Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 257 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janys_9
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 412
Online návštěvníků
Návštěvníků: 251
Uživatelů: 6
Celkem: 257

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.10 2009 16:49


Řeším neřešitelný problém...

Cca kolem 120 začne stěrač na straně řidiče při cestě nahoru po skle poskakovat. Šlak by mně poskákal. Mám Bosch twin, předtím jsem měl nějaké Aeorotwiny, které tady někdo na klubu odzkoušel do 160 a mně poskakovali.

Takže problém není ve stěračích, ale myslím že v úhlu dosedu na sklo. Už jsem do toho zkoušel vrtat, různě jsem to ohýbal, dokonce jsem to přihnul i tak, aby tam byl větší tlak na sklo a nic...

Prosím poraďte, nebo mě odvezou k Chocholouškovi...
nahoru

sponzor





14.10 2009 16:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

14.10 2009 17:05


z me zkusenosti twiny poskakuji...
mame normalni listy s zelezem a kupujem gumicky v audi za 300 a 1,5 az 2 roky je ticho a klidno v jakekolliv rychlosti...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

14.10 2009 18:07


vencaa6:
Řeším neřešitelný problém...

Cca kolem 120 začne stěrač na straně řidiče při cestě nahoru po skle poskakovat. Šlak by mně poskákal. Mám Bosch twin, předtím jsem měl nějaké Aeorotwiny, které tady někdo na klubu odzkoušel do 160 a mně poskakovali.

Takže problém není ve stěračích, ale myslím že v úhlu dosedu na sklo. Už jsem do toho zkoušel vrtat, různě jsem to ohýbal, dokonce jsem to přihnul i tak, aby tam byl větší tlak na sklo a nic...

Prosím poraďte, nebo mě odvezou k Chocholouškovi...
tak ,když jsi už do toho vrtal,tak co se divíš vrtáku.Já jsem odmastilů sklo a ty "tvoje" stěrače zatím jedou OK
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

14.10 2009 18:20


Macek71: čím jsi to odmastilů?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.10 2009 9:12


vencaa6: odmastit - staci kdyz to umyjes poradne jarovou teplou vodou, nebo pak cistic brzd ve spreji.Anebo kombinace obojiho.

Twiny jsou v pohode, pokud je okno v poradku (nezdrapane,nepomlacene) a i raminka (dostatecny tah pruziny) tak jsou bezproblemove a stiraji tak, ze se s tim neda normalni sterac srovnat. Problemy nastavaji pri zatuhlem raminku,unavene pruzine a domlacenem celnim okne- to pak aerotwin proste nefunguje a jeho zivotnost je citelne zkracena.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.6. 2009
Příspěvků: 535 | Témat: 20

15.10 2009 9:45


Guma prostě stárne. Už si to přesně nepamatuji, ale dvakrát jsem dělal test na stárnutí pryže. Je to cca 1 měsíc v peci při teplotě nějakých 80°C (možná i víc, je na to norma) a pak hned na 24 hodin do mrazáku na -20°C . Po takovém testu je obyčejná guma na vyhození a nedělejte si iluze, že výrobce gum na stěrače použije kvalitní vstupní matroš. Ten test za měsíc nahradí normální podmínky za dva roky. Je to černý, na slunci se to v létě hoooooooooodně ohřeje a to nejsou normální podmínky (20°C). Takže nový gumy a čistý sklo, ale nad 120 se za deště (ne za mrholení) stejně nedá jet.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 25.8. 2009
Příspěvků: 3641 | Témat: 7

15.10 2009 10:08


ja sterace menim vetsinou dvakrat do roka... vetsinou koupim Valeo nebo Michelin jsem tam parkrat mel...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.10 2009 15:21


vlasta: problém bude v ramínku. pak jsem to ještě "opravoval" kombinačkama a už je to obstojné...
nahoru

sponzor





15.10 2009 15:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

15.10 2009 19:50


vencaa6: kup novy a ten "bastl" vyhod a budes mit klid
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

15.10 2009 19:59


presne tak chyba je v ramene stieraca a nie v stieraci
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

15.10 2009 22:27


nemáte někdo? nebo radši koupit nové? a to se musí do audi, nebo se to dá i jinde?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

16.10 2009 9:16


kup zasadne nove, jinak budes za chvilku tam kde jsi ted - v prdeli. druhovyroba neni, kup original.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1988 | Témat: 103

16.10 2009 11:42


venca já to odmastil nějakou eko sračkou co máme v práci.Používá se to na čištění sběrného ústrojí turbogenerátorů.. Vlasto a kolkik koštuje origo.jen tak pro zajímavost
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.8. 2008
Příspěvků: 181 | Témat: 19

16.10 2009 16:07


Že se sem vtírám se svým dotazem... mě čas od času začne blbnout stírání, když zmáčknu páčku dolu pro jedno setření. Stěrač popojede jen takový kus dráhy, jak dlouho držím páčku a zastaví se. V čem je problém? Kterou součástku měnit? Nějaký doběhový kondenzátor či relé stěračů? Poraďte prosím.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

16.10 2009 16:16


mas na vyber: bud rele nebo packa vic tam toho neni ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

16.10 2009 19:16


v motorku je dojezdový kontakt,tam bude závada.
nahoru

sponzor





16.10 2009 19:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 2.7. 2009
Příspěvků: 30 | Témat: 5

20.10 2009 21:02


naneste na sklo rain off a mate po starostech nemusíte používat nad 60km/h stěrače prodavaji to třeba na shellce za par korun a učínost je tak cca 3 tydny než se ta teflonova vrstva setře stěrači. a pak zase znovu nanest a tak stale dokola.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email