Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 175 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 173
Uživatelů: 2
Celkem: 175

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.1. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 6

11.04 2008 14:49


Mam 2,8 30V ACK a klape mi ventil asi na prvním když to sundám jak poznam kterej hydrostel je načatej? a co je to hydroštel v ETCE jsem ho nenašel jmenuje se to zdvihatko ventilu? 058109309F ?????
nahoru

sponzor





11.04 2008 14:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

11.04 2008 17:43


cvaká a stále cvaká
normálně je slyšíš jen po startu než olej vymezí vůli

jinak se to jmenuje tak jak jsi si našel v Etce
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.04 2008 1:02


Pokud jej vyndas, nesmi mit sezvejkanou ci kdekoliv deformovanou hlavicku (neopotrebovanou, nezplostelou)...kdyz jej stisknes, nesmi jit lehce, prstama bys to temer nemel zmacknout..

Menit jeden nevim, pokud to mas venku, vem to vse, jinak za par stovek km budes menit znovu...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

12.04 2008 1:19


zrovna dnes jsme jich vysypali 21 do kose...a pred 14 dny dalsich 24 tralala:))
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.1. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 6

12.04 2008 9:32


to se rekne vymenit vsechny jeden stoji 580 a je jich 30 17500 jen za hydrostely fakt nehodlam dat uz ted kdyz chci dat novy rozvody je to ranec. to by mne pak ta udrzba motoru prisla na 40tis.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

12.04 2008 9:37


dins.:
Přijde mi to přehnané, na 1.8 stojí jeden cca 150,- ... no ale jak říkáš, je to ranec, ale audi chce svoje
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

12.04 2008 9:37


dins.:
to se rekne vymenit vsechny jeden stoji 580 a je jich 30 17500 jen za hydrostely fakt nehodlam dat uz ted kdyz chci dat novy rozvody je to ranec. to by mne pak ta udrzba motoru prisla na 40tis.


tolik asi nestojí, ale i tak je to raketa za všechny
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

12.04 2008 13:04


musíš na to jít jako já: POSTUPNĚ a OD LESA

jsem totiž po dovozu vyměnil ramena, rozvody, chladič, manžetu a náplně samo...

pak jsem při další příležitosti vyměnil vačky, vahadla, hydráky... málem došlo na Kompresor* klima, ale ten jsem zažehnal, takže cca 15 zůstalo v kapse, pak se objevily i drážky ventilů a nejspíš i 2 ventily a postupně to neni taková darda...

Kdybych to chtěl platit najednou tak 150 z kapsy asi nedám
nahoru

sponzor





12.04 2008 13:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 6.1. 2008
Příspěvků: 843 | Témat: 8

12.04 2008 23:08


Lukýno A6:
musíš na to jít jako já: POSTUPNĚ a OD LESA

jsem totiž po dovozu vyměnil ramena, rozvody, chladič, manžetu a náplně samo...

pak jsem při další příležitosti vyměnil vačky, vahadla, hydráky... málem došlo na Kompresor* klima, ale ten jsem zažehnal, takže cca 15 zůstalo v kapse, pak se objevily i drážky ventilů a nejspíš i 2 ventily a postupně to neni taková darda...

Kdybych to chtěl platit najednou tak 150 z kapsy asi nedám

Tyvoe, to by mě asi jeblo Nejde jenom o peníze, auto má jezdit a ne stát v servisu.. A pořád něco řešit, kdo by na to měl čas..
To je taky jeden z důvodů, proč jsem si koupil nenáročnej málo jetej benzín. Už tak mám co řešit s vylepšováním drobnejch much, ještě se tak strachovat, za co vyplácnu dvacet příště
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 1.11. 2007
Příspěvků: 220 | Témat: 34

13.04 2008 0:23


no já mám zase jistotu, že když nejezdí a stojí na servisu, tak se mi nestane třeba nějaká katastrofa typu: kamen od auťáku přede mnou mi rozbije přední lampu a mě to bude stát zase ranec
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2008 0:28


menit jeden hydrak me prijde fakt hloupost...tedy pokud nemaji najeto par desitek tisic a nejde o vadu materialu...po tech x stovkach tisic km za chvilku odejde druhy, treti a budes to delat do nekonecna....

da se sehnat neco kolem 200 Kc jeden plus minus...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

13.04 2008 11:59


opravdu je lepší vyměnit všechny.Ale když z nich pomalu ve svěráku vytlačíš olej a poté na něj máčkneš prstem,měl by krasně pružit a vracet se(myslím to hydro ne svěrák) .Jinak lze koupit i nějaký přípravek přímo na hydra,který se přidá do oleje.Ale ten jsem ještě nezkusil..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

13.04 2008 20:54


bartpt:
opravdu je lepší vyměnit všechny.Ale když z nich pomalu ve svěráku vytlačíš olej a poté na něj máčkneš prstem,měl by krasně pružit a vracet se(myslím to hydro ne svěrák) .Jinak lze koupit i nějaký přípravek přímo na hydra,který se přidá do oleje.Ale ten jsem ještě nezkusil..


Ten pripravek je na starsi hydraky, kteri uz nedrzi olej sami ne?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 11.2. 2007
Příspěvků: 199 | Témat: 20

16.04 2008 18:35


to fakt přesně nevím,jen jsem to měl v ruce.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

16.04 2008 20:23


Hydroštely sa kontrolujú na motore,zatlačí sa na ne a nesmú povoliť,pokial sú vymontované mohol s nich vytiecť olej a už sa dajú zmačknúť,samo,že nesmú byť akokolvek mechanicky poškodené.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.04 2008 21:09


Když tu čtu diskusi, ta je samozřejmě výborná.

Když bych měl posoudit stav, tak pro mě je parametr vizuální kontrola a dále měření. Asi by to chtělo sem dát nějaké hodnoty, jak a co změřit a dále čím to změřit. Vždyť musí existovat nějaký předpis, jak mikrometrem nebo kalibrem změřit to, co potřebuji.

Omlouvám se, že zasahuji takto do Vaší diskuse.
nahoru

sponzor





16.04 2008 21:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

16.04 2008 21:20


Petan máš v celku pravdu ,ale napr u hydroštelu nebýva problém v opotrebení trebars jeho priemeru,ktorý by sa dal jednoducho zmerať mikrometrom,ale v jeho vnútornej konštrukcii ktorá už nezabezpečuje jeho funkciu a aj v značkovom servise kontrolujú hydráky tlakom skrutkovača naň a je to myslím aj tak uvedené v servisnom manúále.
Ďalej tie časy meraní súčiastok sú už asi preč v dnešných servisoch ak sa im niečo nezdá proste vymenia celý diel alebo celok a basta,poprípade to vymenia podla stavu tachometra.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

16.04 2008 21:31


MUFTY: Možná se hlupě zeptám (rozšiřuji obzory), ty hydroštěly jsou stejné jako u benzínu? Jsou to ty válečky pod vačkou? Já bohužel znám pouze benzínové motory a docela mě zajímají i informace od nafťáků. Díky.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.04 2008 21:37


MUFTY:
Hydroštely sa kontrolujú na motore,zatlačí sa na ne a nesmú povoliť,pokial sú vymontované mohol s nich vytiecť olej a už sa dajú zmačknúť,samo,že nesmú byť akokolvek mechanicky poškodené.


Pokud ho vyndas z hlavy a nedelal si s ni predtim psi kusy(neotacel vackama rukou/klicem), mel by sam o sobe drzet olej...pokud nedrzi, uz to je naznak, ze neni ok, ze uz muze byt unaveny...

To je taky duvod, proc nektere motory klapaji za studena par vterin ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.1. 2007
Příspěvků: 24 | Témat: 6

16.04 2008 22:17


takze da se rict spolehlive nepoznam .... proste vymenit ty od kterejch mit to klapalo
me to klapalo nad prvnim valcem takze vymenim 5x hydrostel na prvnim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.04 2008 12:14


Ja se ti vecer pokusim udelat fotky spatnech hydrostelu, alespon tech mechanicky poskozenych...je tam myslim jeden, ktery se uplne rozpadl a tak je videt dovnitr nej, jak to tam vypada....
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

17.04 2008 16:38


Petan áno valčeky pod vačkou.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email