Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 209 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 205
Uživatelů: 4
Celkem: 209

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2009
Příspěvků: 32 | Témat: 6

26.04 2009 13:31


O.K.
nahoru

sponzor





26.04 2009 13:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

27.04 2009 17:12


mack333:
O.K.
tak co ako si dopadol
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2009
Příspěvků: 32 | Témat: 6

27.04 2009 17:19


Takže, k našemu problému: dnes jsem byl u toho kluka, jak jsem psal. Přes VAG se vstřikovaná dávka paliva při startu nedá nastavit, protože se nespojí s motorem. U těch Octávek to jde, Audi bohužel ne. Nicméně jsem mluvil s druhým frajerem, problém zná a už ho řešil, v rámci chipu upravý i startovací mapu a říkal, že se ten vstřik se dá zvednout až o 20%...bude to sice dražší, ale auto pojede líp, spadne spotřeba a doufám, že už bude po problému. Jinak komplet celou diagnostiku dělá sám, žádné přehrávání softwaru apd., je fakt dobrej, už mi dělal jedno auto a supr. Jak to bude hotové, dám vědět, měl by to dělat ve čtvtek, pak můžu poslat i kontakt, pokud by někdo měl zájem, je to Přerov. Tak zatím a doufejte... [/img]
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2009
Příspěvků: 32 | Témat: 6

30.04 2009 15:29


PROBLÉM VYŘEŠEN!!!! Je to hotový, auto chytá, jak má. Je to tak, jak jsem psal. S tou startovací mapou jsme si docela pohráli, nakonec jsme to posunuli až o 350%. Zvedli jsme jak studenou, tak teplou dávku, prý to ničemu vůbec nevadí a auto při startu nevyhodí jedinný obláček kouře. Udělá to komplet s chipem za 7000,- , samotně bohužel ne...hold je to kšeft...ale zase auto jede krásně. Kdyby se chtěl někdo zeptat, nechám tu své číslo a případnému zájemci předal kontakt. Je to známý a s odkazem na mé jméno je cena 6000,-. 776000501, Marťas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

30.04 2009 19:28


Ja som chcel zdvihnut tu startovaciu davku a nic z toho. Neda sa to normalnym sposobom a dovod spatnych startov je vylietane vstrekovacie cerpadlo - definitivny verdikt!!! Len dufam ze ho necaka coskoro smrt
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 355 | Témat: 87

01.05 2009 11:28


chlapi a když dám chip na svých 110kw, tak se mi zmenší prodleva turtoefektu ?? protože u svého motoru mám pořádý zátah až od 2800 otáček.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.3. 2009
Příspěvků: 32 | Témat: 6

01.05 2009 13:07


jo, nastaví ti to níž...mě to bere u 2000 ot.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.6. 2008
Příspěvků: 1 | Témat: 0

11.03 2010 20:53


zdravim kolik tam mate kw a jaky rok vyroby?
u 66kw 81kw 77kw i 103kw to děla davka při startu za tepla.
je to nastavene na nultou hodnotu jako novy dil ale časem se to opotřebi že?
takže se tam přida davka při startu u novějšich vozu přes počitač u staršich musi byt zasach přIMO* do počitače, nejde to flešnout jak u novych typu.děla se to i posouvanim hlavy na čerpadle ale nic moc za nějaky čas je to znova.
nahoru

sponzor





11.03 2010 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.7. 2008
Příspěvků: 406 | Témat: 71

11.03 2010 22:19


teple starty som mal problem aj ja a riesel som to tim dodelavatkom s relatkom ale pomohlo na chvilu,nechal som vymenit uhliky a loziska v startery a startuje to jak dabel
ked je motor teply chyta jak benzinak
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

11.03 2010 23:41


Preco by nemala ist zvacsit start. davka?
RJ Motora
LOGIN
Kanal 05
a hodnotu (zakladna davka od vyroby by mala mat hodnotu 32768) postupne zvacsovat o +100 a skusat start (teplota motora min. 80°C). Mam taky dojem, ze sa da zvacsit o max. 500 jednotiek.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email