Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 339 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 335
Uživatelů: 4
Celkem: 339

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 6

12.02 2010 15:05


Ahoj audiňáci. Před zimou mi začaly blbnou přední stěrače, teď už to je docela krizovka. Cyklovač a veškeré podněty k pohybu fungují, stěrače se rozjedou, jenže místo toho, aby setřeli jen jednou, tak se rozjedou, totálně mi rozpatlaj bordel na okně a zastaví se třeba až na po 8 a to i v půlce okna. Kolikrát musím do páčky klepnout alespoň 4, aby se vůbec zastavil dole a já něco viděl. Přičemž jednotka v levo u nohou někdě pod těma plastama cvakne vždycky, když by se měl ten stěrač správně zastavit, ale nezastaví. Je to docela otravný, když se rozjedou a seknou se v půlce. Myslíte, že je něco s tou jednotkou, nebo s motůrkem? Popřípadě dá se za rozumnou cenu ten motůrek sehnat? Blbne to jak kdy, když je venku tepleji, setře to místo jednou třeba dvakrtát, ale zastaví se správně, teď v zimě to je vůbec děs.

Díky za radu.
nahoru

sponzor





12.02 2010 15:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 15.12. 2009
Příspěvků: 1121 | Témat: 21

13.02 2010 10:45


mám stejný problém na B6.
je to docela stresující když si ostříknu okno a stěrač zůstane při prvním setření v 45 stupnu poloze ...voda zůstane na skle a nejde nic vidět.
Motorek slyším že jede, podotknu že se mi to stalo při manuálním setření + ostřiku.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

14.02 2010 13:03


Já bych řekl, že jsou zarezlý táhla stěračů a proto se to zasekává. Jedná se o klasickou chybu u VW, Audi na to asi taky trpí. Je třeba kompletně vymontovat ty táhla, očistit a důkladně promazat v pohyblivých místech.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

14.02 2010 13:09


Něco podobného jsem měl u 80 B4. Cyklovač jel jadnou za uherský rok atp. Nijak sem to nakonec teda nevyřešil, páč mě sesmahnul autobus, ale řekl bych, že by to spíš chtělo zkontrolovat relátka a kontakty na páčkách, než začnete rozebírat táhla. Kdyby táhla byly zarezlé, tak bych řekl zasekávat jo, ale podle mě to nemůže mít vliv na to, kolikrát stěrač setře. Relátka a táhla. Je možné, že relátko sepne jak má, ale pokud je starší, je možné, že jsou trochu pocuchané vodiče v relé a dotýkají se jinde než v kontaktu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.11. 2009
Příspěvků: 10 | Témat: 6

14.02 2010 13:09


Já ybch řekl, že to táhla nebudou, protože stěrače fungují třeba teď už 2 den naprosto hladce. Tohle bude spíš elektrický problém. Je teď tepleji a to může mít taky vliv na tu elektroniku a motorek. Asi
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.05 2010 13:04


Mě zase stěrače jdou na všechny polohy nějak stejně pomalu. to bude nejspíš zarezlý v těch kloubkách co? sem to zkoušel prostříknout WDčkem ale to bylo prd platný. nebo máte jinej nápad čim by to mohlo bejt?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2532 | Témat: 43

04.05 2010 13:32


Je to ono, trpí na to celej koncern. Já jsem takto vyčistil a promazal zadní a za rok se to začlo vracet (moc ho nepoužívám). Tak jsem použil hodně WD40 a hodně silikonovýho oleje a bez rozdělání ho promazal. Pak byl klid a pak jsem to auto ani ne po roce prodal, takže nevím, jestli to nějak rozumně zabralo.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.05 2010 13:59


Tyjo sem koukal že tam je přístup jak k penězům, se mam na co těšit až přestane chcát. to by člověk neřek 8 let mladý auto a už se to sere
nahoru

sponzor





04.05 2010 13:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 13.2. 2009
Příspěvků: 590 | Témat: 33

04.05 2010 14:04


deejayvenca: Přesně tohle jsem řešil teď o víkendu....práce za všechny peníze
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 1.1. 2009
Příspěvků: 709 | Témat: 49

06.05 2010 14:19


řešil jsem v lednu stejnou závadu...zarezlá táhla stěračů.koukni na témata někde to najdete i s návodem je to taky ale kde...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 3 | Témat: 1

14.01 2011 15:58


Névíte někdo jaké relé je potřeba vyměnit ty stěrače sou hrozný.
Nějaký číslo nebo nějaký schéma???
Děkuji
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 23.2. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 13

16.01 2011 3:09


Fajtomas: Jak to tak vypadá, tak spíš teda pomohlo očištění táhel. Nicméně relátka jsou tuším druhá řADA* shora pod palubkou u řidiče.
Odmontuješ 4 šroubky, vytáhneš spodní kryt, co je nad pedálama a je to vlevo nad spojkou (odkládacím prostorem pro nohu). Sroluj si noviny, zapni stěrače a poslouchej které relátko cvaká (páč teď nevím, které to je). Vytáhni ho, sundej horní kryt a mrkni, jak vypadá vevnitř.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email