS vypneš stiskem tlačítka ESP..
No nikdo nezpochybňuje to, že elektronika u předokolky pomohla k trakci a že posunula laťku o trochu víš.

Ale trochu Ti ušlo, že zas ta sama elektronika se dává i do Quattra, takže zas z toho Quattra posune o něco víš.
Takže všeho všudy jsi zas na tom samým u porovnávání...
Naposledy upravil Michal.K dne 11.01 2011 12:17, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.01 2011 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.01 2011 12:13


jizan.com:
a nepotřebují k tomu q aby projely zatáčku stejně jako my, nemluvím ted o sněhu, ledu apod.


ale ved Q je hlavne o lade, snehu a dazdi a zmensenych adheznych podmienkach...nechapem co tu cely cas porovnavas..to je predsa stara znama vec, ze na suchom asfalte rozpalenom na 40 stupnov celzia mi je Quattro skoro na nic..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.01 2011 12:16


Nepotřebuje 40C aby ses srovnal věř mi, i na mokru opět hraje hodně pneu, podovozek a systém, měli by jste sem tam přesednout s těch vašich Q do jiných aut, nebo vám to Q vleze na mozek...
nahoru

Anonymní





11.01 2011 12:18


alebo by si sa Ty mal konecne previezt na tom Quattre ako sa patri aby si si uvedomil, ze ani najmodetnejsia elektronika vo FWD/RWD Ti quattro nenahradi..ale ak jazdis ako dedko po suchych cestach tak sa necudujem, ze to mas pomylene..alebo prid do RK na slovensko a preveziem Ta ja po 10centimetrovom prasane a 20percentnom stupani so 4ma 180 stupnovymi zatackami..som zvedavy ako by si sa tam s FWD vysplhal este k tomu v takom istom case ako ja..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

11.01 2011 12:22


azmodan: Skoro, ale nikdy ne úplně...
jizan.com:
i na mokru opět hraje hodně pneu, podovozek a systém

jizan.com:
Citace:
i na mokru opět hraje hodně pneu, podovozek a systém

No když budeme porovnávat 2 Audi, tak předpokládám, že bude vše stejné...
jizan.com:
měli by jste sem tam přesednout s těch vašich Q do jiných aut, nebo vám to Q vleze na mozek...

Ale já vím jak jezdí jiná auta. Jen u Tebe mám pocit jako kdyby jsi psal, že to Quattro tam je v podstatě jen na to zvyšování spotřeby, protože to co dokáže ono a jak jezdí, tak jezdí už i předokolky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

11.01 2011 12:26


Pánové quattro teoretici, jděte laskavě do řitního otvoru!!

DAW1d má ohledně podvozku jasno a ptal se tu na motor!!!

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.01 2011 12:27


Spotřebu neřeším, myslím obratnost s autem. Pokud ovšem berete v potaz že je na cestě 10cm sněhu tak to je jasné to se FWD už nechytá. Ovšem zajímavé testy bývají na ledě slalom a na mokru.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

11.01 2011 13:27


Michal.K:
DAW1d: Takže fakt záleží na tom, jak chceš jezdit (lážo plážo, nebo fakt lítat), kde bydlíš a jezdíš (město, a dálnice, nebo okrsky v horských oblastech, kde sjou zatáčky, často listí, mokro, sníh, zda jezdíš na chaty v lese a pod.), zda Tě při vyslovení slova Quattro* polechtá v podřišku a hlavně zda jsi ochoten si připlatit za vyšší spotřebu.
Pokud si to dáš na misku dáš tyhle kriteria a najdeš alespoň 2 pro Quattro*, nemáš co řešit.

Na "Quattro misce" mi leží všechny zmíněné faktory. Chci jezdit ostřeji (samo ne pořád), bydlím kousek od hor a jezdim tam dost často, zakroucený okrsky plný listí mě lákajíí velice a při vyslovení zaklínadla QUATTRO mi běhá mráz po zádech:) Kdybych měl klimatizivanou garáž a větší rozpočet, pořídil bych Quattro Sport!

A k tý debatě co se tady rozvířila mám jen jeden dotaz: Opravdu se u A4 B7 nedá zcela vypnout ESP?! Protože u mé A6 C5 bylo zcela nemožné užít si trochu srandy, pokud jsem ESP nevypnul:(
nahoru

sponzor





11.01 2011 13:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

11.01 2011 13:29


U B7 to jde.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

11.01 2011 13:30


Michal.K:
No jinak u B7 krásně ASR* i ABS* vypneš stiskem tlačítka ESP*..

Díky.. nevšiml jsem si že už je tady druhá stránka vlákna:D
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

11.01 2011 21:35


ESP vypneš ale zásah elektroniky tam pořád nějakej je. Ovšem pro tebe do hor je quattro denní chleba jinak to nejde v těch podmínkách.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2009
Příspěvků: 342 | Témat: 24

20.01 2011 15:38


Tak už mám jasno.. skočim do A4 2.0 TFSI.
Jen mě zajímá ten S-line podvozek. Je to hodně znát oproti standardu? V A6ce jsem měl Sline a sedělo to moc pěkně. Ale když koukám na ceny těch A4, tak zavažuju, že bych Sline oželel. V Sline provedení a solidním stavu stojí hroznej balík
Skoro mi přijde, že za 20.000E by bylo lepší koupit nějaký levný TDIčko na přepravu a ostrý Coupé/S/RS na blbnutí..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

20.01 2011 15:47


DAW1d: No S-line podvozek je fajn, ale porovnat to nějak nemůžu, protože co jsem jezdil s A4, tak neměli Quattro a neměli ani 17. kola.
Tak těžko pak říct co má jaký vliv na stabilitu a za čím vším je S-line podvozek, nebo větší disky nebo Quattro.

Ale osobně bych S-line klidně oželel. Ono já ho původně ani nechtěl a to byla jediná věc, která mi na mém autě podle parametrů v inzerátu vadila.
Ale když jsem se s tím projel, tak jsem zjistil, že to není tak tvrdé jak jsem čekal a že je fajn.

Ale nie je to až také niečo, bez čoho by to nešlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.3. 2009
Příspěvků: 347 | Témat: 7

31.01 2011 2:56


jizan.com:
Nepotřebuje 40C aby ses srovnal věř mi, i na mokru opět hraje hodně pneu, podovozek a systém, měli by jste sem tam přesednout s těch vašich Q do jiných aut, nebo vám to Q vleze na mozek...

..a zase jeden co nemá Q..nebo IQ..myslím tím sebe
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

31.01 2011 8:39


DAW1d:
Tak už mám jasno.. skočim do A4 2.0 TFSI.
Jen mě zajímá ten S-line podvozek. Je to hodně znát oproti standardu? V A6ce jsem měl Sline a sedělo to moc pěkně. Ale když koukám na ceny těch A4, tak zavažuju, že bych Sline oželel. V Sline provedení a solidním stavu stojí hroznej balík
Skoro mi přijde, že za 20.000E by bylo lepší koupit nějaký levný TDIčko na přepravu a ostrý Coupé/S/RS na blbnutí..

Jednoduché-proč si myslíš že se dělá sline packet a podvozek? Jedině Spacket
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

31.01 2011 10:04


jizan.com: Nemyslím si, že by to bylo zas tak podstatné...
nahoru

sponzor





31.01 2011 10:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 4

06.02 2011 6:32


zdravim som sem novy, chcel by som pocut par nazorov (zapornych aj kladnych) . chcel by som si zohnat A4 B5 1.8T ale neviem ci Quattro, takze preco Q a preco nie?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

06.02 2011 7:53


A jéje, to zas bude flame.

Jinak je tu témat dost, pohledej.

Např. zde:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

06.02 2011 12:12


K-1: obětum maličko vyšší spotřebu a pak už to jsou jen samé plusy a pozitiva
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.9. 2010
Příspěvků: 15 | Témat: 4

06.02 2011 17:15


a co tak zákruty... čo lepšie drží a s čím prejdem zákrutu rýchlejšie ? s Q lebo tam som niečo postrehol o nedotácivosti
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

04.04 2011 22:37


Michal.K:
jizan.com: ...No jinak u B7 krásně ASR i ABS vypneš stiskem tlačítka ESP..


NEeee Michale, nemyslim si ze bys mel pravdu...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email