Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 336 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 333
Uživatelů: 3
Celkem: 336

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

05.11 2009 18:26


Mám problém s eletrikou v autě,když pustím klimu, tak začne cvakat nějaký relé pod volantem a pohasínají světla do rytmu toho cvakání,vypadá to jak kdybych na někoho blikal.Jo už asi tušim čim to je,tím prvním stupněm sahary,všil sem si že se nechce točit když pustím klimu na Auto,když dám Eco tak je to v poho.To může být ono nebo je něco špatně.No pokud by vás něco napadlo ,tak dejte vědět.
nahoru

sponzor





05.11 2009 18:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.5. 2009
Příspěvků: 40 | Témat: 2

05.11 2009 18:41


Hlavně, žes to vyřešil.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

05.11 2009 18:42


No jak sem psal,tak mně to blejsklo v hlavě
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

05.11 2009 18:52


Bude to zase asi nějaký zasr.. relé.Jo a ještě jeden problém,připadne mi nějaký divný chlazení(pouštění sahary).Ona sepne až je rafika lehce přez půlku,ale chladí v krátkých intervalech,neměla by dýl?aspoň až rafika klesne něco pod půlku?Mněl jsem problém s relátkem co spíná saharu,když sem vypl motor furt to jelo na trojku, dal sem druhe relé a dělá to tohle.není v řiti i nějaký čidlo.Zeptám se takhle,čidlo na chladiči ovládá spínání 3 stupně čili ten stupeň který chladí motor když jede a čidlo na přírubě z motoru je jenom na dochlazování a to 2 nebo 1 stupeň?To je jenom abych věděl kterýho bazmeka mám vyhodit.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

05.11 2009 19:36


odeslo ti cidlo na chladici ...

spina dva nebo tri, zalezi na provedeni ... (lisilo se to dle trhu kam to smerovalo - je to nekde v kodech vybavy)

spravne ti ma sepnout pri 92 prvni stupen, pri 102 druhej stupen a pak nekdy nekde treti ... ale tam sem to jeste nedopracoval ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

06.11 2009 14:18


v kodech výbavy?hmmm no,směřovala ta moje na trh do améru.Mám ten pětilitr.je tam třípolovej spínač na saharu.Obědnáme vyzkoušíme uvidíme:-))
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

07.11 2009 2:08


jj existujou kody vybavy, ktery urcujou jestli tam byl dvoustupen, nebo tristupen ...

stejne jako velice zajimavy kody o spodnim krytu motoru, prevodovky, zadniho kardanu a podobny srandicky, ktery skoro nikdo nevidel trebas se koukni Luciferce na V8ku co tam napsala za kody vybavy, tam je uplne vsechno.

ted je ta sajta down odkud to bylo, ale tim ze sem delal preklady vybavy pro stary audiny sem na klub, tak sem tam tuhle moznost nasel, zkusim se podivat v mejlech v praci, jestli se to tam nahodou jeste nekde nevali ...

btw: ted sem koukal na ty fotky co mas v profilu - to Dachau v obleku ses ty? sem te mel za nejakyho dvoumetrovyho kolose co se nevejde do dveri a ty pritom ani nejses videt za volantem

jo a jeste neco - jak mas vlastne vyreseny blinkry a trebas BC? mas to porad po emericku nebo po evropsky ?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

07.11 2009 22:37


BC nevim co je a blinkrama myslíš co,že mají svítit?tk mně nesvítí nebo myslíš místo odrazek parkovačky?Zadní světla svítí po americku.

Tak problem s tím že blikají světla pořád je,relátkem to není.

Jo ,ten v obleku sem já,zrovna sem jel z maturity a stavil sem se u kámoše.
nahoru

sponzor





07.11 2009 22:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

08.11 2009 1:55


BC = palubni pocitac .. takovej ten displej co ti ukazuje ruzny informace

takze pockat - blinkry sou vyply dokavad ho nevyhodis a zadek sviti po americku jak? ze kdyz DAS* doleva nebo doprava tak blikaj pozicky? co pak delaj zadni blinkry? ...

hele .. to rele ... vis ze sem mel uplne stejnej problem? ... ted sem si na to vzpomel

u mne to bylo rele dochlazovani vstriku ...

a vis jak sem na to prisel? jednou sem cekal na nekoho .. a najednou kr kr kr kr .. tak sem proste sahnul do relatek a vyrval sem to co drcelo ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

08.11 2009 19:44


U mě to je něco jinýho,mě to co popisuješ dělalo čidlo dochlazování.To co teď řešim je problem že odepíná a zapíná relé č.6,je tam napsáno stupeň 1.u A200 Turbo*.Mám to naštěsí v angličtině a ne v tom skopčáckým jazyku.vytáhl sem ho,vymněnil za jiné a to stejný a to dělá když mám danou klimu na Auto,když dám ECO tak pohoda.Jestli to nebude v tom ovládacím panelu nebo někde špatný kontakt.

Americký budíky tam pořád jsou,měnit je nechci,sem si na to zvikl a vypadáto jinak.

Na těch zadních lampách pokud sis nevšiml,tak je horní a dolní řADA* světel,červená a žlutá část.ta červená svítí pořád a celá až po SPZ a ta horní je klasika,při blinkru a při zpátečce.Mlhovku mám vyřešenou že je v jednom ze světel na kufru dvouvláknová žárovka.

Jestli jsi mněl dvoukilo,jak ti jelo čepadlo,otočil jsi klíčem,čerpadlo natlakovalo a ticho,pak až když jsi startoval nebo čerpadlo jelo stabilně od doby kdy jsi startoval a točil se halův snímač.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

08.11 2009 23:10


ja mam porad dvoukilo ... zadny jestli sem mel ...

hade

sou tri mody cerpadla
1) otocis klickem - natlakuje a je zticha
2) otocis klickem, startujes - a az kdyz startuje tak vrci
3) vrci porad = bastl uprava


body 1 a 2 nechapou ani nemci proc to kazdej motor dela jinak ... tak nejak sme se shodli ze to vrci proste podle toho jakou sichtu meli a dali tam ruznou elektriku/modelovej rok/trh/ cokoliv ...

byl sem na takovym malym srazu Turbo* doutniku (na zacatku roku) a tam to kazdymu vrcelo jak chtelo ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

09.11 2009 12:12


Áha,no tak já mám ten bastl,byl tam nějakej problém.Nevíš teda jaký komponenty to ovlivňují?Jestli jenom halův senzor nebo na co se mám zamněřit?Zajímalo by mě co to čerpadlo vypne když natlakuje.Nedělá to náhodou ten bazmek co je na hadici hned za palivovím filtrem?je tam nějakej ventil v blatníku schovanej.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

09.11 2009 12:18


tak hlavni elektronicka rada je nasledujici:

1) kontakt na klapce - kdyz DAS* nohu z plynu tak podtlak zpusobi to ze se sepne a odstavi to plyn (je to takova ta nelogicka vec, ze to sepne ve chvili kdy trosku zatlacis zavrenou klapku)
2) rele K-Jetroniku (dole u nohou) (spatnej kus nemusi spinat vubec, nebo naopak vypinat)
3) palivovy rele (docela pravidelne odchazej - upecou se/zreznou)
4) HAL - ten ale dava jenom signaly do ECU*, kde se pri prvnich par otoceni chytne pres VEZ spravnej predstih a potom to ridi TSZ (do 3k)

takze to jde zhruba takhle:
HAL/klapka - ECU* (TSZ/VEZ) - K-Jet rele - palivovy rele

a ted proc je moznost cislo 3 bastl:
protoze auto v pripade havarie muze mit zaseklej motor, muze dojit k preruseni hadice a to je pak trosku spatny kdyz porad z toho chcije benzin ...

tak a co ridi moznost 2:
metoda 1: ridi to ECU*, nameri tlak benzinu a konecna. KE _Jetronic uz nema rele K-Jetu a rozdelovaci hlava ma v sobe kontakt na mereni tlaku.
metoda 2: ridi si to sama pumpa - nasel sem pumpy ktery maj tlakovej ventil v sobe, pokud prekroci mez, vypnou se (normalne 5 baru). Mam pumpu ktera kdyz je v aute, tak s externim zdrojem 12V natlaci a vypne, zatimco kdyz ji povolim trubku tak toci donekonecna ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

11.11 2009 20:03


Tak že na ujasnění,co mám zkusit,co mám jak změřit.Palivové relé v motoru sem mněnil a nic.To nad nohama nevim jaké myslíš,vím jen o relém stabilizaci volnoběhu.Hlavně by mě zajímal prvek který odepíná to čerpadlo při natlakování,nedělá to ta kostka na boku motoru?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

11.11 2009 20:13


Ten kontakt na klapce tím myslíš co?jako ten spínač volnoběhu na škrtíci klapce nebo na váze tu klapku,tam je v blatníku odpojovací ventil,ten by mněl vypínat čerpadlo nebo něco při deceleraci ne?
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

11.11 2009 20:20


Ještě by mě zajímal ten ventil na te palivové hadici hned za filtrem,to je ten co by mněl odpojovat čerpadlo ne?Jinačí čidlo na palivové soustavě asi nenajdu.
nahoru

sponzor





11.11 2009 20:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.10. 2007
Příspěvků: 686 | Témat: 35

20.11 2009 9:05


Haló 2pixy,co mám teda vyzkoušet a co teda dělá ten bazmek na přívodu paliva k rozdělovači?vedou k tomu dva kabely.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

20.11 2009 9:41


takze

zkontroluj cidlo co je na klapce, psal sem ze je to to cidlo co cvakne kdyz zatlacis klapku proti (takzvanej Leerlaufschalter - spinac behu naprazdno, neplest se spinacem volnobehu)

Ta kostka pres kterou vede palivo je regulator tlaku paliva v zavislosti na teplote motoru, ty draty co na tom sou slouzej jenom jako vyhodnocovani - technicky vzato to nema na prisun paliva vliv.

ten ventil okolo zelvy je prepousteci ventil, slouzi k tomu aby pri pusteni plynu nad 1500ot polozil talir na dno a nedochazelo ke spotrebe paliva (zadny odpojovani cerpadla se tudiz nekona - byla by to totiz kravina, protoze pak by to cuklo )

tak ci onak, zacal bych tim, ze bych si vzal do parady zapojeni v patici palivovyho rele a okoukl zda to tam posila stavu nebo ne, potom bych zkontroloval ridici rele K-Jetu zda posila jak ma a pak se podival na ECU* ...

ty rele maj tendenci umirat prave na casti ovladajici palivo - je tam jeden odpor co se po tech letech hrozne rad rozlouci se svetem ...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email