Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 331 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 325
Uživatelů: 6
Celkem: 331

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Problém s teplotou motoru
tagy: wiki: TDI...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2009 14:47


V létě to nebylo tak znát, ale teď v zimě, docela jo.
Teplota motoru se mi drží většinou někde kolem 80°, když jedu v koloně a popojíždím, tak vystoupá třeba na 90°, ale jak vyjedu za město zase to spadne.
Termostat mám asi rok, před jeho výměnou to bylo tak kolem 70°, v létě motor okolo 85°.
Když sem to měl před časem v servisu, bylo mi řečeno, že bude časem potřeba vyměnit chladič, mohlo by to mít spojitost? Mohl by ten chladič způsobit ztrátu vody? Motor jako takovej si myslím vodu nežere, voda vyloženě neteče, že by pod autem zůstávala kaluž.
Něco podobnýho se nám stávalo u c4, ztrácela se voda, kaluž nebyla, no a pak se zjistilo, že byl vyhnilej roh chladiče, po výměně už se neztrácí
nahoru

sponzor





20.12 2009 14:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

20.12 2009 15:06


maczaCZ: JJ,chladič může způsobovat i minimální únik,stačí že uniká tak málo že se to stačí odpařovat a nepoznáš to Jinak ta teplota motoru není nijak neobviklá,ale je všeobecně známo že když vyměníš chladič jdeš s teplotou dolu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2009 15:26


Mefisto: já ho ale ještě vyměněnej nemám... Mě se třeba na 500km ztratí 2-3deci. Pod autem ani kapka, na výfukových plynech nic znát není...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

20.12 2009 15:28


maczaCZ: To jse pochopil že ho nemáš vyměněnej

Pravě to že máš takovej malej únik vypadá to na chladič
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2009 16:39


Mefisto: to já reagoval na tu teplotu, že nemá celkem důvod být nižší...že ten chladič, ještě měněnej nemám
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

20.12 2009 16:51


To jo,ta teplota opravdu nemusí být nižší
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

20.12 2009 21:53


to se mi děje taky že se voda stácí a bez kaluže a domotoru to taky nejde, tak jak to čtu tak že ty ky víměna chladiče to je bomba (i když zdá se mi že prosaku je v dolnim levim rohu )
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

20.12 2009 21:56


Egi: Nevěš hlavu,chladič stojí pár korun a bude klid,buď rád že není K.O. motor
nahoru

sponzor





20.12 2009 21:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

20.12 2009 22:02


Omlouvám se za OT

Mefisto: Málem byl, myslel jsem že mam dost nemrznoucí kapalnyny, ale ouhá na mínus 20to nebylo včera mi to zamrzlo a naštěstí prdla jen jedna přívodní hadičky ...

No to doufám, už teď peněz mam pomálu, to snad jako každej dneska

jinak myslíš opravdu, že úbytek kapalnyny pokud se mi nedělá skvrna na víčku tak může dělat ten chladič jo, to by bylo super, ale říkam v tom dolnim rohu co je čidlo nebo co se mi zdá že prosakuje no ... Tak že v létě víměna a basta ...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

20.12 2009 22:22


Egi: o penězích mi ani nemluv A tu chladičovku budu taky muset koupit, sem tam přes léto nalil tak dva litry destilky

Mefisto: chladič to je tak 3,5t ?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

20.12 2009 23:07


tam nepasuje chladič z coupe? co takhle zkusit tu instantní záplatu do chladiče, jak to tady někdo trefně napsal.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

20.12 2009 23:29


maczaCZ:
Mefisto: chladič to je tak 3,5t ?

JJ,cca tolik

Satan Coupe:
co takhle zkusit tu instantní záplatu do chladiče,

Hele to mám vyzkoušený a i to používám,ale je to pouze nouzový řešení,nedá se na to spoléhat
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.12 2009 0:02


Satan Coupe: e e, to koupím nový, zatím to musí počkat
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

21.12 2009 0:55


Tak když to ZATÍM musí počkat, tak bych tam ZATÍM nalil toto.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.12 2009 1:01


Satan Coupe: najezdil sem s tím 15t km, najezdim s tim jeste 10 do jara to pocka jen sem si na to ted vzpomnel, tak sem se zeptal
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.12 2009 12:10


maczaCZ:
Mefisto: já ho ale ještě vyměněnej nemám... Mě se třeba na 500km ztratí 2-3deci. Pod autem ani kapka, na výfukových plynech nic znát není...


Nechci tě strašit,třeba je to blbost,ale mě se takhle projevovalo lehce fouklé těsnění pod palicí..Auto se nepřehřívalo,krásně topilo,jen ubývala voda.Těsnění bylo fouklé mezi vodním a sacím kanálem,tak že v oleji nic nebylo poznat..Co hadice netlakujou se??Pokud ne,tak kup nějaký utěsnovač,mě se osvědčily jakési řasy či co to bylo.Dával jsem to tam k vůli lehce rosícímu se chladiči.Nezabralo to hned,ale do tědka mám pokoj..
nahoru

sponzor





21.12 2009 12:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.12 2009 12:36


NOVON: No faktem je, že mám odněkud malý únik oleje, jednu příčinnu jsem eliminoval, ale na druhou bych potřeboval nechat umýt motor, aby bylo vidět, odkud to sákne.
Ale na chodu motoru není nic znát, jede jak z praku.
Tím tlakováním hadic myslíš co? V hadicích je snad vždycky tlak ))
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 4

21.12 2009 13:27


taky mam takovej problem. Voda mi nekde teče a nevim kde. Chystam se dat novej chladič ten stoji cca 2k tak uvidime
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 1634 | Témat: 95

21.12 2009 15:24


ses si jistej ze to je chladicem?zkusil bych prvne natlakovat chl.soustavu a uvidis jestli nekde kolem spoju nekape nebo tak...Preci jen je to levnejsi varianta pred tou drazsi
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

21.12 2009 15:51


fobik: tak mě před časem v servisu upozorňovali, že ten chladič bude potřeba, ale spíš v tom smyslu, že je ucpanej, několikrát to proplachovali jakousi sračkou a prý z toho stejne furt lítal nějakej sajrajt, tak nevím...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.6. 2009
Příspěvků: 95 | Témat: 3

21.12 2009 17:15


Mam otazocku. Nesuvisi priamo s unikom vody, ale ide o to, ze som zistil ze mi zatka na vyrovnavacej nadrzke nedrzi vobec ziadny tlak. Pri studenom motore tam mam vody asi tak do polovice a ked sa auto zohreje tak to vystupi asi 2cm pod znak MIN.
Moze sa tym nieco pokazit, ked to nedrzi ziaden tlak? Inak tesnenie pod hlavou je OK, lebo pri pridavani plynu mi cez prepadovu hadicku neidu bublinky. Ide mi len o to, ze ak tam neni ziaden tlak ci sa moze nieco zle stat.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 278 | Témat: 26

21.12 2009 18:33


Satan Coupe:
tam nepasuje chladič z coupe? co takhle zkusit tu instantní záplatu do chladiče, jak to tady někdo trefně napsal.



Instantním věcem ze zásady nevěřim, to radči pořádně taky projedu kde by to mohlo mizet a když tak tak hold pod stromeček přítelkyni nadělim na mojí audinku novej chladič
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 105 | Témat: 4

21.12 2009 18:35


tomino77:
Mam otazocku. Nesuvisi priamo s unikom vody, ale ide o to, ze som zistil ze mi zatka na vyrovnavacej nadrzke nedrzi vobec ziadny tlak. Pri studenom motore tam mam vody asi tak do polovice a ked sa auto zohreje tak to vystupi asi 2cm pod znak MIN.
Moze sa tym nieco pokazit, ked to nedrzi ziaden tlak? Inak tesnenie pod hlavou je OK, lebo pri pridavani plynu mi cez prepadovu hadicku neidu bublinky. Ide mi len o to, ze ak tam neni ziaden tlak ci sa moze nieco zle stat.


To se mi stalo taky ale u jinyho auta. Zatka nedržela tlak a motor se přehřejval a vařil každou chvilku. A jak začal vařit všechna voda tim vičkem vytekla. Kup si nový stoji to par korun A tlak tam je je ptoro aby to auto nezačlo vařit. Páč čím větší tlak tak tím větší je bod varu. Bez tlaku je bod varu 100 stupnů a s víčkem napřiklad 120. Vzpomen si na papinak To je stejnej princip
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.12 2009 15:38


maczaCZ:
NOVON: No faktem je, že mám odněkud malý únik oleje, jednu příčinnu jsem eliminoval, ale na druhou bych potřeboval nechat umýt motor, aby bylo vidět, odkud to sákne.
Ale na chodu motoru není nic znát, jede jak z praku.
Tím tlakováním hadic myslíš co? V hadicích je snad vždycky tlak ))


Ano jasně,je tam tlak,ale ne takový,aby byly hadice jak beton a nafouklé..Já si taky nebyl jistý a ujistil mě až test chladící kapaliny na výfukové plyny no.. Měli by to udělat v každém pořádném servise,bo odhalování vadného těsnění nebo hlavy je někdy problém..
nahoru

sponzor





22.12 2009 15:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.12. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 1

22.12 2009 19:23


lidi muzete mi nekdo poradit kde najdi ventil na odvzdusneni chladici soustavy na audi 80?dekuji moc lennon
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 30.4. 2009
Příspěvků: 3016 | Témat: 29

22.12 2009 19:53


lennon: Na 1.8 žádnej nenajdeš,protože tam žádnej není

Ovzdušní se to samo
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

25.12 2009 16:32


chlapi, ventilátor topení - jde to nějak zrepásnout?
Občas jde, občas ne a většinou hučí, když přestane hučet, tak valí naplno. Ale teď se mi ho už rozběhnout nepodařilo, napětí do něj leze, ale neroztočí se. Asi po smrti? Rukou ho roztočím lehce.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email