Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 373 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 370
Uživatelů: 3
Celkem: 373

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Palivoměr
tagy:
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.11 2009 12:20


sou tam tecky ... podle nich se to kalibruje ...
nahoru

sponzor





25.11 2009 12:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 4

26.11 2009 21:30


TRaky mam trakovej problem. jakmila mam čtvrtku nadrže tak je to takový všelijaký ale už sem si zvyknul. Jakmile mam ručičku v pulce rezervy tak hned na benzinku nebo každou chvilku dojde. To už mam odzkoušený
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 225 | Témat: 22

26.11 2009 21:37


Netušíte jak je to u 80ky B4 která má autocheck? Tam to hlásí rezervu?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

27.11 2009 16:33


tak jsme dnes seštelovali tak doufám že to bude OK
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

27.11 2009 19:20


Egi: Vem si kanystr
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

27.11 2009 23:31


Mefisto: neboj udělal jsem to podle rad zde, vycucnout a nalejt 4litry, no a nastavit na první červenou čárku
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

28.11 2009 16:32


Egi: Tak to potom jo,tak to má bejt Ale víš co,jistota je jistota
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

28.11 2009 21:46


Mefisto: když ono to smrdí v tom autě, kde pak už začínam věřit palivoměru
nahoru

sponzor





28.11 2009 21:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

28.11 2009 22:09


Egi:
když ono to smrdí v tom autě

To znám,taky občas jezdím s kanystrem pro Benzin do sekačky pily atd.,jednou jsem zapomněl že ho mám sebou,jel jsem docela palbu a pak si říkám: "ty vole ten benzin je cejtit nějak víc než obvikle",otevřu zadní dveře a koukám že kobereček plave v Benzinu

Nasranej jsem byl teda dost a zápach Benzinu tam byl cejtit ještě dost dlouho i když jsem auto průběžně větral Hold našinec je pí..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

29.11 2009 10:53


Jo jo, taky mi ručka palivoměru lítá jak se jí chce. Taky i v závislosti na jízdním stylu. Při plný mi ukazuje o 1/4 až 1/2 míň než je skutečnost a čím míň benzínu v nádrži je, tím se ta odchylka zmenšuje a ke konci se v podstatě dorovná. Hejbat s tím raději nebudu, pač vždy ukazuje míň, nez je skutečnost a to je lepší, než kdyby to bylo obráceně. Jinak taky to řeším tím, že po natankování nuluju denní km a když se blížím k hranici 600km, tak znovu tankuju. Ještě po natankování nuluju průměrnou spotřebu na BC pro přehled. Naopak jsem rád, že to auto nemá hladový oko, páč palivoměr by ukazoval rezervu, ale v realu by tam byla ještě půlka nádrže a to, že by to stále svítílo by mě sralo. Stejně mě BC upozorní na dojezd při 50km.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

29.11 2009 11:08


Benny: Ten dojezd je dobrá věc,ale někdy si říkám že i to hladový oko by se mi hodilo Ale není to zas tak akutní
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.3. 2010
Příspěvků: 1 | Témat: 0

24.03 2010 19:25


mam to samy, nejdriv to par mesicu ukazovalo, pak uz jenom nekdy a ted uz vubec
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.1. 2010
Příspěvků: 116 | Témat: 7

24.03 2010 20:20


Chlapi díky za téma. Ulevilo se mi že v tom nejsem sám. Mně to ukáže jak se tomu chce. Někdy dám plnou ukazuje 3/4 a pak najednou do červených. Tak jezdím na počítadlo.
Už taky vím na co je tam ten čudlíček pod budíkem. Jednou sem s tím kroutil, moc to nešlo. Uděkám to jak psal Satan a uvidím. Ale myslím že hlavní problém u mně bude v nádrži.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

20.01 2011 17:08


Satan Coupe:
na seřizování je tam knoflík ny budíkách tím se otáčí a seřizuje. Má se vypustit nádrž, nalít 4 litry a pak to seřídit na 1. tlustou červenou čárku. Etzold manual zde na fóru ke stažení.

hele Cabro 80tka to má taky tak nebo?
bo to ukazuje o čtvrt víc než tam je, tak to chci pochopitelně vyměnit nebo seřít
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 1757 | Témat: 45

20.01 2011 17:58


Kriznik: jojo, taky to má. Je to ten kolik nejvíce vpravo, zkus ho jakoby výtáhnout - tak sundáš krytku a pak už uvidíš v tom koliku díru na imbus a štoluješ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.3. 2010
Příspěvků: 537 | Témat: 8

20.01 2011 18:10


Kriznik: všecky budíky z 80ek co sem držel v ruce měly štelování, ale šlo štelovat jen zezadu budíku, zepředu ne, to točítko není pevně spojený s tim štelovátkem vzadu

edit: ahááá a já myslel, že to zenitř prostě štelovat nejde
nahoru

sponzor





20.01 2011 18:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.5. 2008
Příspěvků: 1041 | Témat: 25

20.01 2011 18:25


no ja som si to našteloval sám ale najskôr som vybral plavak z nadrže /žiadna slasť/ a skušal som s nim hýbať hore dole a kontroloval som si to na prístrojovke potom so nasadil plavak na zad a vypustil som nadrž /celý som bol od benzínu/ lebo som mal skoro plnú ,potom som tam nalial 4l a našteloval som si na prvu hrubú červenu čiaru ,ale zapalovani som mal stále zapnuté /minimalne 2 minutky / a potom pre kontrolu som si dolial 35 litrov a zasa kontrola či mam ručičku v polovici a fachčí to do teraz.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

20.01 2011 18:32


ááá to je oser, tak nic
prostě bude pořád plná a je to
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

20.01 2011 20:31


Kriznik: Nebuď línej, seřídit to jde, ale jestli je v nádrži problém, tak to stejně nepomůže.

Kábro má stejnou nádrž jako Coupe?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

20.01 2011 20:34



mno jak poznám, že je problém s plovákem pokud je?
nebudu kvůli tomu nechávat vlastu vyndávat plovák přece

seřídit to asi jde, ale anabáze s vypouštěním paliva atd... blee
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

20.01 2011 20:43


Nalej si do kanďáku 4 litry, pak to vyjezdi a až to poprvý škubne, tak je tam nalej, postav to rovně, počkej 2 minuty se zapnutým klíčkem a seřiď na první tlustou červenou čárku, když to pak bude napiču, šupky dupky k Vlastovi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.5. 2007
Příspěvků: 56 | Témat: 12

20.01 2011 22:20


ani ja ukazovateľu stavu neverím......tiež,ked natankujem tak vynulujem počítadlo .....ale mám odskúšané,že ked mi padne ukazovateľ na posledu ručičku tak mám dojazd cca 50km
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

22.01 2011 0:14


taky té rezervě moc nevěřím Posledně jsem jel a říkal jsem si že ten benzín musí vydržet na 300 km, tak jsme se řídil tachometrem. Až jsem dojel v klidu domů, tak jsem zjistil, že jsem se blbě díval a na tacho není 300 ale 400 Takže na rezervu 150 km
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2009
Příspěvků: 465 | Témat: 60

22.01 2011 16:18


Mam ten samej problém, taky mi to tam lítá ale zas tak hrozný to neni, ale tak co můžem chtít, sou to starý auta hoši Jinak sem měl nedávno budíky venku a předtim mi sem měl ručičku na poslední červený čárce, vzal sem za 800 a šlo to lehce nad 1/4 nádrže. Pak jak sem ty budíky vyndal (ne kvůli seřízení) tak mi zůstal ten štelovák na nádrž v ruce Tak sem to neřešil a prostě sem ho tam dal zpátky nevěděl sem jak byl No a pak když sem druhej den nastartoval, ejhle, téměř půl nádrže Docela sem se bál že sem s tim hnul brutálně a chcípne mi to někdy v 1/8 nádrže ale dostalo se to do půlky červenýho pole a až tady se mi rosvítila žebračka (před tim to bylo až za červenym). Určitě bych na tu rezervu ještě těch 100 udělal Takže teď sem rád že když dám za 400 tak je to aspon trošku vidět a ne jako předtim
nahoru

sponzor





22.01 2011 16:18


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email