Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 5
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

18.12 2010 12:45


Hojte,

dneska sem si říkal, že se projedu doutňasem, něco mi už dříve řachtalo v motorovém prostoru. Říkám si mrknu na nějaké tipy, co mě tak porůznu napadaly. A ejhle, řemen co pohání klimakompresor je totálně vytahaný (2ma prsty ho zmáčku až k sobě), tak než objednám a budu mít možnost to v teple udělat se chci zeptat na následující:
- vadí něčemu (topení, atd) když ten řemen šmiknu a bude Kompresor* nějakou dobu odpojený?
- jakým způsobem se ten řemen napíná? nějak podobně jak alternátor pomocí ozubeného šroubu?
- jinak klimakompresor funguje přes nějakou (visko?)spojku, která ho zapojení jen při dostatečném tlaku a zapnutí klimy?

Díky.

Víceméně si myslím, že odpojením nic nepokazím a zbavím se škaredého zvuku, ale co kdyby ))
nahoru

sponzor





18.12 2010 12:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

18.12 2010 15:58


nikdo neví? chmň chmň
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2007
Příspěvků: 3152 | Témat: 119

18.12 2010 16:04


sice neporadím,ale mám ten samý problém a zřejmě i stejné řešení
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

18.12 2010 16:43


už vím, jak se to napíná, ale to si teď venku fakt neudělám, anyway, ten řemen stejně chce vyměnit, jako i ostatní, tak to udělám za jedno, akorát by mě zajímalo, jestli tomu můžu nějak uškodit, nebo spíš jestli mi může třeba přestat spínat topení, jestli to není nějak v návaznosti.
Páč než to šmiknu, tak by bylo lepší to vědět
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.3. 2009
Příspěvků: 64 | Témat: 5

19.12 2010 22:40


Spojka je myslím elektromagnetická, Kompresor* spíná když zapneš chlazení, na topení to nemá vliv, když to je rozepnuté tak se točí pouze řemenice, já bych to spíš napnul, ale je k tomu přístup na fifu pokud to máš dělat na ulici.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

19.12 2010 22:56


Nic se nestane když ho střihneš.Komresor spíná až nad O stupňů a ne,á to vliv na nic jiného
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

19.12 2010 22:57


vito: to je právě ten problém, na ulici v tomhle počasí to neudělám a nerad bych, aby mi ten řemen skočil, a namotal se třeba na řemenici altíku a shodil jeho řemen. Jak budu mít možnost zvedáku, tak si to udělám, řemen stojí pár kč snad, na elitu sem ho ani nenašel, ale zdá se, že je to stejný jak na altík...


drak: Díky, myslel sem si to, ale chtěl sem si být jistý
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2010 15:33


mission done.
Řemen sundán, chudák ten byl tak ošoupanej a potrhanej. A od motoru je najednou takový nezvyklý ticho jak to nemlátí do všeho okolo

Taková technická, ten řemen je stejný jak na pohon altíku? Odhaduji že ano, v elitu sem řemen pro pohon klimakompresoru ani nenašel.

nahoru

sponzor





20.12 2010 15:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.12 2010 15:44


pruser je spis vyzvatlana remenice na klice ... a reseni sou vetsinou drahy ...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

20.12 2010 15:52


maczaCZ: Remenice klimakompresoru predava tocivy moment na Kompresor* prostrednictvim elektromagneticke spojky. Nema-li jet Kompresor*, spojka je rozepnuta a otaci se jen remenice. Funkci spojky si muzes vyzkouset privedenim 12V + a - na konektor u kompresoru. Kdyz odstranis klinovy remen, nemelo by se nic stat, ale pozor pri opetovnem spusteni, jestli se nezaneslo lozisko remenice a nazatvrdlo. A na rozmery remenu taky pozor, Audi ma rado rozmery jako 10,8mm, 12,2mm atd. Nevim, jestli jsou to primo tyto rozmery ( ja je hledal v Etce a jeden klinak cca 3kila ), ale rozhodne to neni metricka mira. Kdyz koupis obycejny metricky klinak, muze se stat, ze nebude brat spravne konusovou plochou a bud bude rovnou prokluzovat ( zvlaste altik ) nebo se rychle ohobluje a bude opet prokluzovat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2010 21:08


sniper: tak nejak sem predpokladal, ze to je s tou spojkou mam v zaloze funkcni Kompresor*, takze v nejhorsim se vymeni

2Pix: remenice je ok, ale ten remen byl ko, odhaduju, ze je hnuty s kompresorem, kdyz se menil klimachladic a delala klima, nebo se povolil, nevim zatim, ted bude odpocivat, jak to pujde, opravim, vyzkousim funkcnost, popr. udelam neco s remenici...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email