Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 261 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 260
Uživatelů: 1
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.05 2009 0:19


Knightey-:
Chlape já na to mám svou teorii. Ty motory a jejich bolesti mi přijdou kolikrát jako programová záležitost.

Udělat nesmrtelnej motor není zas tak složitý, ale co by žrali servismani, že ... No a pak ta ekologie
nahoru

sponzor





18.05 2009 0:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.05 2009 0:19


Kratz: ta 2.5 fakt neni sportovni motor, co jsi tady budem nalhavat
Jestli nakope zadky ci ne, to je tezka vec a zalezi na hodne aspektech a taky jak v cem nakope zadky. Ja furt verim v to, ze na sprintech (cili 400m) by mohla ta 2.5 byl lepsi nez 2.4 ci 2.8.
Pak na maximalku ci nejaky zrychleni v urcitejch rychlostech do maximalky asi bude benzin lepsi.
Jinak s tim setrenim penez, to bych videl tak u 1.9TDi U tech 2.5 asi fakt moc ne
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

18.05 2009 0:21


root: Mne to pridje spis jako ze vyhodej toho kdo to navrhnul a najmou nejakyho mladyho blbecka co se uci. Navrhne tak dva a tri motory a ten posledni uz bude trochu vychytanej a pak zase dostane padaka jde tam dalsi strevo. A to zase nez se nauci tak vypusti par pitcha motoru a jde to takhle furt dokola
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

18.05 2009 0:35


root: Knightey-:

Problém je IMHO v tom, že automobilky musí vyvíjet neustále výkonnější motory, které ale na druhou stranu musí žrát čím dát tím míň paliva, plnit stále přísnější emisní limity a ještě k tomu všemu musí jejich výroba stát co nejméně. Cutting costs přece!

Motory jsou s postupem času čím dál tím složitější - multibodové vstřikování je efektivnejší než jednobod. Přímý vstřik je zas lepší než multibod... Do toho tam narvem variabilní vačky abychom z toho vymáčkli co nejvíc (a zároveň, aby se mělo co posrat ), k tomu Turbo* a Kompresor* dohromady (1.4 TSI)... No a veškeré komponenty musí být stavěné tak akorát, aby to vydrželo. Doba, kdy byla půlka dílů předimenzovaných je ta tam, teď je auto spotřebák...

No a když to vezmem kolem a kolem, není divu, že se to sere...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.05 2009 9:06


co vim, tak na sprintu spraskala avatarova 2.5 TDI* i mivovu 142kw 2.8 ...nejak rychle zapominate:)))

Tydle debaty jsou asi fakt o nicem, kazdy at si jezdi cim mu vyhovuje. Mel jsem 2.4, coz je upravena 2.8, nemohl jsem si stezovat co se tyka servisu, to je pravda!

Spise me slo o pomer spotreba/vykon coz u benzinovych atmosferaku V6 neni uplne good...druhym faktem je, ze 2.4, 2.8 , 4.2 po nejakych 200-300 tisic najetych km ztraci pomalu ale jiste dech, zerou pak i olej dost....3.0 neznam po mechanicke strance, takze pokud root rika, ze ma jine palice, vstrikovani atd....tak treba uz jena tom lepe..preci je to generacne nekde jinde trochu...
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

18.05 2009 9:32


Lumpiq:
nejak rychle zapominate

oni hlavně ti teoretici neberou v potaz váhy
ale už jsme si na to zvykli

btw:
142kw - 192koní | +- 1600kg+řidič+náplně (A6 Q Tiptronic*)
132kw - 180koní | +- 1600kg+řidič+náplně (A4 Q manual)
128kw - 175koní | +- 1400kg+řidič+náplně
Naposledy upravil Kriznik dne 18.05 2009 11:05, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

18.05 2009 10:36


Knightey- : S novýma motorama přichází dycky když už starej neumí plnit emisní normy.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.05 2009 10:53


Lumpiq:
co vim, tak na sprintu spraskala avatarova 2.5 TDI* i mivovu 142kw 2.8 ...nejak rychle zapominate:)))

nevim kdo tady zapomíná
ale za 1. měl manuál
2. měl tam chip
3. měl A4
a to děla kurwa hodně...
musíš stavět vedle sebe sobě rovné!
třeba A6 2.8 142kw TT + A6 2.5TDi 132kw TT a potom můžeš dělat závěry!
nahoru

sponzor





18.05 2009 10:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

18.05 2009 11:09


Presne jak rika Rob. MIV ma Tiptronic* a to je teda poradny rozdil. A to se vubec nedivam na vahu auta. Ale Tiptronic* je proste lenoch sam o sobe
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.05 2009 11:16


Rob:

nevim kdo tady zapomíná
ale za 1. měl manuál
2. měl tam chip
3. měl A4
a to děla kurwa hodně...
musíš stavět vedle sebe sobě rovné!
třeba A6 2.8 142kw TT + A6 2.5TDi 132kw TT a potom můžeš dělat závěry!
heh fakt rovnocenne hlavne aj ten vykon

Hosi jebte na to. Kazdy mame to co mame a kazdemu vyhovuje to co ma.
Napr. Rob je spokojny so svojou 2,8 s vykonom 142 kW a spotrebou cca 12 litrov - neviem presne. Ja som spokojny s 2,5 s vykonom 132 kW a spotrebou cca 8 litrov.
Ved je to jedno

Bavite sa o hruskach a jablkach. Spolahlivejsi je urcite benzin a vzdy aj bol.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.05 2009 11:21


SCORPION:
heh fakt rovnocenne hlavne aj ten vykon

tam nejde jen o výkon,ale taky o krouťák
Lump srovnával A6 s A4 která je lehčí...2.8 bez čipu s 2.5 TDI* s čipem...manuál s TT
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

18.05 2009 11:22


Rob:

tam nejde jen o výkon,ale taky o krouťák
Lump srovnával A6 s A4 která je lehčí...2.8 bez čipu s 2.5 TDI* s čipem...manuál s TT
ja som ta pochopil, a hlavne tam robil rozdiel ten cip a vaha auta
AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

18.05 2009 11:29


cip se nepocita, protoze i s nim je to mensi vykon jak u benzinu....ale vaha a prevodovka ano, to mate pravdu...
AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

18.05 2009 14:11


Lumpiq:
cip se nepocita, protoze i s nim je to mensi vykon jak u benzinu....ale vaha a prevodovka ano, to mate pravdu...


Přece nejde jen o výkon. Meritum věci je v tom, zda je lepší vyšší výkon benzína, nebo vyšší krouťák diesela. Proto se srovnává objemově větší benzínová atmosféra s menším turbodieselem. Mimochodem koeficient pro Turbo* je dle FIA 1,7. 1,7 x 2,5 = 4,25 L...

Pokud by existoval nějaký 2.5i se 180 PS, dostal by pravděpodobně od AKE na prdel, páč nemá Turbo* a má tudíž oproti ní směšnej krouťák. Mít Turbo*, dopadne to naopak... Viz třeba 2.7 T. Jo pardon, to má o dvě deci větší objem a vyšší výkon, to není fér...

Já nechápu, proč se furt snažíte dokázat, že tyhle diesely od audi trhaj asfalt a daj benzíňákům na prdel? Kouzlo diesela je ve slušném zátahu a nízké spotřebě. Není to sporťák, není to na sprinty... Pokud chcete dát benzíňákům n prdel, kupte si 335d.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 9.10. 2007
Příspěvků: 4581 | Témat: 83

18.05 2009 14:23


Kratz: a pak si koupim 335i a stejne na tu prdel nedostanu
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.05 2009 14:46


Lumpiq:
Spise me slo o pomer spotreba/vykon coz u benzinovych atmosferaku V6 neni uplne good...


Vidiš to a mě to zas tak špatný nepříjde. Teďkom jsem resnul počítadlo Brno - Ostrava - Jablunkov a zpět, navrch dal 400 - 500km tady couračky po městě a vysočina a svítí tam na mě krásných 9,6 průměrná. Siki by moh asi potvrdit, že předpisově jsem doopravdy moc nejel.

No theory, just fuckt
sponzor





18.05 2009 14:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





18.05 2009 15:15


Takze takto Jazdil som 110KW 2.5TDi v manuale aj 132KW v tiptroniku...
V manuali sa mi aj ten naslabsi 2.5TDi celkom pacil dobre to oprelo a celkom to islo v Tiptroniku som od 180PS 2.5TDi cakal divy ale bol som velmi sklamany ..

No a teraz mam tu staru 2.8V6 128KW a som celkom spokojny Rozsah otacok obrovsky, vykon je pekny a spotreba sa da v pohode ustrazit do 10 l.

Kedysi bol 2.5TDi moj vysneny motor no teraz viem ze si ho nikdy dobrovolne nekupim Este aj ta spotreba je minimalne okolo 9litrov ... To sa na to mozem vykaslat, ked si spocitam co sa kazdi na TDickach a co sa (ne)kazi na obycajnych benzinoch
AK senior
AK senior


Registrace: 9.10. 2006
Příspěvků: 1913 | Témat: 87

18.05 2009 15:28


sTeblo: No to je vlastně fakt...

root: Na dlouhých štrekách je benzín fajn. Kór když je velká část po okreskách, tak ta spotřeba není špatná. Já jsem teď dal Prahu - Tábor a zpátky ve špičce v neděli odpoledne za 9,5 L / 100. Dálnice 160, okresky do 120ti, a asi 10 km poskakování v zácpě. Tak docela dobrý... Ve 2,5 TDI* to sice dám kolem 8 L, ale stejně fajn spotřeba...

Problém nastane, když se s tím jezdí po Praze. Z domova do školy, do práce... Max 15 km štreky a furt zácpa. Ná A4 mi v takové situaci svítí průměr kolem 12,5 L... S A6 to držím kolem 10,5 L, když se daří tak 10 L. Těch pár litrů na sto míň ti za rok udělá docela slušnou úsporu. Když se ti v tom roce ale vysere čerpadlo, kleknou vačky nebo se Turbo* odebere do věčných lovišť, je úspora ta tam... No snad budu mít štěstí.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.05 2009 22:15


Kratz:


Problém je ten, že ty ani já nemáme moderní sofistikovaný dieslový motor, ale nepovedenýho chrochtu, který je konstrukčně starý nějakých 12 let...


Bavíme sa o našich motoroch a to že je 12 rokov staeý vôbec neva ,samo že dnes je to zase o niečom inom ,je vidieť,že ste nezažili staré diesle o tom sa tu snažím písať a neporovná vať neporovnatelné kedysi sa viedli siahodlnhé hádky ,že čo je lepšie Praga VS verzus Tatra 148 bolo to niečo podobné uplná kokotina.


Dvaapolka podla mňa slušný motor a pekná príjemná vozba vzhladom na to že je to diesel.................

A čo sa poruchovosti týka ťažko tu o tom písať pretože väčšina áut je tu z druhej ruky kúpených nováčikmi a počty najazdených km sú neznáme.........

Mal som niekolko Mercedesov ,Volkswagenov,Audin ,Aj dáke Fiaty,Hanomag-Mercedes bus,Volhu s Indenorom motorom, všetko ropa od svojich 17-tich jazdím jedine ropu no a ak porovnám súčasnosť a minulosť,tak vzetové mory zaznamenali obrovský skok a o toto tu ide. :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

18.05 2009 22:19


AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

18.05 2009 22:22


Rob:


Čeče ako si to uhádol ?
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

19.05 2009 6:35


MUFTY: Tu tunu smajlu si nech od cesty priste. Mam z toho uplne zasukovany oci.
AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

19.05 2009 22:54


bicek:
MUFTY: Tu tunu smajlu si nech od cesty priste. Mam z toho uplne zasukovany oci.


A vieš čo to znamenalo ??? Že všetci budete tancovať ako ja budem hrať /pískať / :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj: :ahoj:
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email