Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 330 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 323
Uživatelů: 7
Celkem: 330

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 6

29.03 2011 20:54


zdravím všetkých, zohnal som si takéto niečo
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
aj som si to namontoval mám však menší problém. Pri vypnutom motore (aj ked je kľúč v zapaľovaní) to pekne hraje, všetko je OK. Problém nastane keď naštartujem,na chvíľu sa rádio vypne - čo je normálne pri štartovaní, ovšem stratí sa mi hlas z MP3, prepnem na rádio tam hlas mám. Nepomáha ani opätovné vypnutie a zapnutie rádia. Hlas z MP3 sa "vráti" len po vytiahnutí kľúča zo zapaľovania, potom je zase všetko OK (kým znova nenaštartujem). Žeby to blokovala riadiaca jednotka?? Príp musím niečo nastaviť cez VAG??? V návode na programovanie rádia píše niečo a nastavovaní cez VAG:
Radio Configuration
1 = No CD changer
3 = With CD changer
5 = With secondary display
7 = With CD changer and secondary display
môže to byť že tu je niečo zle nastavené, ak áno aké je správne nastavenie (ako je to nastavené teraz povedať neviem, VAG nemám)
odpojil som aj baterku (cca na dve min) nepomohlo.
foto:
rádio concert I (origoš, kód nemám, auto si ho načítava z riadiacej)

samotná redukcia:
nahoru

sponzor





29.03 2011 20:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 6

31.03 2011 13:57


ešte len tak pre doplnenie, mám systém BOSE (aspoň na displeji rádia to vypisuje pri zapnutí) môže to mať nejaký vplyv???
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

31.03 2011 14:31


Když tu redukci po nastartování odpojíš od napájení a pak po cca 10-ti sekundách znovu připojíš, tak to udělá co?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 6

31.03 2011 14:48


tá redukcia nemá samotné napájanie, na jednej strane má koncovku do autorádia (zhodná s koncovkou od CD changeru + žltý kábel - ten som prichytil ako uzemnenie k autorádiu), na druhej strane má len jack 3.5 ktorý zapojím do MP3 prehrávača.
Ak sa pýtaš či som skúšak odpojiť koncovku z rádia po naštartovaní a opätone zasunúť, tak to som neskúšal, ale vyskúšam ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 6

31.03 2011 15:43


takže som sa pokúsil adaptér odpojiť po naštartovaní.
Takže pri prvom odpojení (naštartovaný motor)a znovupripojení adaptéru mi vypísalo, že chýba CD, pripojil som cez jack MP3 a začalo to hrať. Lenže po vypnutí motora opätovnom naštartovaní to zase nehralo. Skúšal som to všelijako ale znova sa mi to nakopnúť nepodarilo (neviem čo som mohol robiť inak pri prvodm odpojení )
To že kéď vytiahnem kľúč, vypnem a znova zapnem rádio a vtedy mi ten adaptér baví to stále platí.
Asi bude chyba v adaptéri. Ešte niekoľko drobností:
Ak mám rádio nastavené na FM a vypnem ho, a potom znova zapnem, následne ho prepnem do CD módu, v atkom prípade mi tá redukcia nehrá (nepomáha ani vytiahnutie kľúča). Rádio proste musí byť v móde CD, vytiahnutý kľúč, vypnem rádio znova zapnem a MP3 hrá (pri tomto keď vypnem rádio zhasne tá zelená kontrolka na MP3 adaptéri)
Ak vypnem a znova zapnem rádio pri naštartovanom aute, tá zelené kontrolka nezhasína (nemala by???)
Je zaujímave, že prvý krát keď som odpojim konektor adaptére a znova zapojil (pri naštartovanom motore a nepripojenom MP3 prehrávači k adaptéru) displej rádia mi vypísal - NO CD, po pripojení MP3 to hralo.
Lenže odvtedy ani za b..a neviem dostať rádio do toho módu NO CD, aj keď odpojím MP3-ku, tak mi píše CD 1 track 1.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

31.03 2011 17:45


No nevim přesně, jak rádio komunikuje s CD měničem, ale z toho co popisuješ mi to přijde, že ta redukce má problém s přerušením napájení při startu motoru nebo při přepnutí rádia na FM. Asi bych zaexperimentoval s napájením té redukce (dioda a kondík) nebo jí napájel přímo (od jinud než z rádia). Nicméně než s tím začneš, chtělo by to oměřit, co se tam děje a jak velký má ta redukce napájení, abys jí nebo rádio nedostal do módu "nebude hrát už nikdy"...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

31.03 2011 20:45


no, nevim, zdali bylo dobre kupovat nejaky homemade vyrobek bez podpory, dokumentace...jde o to, ze ty komercne prodavane verze maji bud implementovanou podporu vsech typu sbernic/rozhrani a pomoci dipu pak jen nastavis o jaky typ jde ci si kupujes konkretni verzi na konkretni typ radia...treba RNS*-d jede krze 12 pin vw rozhrani, zbytek radii audi krze 8 pin

ten co mas, je 8 pin...napajeno to to byva z toho modreho konektoru a jeste by ti nelo mit extra zemneni...techdle interfacu sem montoval asi 4 druhy (cca. 20 kusu celkem) a nikdy s timto nebyl problem..

k cemu je ten zluty drat tam?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.5. 2008
Příspěvků: 20 | Témat: 6

31.03 2011 21:18


Lumpiq:
no, nevim, zdali bylo dobre kupovat nejaky homemade vyrobek bez podpory, dokumentace...jde o to, ze ty komercne prodavane verze maji bud implementovanou podporu vsech typu sbernic/rozhrani a pomoci dipu pak jen nastavis o jaky typ jde ci si kupujes konkretni verzi na konkretni typ radia...treba RNS*-d jede krze 12 pin vw rozhrani, zbytek radii audi krze 8 pin

ten co mas, je 8 pin...napajeno to to byva z toho modreho konektoru a jeste by ti nelo mit extra zemneni...techdle interfacu sem montoval asi 4 druhy (cca. 20 kusu celkem) a nikdy s timto nebyl problem..

k cemu je ten zluty drat tam?


ten žltý je asi uzemnenie, má to na konci také očko (oko), to som prychitil k tej šrube na zadnej časti autorádia
nahoru

sponzor





31.03 2011 21:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email