Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je neděle, 1 června 2025
Celkem je zde 101 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: DomiA6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 49 218
Online návštěvníků
Návštěvníků: 98
Uživatelů: 3
Celkem: 101

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
sponzor





16.06 2009 22:11


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

16.06 2009 22:42


Dočet jsem to sice jen ke slitině na rozklad vody, ale takhle před spaním docela pěkná pohádka...
nahoru

Anonymní





17.06 2009 9:05


Rhino:
Dočet jsem to sice jen ke slitině na rozklad vody, ale takhle před spaním docela pěkná pohádka...


tezko rict, dival jsem se na to taky tak, ale jen do chvile co mi rekl znamy co zije v usa, ze koupil takove heblo, namontoval to korabu a ze to fakt funguje a uz ma investici zpet na usporach.

jde o prisavani smesi H2 + O vznikle elektrolyzou do sani, idea ze to proste ma vyssi vykon a spotrebuáje se mene paliva protoze mene davas plynu.

otazka kolik to usetri, meritelne vysledky pluys vliv na motor ... koroze atd.
kdyz totiz vidm super uspornou toyotu yaris s eco, co na kazde krizovatce vypne motor a znovu startuje, jsem zvedavy kolik to vydrzi startu. cas ukaze.


tak jsem zacal hledat...

psal mi:

ok, podivam se na nejaky info co se da poslat a ozvu se
ja ma tady tuhle sid cell:

Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video

zatim cau Richard

u nas taky docela kluci kuti
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.06 2009 19:04


A co na to druhý zákon termodynamiky?
nahoru

Anonymní





17.06 2009 20:31


root:
A co na to druhý zákon termodynamiky?


nic, ten plati pro uzavreny system a tohle neni ten pripad ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.06 2009 20:34


FrantaCech:
To je pravda. No, z toho prvniho odkazu moc moudry nejsem Prakticky nic tam napsane neni Ani ten chrobak co se vymyka fyzikalnim zakonum.
nahoru

Anonymní





17.06 2009 20:42


root:
FrantaCech:
To je pravda. No, z toho prvniho odkazu moc moudry nejsem Prakticky nic tam napsane neni Ani ten chrobak co se vymyka fyzikalnim zakonum.


z toho co jsem zatim zjistil jde ve vsech pripadech o ruzne varianty JOE CELL..

Tzv. eleltrolyza vody...resp elektrolytu, voda + sul, citron stava nebo neco... rozlozena O + H2 se pote prebublava pres bubler, kvuli vycisteni... problublavani pres vodni sloupec a dal se vede do sani za filter box. Takze se do sani prisava neco koysliku a vodiku. Tvrdy ze to vyrobi 1L a vic plynu za minutu. Toho dosahuji viceelektrodany s velkou plochou a pulznim rizenim na udajne rezonancni frekfenci.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Přímý odkaz na youtube video

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému



Konkretne ten SID CELL


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video


Přímý odkaz na youtube video
Naposledy upravil FrantaCech dne 17.06 2009 20:50, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

Anonymní





17.06 2009 20:47


nahoru

sponzor





17.06 2009 20:47


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





17.06 2009 20:51


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


vim ze se tomu dfens vysmal, vim ze by me profesor z predmetu konstrukce spalovacich motoru pretahnul pravitkem, presto je zajimave ze to lidi delaji a asi maji nejake vysledky. bral jsem to z velkou rezervou do chvile hlaseni od kamose ze to ma v aute a ze to fakt funguje. Letmo jsem poguglil a zjistil jsem ze se tim zabyva docela dost lidi... Asi to chce nezaujaty jiny pohled.

Trkac taky beze sporu funguje a cerpa vodu vis nez je umisten a neporusuje entropii. Nejde o perpetum mobile 2 radu, ale vyuzivani energie zdanlive odnikud a zatim zadarmo.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

18.06 2009 10:28


Na netu je toho hodně...
Původně mě pobavila ta "slitina" co jí stačí kousek a máš doživotní elektrolizer na výrobu vodíku bez potřeby vnější energie.

Předně pominu problematiku výskytu čistého kyslíku v tak promaštěném prostředí, jako je motor auta.
Pomůcky: Louže oleje a kyslík (třeba z autogenu), ale doma to nezkoušejte...

Ad spalování a výroba vodíku:
Voda je jedna z nejstabilnějších sloučenin, na její rozložení je třeba řádově více energie, než jí potom jseš schopnej vyrobit a zužitkovat spálením vodíku v konvenčním spalovacím motoru (přesněji viz Google, nechce se mi teď listovat v tabulkách a počítat to). Netvrdím, že elektrolizéry ze sklenice od okurek nefungují, jen odebírají víc výkonu, než přinášejí.
Cokoliv, co odebírá elektriku z palubní sítě (světla, rádio, větráky a i elektrolizéry) snižuje výkon motoru, protože alternátor ho spotřebuje k vyrobení odebírané elektřiny. Už jen z tohoto je patrné, že vliv na úsporu paliva je nesmysl. Tím samozřejmě netvrdím, že to nefunguje, jen to nic neušetří.
Pokud by to mělo šetřit palivo, nevidím důvod, proč by se nestavěli na březích řek a jezer elektrárny, které by rozkládaly vodu, spalovali vodík a kyslík a vyrobenou přebytečnou energii nedodávali do sítě.
Je to asi stejný, jako bys měl v jedný rouře elektrický ventilátor a větrnou elektrárnu, taky to funguje, ale spotřebuje to víc, než vyrobí.
Řeči o pulsním řízení a rezonančních frekvencích jsou z kategorie "zhubnete až o 15 kg za týden".
Přepínání polarity elektrod se dělá z důvodu jejich ochrany před ubýváním a tvorbou "nánosů" s vlastním elektrorozkladem to nemá nic společného.
Pulsní řízení je jen logický vývoj efektivní elektronické regulace proudů řádově desítek ampér (min 20 - 30 A, aby se to vůbec vyplatilo).
O rezonanční frekvenci ve vstahu k elektrolíze slyším poprvé, ale možná mi na škole něco zatajili... Více viz práce Jaroslava Heyrovského...

Hesla typu "existují motory, které na litr benzínu ujedou sto kilometrů, ale loby výrobců a ropných šejků je má zamčený v šuplíku" jsou už dlouho nesmírně populární, ale bohužel jsou to jen kachny. Existují sice některé "kosmické technologie, které by se daly použít, ale výsledná cena motoru by při dnes požadovaném výkonu byla astronomická.
V USA existuje firma, která tuní Corvety a na přání ti udělají motor, který je celý z titanu a keramiky. Mechanické rozměry (vrtání, objem atd) má stejný jako sériový, spotřebu taky, ale má dvojnásobný výkon. Jen stojí asi jako 10 nových Corvet...
Prostě nějak nemůžu věřit, že by všichni cpali tak šílený peníze do vývoje palivovejch článků a jinejch kravin, když by existovalo jiný a už hotový řešení.

Howg
nahoru

Anonymní





18.06 2009 11:16


je to taky otazka ucinnosti, ekonomiky.

Stat a vyrobci potrebuji reseni, ktere je nereprodukovatelne doma. Pokud by tomu tak nebylo, prisli by o kseft a spotrebni dane. Proto tuto cestu nikdy nebudou resit.

Priklad auto na stlaceny vzduch.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

18.06 2009 14:53


Něco o výrobě vodíku:
http://www.hytep.cz/?loc=article&id=3
a jeho využití ve spalovacích motorech:
http://hytep.cz/?loc=article&id=6

Jinak tvrzení, že by stát přišel o zisky je dle mého názoru liché, stát si prostě zavede novou daň a je na svým. Když mohla být svého času "daň z vakua" nevidím důvod, proč by si neporadili i v těchto případech...

Mimochodem to auto na stlačený vzduch to je taky dobrá haluz. Vozík někam do skladu nebo na golfový hřiště - proč ne, ale na silnici? A kde se veme energie pro světla, topení či dokonce klimatizaci?

Pro pohon auta asi stejně praktický jako solární pohon. Jeden 1,5 m2 panel 210W dá při reálné účinnosti 20% 42W energie. Když budu chtít aspoň 40kW v autě, musím nějak odvézt cca 1430 m2 plochy panelů (cca 38×38 metrů).

Tyhle alternativy jsou vždycky na první pohled strašně zajímavý, ale když to člověk začne počítat, zjistí, že praktické to moc není..
nahoru

Anonymní





18.06 2009 15:14


Rhino:
Něco o výrobě vodíku:
http://www.hytep.cz/?loc=article&id=3
a jeho využití ve spalovacích motorech:
http://hytep.cz/?loc=article&id=6

Jinak tvrzení, že by stát přišel o zisky je dle mého názoru liché, stát si prostě zavede novou daň a je na svým. Když mohla být svého času "daň z vakua" nevidím důvod, proč by si neporadili i v těchto případech...

Mimochodem to auto na stlačený vzduch to je taky dobrá haluz. Vozík někam do skladu nebo na golfový hřiště - proč ne, ale na silnici? A kde se veme energie pro světla, topení či dokonce klimatizaci?

Pro pohon auta asi stejně praktický jako solární pohon. Jeden 1,5 m2 panel 210W dá při reálné účinnosti 20% 42W energie. Když budu chtít aspoň 40kW v autě, musím nějak odvézt cca 1430 m2 plochy panelů (cca 38×38 metrů).

Tyhle alternativy jsou vždycky na první pohled strašně zajímavý, ale když to člověk začne počítat, zjistí, že praktické to moc není..


rekl bych ze vetsina tech argumentu vychazi jen ze stavajici infrastruktury a predsudku.

Kdyz budu mit auto nas vzduch a kompresor zapichnu do zasuvky v praci kde platim pausal za el. nebo mi to natoci klikou dezo za 2piva a cuco, budu mit hento perpetum mobile prvniho radu v v neuzavrenem systemu.
neco jako ten trkac, vetrna el. prilyvova el. apod.

ta blbost tu neni o 100proc nahrade phm vodikem a jeho spalovanim. Je to o prisavani ke stavajicimu palivu produktu elektrolyzy. uvahy o O2 a oleji jsou zcestne, uplne mimo, vse co se vyvine se ihned spotrebuje v motoru, zadne skladovani, nic. Rekneme ze ta smes jen zvysi horlavost a energii paliva ve valci, otazka je jak se to projevi jinde... predvsim koroze, znehodnoceni oleje? Jaka by byla uspora , zda to ma ekonomicky smysl.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

18.06 2009 16:03


Možná že mám předsudky, ale taky zdravý rozum...

Ten kyslík radši necháme, budem předpokládat 100% těsnost systému.

Ty linky jsem sem dával mimo jiné proto, že tam píšou o účinosti výroby vodíku elektrolízou. Ta není 100%. (cca 80-92%)
Pak tam píšou o využití energie paliva (jakýhokoliv) ve spalovacím motoru, to taky neni 100%. (30-40%)
Co tam nepíšou je účinnost alternátoru. Ta taky není 100% (cca 80%).

Takže mi to předsudkově vychází, že na zvýšení výkonu přídavkem vodíku o 1kW, spotřebuju na jeho předchozí výrobu 3,4-5,2 kW (1/80%/30%/80% a 1/92%/40%/80%)

Ze stávající infrastruktury bych řekl, že pokud si vodík budu v autě i vyrábět, tak mi to sebere víc výkonu, než přidá a ta úspora mi nějak uniká. Pokud ovšem nebudeš mít u alternátoru místo klíňáku Deža s klikou, to by pak byla uplně jiná písnička...

Nemám nic proti novým technologiím, ale když někde napíšou, že když si dám na auto jeden magnet a na vlek druhej a jak se ty magnety odpuzujou, tak to strká auto dopředu, tak než vemu útokem nejbližší nástěnku, zapředsudkuji, jestli to není nějaká 3,14čovina...

Nicméně připouštím, že jsem člověk omylný, takže máš možnost uchopit tento problém prakticky, provést zástavbu do svého vozu a hravě tady všem dokázat, jakej jsem starostrukturní zapředsudkovanej ...
nahoru

Anonymní





18.06 2009 17:36


ty se porad zabyvas matematikou a fyzikou. zapominas na ekonomiku.

Kdyz dezo bude totic klikou levneji nez je cena nafty, dezo vyhrava. Kdyz si tam dam externi baterii 100Ah a budu ji dobijet ze zasuvky u garaze jakoze zadarmo, uplne se zhrouti tvuj bilancni vypocet.

musis si uvedomit umelou nerovnovahu cen.

to o co se snazis s tou bilanci je zduvodnit neefektivitu uzavreneho systemu... napr solar apod, kazdy kus ma svou ucinnost. Ale to vubec nemusi byt uzavreny system. pokud diky nerovnovahy vyuzivam napr. energii prilivu, vetru, slunce, nebo el. pole zeme, je mi docela burt ze se to projevi nekde jinde, kdyz u me ne meritelne.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

18.06 2009 19:01


Asi začínám chápat, co vlastně máš na mysli. Jenže v tom tvém neuzavřeném systému panuje jistá nerovnováha v tom, že do něj vstupuje energie, kterou buď ty neplatíš (zásuvka v práci) a nebo je k dispozici sporadicky (vítr, příliv, slunce, Dežo a podobný alternativy).
Já se to snažil brát tak, jak to bylo původně prezentovaný, tj jako řešení ke snížení spotřeby.
V prvním případě můžu použít (zneužít) rovnou firemí CCSku a nemusím se patlat s přestavbou na vodík - je to principielně totéž, i když připouštím, že je to o něco těžší.
Druhý případ je zajímavý pro sváteční či víkendové jezdce, ale těžko pro člověka, co deně najezdí několik desítek či stovek km a který nemá čas alternativně dobíjet - jedíně měnit baterky...
Takže bych si to dovolil shrnout do konstatování, že to funguje, v určité specifické konstalaci prostředí uživatele se to snad i vyplatí, ale praktický význam to nemá
Ale musím přiznat, že představa, jak se můj soused vodíkový spořínek plíží s pohyby příslušníka speciálních jednotek pod příkrovem noci k mojí zásuvce mě docela dostala.
A nebo - přijedeš na sraz? Ne, Dežo už se dva dny neukázal...
nahoru

sponzor





18.06 2009 19:01


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

Anonymní





18.06 2009 19:16


Ano, fyziku ochcat nejde, zakon o zachovani energie plati.
CCS je samozrejme reseni nekovencni, ale casove omezene, vcetne mozneho poctu ucastniku.

Priklad ... kdyby byl standardni asfalt piezoelektricky, bylo by prijemne ziskavat energii na dalnici prujezdem aut.

Ze se to projevi jinde, je vec druha, ten kdo bude na konci dratu bude mit el. zadarmo.

Skoro bych rekl, ze 2.veta termodynamicka o uzavrenem systemu je vlastne utopie, pac zadny uzavreny system v blizkem okoli defacto neexistuje.
Jestli je vesmir jako celek uzavreny nebo otevreny system je mi celkem burt, pokud naleznu system, jak si vzit z nej diky nerovnovahy nejaky kousek energie navic. Celym vesmirem prochazi el. vlneni, proc se nesnazit si cucnout.

rekneme ze mam pozemek a nad nim vedeni VVN CEZu. Oni mi zabiraji pozemek, elektro mag. smogem nici prostredi a nic za to neplati, naopak jeste chcou. Tak si natahnu podel sve draty a budu prijimat indukovanou elektrinu. Perpetum mobile 1 radu - elegantni.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

18.06 2009 19:24


Teda teď si mě donutil pátrat po specifikaci tzv černého odběru. To je fakt hlína: "Vy tu máte černý odběr!" - "Ne ne, to je jen sušák na prádlo..."
nahoru

Anonymní





18.06 2009 19:33


Rhino:
Teda teď si mě donutil pátrat po specifikaci tzv černého odběru. To je fakt hlína: "Vy tu máte černý odběr!" - "Ne ne, to je jen sušák na prádlo..."



Kdyz zapichnu hrebik do zeme a druhy medeny o kus dal, nebo druhy konec bude antena s diodou, tak mam cerny odber ... podle CEZu
nahoru

Anonymní





18.06 2009 19:44


CEZ story ze zivota... opravdu se stalo

Jedna firma ma okolo sve budovy parkoviste, je to jejich pozemek.
Z historickych duvodu se pres ten pozemek-parkoviste projizdi na parkoviste pred budovou CEZu, plus, garaze cezu isti na to parkoviste ne na pozemku CEZu.

nikdy nebyl problem, CEZi papalasi meli v autech rfid cip, ktery jim zvedal zavoru, aby mohli bez zdrzeni projet skrze cizi pozemek na svuj.
Na cizim pozemku NENI zadne bremeno.

Z technickych duvodu bylo nutne posunou zavoru...zvetsovalo se parkoviste a draty byly v asfaltu a nechtelo se kopat.

CEZu bylo oznameno ze dostanou ZDARMA patricny pocet pageru, kde zmacknutim tlacitka zvednou zase zavoru.

A co se nestalo? CEZ nesouhlasi, zaukoloval vsechny sve pravniky a bojuje silou svych kontaktu za zachovani automatiky rfid... zduvodneni.. pan Roman je z moravy a castu tady jezdi. Pan Roman nebude mackat zadne tlacitko

Vysledek? Buzny obvolali a obeslali vsechny mozne urady aby udelali problem.
Jak znam majitele a spravce budovy, skonci to tak, ze jim zakaze uplne vjezd a budou jezdit druhou stranou ze sveho pozemku, coz mohli i dosud.

Zustava mi rozum stat na hlouposti a nabubrelosti techto panu.
nahoru

Anonymní





18.06 2009 20:47


Zpet k tematu...
auto na vodu

Citace:
Slované já vím že někteří z Vás jsou strašní ROZUMBRADOVÉ, ale po pětiletých zkušenostech z oleji, kdy stejně první přestavbu mně provedli soudruzi v NSR ( mimochodem dodnes se hluboce klaním a vzpomínám ) jsem sledoval téma HYDROGEN a jiné zázraky velmi pozorně. Opět jsem se svěřil do rukou soudruhům v NSR a výsledek je MAN 19.414 tahač návěsů kde spotřeba ze 33l/ 100 km je někde na 23l/100 km. Ze 420 koníků to nyní odhaduji na cca 450. Stálo ti sice nějakých 2500 E,ale věřím že investice se opět královsky vrátí a já si koupím na měsíci další kousíček pozemku. Protože v této z.k.u.r.v.e.n.é. republice to snad nikdy lepší nebude. Dopravcům se totiž háže na bedra tolik dalších povinných plateb ( zvýšení cen mýta,silniční daně, páteční zákazy jízd ) že i když budu do těch nádrží jednou jen chcát tak stejně nepřežiju.


Citace:
Pavel
nechapu proc takova reakce na JanDiesel, vzdyt napsal naprosto presne, o co tam v principu jde, co jsi na tom nepochopil??
Ano, ve valci motoru je pred zazehem opravdu kyslik, kupodivu... S tim by snad mohl vodik horet.
Urcite se meni, resp. upravuje soucinitel prebytku vzduchu u takove smesi ( ropny zaklad + vodik ), to jde spocitat, neni to tak tezke...
Tim, ze tam das 20% vodiku ( ten je take nositel tepelne energie pri spalovani ), tak muzes snizit narocnost motoru na uhlovodikove palivo o danou energetickou hodnotu.
Laicky receno, motor pracuje s nejakou mernou spotrebou paliva, u tahacu rekneme 250 g.kW-1.h-1 (a to uz musi byt nejaky lepsi motor) nafty. Pokud tam pustis vodik, ktery nese nahraditelnou energii za 50 g.kW-1.h-1 nafty, tak ti bude pak motor brat 200 g.kW-1.h-1 nafty + zbytek vodik.
Pri vykonu 500 kW v danych otackach se jmenovanou spotrebou to mas usporu 25 kg paliva /h.
Ja si myslim, ze o tomto urcite JanDiesel psal.


Citace:
Z 1 litru vody vyrobis za idealnich podminek 1240 dm3 vodiku.
Vyhrevnost vodiku je pro 1,24 m3 cca. 10,59 MJ/m3
Co se tyka rozkladu vody, staci pak znat proud jakym budes vodu rozkladat a cas rozkladu 1 litru vody,
1 W= J.s^-1 ...

nicmene, tady si muzes cist cely tyden jedno vlakno, hodne stesti
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Citace:
Pavle problém je to že ony další neprozkoumané energie se v systémech efektivní výroby vodíku vyskztují v mnohem větší míře než normálně. Vzniká pak stav,že neznáme všechny proměné do rovnice a tudíž se to pořád nedá spočítat. Přitom při pokusech je vidět, že to funguje. Vem si že pokud budeš rozkládat vodík ss proudem bude nějaký vývin plynu při nějakém proudu. Pak si udělej z 555 astabilní multivibrátor na výstup dej FET tranzistory a zapalovací cívku z auta. Připrav 2 nerez desky 200x200mm z nerez plechu a pusť do nich 12V z autobaterie. Z JINÉ(nevím proč)baterie napoj multivibrátor a výstup z autocívky dej na hliníkový plech. Sestav to tak aby byl hliník uprostřed , pusť tam proud a uvidíš. Při stejném odběru úplně jiný vývin.
RADA: neřeš divný a nepochopitelný věci, snaž se jich využít.
To Truck: jaký druh "spořiče" používáš?. Je už tu plno systémů. Mám taky MAN ale malý TGL
To Jan Diesel: Neříkám že to S vynalezl, ale ten v televizi to předvedl dost neopatrně. Akorát si policajti řeknou, tohle jsem viděl v TV , to dělá vodík ten bouchá, to je nebezpečný -> seberu Vám techničák. Nebo se pletu?

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Anonymní





18.06 2009 21:13


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

19.06 2009 10:03


No pominu-li texty ve šnekožroutštině, které jsou pro mne zcela nesrozumitelné, tak to vypadá docela zajímavě.
Použítí výfukových plynů k ohřevu lázně je určitě přínos. Uhlíko-titanová elektroda má také svůj smysl (i když si myslím, že uhlík a porhodiovaná elektroda by byla lepší volba).
Jenže nějak mi to pořád nesedí.
Jestli najdu příští týden chvilku, zkusím něco spočítat...

PS: doraž na sraz, je to docela vydatné pivní téma
nahoru

Anonymní





19.06 2009 14:19


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





19.06 2009 14:19


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

19.06 2009 19:18


Ak ma byt daka uspora a ako sa pise vyssie az nakych 20%, nie je to energia zo spalovanej nafty, bezinu. Zbysenie ucinnosti pri vyvinu 2H2 a 02 z H2O ? Mno citim sa byt technikom a som dost skepticky k "zazrakom". Avsak suhlasim aj s nazorom, ze zdaleka nemame vsetky znalosti v oblasti fyziky a viem si predstavit, ze "zazracny" vyvin 2H2 ma realny zatial NEPOZNANY fyzikalny zaklad. Z coho sa sklada atom? Vieme velmi dobre, ze nepozname vsetky castice/sily/polia. Elektricke/magneticke/.... pole este nemusi byt konecne. Kludne sa "carovna" ZLIATINA pouzita pri udajnej premene H2O moze nakym nam neznamym sposobom modifikovat a produkovat energiu. Neverim vsak tomu, ze ak nieco podobne realne existuje, chudobne krajiny ktore su na energii existencne zavisle (Korea, ...) a nemaju dostatok zdrojov, by nieco nedotiahli do dokonalejsieho stavu.
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer

Muž
Registrace: 8.7. 2007
Příspěvků: 20259 | Témat: 1614

20.06 2009 17:09


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Anonymní





21.06 2009 19:24


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


mirosvec Says:
Pia, 05/29/2009 - 18:04 Nové

Už dlhšiu dobu sledujem tieto stránky,zaujal ma ten šetrič paliva a chcem sa spýtať či tam musí byť tá elektronika alebo to stačí zapojiť na baterku auta.Chcel by som to skonštruovať aj ja a vyskúšať to na benziňáku 1,5l.Díky za odpovede.
odpovedať
Kexo Says:
Pia, 05/29/2009 - 19:05 Nové

len to poskladaj a napoj na baterku. Nahod do auta aj ked to nerobi nejake velke bubliny a uvidis rozdiel. A hlavne pozeraj na podtlak. Setric nemusi byt len drôtovy mozes dat aj normalne nerezove plechy a takto to potom vyzera
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Anonymní





21.06 2009 19:29


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


27MB plne pdf s obrazky konkretniho provedeni v aute
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


2GB
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


ebay
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

nahoru

Anonymní





21.06 2009 20:52


uz z toho je kseft - se ale na tom fake kluci nadrou ze
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Auto na VODÍK 11 test spotřeby - 3L na 100km

Přímý odkaz na youtube video


Auto na VODIK 14 Test 2 konec spotreba 2L na 100kn

Přímý odkaz na youtube video


Auto na Vodík-nový test 1L za 13s

Přímý odkaz na youtube video


Auto na VODÍK 01 jak přejít na vodík

Přímý odkaz na youtube video


Auto na VODÍK 06 autoinstalace 1

Přímý odkaz na youtube video



Přímý odkaz na youtube video



Přímý odkaz na youtube video
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs adaptér aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami android androidauto antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezdrátové bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus carplay cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ios ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojení spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon xuda zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email