Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 339
Uživatelů: 8
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: MultiTronic
tagy: wiki: Multitronic...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

29.04 2009 14:38


Zdravím,
objevil jsem jednu krásku A4 Avant 1,9 TDI* 94 kW 2004, ale je s Multitronic* převodovkou. Nalítáno má podloženejch 236tis (serviska) a tak bych prosil o radu - má někdo praktický zkušenosti s životností této převodovky? Auto mělo pravidelný a poctivý servis a na první pohled jede normálně i když převody i motor jsou původní. Jenže u Kapsů říkaj něco o životnosti převodovky cca 150-200tis. Repase pak prý stojí 50-60tis Kč a to už by se kupní cena stala poněkud nezajímavou.

THX za jakékoliv info...
nahoru

sponzor





29.04 2009 14:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

29.04 2009 14:41


Pokud ses v tom projel a jede to bez problemu, tak bych se toho nebal. Vysrat se ti muze cokoliv, vcetne prevodovky, ale hledet na to, kolik ma co zivotnost je blbost. Nekdy to vydrzi tolik, nekdy jinak. Zalezi jak s tim jezdis, jak se o to staras. Multitronic* je vseobecne znamy jako vice kazovy nez Tiptronic*, ale... proste, pokud o auto bylo starano a neni znat zadna vada prevodovky, tak bych se toho nebal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

29.04 2009 15:26


presne tak, zalezi hlavne na predchozim majiteli, pokud byl na auto prase, tak se ti muze podelat i vec, co ma nejvetsi zivotnost a naopak...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

29.04 2009 16:22


No to co píšete tak nějak tuším
Jen chci vědět, jak je to teda s tou poruchovostí, když se fšude píše, že je to horší než Tiptronic*.
Najel na tom někdo přes 300tis km? Když se to pos..e, co koho stála oprava - jde tam dát místo toho Tiptronic* a za kolik atd...
Těch převodovek je jak šafránu a informací o nich ještě míň, tak nevim, co od toho můžu čekat.

Díky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

03.05 2009 3:28


No ja koupil svestku,2.8,automatu sem se bal,tak sem to dost zkousel.Mela tehdy necelejch 240k budikovejch,vypadalo to v pohode.Tak mi to vydrzelo asi mesic,pak to pri rozjezdech zacalo kopat,vymena oleje trochu pomohla,ale zadnej zazrak.Tak ted jen cekam az se to rozsype...Snad to este chvili vydrzi.Figl byl v tom ze to ze mam Multitronic* sem se dozvedel az tady na foru,vsude po papirech je Tiptronic*,vedet to tehdy tak ji asi nevemu.Nikdy sem v automatu nejel tak mi nak neprislo divny ze to radi tak plynule Ale asi zalezi kus od kusu.Kazdopadne vrele doporucuju vymenit olej a kdyz ti to puci tak treba dojet ko kapse at ji zkusej omrknout.Osobni zkusenost nemam,ale zatim slysim samou chvalu.Taky se tam chystam az naskudlim naky chechtaky at vyrknou ortel...Jinak pojezdeny moc pohodlny to zas zadna.Jinak hodne stesti a stastnou ruku!

edit:jinak by me taky celkem zajimalo jestli se da zamenit Multitronic* za Tiptronic*.mam pocit ze pouzitelnej tiptron se asi bude schanet krapet lip,coz?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.5. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.05 2009 11:07


Zrovna resim svou "situaci" s multitronicem a muzu ti zprostredkovat informace, ktere mam ja. Sice s motorem 2.5 TDI*, ale problematika bude obdobna ne-li stejna

Pravdou je, ze je treba cas od casu menit olej a filtr v prevodovce. V mem pripade musi skutecne prevodovka ven. Jsou de facto tri mozne veci na "opravu":

1. olej + filtr (melo by se delat po ujetych 90 tis km)
2. tesneni v prevodovce (idealni resit spolu s vymenou oleje)
3. ventily v prevodovce (jsou bohuzel soucasti ridici jednotky prevodovky)

kdyz nebudu pocitat praci, kterou si ruzne servisy uctuji ruzne, vyjde to cenove cca takto:

olej do multitronicu (je specialni, nikoli standardni prevodovy olej) 1l 550 Kc (v prevodovce je ho 7.7 litru) + filtr cena celkem cca 5000 Kc

vsechna tesneni v prevodovce cca 20.000 Kc

Ventily (bohuzel vcetne ridici jednotky) cca 20.000 Kc

Kolik stoji retez nevim. Ja mam nalitano neco malo pres 200.000 km a prevodovka je jako nova. Jen ten olej tam nikdo nikdy nemenil a pritom bylo auto servisovano autorizovanym servisem.
Pokud se retez roztrhne, mas problem. Velky. Teda asi tak velky, jako je cena nove prevodovky. Nevim o nikom, kdo by to opravoval, ale treba lze nekoho takoveho najit.

No a jeste jedna perlicka na zaver. Idealni postup je vymena oleje a filtru + pretesneni prevodovky pokud to kope. Pokud to nepomuze, lze vymenit tu cast s ventily. U toho se nemusi prevodovka demontovat, ale dopredu ti nikdo nezaruci, ze to tu situaci vyresi. Nezaruci to ani AUDI AG samotne, takze je to takova sazka do loterie (ale "pry" vetsinou situaci skutecne vyresi). Tato soucastka se objednava dle VINu
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

15.05 2009 19:34


Nojono,sedesat jen to fikne...Nevi nekdo o bankomatu kteren neni pod kamerama? A ma nekdo vyzkouseny jestli se bankomat vejde do kurfu A6 limo?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

17.05 2009 10:23


No tak to je asi tak, jak mi řekli u Kapsů. Tam taky tvrdí, že nejčastější závada jsou ojetý hrany řetězu, který pak ošoupávaj povrch kuželů. A protože to pořád ještě jede, tak když se to dlouho neřeší, tak může odejít i uložení kuželů, může se poškodit samotné skříň a já nevim co ještě. Pak prý nemusí na opravu stačit ani 100k, takže pro mě bohužel vyřešeno, možná že je OK, ale jestli neni, tak je to docela drahá sranda.
Pokud by měl přesto někdo zájem, za 225.000,- včetně přihlášení může být vaše:
A4 Avant, rv 2004, 1,9 TDI* 96 kW, Multitronic*

nahoru

sponzor





17.05 2009 10:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

17.05 2009 10:54


Rhino: A ten retez nerikali kolik stoji vymena?Nebo jak se to resi?
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

17.05 2009 11:12


2mike8: Řikali, že když to bude jen "normálně" ojetý, tak oprava kolem 50t, ale co je všechno v ceně netuším - minimálně olej s příslušenstvím a řetěz určitě. Zavolej jim, jsou docela rozumný a dá se s nima mluvit...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

17.05 2009 11:21


Jasny,ja tam asi nak zajedu az bude chvile...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

24.05 2009 20:45


mutlitronik je super ked menis olej

zivotnost prevodovky pri servisovani je vraj az 500tisic km
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

29.05 2009 21:38


a ked sa roztrhne retaz tak ta stoji cca 800eur

a robi to uz kadekto, aj ja som do toho uz posprtal :-p
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

02.06 2009 20:52


[quote="Rhino"]No tak to je asi tak, jak mi řekli u Kapsů. Tam taky tvrdí, že nejčastější závada jsou ojetý hrany řetězu, který pak ošoupávaj povrch kuželů. A protože to pořád ještě jede, tak když se to dlouho neřeší, tak může odejít i uložení kuželů, může se poškodit samotné skříň a já nevim co ještě. Pak prý nemusí na opravu stačit ani 100k, takže pro mě bohužel vyřešeno, možná že je OK, ale jestli neni, tak je to docela drahá sranda.
Pokud by měl přesto někdo zájem, za 225.000,- včetně přihlášení může být vaše:
A4 Avant, rv 2004, 1,9 TDI* 96 kW, Multitronic*

multitronik ma aj "S"ko? ...ja nemam, myslel som ze len tiptroniky maju pod Dckom este Sko
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

02.06 2009 22:27


[quote="ciko_pp"]
Rhino:
No tak to je asi tak, jak mi řekli u Kapsů. Tam taky tvrdí, že nejčastější závada jsou ojetý hrany řetězu, který pak ošoupávaj povrch kuželů. A protože to pořád ještě jede, tak když se to dlouho neřeší, tak může odejít i uložení kuželů, může se poškodit samotné skříň a já nevim co ještě. Pak prý nemusí na opravu stačit ani 100k, takže pro mě bohužel vyřešeno, možná že je OK, ale jestli neni, tak je to docela drahá sranda.
Pokud by měl přesto někdo zájem, za 225.000,- včetně přihlášení může být vaše:
A4 Avant, rv 2004, 1,9 TDI* 96 kW, Multitronic*

multitronik ma aj "S"ko? ...ja nemam, myslel som ze len tiptroniky maju pod Dckom este Sko



S-ko maju leen Tiptronic*!!!
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

03.06 2009 10:28


VLADDO:
S-ko maju leen Tiptronic*!!!


Taky ne všechny (třeba muj) ale ta A4 je 100% Multitronic* (i podle VINka)
nahoru

sponzor





03.06 2009 10:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

03.06 2009 11:26


S-ko ma i Multitronic* - ted mam jednu A6 na dilne 100% Multitronic* a 100% ma esko pod Dckem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.4. 2008
Příspěvků: 227 | Témat: 12

03.06 2009 14:32


tak to cumim.. ja som dodnes vtom ze S-ko ma len TT.
by ma zaujimalo aky to ma rezim radenia. to mozem zrovna hodit paku do rezimu manualneho radenia a dat podlahu.. vzdy to preradi az na vrchole otacok vyssie. cize kjludne to nazvem S"port
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

03.06 2009 15:12


Taky smysl toho S u TT moc nechápu, podle mě to dělá to samý, jako když tam hodim manuál nebo "dám podlahu" Jezdil jsem chvíly s DSG* a tam se to chovalo přesně tak.
Asi si někteří pak připadaj líp, když jedou na "S"
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

03.06 2009 15:23


VLADDO: Rhino:
Ne, kluci fakt to není to samý jako manuál

V "S" režimu se nadřazuje na vrcholu výkonové křivky a podřazuje v optimálních otáčkách. V manuálu se nadřazuje před dosažením maximálních otáček a podřazuje před chcípnutím ...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

03.06 2009 16:10


no pozor, nehovorime o tiptroniku ...je to multitronik takze tam nieje ziadne RADENIE !!!!!

ked slapnem na plyn na podlahu na "D"cku tak mam cca 3500-4000otacok, ked pretlacim aj KICK DOWN tak ide motor az do "cerveneho" cize to je "S"ko :-p

podla mna je na multitronik hlupost S stupen
tam prevodovka neradi a nepodraduje, jednoducho ide motor v takych otackach ako slapnem na plyn

jedinou moznou variantou by bolo ze aj pri pusteni plynu tam ostanu stale vysoke otacky a tym aj velky brzdny ucinok, co je vyhodne ak chceme znova pridat plny, tak prevodovka by "nerozmyslala" co robit, len by zacal tahat motor

ale fakt som to este nevidel, Multitronic* a "S"
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

04.07 2009 13:21


aj recenzia od audi mi potvrdila ze Multitronic* s Skom nejestvuje.... ze pre oblubencov Ska je tam jedine moznost rucneho radenia v otackach akych sam chce sofer
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

04.09 2009 19:38


takze Sko maju aj starsie a6ky aj a4ky od roku 2005
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email