Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 348 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 8
Celkem: 348

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

07.03 2009 15:31


Jak to? Mam 2.5TDi A6 C5 motor AKE. Jsem ted menil olej, a kdyz jsem to nastartoval, tak se mi seply oba dva vetraky. Vypnul jsem climatronik a ten malinkej se zastavil, ale ten velkej proste foukal porad. Jak to? Tam je to, samoprokluzna spojka ci jak se to jmenuje?
Ten velkej vetrak se ma sepnout akorat pri prehrati motoru ne?
Mohlo by to mit vlit na to, ze mam teplotu motoru max 75°C?
Jinak ten motor jsem nastartoval po cely noci, cili absolutne chladnej, teplota v garazi cca +9°C.
Naposledy upravil Knightey- dne 26.03 2009 16:59, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





07.03 2009 15:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

07.03 2009 15:38


Knightey-: Tak mě se točí taky, ale záleží jak rychle. Je poháněnej řemenem ne? Takže se bude točit pomalu je tam Viscospojka a když se motor dostane do provozní teploty tak se točí rychleji. Já myslim že tu teplotu budeš mít zapříčeněnou termostatem a nebo bude špatný čidlo
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

07.03 2009 16:10


Knightey-:
Točí se pořád, měla by tám být temospojka
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.5. 2008
Příspěvků: 173 | Témat: 23

07.03 2009 16:17


me se to toci stejne s otackama motoru i pri studenym aute,jak se ta spojka da opravit?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

07.03 2009 16:57


Hmm takze to bude asi v poradku, ale toci se docela rychle na muj vkus
Ja prave furt nemuzu uverit tomu, ze ten termostat ma najeto 20t km a je v cudu :/
Kdyz po jizde zastavim auto a chcipnu motor na 3 minuty, a pak nastartuju tak teplota je na 80°C ale po pul km je zase spet na 75°C
Divny. Jak se da zjistit ze to cidlo je v cudu ci nikoli?
VAG zadnou chybu nehaze
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

07.03 2009 17:53


Knightey-: Tak čidlo se dá proměřit, pomocí Voltmetru pokud je v pořádku tak by mělo mít odpor při zhruba 80 stupních asi 3000 Ohmů prostě hodně A při 20 stupních zhruba by mělo mít zase málo asi 300 Ohmů. Je to negativní rezistor. Ale já když měl špatnej termostat, tak jsem měl na diagnostice chybu že čidlo dává nesmyslný signál, vyměnil jsem termík i čidlo a mám po problému.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

07.03 2009 18:11


Knightey-: měl by se točit pořád je tam odstředivá spojka...problém bych viděl v termostatu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

07.03 2009 18:14


Vitezz: aha a kde ho najdu to cidlo?
nahoru

sponzor





07.03 2009 18:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

07.03 2009 18:18


Knightey-: Já nemám ETKU a v 2.5TDI se moc nevyznám. Takže moje rada Ti nepomůže. Já ho měl za motorem u hadice a vedli k tomu kabílky a jenom rozpojíš konektor a změříš.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

07.03 2009 21:13


Knightey-:
Jak to? Mam 2.5TDi A6 C5 motor AKE. Jsem ted menil olej, a kdyz jsem to nastartoval, tak se mi seply oba dva vetraky. Vypnul jsem climatronik a ten malinkej se zastavil, ale ten velkej proste foukal porad. Jak to? Tam je to, samoprokluzna spojka ci jak se to jmenuje?
Ten velkej vetrak se ma sepnout akorat pri prehrati motoru ne?
Mohlo by to mit vlit na to, ze mam teplotu motoru max 75°C?
Jinak ten motor jsem nastartoval po cely noci, cili absolutne chladnej, teplota v garazi cca +9°C.

je to viskózní spojka a vrtule se pořád otáčí-jen v závislosti na teplotě-se mění viskozita kapaliny ve spojce a ta se točí buď rychleji(teplo) nebo pomaleji-nikdy však nestojí!!!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

09.03 2009 21:12


Len neskusaj zastavit tu vrtulu rukou! Ak ti pada teplota motora, tak neni zle ziadne cidlo, ale termostat (na vodnej pumpe, pod rozvodami). Inak, ta viscospojka na tej vrtuli sa da preskusat tak, ze ked je motor studeny (a vypnuty), tak by mala ist lahko potocit (rukou). Ak by nesla, alebo by to islo tazko, tak je vadna ta viscospojka. O jej oprave som este nikdy nepocul, teda len jej vymena.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

10.03 2009 13:56


visko se podle mě neopravuje ale pouze mění...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

12.03 2009 22:11


Jojo, koukal jsem ze se tak hlece unasi jenom. Chtel jsem zkusit jestli se sepne tak jsem na volnobeh to nechal bezet a ani po 45ti minutach to nevyleslo nad 70°C.
Tak jsem trochu zacal slapat na plyn a ona ta sfine po chvili mi proste odpojila plynovej pedal, proste mi to nereagovalo, docela jsem cumel jak puk.
Jinak jsem odpojil cidlo na teplotu za chodu motoru na zkousku a motor okamzite preskocil do nouzoveho rezimu.
Tak jsem rikal ze jeste to cidlo vyzkousil. Zajel jsem do garaze, vyndal cidlo, melo na vagu okolo 13°C, ponoril jsem ho do cerstve uvarene vody, VAG ukazoval 87°C, ono to stacilo docela rychle vychladnout. Rucicka na budikach sla opozdene ale v pohode se vyhoupla az temer na 90°C. Takze to facha. Cili zitra objednavam termostat. Kterej mi doporucite? Ci muzete nekdo sehnat?
Co vse mam rovnou vymenit kdyz ho uz budu delat? Nejaky dalsi tesneni tam bude?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

12.03 2009 22:42


někde je tady o termostatu napsáno...jaký kupovat a jaký ne...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

12.03 2009 22:44


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

12.03 2009 23:04


Mno tak tam zrovna napsano neni jaky kupovat a jaky ne :/
Tam proste na muj typ motoru je jen nejaky cislo. nejspis asi vyrobni toho termostatu WALHER. Ale ktera znacka termostatu je dobra a ktera ne, se tam nedozvim
Jinak jsem koukal ze jsou ty termostaty dva. Jeden ma otviraci teplotu 80°C a druhej 87°C. Takze ten s tou vetsi teplotou bude asi lepsi ze?
nahoru

sponzor





12.03 2009 23:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

12.03 2009 23:49


Knightey-: Čéče, dole tagy - termostat a máš témat habaděj.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 23.12. 2008
Příspěvků: 1602 | Témat: 35

13.03 2009 7:13


dobrou značku jsi sám řekl--Wahler-a samozřejmě ten teplejší
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.9. 2007
Příspěvků: 31 | Témat: 11

13.03 2009 11:56


kluci mam podobny problem. jedu po dalnici a teplota 90stupnu najednou rucicka teplomeru spadne na 60stupnu tedy na doraz kam az jde. a po chvily se opet vrati.pripada mi to jako spatna kostra ci vadny teplotni cidlo.mohl by mi nekdo poradit kde ho najdu na sve audi A6 2.5tdi 132KW quatro r.v.2003
vubec netusim kde muze byt umisteno a jak vypada .. dekuji za kazdou radu
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

13.03 2009 12:02


Knightey-:
Mno tak tam zrovna napsano neni jaky kupovat a jaky ne :/
Tam proste na muj typ motoru je jen nejaky cislo. nejspis asi vyrobni toho termostatu WALHER. Ale ktera znacka termostatu je dobra a ktera ne, se tam nedozvim
Jinak jsem koukal ze jsou ty termostaty dva. Jeden ma otviraci teplotu 80°C a druhej 87°C. Takze ten s tou vetsi teplotou bude asi lepsi ze?

sám sis odpověděl,tak co řešíš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

14.03 2009 22:39


Dneska jsem jel s tim po dalnici, jel jsem 160km/h a asi po 10ti km jsem mel teplotu na 90°C konecne
Da se rict po celou dobu co jsem jel po te dalnici
Ale nez jsem dojel k te dalnici (40km) tak jsem tam mel okolo tech 75 - 80°C.
Je mozny ze proste by tam byl termostat ten kterej se otvira na 80°C? Jak to ze mi to vybehlo na tech 90°C
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.03 2009 9:39


pokud ti putuje teplota sem a tam podle stylu jizdy a nestoji na jednom bode, je to spatny termostast podle me....menili jste ho pri rozvodech?
Naposledy upravil Lumpiq dne 16.03 2009 9:41, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.03 2009 9:40


pokud se visco vrtule toci i po startu(studenem motoru) na full, je ko...kupuje se nova, stara se neopravuje, alespon jsem to jeste nevidel, ze by to nekdo delal...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

16.03 2009 22:43


toci se hned po nastartovani ale asi ne na full, to by byl asi jinej fucak.
Uz jsme objednal novej termostat, rozvody jsou na tom aute delany majitelem predemnou. Alespon co jsem sundal kryt, tak rozvodak je krasnej, hezky ictelny cisla, nic oskubanyho atp.
Uvidim vic jakmile budem delat ten rozvodak, asi tak dalsi tyden.
Akorat na co se mam pripravit? Hodnel idi strasne strasi s termostatem u C5
Musej rozvody dolu ci ne? Radeji bych pro jistotu je dolu nedaval
A casovej horizont? Pro jednoho mechanika a druheho podavace?
nahoru

sponzor





16.03 2009 22:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.12. 2008
Příspěvků: 308 | Témat: 14

20.03 2009 0:30


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

20.03 2009 19:08


Mno ale neni tam muj motor napsanej
Uvidime, uz mam doma ten termostat tak ve ctvrtek se na to vrhnu se strejcem. Tak snad to bude pak fachat
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

26.03 2009 16:58


Tak termostat vymenen. Je tam dana znacka Walher od clena AK Meggyho.
Facha paradne, chyba odstranena.
Po ujeti 3km teplota na 90°C a ani se to nehne. Huraa
A nevim jestli se mi to zde ci ne, ale ze by klesla i spotreba?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email