Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 440 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 434
Uživatelů: 6
Celkem: 440

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 18

14.12 2010 11:38


čau chlapi,

narazil jsem na problém s bržděním a mám dotaz ohledně funkčnosti ABS*. Jelkož jsem předtím jezdil ve Felicii, kde ABS* nebylo, tak nemám možnost porovnat. Co mám ale zkušenost, tak když byl nějaký ledík tak jsem to zadupl a lehce to kopalo do pedálu. Teď je o něco horší počasí, všude LED* a sněhu a když jsem to zadupl, tak se to vezlo dál a jakoby se to zaseklo v brzdném pedálu, jednou to koplo do pedálu a nějak to tak zůstalo. Nevím jak se chovají standardně auta s ABS* takže si nechám poradit jak by to mělo fungovat .. díky moc
nahoru

sponzor





14.12 2010 11:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.12 2010 12:18


Čistě teoreticky na ledě, když to fest zašlápneš a zastaví se všechna 4 kola najednou, tak si ABS* bude myslet, že auto už stojí. No a to pak pojedeš jak na saních. Zkusím to někde, ale nevím, zda se mi to povede bloknout.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 18

14.12 2010 12:44


vím že spoustu problémů s ABS* bylo spojeno se slabou baterkou, je možné že to má nějakou souvislost.. když ráno az chladna nastartuju tak problikne červený vykřičník pětkrát .. a když to zadupnu fest, tka je vidět, jak blikají světla ztrátou šťávy ..
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

14.12 2010 17:47


Petr_C: blbost chlape

Peterecek: ABS* si ve felině měl. Auto bez ABS* kope možna tak jenom když máš zkroucené kotouče.

Audi tolik nekope je to dané konstrukcí ABS*, zkratka nekope tolik kvuli určitému konfortu.


ABS* funguje tak, že ti nedovolí zablokovat při brždění kola.Tudíš mužeš stále řídít a tak u ABS* neni hlavní učel zkratit brzdnou dráhu nybrž jde pouze o to aby auto zustalo řiditelné.

Blikaní světel je normalní.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

14.12 2010 17:56


mamut:
Auto bez ABS** kope možna tak jenom když máš zkroucené kotouče.


WTF? Jeste jsem nejel s nekopajicim ABS* a o zkroucenych kotoucich nemuze byt rec
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

14.12 2010 18:00


Petr_C:
Čistě teoreticky na ledě, když to fest zašlápneš a zastaví se všechna 4 kola najednou, tak si ABS* bude myslet, že auto už stojí. No a to pak pojedeš jak na saních. Zkusím to někde, ale nevím, zda se mi to povede bloknout.


Toto sa mi stalo minulí rok, ale nieje to tak, vôbec mi to nedovolilo pomaly ani zatlačiť pedál tak to kopalo, každopádne auto bolo stále neovládateľné a zastavil ma až krík.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 7

14.12 2010 18:01


Jediný okamžik, kdy se kola bloknou a zastaví se je, když jedeš opravdu pomalu cca 4km/h a zašlápneš to.
Naposledy upravil Leck dne 14.12 2010 18:02, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

14.12 2010 18:02


sTeblo: no tím že nekope sem myslel že na to dupneš a pedal ti pod nohou spíš vybruje . Zatím co např. zrovna felina kope jak blázen.
nahoru

sponzor





14.12 2010 18:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 16.6. 2009
Příspěvků: 1012 | Témat: 20

14.12 2010 18:03


Leck: ABS* totiž funguje asi od 8 KM/H
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.5. 2010
Příspěvků: 2409 | Témat: 91

14.12 2010 18:33


Leck: a do? ve 120 ješte jde ale víc sem nezkoušel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

14.12 2010 19:22


mamut: Není to blbost. Protože ABS* zareaguje na neotáčející se kolo v porovnání s ostatníma. To kolo je po nějakou dobu prostě v klidu. Pokud se povede náhodou zastavit v tom časovém okamžiku, který je potřebný pro vyhodnocení stojícího kola, všechny čtyři, tak není k dispozici žádná informace o tom, že auto jede. Pochopitelně, tohle se může stát za "ideálních" podmínek, kdy koeficient tření, síla působící na kolo a brzdný moment jsou na všech kolech ve stejném poměru. Můžem se dohadovat kdy se to stane nebo nikdy k tomu nedojde, ale vyvrátit teoretickou možnost zastavení všech kol ve vyhodnocovací době ABS* nejde.
Jinak mám vyzkoušeno, že na dnešních ledových cestách, když zašlápnu a reaguje ABS*, tak sice zatáčím a ovládám směr kam chci jet. Ale po uvolnění brzdy se kola normálně odvalují a reakce na zatočení volantu je mnohem citlivější.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 15.7. 2010
Příspěvků: 35 | Témat: 7

14.12 2010 20:19


fichtl500: K tomu, aby ABS* fungovalo, musí mít regulační smyčka (snímače + obvody v ABS* jednotce + SW v jednotce + hydraulika atd..) informaci o rychlosti auta. Tahle referenční rychlost se získává výpočtem ze snímačů na kolech (nejsem si jist jestli se nepočítá jen ze snímačů zadních kol). Důvod, proč ABS* nefuguje v malinké rychlosti je, že tam proste regulace nemá význam. Řekl bych, že zhora to omezené rychlostí nijak není, ale nezkoušel jsem to.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.12 2010 20:34


Petr_C: tak ako vyhodnotis ty, ze kolesa sa z nakej rychlosti zablokovali, vyhodnoti to aj RJ.
Nie je problem stanovit spomalovacu rampu, t.j. polles rychlosti otacania kolesa. Mno a to je princip snimania, ze koleso je na smyklavom povrchu. T.zn. nie zablokovanie, ale definovany mozny POKLES rychlosti.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 18

15.12 2010 3:42


no teď jsem jel v Octavii I Combi a chová se to podobně .. jen mi příjde že je to celé nějaké účinnější. Své brzdy v A4 mám celkem tuhé, takže je menší mezera mezi normálním bržděním a mírou, kde začne kopat ABS*. U té Octavie to bylo volnější. Čím by to mohlo být, že mám pedál tužší? Posilovač samozřejmě jede... vím že mi tam můžou chodit hůř přední pístky ... myslíte že to může ovlivnit tuhost pedálu? Nebo jestli může mít na účinnost a sílu ABS* přímo vliv síla baterie? (soudím podle toho zřejmě vysokého odběru -> blikání světel)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2007
Příspěvků: 165 | Témat: 2

15.12 2010 8:53


ABS* má při aktivaci odběr do 40A(cca 600W) proto blikají světla

jinak mam vyzkoušené(vícekrát ta samá): do křižovatky brzdim s ABS* a posledních pět metrů (myslim že už tam vic jak 10km/h nemam)když už to vypadá že zastavim tak se na těch sra.... zablokujou všechny kola - jak už psali dřív ABS* zjistí,že už stojí všechny 4,z čehož vyhodnotí že už jsem zastavil,a vono neee,profrčim křižovatku snad ještě rychlejc než normálně )
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.12 2010 11:57


MD:
ze pri malej rychlosti sa kola zablokuju:
a - zle sa vyhodnocuje otacanie (mala frekvencia zo snimacov)
b - do toho sa pridava horsie vyhodnotenie spomalenia (spomalovacia rampa pri malej rychlosti a prudkom zabrzdeni moze povolit spomalenie az do nulovej rychlosti - suchy asfalt)
c - tak mala rychlost, ze nevadi blokovanie.

Opakujem, nie je to preto, ze jednotka vyhodnoti "kolesa uz stoja => auto stoji"
nahoru

sponzor





15.12 2010 11:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.12. 2006
Příspěvků: 207 | Témat: 19

16.12 2010 12:19


[u]Peterecek [i]: me to taky brzdilo špatně a pedál šel hrozně těžko a vyměnil jsem desky + pístky + brzd. hadičky a je to dobrý
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.9. 2009
Příspěvků: 96 | Témat: 18

16.12 2010 13:21


dobře, díky za info .. nechám to taky vyměnit ... kolik to může koštovat? Dvojku i s prací?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email