Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 363 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: eliska123
Uživatelů dnes: 3
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 391
Online návštěvníků
Návštěvníků: 359
Uživatelů: 4
Celkem: 363

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

11.11 2009 20:27


chlapi poradte, pokud vas neco napadne - cokoliv

situace - audi a4, 2.5tdi, ake - 132kw, quattro*. najeto cca 160tis km

cca 2mes zpet - klidna jizda, najednou total ztrata vykonu - a konec - kdyz se odtahlo a nechalo odstat - nastartovalo - volnobeh drzelo hezky - jak se rozjelo zase chciplo.

povymenovalo se vsechno mozny, vsechny filtry vsechny naplne. na vagu chyba s cerpadlem - takze se usoudilo ze KO cerpadlo . Repase u bosche - dobry. Cekal sem ze to je tim vyrizeny.

Dneska se dalo do auta, udelalo se na cerpadle zakladni nastaveni. Motor naskocil, sel bez problemu. Rozjel sem se a po cca 50metrech, zase chciplo. jakmile se zkousi nastartovat - nastartuje a chcipne. Vypada da to jak immo*. Ale na vagu zadny chyby co by na neco konkretniho nasvedcovaly. Do paliv.filtru nafta tlaci, do cerpadla nafta taky jde, do vstriku taky ( pri povoleni cakala nafta jako pras... )

Uz me to auto sere, a asi tu 2,5ku poslu ze skaly.

Vyřešení dotazu:
bylo to tim vstrik.cerpadlem - probehl full repas.


Kdyby nahodou resil nekdo neco podobnyho dik za kazdou radu !!!!!!!!
nahoru

sponzor





11.11 2009 20:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.11 2009 20:31


nemoze to byt daco, s vypinacou klapkou na sani? cerpadlo v nadrzi ok?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.11 2009 21:57


Neodstavuje čerpadlo aj zlý plavák v nádrži? Mám taký pocit že s tým niekto mal problémy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.11 2009 22:32


stym som mal problemy ja, ale to hned bola chyba v rj
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.11 2009 22:37


Ak to má naftu, čerpadlo je OK a neodstavuje ho RJ, tak mohla by to byť tá klapka čo píše quattro99
Jak je to ovládané? Iba podtlakom mechanicky?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.11 2009 22:40


jj, je to podtlakom cez nejaky ventil pod nadobkou s chladiacou kvapalinou, odneho ide hadicka ku klapke, chcelo by to este nejak pozerat ci sa to nezavzdusnuje samo pocas jazdy, minule sme riesili octavku co z nicoho nic stracala velmi vykon a nechcela ist a potom zas hej a nakoniec to bolo palivove potrubie
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

11.11 2009 22:47


Jo treba dať napiť VP44 z kojenecnej flaštičky (PET flaša) aby si náhodou nenasala bublinky.
Ale najprv by som mrkol na tu klapku, resp. ževraj sa dá aj zaistiť v otvorenej polohe
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

11.11 2009 22:49


bude to asi len nejaka blbost co zere nerv, mozno ta klapka bude volna oproti osi a otacat sa ako chce
nahoru

sponzor





11.11 2009 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

11.11 2009 23:55


tlaky to ma. nafta jde do cerpadla i do trysek. ale jakmile to naskoci okamzite to hned padne. proste jako by nebyl sladenej klic. ale to snad neni mozny ne ?
nebo muze se ten klic nejakym zpusobem rozladit kdyz je to dlouhodobe bez proudu ? lehla baterka, ze to auto neslo ani otevrit jak dlouho stalo, takze se pak muselo ze spoda pres starter dat na plus minus aby se vubec auto odemklo.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

11.11 2009 23:56


quattro99:
nemoze to byt daco, s vypinacou klapkou na sani? cerpadlo v nadrzi ok?



klapka jde. ted jenom otazka, kdyz byly sundany ty hlinikovy parohy sani co vedou na klapku, a motor byl vyplej - tak klapka byla otevrena ! tak me ted napada jestli to nahodou nema byt obracene ? logicky ze kdyz tipnu motor , mela by zavrit a kdyz nastartuju mela by otevrit ne ???
a ja ji mel pri vypnutym otevrenou. a kdyz to bylo vsechno zapojeny tak v tom byl slyset pohyb, takze otazka jestli by to mohlo byt obracene. nevim.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

12.11 2009 0:05


tusim, ze sa ta klapka zatvori, len ked vypnes motor a potom sa spat otvori
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

12.11 2009 0:11


quattro99:
tusim, ze sa ta klapka zatvori, len ked vypnes motor a potom sa spat otvori


takze vypnes, ona se zavre, a pak se po chvilce otevre jo ? takze kdyz je to vyply a sundas sani, tak ta klapka bude otevrena vlastne pri vyplym motoru ? coz by pak teda bylo v poradku. nevim
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.11 2009 0:16


bent:
tlaky to ma. nafta jde do cerpadla i do trysek. ale jakmile to naskoci okamzite to hned padne. proste jako by nebyl sladenej klic. ale to snad neni mozny ne ?
nebo muze se ten klic nejakym zpusobem rozladit kdyz je to dlouhodobe bez proudu ? lehla baterka, ze to auto neslo ani otevrit jak dlouho stalo, takze se pak muselo ze spoda pres starter dat na plus minus aby se vubec auto odemklo.


Bliká ti immobilizér keď ti to zhasne? A v RJ motora by bolo že RJ je zablokovaná.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

12.11 2009 0:22


flashmajster:


Bliká ti immobilizér keď ti to zhasne? A v RJ motora by bolo že RJ je zablokovaná.


kontrolka neblika. chyba co se tyce IMO* zadna. takze taky nic, nevim zitra to zkusim zdiagnostikovat znova
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

12.11 2009 9:06


podobne me vyskolila kdysi 2.5 TDI* R5 - odesla jednotka.....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.11 2009 23:49


vlasta:
podobne me vyskolila kdysi 2.5 TDI* R5 - odesla jednotka.....


A mna podobne vyškolila moja V6 2.6 - tiež odišla RJ doteraz mám na to nerf
nahoru

sponzor





12.11 2009 23:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

13.11 2009 12:53


uz me to ani nebavi resit, nevi se presne co by to mohlo byt, a na co se sahne to je tam za ranec(repase cerpadla u bosche skoro za 20ku byla zbytecna) a prece jenom uz je to relativne stara plecka (2002), takze je otazka jestli do toho auta cpat dalsi penize typu ( vacky, Turbo*, nebo nejaka jednotka )
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.3. 2008
Příspěvků: 202 | Témat: 9

13.11 2009 17:37


Tá klapka sa pri vypnutí motora/klucika uzavrie a po asi 4-5 sekundách sa otvorí. takže má byt aj pri vypnutom motore otvorená. je riadená podtlakom. Skus hladat este chybu niekde v elektroinštalácii...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 17 | Témat: 2

14.11 2009 9:34


ta klapka je nahodou super vec keby sijutam nemal taq ty motor zhasina jaq na zetore..ked odpojis od nej podtl. hadicu taq bymala byt stale otvorena mozes to aj taq vyskusat ..ale vyzera to podla toho co hovoris na imobilizer ked auto chyti a nasledne zhasne daj secko ohladne toho skontrolovat
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2008
Příspěvků: 105 | Témat: 15

14.11 2009 19:01


a když ti to zdechne po 50 metrech jizdy ,zdechne to stylem ,totalniho umření nebo to ještě chrochta a pomalu upadne do bezvědomi ,,kdyby to byla nafta ,zdechlo byto tak trochu nepravidelně ,kdyby to umřel immo* ,je to blik a stojiš ,kdysi jsemměl taky problem s immo* ,ale svitil mi n a budiku klič ,,respektive blikal ,,a4 2001 rok ,to byl ...divne je že vag nic nepiše .musi to byt nějaka blbost. a když ti dělalli repas čerpadla ,vyměnili ti i elektroniku ,nebo jen machanicke věci v čerpadle ,jestli to byla full repas ..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.6. 2007
Příspěvků: 21 | Témat: 2

16.11 2009 18:10


tak vyreseno

bylo to tim vstrik.cerpadlem - probehl full repas.

ale jak se s tim furt zkouselo tocit tak byl zasvineny trubky u intercooleru. takze se to vsechno vycistilo a pohoda. a jezdi jak z praku.

ted uz muzou odejit jenom spojka a vacky takze sem v klidu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email