Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 186 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 182
Uživatelů: 4
Celkem: 186

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

01.02 2009 0:41


honzabas:
On zdejší klub v těhle situacích celkem slušně poslouží ...
nahoru

sponzor





01.02 2009 0:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:41


Leopard: root: Tak to je dobrý, už chlastáme ve třech
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:43


root:
honzabas:
On zdejší klub v těhle situacích celkem slušně poslouží ...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 0:48


ted jsem dostal zprávu, že už jsme čtyři i s flashmajster:
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

01.02 2009 0:54


tak predsa sme nasli riesenie
Faktom je ze ked som to skusal tak som priesiel z cesty a preto mi ho asi zopnul. Ale kazdy sme mali kusok pravdy, len sme trochu odbocili od temy
Na zdravie
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

01.02 2009 4:25


a je to v haj... 50km v minus 5 domu..,.ani hovno at delam co delam,,teplej vzduch nejde..,.tj vyvrcholeni presne opacneho problemu nez jakym to zaclo..a shanet nekoho kdo ma sice VAG,ale s tou redukci na c4,,myslim tim ty kabliky co jsou uplne jiny nez treba na passat a jeste k tomu to neni vycuranek co vam navyklada milion zavad at tanm u nej nechate balik je u nas ve VYSKOVE..problem,,.takze kdyby jste nekdo meli pobliz VAG,budu rad kdyz se nekdo ozve..,.diky JERRY,
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.02 2009 8:50


ten link na samodiagnostiku je peknej ale bohuzel nevladnu anglicky tak je me uplne k hovnu.
Princip samotne Klimatizace* je strasne jednoduchy.Kompresor* nemuze spinat pokud je pod 3 stupne celsia - a to nejen proto ze olej zatuha ( je to sice etericky olej-ridky jako voda)jde o to ze pri ochlazovani media by doslo k jeho zamrznuti. takze v pripade klimatronicu tu mame udaje z vnitrnich cidel+venkovni cidlo ktere hlida okolni teplotu.ani ohraty motor nedokaze spustit Kompresor* pokud je okolni teplota mensi jak 3 stupne.V pripade manualni klimy nemame vnitrni cidla ale pouze venkovni.
K problemu - pokud umis anglicky a zvladnes ten chaoticky manual tak se do toho pust i kdyz ja osobne jsem pro full diagnostiku kde mas moznost nekolikrat udelat test akcnich clenu. Kluci tady maji pravdu a spravne dedukuji - bud je poblaznene nejake interierove cidlo nebo - a to je pravdepodobnejsi varianta odchazi do kytek servomotorek regulace teplotni klapky -celkem casta zavada a bohuzel vzhledem k me jazykove bariere ti nedokazi rict zda to umi samodiagnostika odhalit.Je k nemu celkem dobry pristup jen musis demontovat mechanismus steracu a pak z leve strany je na boku kryt chyceny asi 5-6 samoreznymi sroubky. Po jeho demontazi uvidis cerny servomotorek se stribrnou nalekou bosch a objednacim cislem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 9:00


vlasta: jen k tomu servomotorku. Jde nějak otevřít ručně?
nahoru

sponzor





01.02 2009 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.02 2009 9:05


musis ho rozdelat,pokud budes chtit s ventilem otocit pri nasazenem motorku tak se to nepovede-nebo povede ale neco praskne. V tom motorku je snekove soukoli a to proste nepretlacis.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 9:13


vlasta:
V tom motorku je snekove soukoli a to proste nepretlacis.
jj, to je mi jasné. Jen jsem se ptal, kdyby náhodou se to stalo i mě.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

01.02 2009 21:26


Ahoj vlasta. Souhlas s tvou diagnózou.Pokud by tedy,demontoval motorek nastavení klapky,přesunul ji něco za polovinu,tak by mu to topilo,a dojel by domů,aniž by zamrzl.Zřejmě by to chtělo ji zajistit,aby se nepřesunula sama,a nedávat motorek ,aby to nenastavil zpět,kdyby náhodou byla závada jinde. Zdeny
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.3. 2008
Příspěvků: 2652 | Témat: 81

01.02 2009 21:33


SamotZdeny:
Ahoj vlasta. Souhlas s tvou diagnózou.Pokud by tedy,demontoval motorek nastavení klapky,přesunul ji něco za polovinu,tak by mu to topilo,a dojel by domů,aniž by zamrzl.Zřejmě by to chtělo ji zajistit,aby se nepřesunula sama,a nedávat motorek ,aby to nenastavil zpět,kdyby náhodou byla závada jinde. Zdeny
Já myslím, že by stačilo ji nastavit, dát motorek zpět a odpojit dočasně kablík od něj. Tím se zamezí, aby se ventil zase zavřel.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

01.02 2009 22:11


to je lepsi tam vprasit zvykacku - resp. nekolik sezvykanych zvykacek. Jak pise Zdeny - nastavit cca na polovinu jeji drahy a da se s tim i tak nejak jezdit.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

02.02 2009 9:15


vlasta:
ten link na samodiagnostiku je peknej ale bohuzel nevladnu anglicky tak je me uplne k hovnu.


Tobě se to jenom nechce číst, viď?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 23.7. 2008
Příspěvků: 888 | Témat: 38

02.02 2009 14:03


VYRESENO DIKY VAM VSEM!!!!!!!!!!!!!BYL TO SERVOMOTOREK TEP.KLAPKY..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

02.02 2009 22:46


Ahoj.Tak ať Ti funguje hodně dlouho,bez problémů... Zdeny
nahoru

sponzor





02.02 2009 22:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 4.2. 2008
Příspěvků: 91 | Témat: 16

12.02 2009 18:36


Jedna doplňující informace pro ty, který mají stejný problém se servomotorem klapky topení. Po 14 letech fungování i můj motorek nějak vypověděl službu a i když jsem na voliči teploty projížděl od LO do HI, tak se klapka ani nehla a zůstala zaseknutá v jedné poloze. Po demontáži servomotorku jsem se pustil do následující opravy, která problém vyřešila. Nový motorek totiž stojí docela ranec + si to nechat někde dělat, no přes tři tisíce by to asi dalo. Takže samotný motorek chce vyndat z té krabičky (opatrně odpojit oba přívodní kabely). Pak jsem ho zkusil napojit na autonabíječku na 6V (motorek je 7V) a zkoušel jsem jestli se roztočí a kupodivu fungoval. Problém byl v kotvě toho rotoru v motorku. Byla zanesená a uhlíky měli špatný kontakt, což způsobovalo, že se prostě najednou zasekl a ne a ne se odseknout. Následně jsem párátkem odjistil perka, která přitlačují uhlíky a uhlíky jsem vyndal. Pak to chce vzít hodně jemný smirkl papír (já měl 1000) ustřihnout si proužek tak 3 mm široký a několik cm dlouhý. Ten jsem protáhl přes tu kotvu skrz motorek a přitlačil jsem ho párátkem ke kotvě. Několikrát jsem to protočil, aby se povrch kotvy pořádně očistil. Pak to chce např. hodně mini šroubováčkem prošrábnout ty rýhy na kotvě, aby tam nezůstal bordel. Smirklem jsem trochu vzal i ty kontaktní plochy na uhlících. Následně jsem motorek vyfoukal vzduchem, aby tam nezůstal bordel a vše zase smontoval dohromady. Na baterii jsem to pak otestoval nejdřív na jednu stranu, pak na druhou. Elektriku vedle motorku (v té krabičce) jsem ještě prostříknul kontaktolem a vše jsem zkompletoval. Trochu jsem ještě promazal mechanizmus té škrtící klapky a vše už zase funguje jak má.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email