Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 349 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 344
Uživatelů: 5
Celkem: 349

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 4

14.08 2008 12:52


Ahojte. Chcem mojmu priblizovadlu trosku zvysit vykon. A najrozumnejsou cestou co sa tyka financii a toho co si viem urobit sam je Kit priameho sania. Neviem sa rozhodnut ci ano alebo nie. Viete mi povedat nejake nevyhody? okrem vyhod ako vyssi vykon, pruznejsi motor, lepsi zvuk a pod. zatial mam v plane okrem priameho sania este pouzit termopasku na zvody. Konik ku koniku
nahoru

sponzor





14.08 2008 12:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2008
Příspěvků: 26 | Témat: 1

14.08 2008 16:34


Caf. no myslim ze na objeme motora 1,6 sa koniky budu strasne zle nahanat. A vacsi vykon urcite necakaj. Su no len marketingove namotavky. Ale ked by si uz chcel tak sa trochu pohraj a sprav si studene sanie. Cize rura do otvora v narazniku, napr namiesto hmlovky, pak uzavrety sportovy filter a potom napojit. Tu by sa ti uz nejaky konik mohol ukazat.
Ja osobne mam len sportovu vlozku filtra v povodnom boxe a je tam akurat krajsi zvuk pri vacsich otackach.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 4

14.08 2008 19:00


VladasK : no to ze sa budu koniky tazko nahanat uz viem . Ale tak nadruhu stranu kazdy konik navyse potesi A Turbo* na 1.6-tku montovat nebudem na takuto upravu motor ani nieje stavany
No ked tvrdis ze viac dostanem z motora ked mu urobim studene sanie s rurou .. tak tam DAM* koncovku z vysavaca . .aby som toho vzduchu dostal do motora co najviac Vladas, ten sportovy filter moze byt aj v povodnom boxe? alebo lepsie bude ked ho priamo namontujem miesto koncovky v narazniku. A aky vlastne treba pouzit priemer hadic(trubiek)? Mas s montazou nejake skusenosti?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

14.08 2008 20:19


Laci: Vykašli se na přímé sání. Dej si tam K&M vzduchový filtr. No a jak dobře vidím tak nemáš Turbo*, takže o velkém zvýšení výkonu nemůže být řeč. Pokud chceš zvýšit výkon, tak vyčisti kompletně sací část včetně všech ventilů, proveď reset.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 4

15.08 2008 0:34


Petan no to mi jednoduchsie znie to priame sanie .. ako rozobratie nasavania a ocistenie spolu s ventilmi . ale nieco vymyslim .. a viem ze pri 1.6-tke nemoze byt rec o zvysovani vykonu na urovni desiatok percent.. ale ako som pisal .. o tych par konikov to potesi . diki za kazdu radu
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 1351 | Témat: 55

15.08 2008 9:52


Holym sportovnim filtrem se ti vykon nrezvedne. lepsi zvuk je asi jediny ceho docilis
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.1. 2008
Příspěvků: 26 | Témat: 1

15.08 2008 18:02


Laci: osobne skusenost na mojom afte nemam. Mal som sice take obdobie ze si to urobim, ale po otvoreni kapoty ma to preslo Moc malo miesta na nejake experimentovanie. Ale keby si to chcel, tak na urcite nete najdes jednotlive diely na prerabku a treba si aj o tom nieco nastudovat
Ale ako hovoril Petan. HOD* si sportovy filter do povodneho boxu. Splni to rovnaky ucel ako to tvoje otvorenie sanie
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

17.08 2008 16:56


Dej vložku do sání KN ale zvýšení výkonu nečekej
nahoru

sponzor





17.08 2008 16:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 28.9. 2007
Příspěvků: 7051 | Témat: 70

17.08 2008 19:40


Dej tam sportovni filtr do airboxu (K&N nebo Green). U toho kitu bys jeste musel resit odstineni horkeho vzduchu od motoru a privod cerstveho vzduchu.
Potom zkus to, jak rikal Petan. Jeho navod je zde:
http://audiklub.cz/forum/tema/12316
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 4

18.08 2008 19:42


Mate pravdu panove to otvorene a studene sanie .. podla vsetkeho co tu pisete nebude mat nejaky extra vyznam pri mojej kubature . Tu vlozku do airboxu si DAM*. Nije to taka polozka aby ma to polozilo. A ak pridam aspon zvuku . .budem spokojnejsi . Petan, ak by som ta mohol poprosit, nemal by si taku sikovnu schemu aj na moju 1.6tku (AEH) ?? mam dovolenku tak si jeden den na posprtanie v auticku najdem BIG THANX TO ALL
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

18.08 2008 21:46


Laci: A jaké schéma by jsi přesně potřeboval. Předpokládám asi sací část. Etka sice něco má, ale není to vždy optimální.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 4

19.08 2008 9:33


ano. Nejako som pozabudol napisat aku schemu to potrebujem . Ide o tie ventily o ktorych si pisal, ze po ich vycisteni mas nizsiu spotrebu a motor ti ide lepsie do otacok. Sice nemam Turbo*, ale hadam vycistenie sacieho potrubia bude mat nejaky vplyv na chod motora . A co je to ETKA ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 7.9. 2007
Příspěvků: 8770 | Témat: 42

19.08 2008 10:06


Laci: Etka je databáze dílů pro jednotlivé modely.

Jinak v příloze máš dva obrázky. Tak hodně zdaru při studování a čištění.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 22.4. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 4

19.08 2008 13:30


thx . Ale ktory(ktore) su to tie ventily pri ktorych by som sa mal pozastavit a venovat im specialnu pozornost? pozicie budu stacit. mozno sa do toho pustim este dnes. Mame tu krasny slnecny den .. ideal
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 21.11. 2008
Příspěvků: 2677 | Témat: 29

06.06 2009 19:01


Promin za OT, ale nechci zakladat nove vlakno.

Mam ted klasicky konicky KN filtr a na leto uvazuju o K&N kit Apollo, protoze na muj 57i nedelaj airbox. Apollo je universalni pro hodne aut a tak mam strach, jak se popere s S3, protoze je o dost mensi.

Zna to nekdo?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2008
Příspěvků: 204 | Témat: 15

07.06 2009 23:06


nema cenu do toho motoru investovat stejně tě A3jka o obsahu 1,8 bez turba vezme hravě a tebe budou akorat vytačet ty utracene peníze.
nahoru

sponzor





07.06 2009 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 5.5. 2008
Příspěvků: 736 | Témat: 23

09.06 2009 0:39


Opět se zde objevují jako velký kritik přímého sání. Jak už bylo výše uvedeno. Důvody proč ne:
1. odstraníš původní, speciálně konfigurovaný kit s optimálním průchodem vzduchu
2. pro motor bez turba přímé sání nemá smysl.
3. u přímého sání, se saje vzduch z motorového prostoru. A ten je horký. Každý, kdo má základy fyziky, ví, že se teplem vzduch rozpíná. Tudíž ho dostaneš do motoru méně, než studeného. Proto jsou mimojiné taky mezichladiče atd. Jde o to, aby byl co nejchladnější a s největším množstvím kyslíku. A to s univerzálním přímým sáním nedocílíš.
Chceš-li zvýšit výkon, snaž se dostat do motoru více kyslíku. tzn. chladič, Turbo*, Kompresor*, případně bavlněnou vložku filtru, jak bylo uvedeno výše. Ale 20 koní ti to nepřidá. Možná lepší zvuk, možná to bude ochotnější k vytáčení. To stejné platí pro chiptuning! Nemá to smysl pro motory bez turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.5. 2009
Příspěvků: 11 | Témat: 0

09.06 2009 2:06


FOR mikejn:

Ja rozmyslam tiez kupit do svojho TT bud Apollo alebo este Green Twister. Neviem sa rozhodnut. Twister je dost drahsi kolo 7-8 t.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email