Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 4
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 5

09.09 2009 13:40


Dobrý den,
chci se poradit ohledně chipu na AUDI A4, 2,0 CR multitronic. Máte někdo nějaký zkušenosti? nevím, jestli to řešit úpravou software (CIMBU) nebo přídavnou jednotkou (Steinbauer). děkuji za názory
nahoru

sponzor





09.09 2009 13:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

09.09 2009 14:55


Ha Cimbu,moc peněz za málo muziky,navíc nevím jestli už umí EDC17,vyzkoušej www.dieselpower.cz,ale v tvém případě ještě pozor na ztrátu záruky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.3. 2009
Příspěvků: 259 | Témat: 14

09.09 2009 15:03


Přesně tak, šel bych jedině do dieselpower s rozumnym chipem. Přídavná jednotka je o ničem a motoru neprospěje..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

09.09 2009 19:19


myprivate: S update software bych byl opatrný kvůli případné záruce. Spíše bych šel do externí přídavné jednotky.
Tak to totiž udělal kolega, aby měl klid, když půjde na garančku. Jde na ganračku, modul vyndá a vše je ok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

09.09 2009 21:35


ja by som bral hlavne ohlad na multitronic ten moc krutaku navyse nema rad. aspon tak mi bolo povedane na moj MT v A4 2.5 TDI tak som sa na chip zatial vykaslal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

10.09 2009 15:17


a mate nekdo predstavu na kolik vyjde cip (uprava software) na 1,8T. To se da taky kdykoliv prehraz z5 hej?
a nejake poznatky co do zivotonosti a namahani motoru ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.09 2009 15:34


TAVIC: Čip neboli úpravu SW řídící jednotky můžeš udělat, ale záleží na tom v jaké kondici máš motor, turbo a spojku.
Někdo říká, že se po nahrání "správného" SW do řídící jednotky, sníží spotřeba a že se zlepší jízdní vlastnosti kvůli úpravě kroutícího momentu. Samozřejmě také záleží na tom jak budeš motor trápit ve vysokých otáčkách.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.09 2009 15:53


to je furt dokola...kdejakej novacek musi zakladat tema chip do A4, chip do A6....

todle tema uz je tu 1000x, tak proc zakladat nove tema. Kriznik ty megabyty dat na serveru nevytahuje z klobouku, ale pekne plati za kazdych x mega...tak budte trochu ohleduplni a nezabijejte kotatka!
Naposledy upravil Lumpiq dne 10.09 2009 16:21, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





10.09 2009 15:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

10.09 2009 16:05


To je pravda. Možná by chtělo vytvořit novou sekci v technice, která by se jmenovala "Chiptuning", podobně jako je sekce "Co říkate na ..."
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.09 2009 16:05


Nebál bych se tohou dieselpoweru,RESHA dokáže vymazat počítadlo flashování takže stejně v setvise nezjistí že to bylo flashnutý.Jakmile to uděláš jen u nalejvačů nebo u cimbu tak je to jasný,stačí se podívat do VAGU na řídící jednotku a je hned vydět že se s tím něco dělalo a u cimbu rozebírá jednotku a dělá to přímo na vnitřním portu,sice to nevidíš ve VAGU ale je poznat že se v jednotce někdo rejpal.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

10.09 2009 18:53


Přídavnou jednotku určitě ne, Cimbu bych se také nebál, stejně ani MotorSport (to mám já) a o dieselpower tu bylo už psáno. Když se umí dobře připojit, tak to v servisu nepoznají, záruky bych se nebál a pokud i přesto máš strach, každý slušný úpravce ti zpět nahraje originální tvůj soft když budeš nutně potřebovat na záruku do servisu. Já měl již dvě auta po chipu a když se to udělá u solidní firmy, nemusíš mít strach - teda ještě nesmíš jezdit jak prase, to zničíš i bez chipu. Pak to na to lidi svádí .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.09 2009 19:05


Petan:
To je pravda. Možná by chtělo vytvořit novou sekci v technice, která by se jmenovala "Chiptuning", podobně jako je sekce "Co říkate na ..."

minule som pisol kriznikovy o sekciu 2.5V6TDI bolo by to lepsie a prehladnejsie ale nedostalo sa mi ani odpovede, asi presadzuje len vlastne napady
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.09 2009 20:39


quattro99:

minule som pisol kriznikovy o sekciu 2.5V6TDI bolo by to lepsie a prehladnejsie ale nedostalo sa mi ani odpovede, asi presadzuje len vlastne napady


To už je tu těch dvaapůlek tolik, aby musely mít vlastní sekci?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

10.09 2009 20:52


quattro99:
asi presadzuje len vlastne napady

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.09 2009 21:06


tom.valmet:


To už je tu těch dvaapůlek tolik, aby musely mít vlastní sekci?


je ich hodne a vzdy ked ma niekto nejaky dotaz knim, tak ho kazdy odbija nech hlada, ale to musi prehladat polovicu fora, tak by to bolo vsetko na jednom mieste
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.09 2009 21:07


Kriznik:


stacilo poslat aspon kratku odpoved, ze je to nerealne atd. potom sa necuduj, ze mi to tak pripadalo
nahoru

sponzor





10.09 2009 21:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

10.09 2009 21:12


lordmystic: Četl si ten článek pozorně?Jinak bys neplácal takový blbosti,užil jsem si stím u prodeje minulýho auta,"á tady bylo flashováno a záznam v techničáku máte?"
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

10.09 2009 22:37


quattro99: Proc by musel prohledavat pulku fora??? mame tady tlacitko HLEDAT - staci ho pouzit. Rovnez tagy nejsou od veci - jen to nechce byt liny;)
Ad sekce - udelas sekci pro jednu motorizaci, hned se ozve druha...treti.....dvestepadesataosma a za chvilku to bude tak neprehledny, ze se z toho poserem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.09 2009 22:43


quattro99:


je ich hodne a vzdy ked ma niekto nejaky dotaz knim, tak ho kazdy odbija nech hlada, ale to musi prehladat polovicu fora, tak by to bolo vsetko na jednom mieste



Dole jsou tagy a největší z nich jsou právě ty 2.5
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.09 2009 22:45


a predsa si ich hooodne ludi nevsimne a zakladaju nove temy a potom je znich polovica zamknuta, clovek si tu niekedy pripada ako keby sa tu uz ani nemalo pisat, ja stym problem nemam ale pride tu novacik co sa chce nieco dozvediet a nevie si to hned najst, zalozi nove tema hned je pekne privitany LOCKom
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

10.09 2009 22:47


Od toho jsou tu moderátoři, nemůžeme mít přece sekci na všechno.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.09 2009 22:51


tom.valmet:
Od toho jsou tu moderátoři, nemůžeme mít přece sekci na všechno.
jj pre vas aj ruku do ohna
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

10.09 2009 22:51


moderatori by mali tak isto sledovat debaty k teme, teraz tu piseme uplne od temy a nikoho to ani nepohne a nenapomenie nas, kaslime nato, nikdy sa neda vyhoviet kazdemu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.09 2009 22:52


quattro99:
a predsa si ich hooodne ludi nevsimne a zakladaju nove temy a potom je znich polovica zamknuta, clovek si tu niekedy pripada ako keby sa tu uz ani nemalo pisat, ja stym problem nemam ale pride tu novacik co sa chce nieco dozvediet a nevie si to hned najst, zalozi nove tema hned je pekne privitany LOCKom
ja mu to tam vacsinou aj pekne vysvetlim a pekne presuniem tak ako aj teraz
nahoru

sponzor





10.09 2009 22:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

10.09 2009 22:53


quattro99:
moderatori by mali tak isto sledovat debaty k teme, teraz tu piseme uplne od temy a nikoho to ani nepohne a nenapomenie nas, kaslime nato, nikdy sa neda vyhoviet kazdemu
ale pohlo to mna ale byvas daleko

PS: vsetko sa da zmazat aj dodatocne ale ked to nikomu nevadi
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

01.10 2009 16:16


pasa:
lordmystic: Četl si ten článek pozorně?Jinak bys neplácal takový blbosti,užil jsem si stím u prodeje minulýho auta,"á tady bylo flashováno a záznam v techničáku máte?"

to je právě problém. pokud si nechám udělat chip, v drtivé většině to bude pro kupujícího odrazující faktor. já bych měl také strach jestli to auto nebylo chipnuto špatně či kvůli chipu hodně vyhoněné. pokud bych prodával auto s chipem, asi bych si nechal chip odstranit. jak sem říkal solidní firma ti nahraje zpět původní nastavení map zdarma (v ceně původního chipu).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 25.1. 2009
Příspěvků: 4976 | Témat: 205

01.10 2009 21:27


Víš teď jsem konečně pochopil rozdíl mezi chiptunery a nalejvači.Před 14 dny jsem byl u RESHY a řeším něco podobného co ty.Nejenom že mi zadarmo nahrál origo nejnovější soft, ale před tím mi za jízdy upravoval jednotlivé hodnoty aby jsme to odhalili.Poprvé jsem viděl jak někdo upravuje mapy na živim.Jinak když k němu přijedeš na chip,tak má v dílně válcovou brzdu a odbrzdí ti to před a potom ti upraví mapy podle přímopodle přání.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 25.5. 2009
Příspěvků: 11040 | Témat: 102

02.10 2009 7:20


pasa: ideální stav, škoda jen že ten můj motor nikdo z tohoto mála co má přístup jako resha nedělá . věř mi že bych neváhal.

na druhou stranu jsou tu kromě podobných profíků (když nepočítám závodní a tovární týmy) ještě další tři skupiny - ty co bere rozumná většina - za trochu vyšší cenu nahrají odladěný soft někde koupený od renomované tunerské většinou zahraniční firmy a ví co dělají, i když ne tak do hloubky jako rhesa. pak je tu skupina co si myslí že všechno umí, dělá vlastní úpravy a kolikrát ustřelí a poslední skupinou jsou fakt lemplové kteří někde něco stáhnout a pak to rvou hlava nehlava do všeho co jim přijde pod ruku.

myslím že pokud se zvolí první skupina není to takovej průser, od těchto lidí jezdí upravené tisíce aut u nás a opravdu odstrašujících případů je málo. nebál bych se toho.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 40 | Témat: 2

10.11 2010 21:33


myprivate:
Dobrý den,
chci se poradit ohledně chipu na AUDI A4, 2,0 CR multitronic. Máte někdo nějaký zkušenosti? nevím, jestli to řešit úpravou software (CIMBU) nebo přídavnou jednotkou (Steinbauer). děkuji za názory


Dobrý den
Ani sem zatím nečetl tady názory ostatních. Jen bych si dovolil přidat své dva názory + poznatky. 1. čip je super na spotřebu a zrychlení. To je jasné. To ví každý malý kluk, ale za 2. ne už každí ví že musí spousta motorů jit na výměnu těsnění pod hlavou a spoustu dalších servisních úkonů...
Měl seu už tři načipovaný auta a s každým sem odjel 200-450tis.km a jsem za načipování každého moétoru..,..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email