Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: K jet
tagy:
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

25.06 2009 17:16


tak chlapci již delší dobu řeším problém který mě spíš otravuje než trápí
studenej motor prvních cca 6 vteřim se nesmí přídat plyn jinak zdechne žádné jiné problémy nemá pak běží jak má
nahoru

sponzor





25.06 2009 17:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.06 2009 17:50


jdi po vstrikach, po spatnym cidle studenyho startu a po kompresi
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.06 2009 17:58


tenhle problem sem mel u stribrny jeste s puvodnim motorem .. kdyz to bylo studeny tak to proste chcipalo ... muselo se to nechat zahrat ... proste pridavnej vstrik do sani vubec nefungoval ...

ekonom mel ten samej problem v CQ - mel tem na to cudlik ... protoze jinak to bud ani nenastartoval a nebo kdyz jo .. tak to pri pridani plynu chcipalo ...

btw: stejnej efekt sem mel i u tech dvou karbecu - oba sytic v pice ... takze sem tomu daval startovaci pedalovou davku a pak cekal nez se trosku ohreje ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

25.06 2009 19:46


99,9999999% kkompreseeeeee.........
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

25.06 2009 19:52


to je zajímavý, že teď oba víte co s tím je
ale když to u vlasty stálo ještě jako moje tak nevěděl nikdo?
to jsou věci

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

26.06 2009 2:28


ja sem nerekl ze vim co stim je ... jen sem popsal podobny chovani co sem poznal ja na svejch a co vidim na jinejch

btw: APSV ma na CQ stejnej problem, ale u nej je to s nejvetsi pravdepodobnosti fakt kompresi ...

co vim tak prcek menil nejak recentne svicky, k tomu se Sulda vyjadril ze se to bude porad uchlastavat za studena a kurvit svicky vesele dal - duvod - komprese ...

jeste mne napadlo... jak zkusit ten privstrik:

odpoj kabel, pripoj k tomu od baterky drat a potom startuj, nech tam ten benzin trosku chcat a pritom tomu pridavej plyn ...

nebo si spust "test clenu" co ti odzkousi vsechno mozny a prave i onen privstrik, ale to ho testuje metodou ze bypasuje cidlo - motor by mel jit nastartovat (testovano v jinym kroku)

no a komprese by se mela zjistit vickem od oleje .. nebo ne ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 6688 | Témat: 173

26.06 2009 8:46


pokud nejde předvstřik auto škube i za studena díky tomu že vlastně tam šplíchá při přídání plynu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 0

04.08 2009 3:34


Ahoj, mám podobnej problém, tak sem nechtěl zakládat nový vlákno.
Pořídil sem postarší 90ku, motor NG...za studena hůř/déle startuje.. Naskočí. Na plyn besprostředně po startu chcípne, volnoběh má pomalej, nepravidelnej. Po pár okamžicích to na plyn už nechcípne ale přidusí. Po dejme tomu dvou minutách se volnoběh ustálí, a vše v normálu. Za tepla chytne na první otočení.
Jinak motor celkem táhne a točí, ale nikdy sem s jinym nejel takže nevim.
Je to má první audi, měl sem před tim baga, takže je to pro mě pod kapotou trochu španělská vesnice... musim se v tom zorientovat.
-Díky!
nahoru

sponzor





04.08 2009 3:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 0

04.08 2009 20:38


Tak jinak, -zeptal bych se kdeže najdu to čidlo studenýho startu, kdeže najdu ten přídavnej vstřik...
Pak taky jak se to má chovat s otevřenym olejovym víčkem... Když ho otevřu, tak se motor skoro zastaví... -špatně?
Případně jak se to řeší... Eště sem káru nezaplatil, tak abych věděl než bude pozdě...
Díky za rady a trpělivost...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 0

07.08 2009 14:54


žádná dobrá duše se nenajde, kerá by mi řekla cca kde hledat to čidlo studenýho startu a přívstřik?
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.08 2009 15:15


cidlo studenyho startu je vzadu na hlave, privstrik je na sani ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.8. 2009
Příspěvků: 20 | Témat: 0

08.08 2009 7:19


Diky, jak bude čas tak se na to vrhnu..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

09.01 2011 11:23


že to tady oživím. Co řídí ten přívstřik na NG? Když tam čidlo vzadu na hlavě není?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

09.01 2011 14:12


Krysar: A co tě nutí prvních 6s po startu šlapat na plyn? Nech ten motor trošku srovnat, natlačit všude olej, zahřát. Ty taky nevyskočíš ráno z postele a nepodáváš hned plný výkon.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

09.01 2011 17:51


hlavne reagujes na pul roku starej prispevek

Dave_S2: vepredu dvoupin u kolene z hlavy ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

09.01 2011 18:04


2Pix: Tu si člověk nevybere,založí téma které tu už je tak ho zmrdaj,vloží to do starého přízpěvku tak si z něho dělaj prdel
nahoru

sponzor





09.01 2011 18:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

09.01 2011 21:00


drak: Asi tak nějak, vysrat na kokoty
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

09.01 2011 21:35


2Pix: díky Takže pokud chápu, tak je to ten horní dvoupin, naproti něhož je ten čtyřpin?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email