Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 515 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 514
Uživatelů: 1
Celkem: 515

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

19.06 2009 12:46


NEVIETE NIEKTO CO S TYM MOZE BYT?

85KW VERZIA

ZERIE LEDVA NAD 6 LT AKOKOLVEK TO VYTACAM... PREDTYM DO 7 LT. ALE VYKON AKO KEBY TO MALO 55KW, NEZADYMI IBA KED BY SOM VELMI PRUDKO PODRADIL...6-NA2 A BEZ ZARADENEJ RYCHLOSTI BEZ PROBLEMOV VYTOCI 5000RPM... AKO KEBY V TOM NIEKTO CHIP VYMENIL..NA ZNIZENIE VYKONU...

PREDTYM 160KM/H HNED A TERAZ CAKAM NAD 140KM/H
ZVUKY Z MOTORA NIC NENORMALNE... SKOR JE TICHSIE.
ZAUJIMAVE ZE PO VYMENE VZDUCHOVEHO FILTRA TROSKA ZLEPSENIE ALE AJ PO VYMENE OLEJA NIC.
TURBOEFEKT OK. NAD 2000 POTIAHNE ALE CELKOVO JE TO SLABE AJ SPOTREBA KLESLA

ONA TAK POSTUPNE ZLENIVELA.. STARTUJE NORMALNE 1-2 SEC...

HADICKY NA VAHE VZDUCHU OK...

WAG NEHLASI ZIADNU CHYBU..

NEVIETE NIEKTO CO S TYM?

DIKY MOC



Vyřešení dotazu:
dakujem... bol to zapchaty katalyzator... odmontoval od od byfuku zo strany motora, odvrtal... cca 2 HOD* robotka..
Naposledy upravil FILIOSYS dne 19.06 2009 12:52, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





19.06 2009 12:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

19.06 2009 12:48


zatuhlé Turbo*?.. ta moje je taky lenivá a mám zatuhlé naklápění lopatek v turbu
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

19.06 2009 12:53


MYSLIM ZE TIETO STARE NEMAJU NAKLAPACIE LOPATKY NA TURBE...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

19.06 2009 12:55


tak to pak nwm...snad jen tipovat jestli není něco se vstřikama nebo čerpadlem...fakt nwm ..je třeba hledat
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

19.06 2009 12:56


ONO TO VYZERA AKO KEBY TO ELEKTRONIKA OBMEDZOVALA DOKONCA KED DRZIM PLNY NA 4 RYCHLOSTI TAK POMALYCKY A LINEARNOU RYCHLOSTOU VYLEZU OTACKY AJ CEZ 4500 ..

SAMOZREJME 2000-3000 IDU HORE RYCHLEJSIE, LEBO Turbo*..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

19.06 2009 12:59


upresni,typ,rok,motor atd..
je to asi ale c4 2,5 TDI* 85kw?
tak ten nema naklapeni lopatek turba,az 103kw ho ma origi pokud vim,,..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

19.06 2009 13:02


a6 c4 2.5 TDI* aat motor, 1995. diesel 85kw.6 kvalt

olej nezerie, nafta netecie, nezadymi.. ani pri max rychlosti.. nehlasi
ziadnu inu zavadu,
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

19.06 2009 13:06


zadnej petivalec v C4 nema naklapeni lopatek, ani 85 ani 103kW. Taky bych sel po turbu - kontrola hadic, IC ,obtokova klapka - vcetne ovladaciho ventilu. zmackni rukou hadici k turbu tak, aby temer neprotekal vzduch a nekdo at ti prida plyn - nemel by jsi to jednou rukou udrzet ten tlak.
nahoru

sponzor





19.06 2009 13:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 4.8. 2007
Příspěvků: 1077 | Témat: 2

19.06 2009 14:01


nemáš zataženou ruční brzdu?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

19.06 2009 16:14


hulí to tmavě, když sešlápneš plyn? pak bys měl asi někde v sání díru, jak říká vlasta, většinou praská hadice od IC do sání
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

19.06 2009 22:46


No a co takhle čidlo zdvihu jehly na 3 válci?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2006
Příspěvků: 280 | Témat: 44

20.06 2009 14:49


a co čidlo tlaku turba?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

22.06 2009 12:43


este raz... nezadymi ani bohovi... jedine troska ked za studena vytocim motor ale to sa predsa nema robit... zacalo to menej zrat... okolo 6lt.. proste elektronika obmedzuje mnozstvo paliva... ale koli comu? ked wag nic nehlasi... to by hlasil ze neake cidlo... v sani nemoze byt zadrhnuta vaha vzduchu? mozem to tam prestreknut s wd40? haluz je ze ked som dal novy vzduchovy filter tak to bolo chvilu / cca 30km/ zivsie... ale potom spet lenive..
Turbo* vyzera v pohode.. na 2000 zacne byt citit,,,
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

22.06 2009 14:04


No ještě je možnost ucpanej katalazátor sazema. Zkus rozpojit vyfuk před katem a uvidíš.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

07.07 2009 5:58


dakujem... bol to zapchaty katalyzator... odmontoval od od byfuku zo strany motora, odvrtal... cca 2 HOD* robotka..

a teraz bezi lepsie ako za mlada.. ako raketa, sice dizlova ale raketa.... a stale nezadymi... R5 je nezmar...
dakujem vsetkym za rady hlavne the secondovi...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

07.07 2009 12:04


FILIOSYS:
dakujem... bol to zapchaty katalyzator... odmontoval od od byfuku zo strany motora, odvrtal... cca 2 HOD* robotka..


co přesně jsi udělal? to jsi tomu katalyzátoru provrtal tu zanešenou vnitřní mřížku?
nahoru

sponzor





07.07 2009 12:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

07.07 2009 13:49


tvuj problem znam,. mne se ucpal kat tak ze to drzelo otacky jen tak, tak... jet se stim nedalo..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.6. 2009
Příspěvků: 19 | Témat: 2

07.07 2009 19:38


presnejsie: odsrobovane 3 sroby od potrubia od motora ku katalzyatoru..ako tesnenie je o kruzok zo zeleza, ziadny strach nic nebude treba menit,,, mozno tie hrdzave sroby...matky su medenne cely kat poklesne a je k nemu z predu pristup...... cca 30cm vrtakom som niekolko krat pozdlzne odvrtal tu divnu prachovu hmotu, a vysavacom vysal... v katalyzatore vznikli pozdlzne diery s celkovym priemerom ako ma vyfukove potrubie... POZOR po namontovani a prvom nastartovani vyletel z vyfukustrasny dym.. lebo nie vsetko sa dalo povysavat...no a teraz to chodi ako raketa... a aj tak nezadymi... to je vsetko... dikz. mf
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

08.07 2009 7:45


FILIOSYS: dík za info
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

08.07 2009 21:58


nema R5 TDI* 2 katy???
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

09.07 2009 22:14


Misak:
nema R5 TDI* 2 katy???

pokud máš předohrab a zároveň vezeš jeden kat shodou náhod v kufru, tak máš dva
no a pokud máš Q tak máš v tu chvíli katy tři

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 17.11. 2006
Příspěvků: 160 | Témat: 22

09.07 2009 22:22


Kriznik:

pokud máš předohrab a zároveň vezeš jeden kat shodou náhod v kufru, tak máš dva
no a pokud máš Q tak máš v tu chvíli katy tři



no nemusis ze me delat hned vola, ale koukal sem i do etky a vazne je tam kat "vlevo" a "vpravo".. Od parohu jde trubka, ktera je rozdvojena a jsou tam katy, pak se to zase spoji do jedny trubky. Mam to tak i na aute, tak ja nevim, ale quattro* teda mam:D
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

09.07 2009 22:23


však v pohodě, kluci tady řeší non-quattro* a to má prostě jen jeden
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 996 | Témat: 17

09.07 2009 22:25


Kriznik:

pokud máš předohrab a zároveň vezeš jeden kat shodou náhod v kufru, tak máš dva
no a pokud máš Q tak máš v tu chvíli katy tři



nahoru

sponzor





09.07 2009 22:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 25.7. 2009
Příspěvků: 1 | Témat: 0

25.07 2009 13:25


PROSIM o radu, rozbilo se mi Turbo* na audi A6, 2,5 TDI* 132 kw. rok výroby 2001, za kolik a kde by se nechala rozumě pořídit jiné nebo repas. a kde můžu stáhnout manuály na navigaci-autoradio do tohoto vozu.moc děkuji za pomoc,
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.4. 2009
Příspěvků: 280 | Témat: 34

25.07 2009 22:51


FILIOSYS:
dakujem... bol to zapchaty katalyzator... odmontoval od od byfuku zo strany motora, odvrtal... cca 2 HOD* robotka..

a teraz bezi lepsie ako za mlada.. ako raketa, sice dizlova ale raketa.... a stale nezadymi... R5 je nezmar...
dakujem vsetkym za rady hlavne the secondovi...

to jsem udělal hned jak jsem dovezl audinu..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

29.04 2010 12:13


Stalo se někomu, že by měl podobný problém na Quattru, tzn. na autě s dvěma katy? Se mi nechce věřit, že bych měl oba ucpané. Mám totiž podobné příznaky (nežere,nehulía taky netáhne). Auto má nej tah v oblati 1800-2500. Výš nemá cenu točit, auto totiž líp zryhcluje na vyšší přev. stupen a nižší otáčky.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

29.04 2010 17:44


MarkS: Spraviť LIVE diagnostiku resp. nalogovať
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.6. 2009
Příspěvků: 199 | Témat: 18

29.04 2010 18:24


log jsem sem dával je ve stejně kategorii jen o pár řádku níž viz "kontrola logu" ale bez reakci. Zkus se na to podívat prosím. Díky
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email