Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 264 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 256
Uživatelů: 8
Celkem: 264

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Problémy s MC
tagy:
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

06.10 2009 16:47


mira: a má ten šmejd jěště nějakou další funkci? Např system obtoku váhy při brždění motorem? Ten by taky měl nějak poznat, kdy má obtok otevřít.
nahoru

sponzor





06.10 2009 16:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

06.10 2009 20:56


chlapi,jakej ventil myslíte?já mám u KV jeden hned za zapalovací cívkou,jde do něj podtlak a káble.jinak obtok váhy řeší ventil,co je pod harmonikou,pokud se nemýlim.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

07.10 2009 1:00


quattromas: přesně jak píšeš. Na přepážce vedle cívky je tlakoměr napojený do sání, ale ještě přes jakýsi termoněco ventil, co je vzadu na hlavě tuším.
Obtok je fakt ta mrcha pod harmonikou. Mě asi nefunguje, ostatně jako skoro celý zbytek auta...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

07.10 2009 20:03


Ten termoventil na hlavě je vlastně tepelný časový spínač. Sepne 6-tý vstřik podle teploty motoru na x vteřin (teď přesně nevím). Spíná jen pod teplotou 35°C. Při teplém startu ovládá tu trysku relátko, které vždy sepne vstřik na 2 vteřiny.
Ten obtokový ventil klapky je taky ovládaný bimetalem, taky asi spíná jen při studeném startu, aby trochu zvýšil přísun vzduchu. Jaké dráty do něho vedou, ale nevím.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

08.10 2009 3:02


mira: ten obtokáč musí mít podle mého vazbu na spínač na klapce v poloze volnoběh a na počet otáček. Protože pokud se otevře, tak spadne váha a sníží se dodávka benzinu do vstřiků.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

08.10 2009 12:44


Apsv: Sníží se dodávka do vstřiků? Jak se to provede? Tlak u K-Jet může ovlivnit jen ta kostka na bloku motoru. To by musel být spínač na klapce propojený s tím bimetalem na bloku v té kostce, do kterého vede hadice z rozdělovače paliva.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

08.10 2009 18:25


mira: sníží!
Protože motor bude sát nezvážený vzduch, tak klesne placka váhy a sníží se dodávka
Mám z toho pocit, že se v ingoldu na poslední chvíli před přechodem na KE-JET pokusili vylepšit eko charakteristiku K-JETu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

08.10 2009 20:01


ten schuabschaltventil nebo jak se to jmenuje,slouží hlavně k tomu,že když se brzdí motorem,tak aby tam nešlo palivo.tohle vypínání přívodu paliva funguje nad 1200 otáček,samozřejmě,když je pedál plynu v základní poloze=klapky uzavřeny=mikrospínač volnoběhu sepnutej.jakmile klesnou ot. pod 1200 opět se obnoví dodávka paliva a reguluje se volnoběh.

ještě na vás mám otázečku ohledně KV.pod přístrojovkou mi chybí relé a za boha si nemužu vzpomenout jaký tam má být.nevíte to náhodou?je to 4. zleva
http://muj2.edisk.cz/images/preview/f/f2baf383cf1e [zkrácená url]
nahoru

sponzor





08.10 2009 20:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 17.12. 2007
Příspěvků: 723 | Témat: 18

08.10 2009 20:21


Apsv: Tak teď jsi mně nalomil. Pro jistotu jsem se byl s baterkou podívat na motor jestli tam je nějaký bypass váhy, ale jedinou hadici co jsem tam našel z toho plastového boxu, je hadice od odvětrání klikovky a víka ventilů. Bypass na volnoběh je jen obtok kolem škrtící klapky. Asi jiná verze K-Jet.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

08.10 2009 20:47


mira:
Apsv: Tak teď jsi mně nalomil. Pro jistotu jsem se byl s baterkou podívat na motor jestli tam je nějaký bypass váhy, ale jedinou hadici co jsem tam našel z toho plastového boxu, je hadice od odvětrání klikovky a víka ventilů. Bypass na volnoběh je jen obtok kolem škrtící klapky. Asi jiná verze K-Jet.

na KV je právě do airboxu jednim koncem zavedenej ten ventil vypínání paliva a druhej konec je napojenej na harmoniku.to zajišťuje ten obtok.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

29.12 2009 1:00


cus tak mam Turbo* benzina doutnika na dily a je zapusteny kliky ctyrkola a celkem pojizdny . daj se na tom zkusit ridici jednotky hitachi apod , Myslim ze muzu poradit s nehazenim jiskry . myslim ze spinacka casto na vine taky . rozjezdil sem uz dva co stali po ruznejch servisech nepojizdny . Dekuji za pomoc z trnavy za schema apod , diks m
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

01.01 2010 16:08


No spinacka je taky pěkna sfiňa,mě vypínala světla v noci za jízdy, bylo to celkem děsivý .Jo a taky mě občas vysazoval kuli ní motor,byla naprasklá.Tu jednotku MAC 11 bych si u tebe zarezervoval quatromasi i s relém volnoběhu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

02.05 2010 20:09


vzívám všechny MCčkaře ať vyslyší mé volání.z reichu jsem zakoupil komplet filtr box a vše co na něm má být.včera jsem nainstaloval.původní váha se při volnoběhu klepala,tak jsem tomu přisuzoval i špatnej přechod do otáček.bohužel to dělá pořád.na volnoběh vrní jak samet i starty jsou ok,ale jakmile chci přidat tak se začne dusit a jsou slyšet rany ve výfuku.pokud přidam na bohatosti,tak je to lepší,ale stejně se kolem 3000 zakucká a běží nepravidelně,nehledě na to že hulí černě..pokud vrazim ruku do filtr boxu a přizvedávám talíř a zárověn přidávám na klapce tak jde do maxima plynule a pravidelně.píst ani mechanismus váhy není přidřenej,chodí to jak má.čidla mam nový,podtlaky 1000x kontrolovaný,svíce a kabely taky.
co s tím,je to můj nekonečnej příběh.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

02.05 2010 20:48


quattromas: No já nevím, mě dneska měl problémy dojet R5 2.5 TDI* 103kW a to jsme jel na LPG*. Moje MC je asi výjimka všech ostatních klubových, protože jako na benzín, tak na plyn letí jak hovado, volnoběh pravidelný, starty super.

Říkáš střílí do výfuku, předstih a regulaci máš gut?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

02.05 2010 20:52


na zapalování sem nikdy nesahal vyjma výměny palce a víčka.mě spíš furt napada jestli by takovejhle bordel nemohla delat Lambda*,ta je tam jeste původní.i kdyby by byla v prdeli,tak by mel motor jet se standart hodnotou.ted je otazka,jestli pro ten muj motor je standard hodnota ok.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.05 2010 21:21


sniper: my tu vsichni vime ze mas tu nejlepsi dvoustovku pod sluncem! ...

quattromas: Lambda*, knock, chcijici vstriky, chcijici rozdelovac, pridrenej talir, rozvaklanej talir, spinava klapka, hapruje volnobeznej ventil, hapruje prepadovej ventil, vysypany cidlo zateze ... skoro vsechno sem uz menil a vzdycky to bylo o krok lepsi ...
nahoru

sponzor





02.05 2010 21:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

02.05 2010 21:24


a už ti to jede jak má?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

02.05 2010 21:26


2Pix: Tu nej MC má ted můj brácha ode mně
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.05 2010 21:29


drak: ale jo porad .. ja vam verim ze mate ty nej mega ultra MC tam na vychode ... do chvile nez uvidite to co maj na zapade ...

quattromas: ne .. zklidnilo se to ale ... a to hodne ... ted budu delat zkousku vstriku a zjistim jestli se to nahodou trosku neuchcava ... (jinak jeden new 1500 cca) ...

jo a posledni vymenou byl knock a to tomu ksakra hodne dalo ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

02.05 2010 21:37


no zkusim lambadu a rele čerpadla a pak pudu dal.kua to je ale aby clovek kazdej tyden udelal dve banky
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

02.05 2010 21:40


quattromas: vyblikej to aspon ... rele cerpadla pro pokus vyhod a dej tam proste kus dratu ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 306 | Témat: 27

02.05 2010 21:44


ja sem ho zkousel bliknout a nikdy se mi to nepodarilo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.10. 2006
Příspěvků: 5847 | Témat: 177

03.05 2010 8:10


2Pix: Dvoukilo nee, ale MC motor asi jo, jak to tak ctu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

08.09 2010 11:10


Ahoj narval jsem MCčko do kupátka, ale potřebuji zapojit zbytek elektriky, nemáte někdo použitelné schéma zapojení MC motoru ,.vyndával se z audi 100,..

díky kockodan
nahoru

sponzor





08.09 2010 11:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 1092 | Témat: 20

08.09 2010 21:34


dej sem emila pošlu ti to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.8. 2009
Příspěvků: 3 | Témat: 0

09.09 2010 16:50


kočkodan
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


tel 602 55 88 94

moc děkuji za vše k tomuto motoru, eventuelně seřízení
pošlu na oplátku co mám já
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email