Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 358 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 356
Uživatelů: 2
Celkem: 358

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

20.04 2009 18:48


dnes som namontoval pridavni budik na boost a tlaci mi to len 0,3bar.vsetky hadicky som skontroloval a vyzeraju ok.regulator tlaku som skontroloval na komresore a prepusta az 1,2bar.na fore som vycital ze ma tlacit 0,7.da sa nejako pridat tlak na turbe?kde moze byt problem?mam AGU 110kw.

Vyřešení dotazu:
tak uz my to tlaci 0.7 bar.chyba bola v magnetickom ventile N75.nesiel donho prud,tak nefungoval.chybala poistka v poistnej skryny.rozdiel vo vykone je znacne badat a citit.
Naposledy upravil tuner1.2i dne 26.05 2009 16:36, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





20.04 2009 18:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 19:35


tuner1.2i: I když tenhle motor znám velice důvěrně, tak mi přijde divné, že máš takový problém.

Ono prověřit celou sací soustavu není zase tak jednoduché, protože stačí málo a problém je na světě.

A co Turbo* měl jsi ho venku? A co bypass, je OK?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

20.04 2009 19:48


Turbo* som vonku nemal lebo neviem aku chybu tam mam hladat.bypas myslis ten valcek s tyckou pripevneny na turbe?pravdu povediac neviem ani ako to funguje.
na dieselpowerforum pisali ze odpajali Wastegate* aby zistily kolko tlaci Turbo* na max.Wastegate* je asi ten bypas.napadla ma aj tato moznost aspon by som zistil ci je chyba v turbe.ale neviem ako ho odpojit?co na to hovoris?
tie hadicky som kontroloval uz davnejsie.podtlakove som vymienal.este jedine niekde pri intercooleri.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 19:53


tuner1.2i: Jj, to je ono. Je to podoné jako u dieslu, ale nenech se zmýlit.

Je tam 3-cestný ventil, který ovládá ten bypass, ale tohle se opravdu na dálku nedá dost dobře popsat. Je tam soustava hadiček, ventilů, které je potřeba prověřit. Ale jak to tak vypadá, tak ti bypass otevírá dříve než má, ale takhle na dálku se mohu mylit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

20.04 2009 20:03


ja mam ties ten 3 cestny ventil.a jedna hadicka ide s neho do bypasu.ked ju odpojim a zapcham dieru na ventile,je ten bypas akoze odpojeny?myslim si ze ano.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 20:07


tuner1.2i: Jj, tak hlavně, ať jsou ty hadičky správně zapojené. Ten třícestný ventil je elekroventil.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

20.04 2009 20:20


hadicky su dobre zapojene.to akoze aj rj reguluje tlak?ja som si myslel ze tam ma len odporovy snimac na to aky tam je tlak a podla toho miesa zmes.zajtra sice cas nemam ale najblizie skusim teda odpojit tan bypass aspon sa pohnem dalej.

aste taka otazka ake su priznaky poskodeneho turba?olej my nezerie.nejake vrzganie alebo co?zatial dik za rady.DAM* vediet ako co dopadlo.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 20:26


tuner1.2i: Ještě se zeptám, je znát zátah turba? Nebo hvízdá nějak Turbo*?

PS: Raději tan bypas neodpojuj a hledej příčinu jinde. Čirou náhodou jsi neměl napojené auto na autodiagnostiku, tím myslím online napojení za jízdy.
nahoru

sponzor





20.04 2009 20:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

20.04 2009 20:45


zatah je citit ale iba kym nenatlaci tyh 0,3 a potom je to stabylne.po nastartovani studeneho motora nieco mi zacalo vrzgat alebo hvizdat ale nemislim ze to bude Turbo* roby to iba chvilu po nastartovani pri sylnejsom zabere.ked sa len trochu zohreje uz to neroby.zda sa mi ze to roby lozisko na alternatore,lebo na volnobehu troska povrzgava.remen tam mam novy.ked je motor zohriaty tak Turbo* len slabucko zasici ako Turbo* pri roztoceni.to je normalne.s diagnostikou mam problem.mam svoj vlastny kkl kabel ale motor my nachce spojit.takze nic neodmeram.ale to som tu na fore uz riesil a nic.a nepoznam nikoho kto by mi to spravil tak som sa na to vykaslal.tak co sa da tak riesim manualne.
Naposledy upravil tuner1.2i dne 22.04 2009 16:20, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 20:51


tuner1.2i: Ještě se zeptám. Skutečně jsi prolezl a zkontroloval celou sací soustavu? Já když jsem měl A3 AGU, tak jsem prolezl i intervooler. Věnuj tomu ještě čas a projdi to znovu. Stačí malá trhlinka na malé nebo velké gumové hadici a máš problém.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

20.04 2009 20:56


uz som pisal ze hadicu pri cooleri som nekontroloval,ale mrknem sa aj na tu.to by bola sranda keby to bola iba ona.alebo dufam.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

20.04 2009 21:05


tuner1.2i: Jodnou tu někdo psal, že měl díru v intercooleru, protože někdo potřeboval přišroubovat ten plastový podběh a provrtal jej. Tak držím palce.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

22.04 2009 16:17


dnes som mrknul na ten itercooler a hadice su ako nove.pravdepodobne boli menene este pred kupou.ten bypass som neodpajal ale pritiahol som ho na turbe zlepsenie bolo okamzite.pred tym myto tlacilo 03bar a po pritiahnuti bypassu 0,35-4 bar.takze zlepsenie,ale stale my tam chyba 0,3 bar.uz ma fakt nic nenapada.
Naposledy upravil tuner1.2i dne 26.05 2009 16:43, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

22.04 2009 19:47


podla mna to viac ani nema tlacit na 110kw motore ako si to kontroloval na kompresore ten 1,2 bar ???? nechapem ??? skus vysvetlit tiez reisim okolo regulacie veci mozno pomozees dik
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

22.04 2009 20:24


takze odmontujes ten ventil, hadicu s kompresora pripojis na privod do ventilu.potom napojis manometer na hadicku co ide k bypassu.ostane ti volna uz len jedna koncovka a ta je prepustacia naspet do sania.
zapnes Kompresor*, manomater zacne stupat a ked zacne prepustat s vypustnej koncovky pozres na manometer a mas to odmerane.ja len vlasne nechapem naco tam je ventil co udrzi 1-1,2bar,ked Turbo* vlastne ani tolko nenatlaci.stoho som jelen.ale uz som sa stym zmieril ze netlaci viac.mam to na haku.auto ide,motor slape tak to viac nebudem riesit.mozno po case odide nieco ako napr:Turbo*.mozno je pes tam zakopany!
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

22.04 2009 20:30


tuner1.2i: To by znamenalo, že se v tom někdo před tebou hrabal nebo tam dal Turbo*, které nebylo seřízené.
nahoru

sponzor





22.04 2009 20:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

22.04 2009 20:46


to je dost mozne.auto je dovezene s talianska po mensom nedobrzdeni.pri kupe som otom vedel kedze mi to povedal predajca,aj som ho praktycky videl hned na druhy den ked ho doniesol buchnute.ale nic hrozne.len jedno svetlo a odtrhnuty chladic od predneho cela.naraznik ostal povodny.vsetko odstranili,bola tam vtedy dobra cena tak som nevahal.pred pol rokom 160 000sk.vtedy som lacnejsiu nenasiel.ale hadam vydrzi nejakych 5rokou, a potom poriesim dalsiu,novsiu a3.samozrejme tiez s turbom.luby sa mi 1,8TFSI.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

24.04 2009 0:00


noo neviem ci je tozrovna ten spravy sposob skusania toho ventilaa hmm pochybujem v doveru informacii co dosiahnes takoto skuskou urcite by som to nebral za vysledok kedze ten ventil ti ovlada riadiaca jednotka na zaklade pozaovaneho a dosiahnuteho talaku a funguje v percentach otvorenia takze no ...a vravim podla mna mas tlak turba ok lebo 180konove talci okolo max 0.7bar a 225konove talci 1bar a potom 0.8 tak neviem co by si chcel zo seriovej 150konoveho auta by to tlacilo no ked tam mas pozadovany talk 0.3 priklad tak ti bude otvarat aj tak ako bude pozadovana hodnota ake mas cislo ventila napis
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

24.04 2009 17:29


tak potom je to ok.ja som si stale myslel ze agu ma tlacit 0,7bar.cital som to tu na fore.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

23.05 2009 11:01


neviete nahodou na ktorom kanali zmeram tlak turba .vo vagu 304?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

26.05 2009 16:40


tak uz my to tlaci 0.7 bar.chyba bola v magnetickom ventile N75.nesiel donho prud,tak nefungoval.chybala poistka v poistnej skryny.rozdiel vo vykone je znacne badat a citit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

26.05 2009 16:56


GGTT:
noo neviem ci je tozrovna ten spravy sposob skusania toho ventilaa hmm pochybujem v doveru informacii co dosiahnes takoto skuskou urcite by som to nebral za vysledok kedze ten ventil ti ovlada riadiaca jednotka na zaklade pozaovaneho a dosiahnuteho talaku a funguje v percentach otvorenia takze no ...a vravim podla mna mas tlak turba ok lebo 180konove talci okolo max 0.7bar a 225konove talci 1bar a potom 0.8 tak neviem co by si chcel zo seriovej 150konoveho auta by to tlacilo no ked tam mas pozadovany talk 0.3 priklad tak ti bude otvarat aj tak ako bude pozadovana hodnota ake mas cislo ventila napis


mas ty asi cybne informacie,ked ma AGU tlacit 0,3bar,ked mne to tlaci 0,7.a som si isty ze a3 180 ps urcite nemam.ale inac s testom toho ventilu N75 si mal pravdu.nerobyl som to spravne.staci ked ventil pripojis na baterku.musi cvaknut.popripade odmeras odpor ventilu.25-35 ohm.a musi byt funkcny.len pred meranim odporu doporucujem preistotu srobovakom spojit kontaky na ventile,aby sa vybil zostatkovy prud.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

26.05 2009 21:21


vsak som pisal ze neviem 110tku ale 180 a 225ka tlaci urcite tak no blahozelam
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.7. 2010
Příspěvků: 32 | Témat: 8

24.07 2010 23:05


tuner1.2i:
tak uz my to tlaci 0.7 bar.chyba bola v magnetickom ventile N75.nesiel donho prud,tak nefungoval.chybala poistka v poistnej skryny.rozdiel vo vykone je znacne badat a citit.


a kde sa nachadza ta poistka?
nahoru

sponzor





24.07 2010 23:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email