Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 289 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 288
Uživatelů: 1
Celkem: 289

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

22.07 2009 19:21


cau..mam A3 1,8 T(110kw)Uz od zacatku to auto nejelo tak jak by ASI melo...v otackach netahne tak jak by melo...Ted mam chip na 190 koni...ale auto jede cca stejne.Diagnostika ukazala mag.ventil tlaku,vymenil sem ho ale zadny rozdil.nemohla by to byt vaha vzduchu?Neporadil by mi nekdo kolik by priblizne mela davat vaha vzduchu,tlak turba atd...Abych je mohl zmerit...diky

Vyřešení dotazu:
Tak problem je vyresenej...spatna lektrika k mag.ventilu tlaku turba..diky
nahoru

sponzor





22.07 2009 19:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

22.07 2009 21:51


to je tezka vec, nejdriv čipovat a pak hleda zavadu Turbo* by melo davat 1 - 1,3. Vaha nevim, kup novou a uvidis. Vetsina podobnych problemu takto popsanych je tu vyresena zakoupenim nove vahy, stačí pohledat...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 31.5. 2009
Příspěvků: 194 | Témat: 14

22.07 2009 22:56


z vlastní zkušenosti vím že Váha je sviňka! Mě když odešla tak jsem měl strach že odešlo Turbo*.Koupil jsem novou a je to good.

Akorát mi příjde trochu ujetý chipovat motor když je něco posranýho, pak se ti toho může posrat ještě víc...ale to je věc každýho
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

22.07 2009 23:48


hej a este vysledok ze ako sa sprava ten cip lebo tam bude dost onicom graf ak tam je chyba 190tam nebude aj ked neviem co bude kym tam bude chyba zato neciti ani rozdiel
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

25.07 2009 7:18


a mag ventil n75 ti stale hlasi chybu?ak ano skontroluj poistku.mne hlasilo ze je vystup otvoreny a bola na chybe poistka.je niekde v strede,ale presne ktora to teraz neviem.s tym tlakom to ti neporadim,lebo aj ja mam s nim problem.taci 0,7 max.ale sranda je ze vag nehlasi nizky tlak turba.hm
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

25.07 2009 8:28


podla mna 150PS ti viac ani nebude tlacit od 0.7 ja mam v 225PS k04 talci 0.8 v overbooste 1bar... teraz 1.1 upravene a pri 250co som mal odladene tak tlacil 1.3 pozri este regulaciu od mechanickej na turbe tu klapku az po podtlakove hadicky od actuatora na N75 a dalej ked tam mas dieru uz hned hlasi chybu na n75 ale zbytocne budes menit ked ti tam unika podtlak a nevie regulovat trubotlak hladat hladat... hodne stesti
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

25.07 2009 13:41


GGTT:
podla mna 150PS ti viac ani nebude tlacit od 0.7 ja mam v 225PS k04 talci 0.8 v overbooste 1bar... teraz 1.1 upravene a pri 250co som mal odladene tak tlacil 1.3 pozri este regulaciu od mechanickej na turbe tu klapku az po podtlakove hadicky od actuatora na N75 a dalej ked tam mas dieru uz hned hlasi chybu na n75 ale zbytocne budes menit ked ti tam unika podtlak a nevie regulovat trubotlak hladat hladat... hodne stesti


podla elsawin 225ps by malo tlacit 1,7-2,0 bar.!ze by elsa bola na velkom omyle?na 110ps pisu 1,3-1,4bar,Vozidla s kódem motoru AQA, ARX, ARZ, AUM 1,5-1,65bar.moc by ma zauimalo ci vobec potom ta elsa ma aj zmisel ked tam pisu somariny.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

25.07 2009 14:04


no nepoviem ti presne ale aj OE diagnostika ti meria uz s priratanim atmosferickeho tlaku cize ale neviem presne no potom ti to ukazuje 1700mbar ci ako to je lenze realne tam fuka stale iba tych 0.7 proste nejak tak nechce sa mi moc rozmyslat ale je to tak keby si fukol turbinke 1.7-2.0 tak by som tam mal cez 300koni ako nic a K04 by umrela za par KM... ak by to vobec dokazala nafuknut no minimalne na Renaulte som robil diagnostiku na Kangoo a tiez na volnobehu mal ,,talkv sacom potrubi 1000 a pekne tlakoval v zatazi na 1600-1700 a tiez potom v podstate tlacil iba ten rozdiel od volnobeznych otacok cize 0.6.-0.7 ale ja mam budik co cita z ECU* a tam mi zobrazuje spravne cize v overbooste to lileta niekde nad 1100 ale cez 1200 som nemal este ...
nahoru

sponzor





25.07 2009 14:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

25.07 2009 18:30


na volnobehu mal tlaky 1000mbar?na volnobehu predsa nemoze tlacit.to co hovori elsa je nejaky pretlak plny plyn na trojke od 2000-3000ot/min.ale mas asi urcite pravdu.klikni na odkaz je tam tt s 1,3bar a to je uz kurv..sila.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

25.07 2009 20:37


no len ten motor aj toci 8000tis otacok to je uz velmi vela na ten motor teda na seriu tam uz treba kovane futro a ojnice hlavne za toto nieje dobre davat mohutne Turbo* lebo to potom dokaze fukat iba vo vysokych otackach peken max hybridne K04 a mam tam +- 300PS a jazdi to brutal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

26.07 2009 1:32


GGTT:
no len ten motor aj toci 8000tis otacok to je uz velmi vela na ten motor teda na seriu tam uz treba kovane futro a ojnice hlavne za toto nieje dobre davat mohutne Turbo* lebo to potom dokaze fukat iba vo vysokych otackach peken max hybridne K04 a mam tam +- 300PS a jazdi to brutal


ja nevravim ze mas horsie auto!len by si mal potvrdit ze mas skusenosti s tlakmi turbobenzinovimy motormi audi,vw groupe,a to co pise elsawin nieje az tak celkom pravda.a ked ma este niekto otazku nech sa neboji spitat.a ja ako laik,vies to vysvetlit preco elsawin udava udaje ako udava aj ked to normalni clovek nepochopi?hlavne co sa tyka plniaceho tlaku.ak najdes sposob ktoremu bude rozumiet viacej,alebo vsetci ludia na fore tak si u nich boh,aj u mna.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.10. 2008
Příspěvků: 540 | Témat: 5

26.07 2009 10:22


ja ti poradim len jedno kym nechapes ako funguje motor nechci pochopit plniace talky a podobne veci namotore ... a ak chces tomu rozumiet tak sa prihlas na skolu a tam ta to minimalne sa pokusia naucit PS cudne reagujes na veci nikto neporovnaval moj motor s motorom na videu len sa to okomentovalo a napisali sa fakty kolko co tlaci a ake vykony a uz vobec nemam zaujem tu niekoho presviedcat ze comu ja rozumiem cely zivot sa ucime a nikto nieje dokonaly ale stale sa snazi clovek co najlepsie a najviac ako vie poradit no ty si evidentne clovek co sa tu iba snazi provokovat ci ako ti to mam napisat ale je to nieco take ako to sledujem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

26.07 2009 11:17


Takze kdyz odpojim vahu vzduchu..melo by to byt stejne?Ikdyz bude davat jine hodnoty?A s tim chipovanim auta ktere nejede..taky bych to nedelal kdybych to nemel o 5000 Kc levnejsi...A ta pojistka na Nýř by mela byt kde??Diky..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

27.07 2009 16:27


stou vahou neviem ako je to na nasich motoroch,ale bracho na BMW 2.0d ked slapol na plyn,tak mu stracal vykon akokeby pustil plyn a hned nan sliapol.ked odpojil vahu tak auto bolo este lenivejsie.tak smesi mysleli ze je dobra.no opak bol pravdou.jeho znamy mu poradil nech vymeny vahu a bude problem zo stratou vykonu vyrieseny.aj tak bolo.origo tam bola vaha bosh,ale on mu odporucil ,hadam to dobre napisem,pienbrug.

a ta poistka je v poistnej skyny ta v stredonom rade v strede 15A modra.ale neviem ci tam ma byt 15,lebo ja ked som kupil a3 tak tam proste nebola.tu mas aj foto.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

28.07 2009 16:50


Super ..diky moc..Zkusim tu vahu a pak DAM* vedet...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

29.07 2009 8:07


Lacina.Standa: A3 s tímhle motorem jsem měl, a docela jsem se chvílema vztekal.
Prověř ještě čidlo, které je za škrtící klapkou. Musí mít při 20°C odpor v rozmezí 2200-2400Ohmů. Pokud tomu tak není, tak čidlo vymontuj a vyčisti.

Jinak vřele doporučuji udělat základní nastavení a adaptaci nových hodnot. Ale otázkou je, jak se ten chip na to bude tvářit.
nahoru

sponzor





29.07 2009 8:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 26.5. 2008
Příspěvků: 247 | Témat: 23

29.07 2009 9:59


Petan:
Lacina.Standa: A3 s tímhle motorem jsem měl, a docela jsem se chvílema vztekal.
Prověř ještě čidlo, které je za škrtící klapkou. Musí mít při 20°C odpor v rozmezí 2200-2400Ohmů. Pokud tomu tak není, tak čidlo vymontuj a vyčisti.

Jinak vřele doporučuji udělat základní nastavení a adaptaci nových hodnot. Ale otázkou je, jak se ten chip na to bude tvářit.

jestli se nepletu tak by to melo byt v pohode, protoze nez udelali chip tak museli to zakladni nastaveni provest... prece nebudou delat chip s "falesnejma" hodnotama... ale buch vi, kdo to chipoval... nevedel jsem ze si nekdo troufne nachipovat auto ktery neni o.k.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.7. 2009
Příspěvků: 6 | Témat: 1

28.08 2009 11:20


Tak problem je vyresenej...spatna lektrika k mag.ventilu tlaku turba..diky
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

28.08 2009 12:22


Lacina.Standa:
Tak super..

Jak jste na to prisli?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 19.9. 2008
Příspěvků: 370 | Témat: 16

28.08 2009 16:05


mikejn:
Lacina.Standa:
Tak super..

Jak jste na to prisli?


neviem ako na to prisliel Lacina,ale ak si chces preverit elektriku ku mag.ventilu,pouzij vag com,rj motora, a test akcnich clenou.ventil ti musi cvakat,ak necvaka tak ti staci nejaka ziarovka na 12v a tu pripoj na konektor co vedie na ventil.ta musi blikat.ak neblika tak je chyba v kabli,ale asi skor ta poistka.ak blika a ventil necvaka tak kup novy.ale ak aj cvaka je dobre premerat odpor ventilu.ked cvaka neznamena ze je dobry.neviem sice aky tam mas ventil,ci taky isty ako ja,ale na 1.8T agu by mal mat odpor 25-35ohm.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

28.08 2009 16:33


tuner1.2i:
Díky, mrknu na to..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email