Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 3
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 3

01.12 2009 12:47


Nemohu dle návodu nastavit analogové hodiny. Povytáhnu levý regulátor osvětlení palubky a hodiny by se měly ruchleji pohybovat. Nic však nedělají. Poradí mi někdo, co s tím? Děkuji
Naposledy upravil CEDU dne 19.12 2009 16:14, celkově upraveno 2 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





01.12 2009 12:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

01.12 2009 14:33


CEDU:
Nemohu dle návodu nastavit analogové hodiny. Povytáhnu levý regulátor osvětlení palubky a hodiny by se měly ruchleji pohybovat. Nic však nedělají. Poradí mi někdo, co s tím? Děkuji


Ten levý regulátor (kolík) musíš povytáhnout a pak s ním otočit na jednu nebo druhou stranu pak se ti teprve začne hýbat ručička hodin

Jinak vítej na Audiklubu
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

01.12 2009 14:40


hodiny se samozřejmě řeší tím PRAVÝM (povytáhnout) a POUZE po směru hodinových ručiček (pootočení cca 2mm)
... kuci kuci
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 23.8. 2007
Příspěvků: 595 | Témat: 33

01.12 2009 14:59


náš admin má svůj den

opravdu se to nastavuje tím LEVÝM, stačí se podívat do manuálu co je tu ke stažení na stranu 56
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

01.12 2009 15:07


tak mám obrácený auto
ale neva, když ti to jde točit i doleva tak máš nějakou advanced verzi .)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

01.12 2009 16:46


Jo,jo tím levým a pohýbat než se začnou vrtět rafiky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 3

01.12 2009 19:21


Má pravdu ten chlápek s bouchačkou. Levej čudlík potáhnout a pootočit libovolným směrem. Díky Tobě mám i ten návod v češtině a tam právě píšou jenom povytáhnout. Udělal jsi mi radost. A to teprve začínám. Je to moje asi desáté auto ( 3x Audi 80, 2x Opel Record, 2x Opel Omega, Mondeo, Fiesta - pro paní ) , ale první nafťák. Zatím pohoda, zvykám si na jiný styl jízdy a už teď mám dobrý vnitřní pocit. Poraď, jak je dobré a zdravé občas potrápit Turbo*, aby úplně nezlenivělo. Je to verze 103kW. Každá zkušenost je pro mne dobrá. Ještě jednou díky a hezký večer.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

01.12 2009 21:52


tady ti Turbo* nezlenivi,nema geometrii lopatek.coz me stvalo ze to nema spodek,tak uz tam tu geometrii mam

jinak nevim jak ostatnim,ale kdyz sem slapal na plyna a zkousel jak to umi jet,tak jsem zjistil ze pokud mu slapnu uplne na zem jede to o poznani mooc lepe.myslel jsem tim ze bylo treba trictvrte plynu a zrychlovalo to a ja to dal az dlolu...aby zase nekdo neslovickaril....
nahoru

sponzor





01.12 2009 21:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 3

01.12 2009 23:16


Ahoj Kačabo (víš z kterého filmu pochází to jméno?), Turbo* vyzkouším a z té geometrie jsem bloncka. Cítím při 1800 otáčkách nárůst výkonu. Po těch benzínech se trochu bojím vytáčet motor víc než sousedku. Život ukáže a dobrá rada mě neurazí. Díky
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

02.12 2009 12:32


geomatrie je variavolni casovani lopatek v turbu.jsou to po obvodu takovy jazycky a ty usmernuji tok vyfukovych plynu na rotor vyfuku.a podle uhlu jak to na rotor fouka se reguluji otacky a tudiz i tlak.

a co mas ted za regulaci spociva v tom,ze mas Turbo* bez tech jazycku po obvodu a reguluje se ti to pouze pri dosazeni max plniciho tlaku tevrenim ventilu v casti kde se vyfukovy plyny dostavaji do turba na lopatky,tzn ze vlastne ani na lopatky nedoleti a fouknou rovnou do vyfuku.

tak to asi tak zjednodusene receno
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

02.12 2009 12:33


jinak jak pises je citit ze se neco deje kolem tech 1800 ale foukat to poradne zacina az kdyz se dostanes nad dva tis.a taky zalezi na tom jak slapes na plyn.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 3

04.12 2009 10:36


Má význam čipování motoru a co to případně obnáší? A proč není podsvícená venkovní teploměr? Hezký víkend
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

04.12 2009 12:15


venkovni teplota je podsvicena ale v 99% je praskla ta mala doutnavka zarovicka.vyndas budiky,vyndas ten display na teplomer a rozeberes a naletujes misto zarovicky 3mm diodu.
uz sem to delal,lec po roce to musim predelat asi jsme to malo proletoval,nebo se to uklepalo,svitit mi to obcas jo a ne a nebo napul.a to samy je s ovladaci na zrcatka


pokud ti to nekdo nacipuje,tak proc ne.ale toto neni jednotka jako v novym TDI* ze je preflashovaci.musi se vyndat,vyndat pameti,prehrat a dat zpet...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

04.12 2009 12:26


KaCzaba:
venkovni teplota je podsvicena ale v 99% je praskla ta mala doutnavka zarovicka.vyndas budiky,vyndas ten display na teplomer a rozeberes a naletujes misto zarovicky 3mm diodu.
uz sem to delal,lec po roce to musim predelat asi jsme to malo proletoval,nebo se to uklepalo,svitit mi to obcas jo a ne a nebo napul.a to samy je s ovladaci na zrcatka.

JJ je to přesně tak taky jsem to dělal a jak jsem to zprovoznil, tak krátko na to mi začal teploměr ukazovat o 30st míň, tak by mi ta žárovka zas měla prasknout ať na to radši nevydím.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

04.12 2009 12:28


me ukazuje pravdu.porovnavam to s golfem nebo se scanii kazdy rano
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.8. 2009
Příspěvků: 6397 | Témat: 126

04.12 2009 12:35


Na rozdíl 30st nepotřebuji jiné auto, v létě když bylo + 25 a mě to ukazovalo -5 tak jsem to cítil na sobě sám, nebo když jsem chtěl jít bruslit, tak tam nebyl LED*
nahoru

sponzor





04.12 2009 12:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 3

04.12 2009 12:41


Děkuju za poznatky a vzledem k rozsahu těchto prací navíc prováděných venku na ulici a s pomíjivým výsledkem to pro mne není až tak důležité. S tím čipováním také nebudu spěchat, jen že brácha má načipované volvo, ale je to jiný motor z roku 2002. Ještě jednou díky za rady.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 305 | Témat: 26

04.12 2009 21:40


nevim do jakych volv se davaly motory totozne s nasima.byl tam nejaky rozdil v hlavach ze pry vstriky rozprasuji pod jinym uhlem,ale jinak motor audi.nevim ale jak v 02.tam uz asi nee.jinak ty nase motory ve volvu chipovat sly dobre
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 3

05.12 2009 15:49


Fakt jsem rád, že toto fórum existuje, nacházím dost zajímavostí a ještě mi lidičkové poradí. Tak další oříšek. Mám rádio BOSE a když jsem nabil zásobník CD, tak sice hraje, ale jen repráky v zadních dveřích. Samotné rádio ze všech. Už tak mě zarazilo, že rádio vůbec nemá balance ( ani L/P , ani přední zadní ). Nebo je to další neprobádaná komůrka. Díky za snahu.
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

05.12 2009 20:49


tak se samo omlouvam
byl jsem dneska v aute a je to levej, nicmene natocit jde (alespon me) jen doprava
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.11. 2009
Příspěvků: 12 | Témat: 3

05.12 2009 23:33


díky vašim radám to mám vyzkoušené a fugují po povytažení oba směry
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email