Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je středa, 17 dubna 2024
Celkem je zde 182 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 178
Uživatelů: 4
Celkem: 182

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

01.03 2010 19:04


Máte někdo zkušenost s produkty firmy Race Chip - http://www.racechip.de/chiptuning/Audi-4-h.html.
Cena setu na chiptuning vypadá zajímavě ale raději se nejdřív poptám tady na fóru zda to vůbec funguje.
nahoru

sponzor





01.03 2010 19:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

01.03 2010 19:21


powerbox, krabicka ktera obsahuje par odporu, zblbne to jednotku a ta dava vic paliva, vzduchu... dobrej zpusob jak odpravit auto...

kdyz uz vyuzij sluzeb renomovanych firem ktery ti upravi mapy ridi jednotky, tady na foru urcite najdes hodne informaci i referenci...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

01.03 2010 23:40


Dík za radu, powerbox do auta nechci.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

03.03 2010 12:01


Neni powerbox jako powerbox.
Racechip v provedení pro Common Rail pouze oblbuje snímač tlaku v railu, což není moc dobré a efektivní.

Jsou ale k dostání i kvalitní "powerboxy", které jsou inteligentnější a hlavně pracují na jiném principu.
Tím principem je rozumné prodloužení délky vstřiku.Inteligentnější jednotky si dokáží hlídat i hodnoty z lambda sondy, takže v případě vysoké teploty zkrátí délku vstřiku, aby nedošlo k problému.
Tyto kvalitní jednotky poznáte poměrně jednoduše a to podle ceny, která začíná zhruba na 25.000,- Kč bez DPH.

Kvalitní jednotky Hopa Tuning najdete např. zde http://race.dieselpower.cz/Produkty/hopa-pridavne-ridici-jednotky.php
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

03.03 2010 14:21


Odkaz, který sem dal Dukes, vypadá moc dobře ale přesto se raději ptám - máte to zařízení někdo v autě a jak dlouho vám funguje a s jakým výsledkem?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.03 2010 14:23


Dukes:
Teď prosím nějakou o karkulce, tohle začíná být vážně docela pruda!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

03.03 2010 14:38


Dobrý Roote, když jsem si tvůj příspěvek přečetl a došlo mě, co tím myslíš, málem jsem smíchy spadl ze židle, fakt dobrý
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.03 2010 14:57


Medabeda:
Jenže mě vážně do smíchu moc není a to ani přesto, že tam je těch humorných větiček neurekom.

Jediný rozdíl oproti krabičce s odporem je v tomto případě v tom, že je tu nějaká zpětná vazba a ta pitomost se snaží odhadnout, jestli to náhodou už nepřehnala. Princip je stejný deformuje to signály z čidel pro řídící jednotku.

Pak mě dostává tohle:
# kvalitní a bezpečné zvýšení výkonu a kroutícího momentu až o 20%
# snížení spotřeby paliva až o 15%

Člověk, kterej tvrdí že dokáže obejít vzorec P1 = n*P2 je buď debil, nebo záměrně lže!

To, že je to na DIESELPOWER je jen ukázka toho jak velcí zoufalci to jsou.

Chlape jestli máš pocit, že Ti to málo jede, tak to prodej a kup si RS6. Žádná taková kravina nikdy nefungovala a nikdy fungovat nebude.
nahoru

sponzor





03.03 2010 14:57


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

03.03 2010 15:26


root:
Medabeda:
Jenže mě vážně do smíchu moc není a to ani přesto, že tam je těch humorných větiček neurekom.

Jediný rozdíl oproti krabičce s odporem je v tomto případě v tom, že je tu nějaká zpětná vazba a ta pitomost se snaží odhadnout, jestli to náhodou už nepřehnala. Princip je stejný deformuje to signály z čidel pro řídící jednotku.

Pak mě dostává tohle:
# kvalitní a bezpečné zvýšení výkonu a kroutícího momentu až o 20%
# snížení spotřeby paliva až o 15%

Člověk, kterej tvrdí že dokáže obejít vzorec P1 = n*P2 je buď debil, nebo záměrně lže!

To, že je to na DIESELPOWER je jen ukázka toho jak velcí zoufalci to jsou.

Chlape jestli máš pocit, že Ti to málo jede, tak to prodej a kup si RS6. Žádná taková kravina nikdy nefungovala a nikdy fungovat nebude.

roote kdyby jsi o tom něco věděl tak by jsi věděl že to fungovat může...samozřejmě odpor je kravina,ale tohle je v podstatě druhá ECU
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.03 2010 15:35


váha:
Proč všichni čiptuzeři začínají větou "kdyby jsi o tom něco věděl ..."?

Druhá ECU? Kdyby's jen tušil jak neporovnatelně sofistikovanější je ECU moderního auta s tímle? Víš co v tomhle je za procesor? Koupíš to za dvacku v každým elektru na rohu. Skutečně máš pocit, že tahle věc něco řídí a optimalizuje?

Jaký akční členy to ovládá a jakým mechanismem, pouč mě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

03.03 2010 15:40


Root:

Vidím, že jsi asi Pan Nejchytřejší. Bohužel ten, kdo se směje jsem já, protože ty o těchto a podobných krabičkách nic zásadního nevíš!

Klady chiptuningu jsou každému už určitě již známé. Bohužel, kvalitních úpravců je v ČR málo. Spousta úprav je stále pořád bezhlavé + 20% ve 3 mapách.
Udělat si takovou prasárnu i do nových aut v ČR podstupuje stále mnoho a mnoho lidí.
Jestli se o chiptuning zajímáš, tak bys mohl vědět, že upravit nové vozy je stále větší problém a je tu i určité riziko předčasného ukončení záruky.

Tyhle krabičky od HOPA sice nefungují, tak jako profesionální chiptuning na míru, ale výkon obstojně zvýší a též jsou schopné malinko snížit spotřebu.
Obrovskou výhodou je, že ty krabičky mají homologaci a auto s touto krabičkou je možné i pojistit na závady motoru spojené s použitím této krabičky.

Viděl si u nás chiptuning, který ti i pojistí? Těžko!

Mimochodem přídavný jednotky pro zvýšení výkonu používají i renomovaní úpravci jako AC Schnitzer, Oettinger nebo MTM.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.03 2010 15:45


Dukes:
Zase další co nemá na víc, než "ty o tom nic nevíš ..."

Vím, chlapče ... vím. Živím se mimo jiné programováním a vývojem MCU řešení, takže začni argumentovat jako technik, nebo si s těma žvástama o leštěnejch prdech odpádluj na škoda klub, tak Ti to možná někdo sežere.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.2. 2010
Příspěvků: 8 | Témat: 1

03.03 2010 15:46


Tak třeba já o chiptuningu nevím v podstatě nic a proto jsem založil tohle téma protože vím, že jsou lidi, co o tom něco vědí a rád si nechám poradit.
Nechal jsem si nachipovat firemní Jeep a s tím jsem spokojený ale powerbox je něco jiného a proto sbírám poznatky jiných lidí. Zatím jsem však ale nenarazil na nikoho, kdo to v autě má.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.3. 2009
Příspěvků: 50 | Témat: 1

03.03 2010 15:59


Jeden o voze, druhý koze...
Nebavím se o vnitřním programu těchto přídavných jednotek, ale o paramatrech, které ovlivňují.
Dále jsem tu chtěl říct, že díky homologaci je možné vozy homologovanými jednotkami i pojistit a že nenarušují záruku od výrobce.

Kdybych to měl k něčemu přirovnat, tak já tu řikám, že je lepší odklízet sníh hrablem než hráběma.
Ideálem je však sněhová fréza..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 20.8. 2009
Příspěvků: 2016 | Témat: 57

03.03 2010 16:02


Chlapy, nějak tomu moc nerozumím. myslím, že každej z vás má v něčem pravdu.
kámoš má v GIV tdi powerbox a má ho tam už dobrých dva a půl roku. vše mu funguje. nikdy bych si to tam nedal, je říkám jeho zkušenost..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.03 2010 17:15


Chci-li měnit výkon u dieslu, tak mám několik možností, jednou z nich je bohatost směsi. Čím vyšší výkon chci, tím víc paliva musím dodat. Poměr množství paliva ku množství vzduchu je právě ono kouzelný Lamda číslo.

Teď je věc strašně jednoduchá. Jak můžu donutit ECU, aby zvedla dávku paliva = prodloužit délku vstřiku? Moc možností nemám, protože ECU si do svojí práce kecat nenechá, ta jede podle svých map a pevně daných vzorců. Bystřejší už jsou doma, jediným velmi primitivním fíglem a to tak, že zmanipuluju informací o množství nasávaného vzduchu, nebo jeho teplotě. Tím změním zdánlivě poměr směsi, protože donutím čerpadlo dodat víc paliva a skutečně dojde ke zvýšení výkonu. Nese to sebou dva zásadní problémy; prvním je změna teplotního profilu a dalším je zvýšení kouřivosti. Pokud nehrajem na ekologii, tak ten druhej můžem směle ignorovat, ten první ale nese dost vážný riziko. Hodně se to projeví právě kolem volnoběhu, kde je nápor => objem nasávanýho vzduchu malej sám od sebe.

Teď k senzorice, jak to ta krabička asi udělá, že dokáže zmanipulovat tu informaci? Váha vzduchu jako hromada dalších senzorů je celkem primitivní čidlo, který nedělá nic jinýho než, že převádí měřenou veličinu na napětí. Tohle je děsně podstatný, protože je maximálně jednoduchý ECU oblbnout, vrazím tam sériově odpor a mám vyhráno.

Tahle odkazovaná krabička je pravda sofistikovanější, ta ten odpor umí měnit na základě zpětné vazby z Lamdasondy a asi se dokáže korigovat i podle informace o začátku vstřiku apod.

Všechno super, ale princip, rizika a nevýhody jsou naprosto stejný jako u jednoduchýho odporu, i když (doufejme) o něco nižší.

A to slavný TUV a homologace? Kamaráde, vím jak taková homologace probíhá, nehomologovali jsme jednou. Zkušebna kontroluje jen to, že to nezhoří, neruší to a je to schopný běžet v nějakým teplotním rozsahu. TUV NEZKOUMÁ a ještě jednou NEZKOUMA jestli ta pitomost přináší nějakej pozitiviní efekt!

Hele, možná neznám detailně CR, PD systémy ... ale zase pohádky o princezně převodovce a sedmi autoskřítcích si nech od cesty, na to jsem už moc starej.
nahoru

sponzor





03.03 2010 17:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.4. 2009
Příspěvků: 341 | Témat: 10

03.03 2010 21:17


root:
Chci-li měnit výkon u dieslu, tak mám několik možností, jednou z nich je bohatost směsi. Čím vyšší výkon chci, tím víc paliva musím dodat. Poměr množství paliva ku množství vzduchu je právě ono kouzelný Lamda číslo.

Teď je věc strašně jednoduchá. Jak můžu donutit ECU, aby zvedla dávku paliva = prodloužit délku vstřiku? Moc možností nemám, protože ECU si do svojí práce kecat nenechá, ta jede podle svých map a pevně daných vzorců. Bystřejší už jsou doma, jediným velmi primitivním fíglem a to tak, že zmanipuluju informací o množství nasávaného vzduchu, nebo jeho teplotě. Tím změním zdánlivě poměr směsi, protože donutím čerpadlo dodat víc paliva a skutečně dojde ke zvýšení výkonu. Nese to sebou dva zásadní problémy; prvním je změna teplotního profilu a dalším je zvýšení kouřivosti. Pokud nehrajem na ekologii, tak ten druhej můžem směle ignorovat, ten první ale nese dost vážný riziko. Hodně se to projeví právě kolem volnoběhu, kde je nápor => objem nasávanýho vzduchu malej sám od sebe.

Teď k senzorice, jak to ta krabička asi udělá, že dokáže zmanipulovat tu informaci? Váha vzduchu jako hromada dalších senzorů je celkem primitivní čidlo, který nedělá nic jinýho než, že převádí měřenou veličinu na napětí. Tohle je děsně podstatný, protože je maximálně jednoduchý ECU oblbnout, vrazím tam sériově odpor a mám vyhráno.

Tahle odkazovaná krabička je pravda sofistikovanější, ta ten odpor umí měnit na základě zpětné vazby z Lamdasondy a asi se dokáže korigovat i podle informace o začátku vstřiku apod.

Všechno super, ale princip, rizika a nevýhody jsou naprosto stejný jako u jednoduchýho odporu, i když (doufejme) o něco nižší.

A to slavný TUV a homologace? Kamaráde, vím jak taková homologace probíhá, nehomologovali jsme jednou. Zkušebna kontroluje jen to, že to nezhoří, neruší to a je to schopný běžet v nějakým teplotním rozsahu. TUV NEZKOUMÁ a ještě jednou NEZKOUMA jestli ta pitomost přináší nějakej pozitiviní efekt!

Hele, možná neznám detailně CR, PD systémy ... ale zase pohádky o princezně převodovce a sedmi autoskřítcích si nech od cesty, na to jsem už moc starej.

Mě by strašně zajímalo,proč ty kterej nemá rád chip navštěvuješ tak rád zrovna tuhle sekci klubu. Myslel jsem že jsem ti nesed jen já,ale jak tak čtu,tak ty se asi rád hádáš. Jo a jinak se ptal jestli znáš určitou firmu která dělá powerbox a ne na to co si Pan root myslí o chiptuningu. Nevim proč musíš do všech hned rejpat. Je to tvoje věc a já se do toho montovat nechci,ale ty si tady timhle už fakt profláklej
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.03 2010 21:36


toxs:
A co uděláš, naplácáš mi?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email