Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 347 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 7
Celkem: 347

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

25.12 2008 12:28


Zdravím....
Udělal jsem výměnu oleje s filtrem, a po nějakých 50km, začala při jízdě z kopce a dobržďování blikat ta červená kontrolka oleje na přístrojovce.Poslední dobou to dělá častějc, a to vždy až po zahřátí.... nemáte někdo nápad co by zde mohlo být za závadu? dík moc;) jde o Audi A4 1.8T B5
nahoru

sponzor





25.12 2008 12:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 4.6. 2008
Příspěvků: 2401 | Témat: 38

25.12 2008 12:34


nemáš tam málo oleje? Protože při jízdě z kopce by mohlo docházet, že auto nemaže rovnoměrně..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

25.12 2008 12:34


nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

25.12 2008 12:57


oleje je dost...

každopádně dík za ten odkaz.Zejtra se mrknu na to čidlo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 24.6. 2007
Příspěvků: 131 | Témat: 2

25.12 2008 19:58


Možná nekvalitní filtr.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

25.01 2009 19:48


Táááák po výměně filtru jsem najel cca 1500 km a bliká znova...Nastartuju a jak se zahřeje, tak bliká...Tentokrát se k tomu přidal i klapající zvuk nemazaných vaček.Čili dle mého amatérského úsudku se jedná o olejové čepradlo, které je asi po smrti...Nebo ne? poraďte prosíííím za každej příspěvek budu rád
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2009 19:51


prokiss:
Ahoj,
co sítko sacího koše?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

25.01 2009 19:59


ty jo nevim...tedka jsem byl o vikendu na horách a při cestě zpět to začalo blbnout...Tak mě hned napadlo, že tam neni tlak a čerpadlo to nevytlačí až nahoru...:X ale sitko...mě nenapadlo.Teda abych pravdu rekl, tak ani nevim, ze tam nejaky je:D Dá se na to nějak mrknout? A kdyztak by jsi mi mohl i popsat, ve kterych mistech ho asi najdu:D...dik moc
nahoru

sponzor





25.01 2009 19:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2009 20:16


prokiss:
Čerpadlo má sací koš. Sundáš vanu a koukáš na něj Nic složitýho. Jen pak tu vanu zase přetěsnit.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.01 2009 20:20


jakej si dal olej?
nepresel jsi na plnou syntetiku? z polosynty?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

25.01 2009 20:33


root:
Jojo:D nic složitýho...chápu:D...

vmike
Byl tam Castrol 0w40 nebo neco takovyho...A ja koupil jakejsi reckej olej 5w40...borec rikal, ze je supr a zeho lije do vsech aut a prej parada...A tak jsem to zkusil...ale asi nejaka sracka:D....Ale hlavne nez jsem auto koupil (cca 3 mesice zpatky) tak predtim to auto rok a pul stalo.Tak se asi vsechen ten bordel nashromazdil...:X[/u]
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2009 20:37


prokiss:
Podle toho co píšeš to skutečně vypadá na problém s nečistotama. Já to samo nečistil, ale nechal jsem to na servisu, jen jsem je při tom sledoval - pod auto a ženskou se prej neleze, držím se toho.

Takže doporučuji zajet někam, kde ty audiny dělají a mají o tom ánunk, sundat vanu, vyčistit sítko, přetěsnit a znova vyměnit olej a filtr. 5W40 je dobrá volba, zkus Castrol TXT ten se mi osvědčil.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.01 2009 20:40


hm ... tak nez rozdelas motor tak zkus vymenit olej a filr:) nejakej normalni:)
ja daval vsude 5W 30 a spokojenost...
nevim jak se snasi Turbo* s polosyntetikou ale hustsi olej by mohl pomoct...
naopak plna syntetika rozpousti usazeniny tak jestli se ti nekde neucpal necim olejovej kanal... nebo cerpadlo uz je opravdu pred smrti a nevytlaci ten ridkej olej nahoru k vackam...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

25.01 2009 20:44


vmike:
Čoveče miku, s tou polo bych byl na Turbo* opatrnej Ale já do teho zas tak moc nevidím. Počkám co řeknou povolanější
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

25.01 2009 20:53


root:
Já to taky liju všude...ale nechal jsem se ukecat.Už vím, že je asi lepší se držet něčeho co je vyzkoušený..

vmike:
Možná dobrej nápad...Uvidim, jak se zejtra vyspím...podle toho to budu řešit. Ale tahle varianta se mi zdá nejschůdnější.[/u]
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 2846 | Témat: 90

25.01 2009 21:19


root:
vmike:
Čoveče miku, s tou polo bych byl na Turbo* opatrnej Ale já do teho zas tak moc nevidím. Počkám co řeknou povolanější


vsak rikam opatrne ale melo by to byt akorat na studeno nez se dostane olej k nemu jet opatrne... lepsi nez zadrit vacky mozna..
mam pocit ze 1,9tdi muze polosyntu ale urco bych se zeptal na vice mistech...
rozhodnuti a nasledky jsou ale dycky na majiteli

opatrne kamo !!! kazdopadne neco neni okej...
nahoru

sponzor





25.01 2009 21:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

26.01 2009 9:15


root: cece pod zenskou se neleze??? chmmm vidis - to ja zas na konicka celkem rad soulozim
k tomu oleji - turbu je jedno jestli nahaze do sani plnou nebo polo ja bych to taky videl z 90% na zasranej saci kos - nic neobvykleho u tehle moturku. Samozrejme spatnou zubacku nelze vyloucit - chce to rozebrat - vycistit az nahoru k filtru - tam se usazuje bordel taky a pak to zlobi.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 0

27.01 2009 14:56


prokiss:

Ak chces aby ti ten motor prezil a nemas vyrieseny problem s mazanim (stale ti blika kontrolka mazania), tak v ziadnom pripade ani len nesadaj do toho auta !!!

Hrozi ti, ze si ho znicis presne tak ako ja...

Zadrete a rozkute dve krajne ojnice, absolutne znicene ( roztopene) ojnicne loziska, zdreformovane klzne plochy klukoveho hriadela (nutny vybrus), vybratie motora, kompletne rozobratie motora stym ze aj piesty musia ist von a co ja viem co vsetko okolo toho...
Najhorsie na tom je, ze A4 1,8T B5 ma pozdlzne ulozeny motor a ked ho chces vybrat, tak musis rozhadzat takmer uplne vsetko. Naraznik, svetla, chladic, predny plastovy ram, vsetkych tych milion500 hadic a kablikov a cojaviem coho, no proste ked to nepoznas, tak stravis pri tom minimalne cele 3dni vkuse od rana do vecera.

Ide o to, ze tieto motory maju jednu nacasovanu vrodenu vadu. Jedna sa o hydraulicky napinac retaze ktora prenasa pohyb z vackoveho hriadela vyfukovych ventilov na vackovy hriadel sacich ventilov. Ten napinac retaze ma plastove klzne plochy. Z mne neznamych dovodov zacala tieto plastove klzne plochy doslova struhat ta retaz. Tieto struzliny su potom odplavene do olejovej vane kde ich nasaje do nasavacie kosa. Preto ziadna vymena filtra ani oleja nepomaha, lebo olejove cerpadlo nema ako nasavat olej kedze mu v tom brania tie plastove struzliny.

Co by som odporucal v tvojom pripade...
To najjednoduchsie riesenie (kontrola). Odmontovat vrchny AL kryt vaciek. Je to 9x matic M6, 8x inbusove skrutky na cievkach sviecok a 1x sktrutka M6 na ukostrenie. Ked DAS* tento kryt dole, tak na konci motora je ta retaz a pod nou tie klzne plastove plochy. Ak je retaz zaryta vtych plastoch a visia znich aj struzliny, tak ta caka doslova "peklo"...
Budes musiet rozhodit cely predok koli rozvodom, odmontovat ozubene koleso rozvodu na vyfukovej vacke, vybrat vacky a vymenit tie plastove klzne plochy a mozno aj retaz (mozno ona sposobuje to zostruhanie). Ked som zhanal tie plasty v SR, tak sa vraj dal zohnat len cely komplet hydraulickeho napinaka za cca 5500,- Skk aj ked tie plasty sa daju uplne lahko vymenit samostatne. Mne sa to podarilo z ineho motora kde boli takmer nedotknute ale fakt netusim ako dlho mi to vydrzi... Potom ked budes mat toto vymenene, tak este len teraz pride to najvacsie PEKLO na tomto aute a to je odmontovanie olejovej vane... Je tam vsade milion500 sroubikov roznych velkosti a druhov ale co je najpodstatnejsie, budes musiet ist niekde kde maju profi zvihak na cele auto. Motor si budes musiet podkladat tramom a postupne spustat auto (nadvihovat motor), budes si musiet povolit napravnicu ale bacha! iba jemne na pol zavitu aby to cele na teba nepadlo aj s motorom... Ta napravnica tam tak hrozne zavadzia ze az, hlavne ked uz mas povolene vsetky skrutky na olejovej vani a budes ju chciet vybrat. Treba na to velmi vela trpezlivosti, budes musiet snou krutit vselijak aby si ju odtial vybral - je to taky mensi hlavolam. Ked uz ju vyberies, tak sa dostanes k nasavaciemu kosu a mozes ho vycistit... A potom pekne krasne mozes zase vsetko naspat zlozit (pozor na presne a povodne ulozenie napravnic, stabilizatora a motora na silentblokoch).

Presne toto vsetko som musel absolvovat koli tym sprostym plastovym plocham, navyse ako som uz hore vyssie spominal, musel som vybrat aj motor koli vybrusu klukoveho hriadela, zhodit hlavu, vybrat piesty, zhanat ojnice (len pre info, treba davat rovnaku sadu 4roch ojnic alebo si dat pozor na vahy, 1.krat mi motorom znacne triaslo lebo som menil len 2 a boli o neuveritelnych +25grm tazsie, cize som znich musel brusit a dufam ze vydrzia , takze koli mojej nepozornosti a neinformovanosti som mal motor rozobraty 2x ).

Takze ak mas takyto problem s mazanim, tak fakt radsej nejazdi aby si predisiel takymto zbytocnym problemom.

Uz to mam zlozene a zatial sa motor tvari ze jazdi ok, ale po urcitom case aj tak planujem, ze si to radsej skontrolujem ten napinak retaze ci mi aj po novom z neho nestruha a takisto zhodim aj olejovu vanu a skontrolujem radsej aj ojnicne loziska ako sa budu spravat po vymene a odlahceni ojnic a po vybruse klukoveho hriadela. Rad by som sa spolahol na to auto aby ma niekde pri nejakej dalekej ceste nenechalo...

Prajem pekny den a co najmensi problem s mazanim
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

27.01 2009 16:48


Rajio:
Ahoj, vitej na klubu. To co jsi napsal je samozrejme pravda, je to pomerne dukladna sonda do problematiky hydr. napinaku a saciho kose na 1.8

Jen dodam, ze pokud se s tim dotycny nechce drbat. Tak me to primo u Audi stalo kolem desitky, vymena oleje, filtru, zhozeni vany, napravnice, vycisteni, zkontrolovani a pretesneni. Coz neni jednou za cas preventivne tak dramaticke a clovek se neumaze
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

27.01 2009 19:26


hele diku dik za tyto odpovědi...Jsem rád, že mám nové info o těchto motorech:D...

Ale zpatky k té mé...Dneska jsem to šel nastartovat a najednou nic neklepalo, kontrolka nesvitila, tak jsem to jel projet. Najel jsem cca 30 Km...a? niC... ani klepani, ani blikani...:X nevim co to mělo být a nechce se mi to věřit. Ale asi to preventivně nechám někde zpravit.Nebo aspon aby se mi na to někdo koukl...Nejsem až tak lempl ale lehat se mi pod to nechce...Jo a k tomu oddělávání toho předku...je to mrda, ale mám to natrénované 2x za tejden jsem měnil Turbo*:D
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.1. 2009
Příspěvků: 2 | Témat: 0

28.01 2009 8:59


prokiss:

To co tu pises, tak presne aj mne sa to takto na zaciatku prejavovalo. Kym bol motor studeny tak nic, niekedy som musel prejst aj 50 - 100km aby mi to mazanie zacalo blikat. Pri normalne jazde (100km/h) nic, ale pri vyradeni na neutral to uz zacalo blikat, tak isto aj pri jazde do kopca vsetko ok, ale ked som chytil napr. kamion a podradil, znizil rychlost a otacky, tak to uz zase zacalo blikat. Postupom casu to robilo stale castejsie a castejsie, tesne pred uplnym crash motora sa niekedy stavalo ze to mazanie svietilo vkuse aj 5min...

Osobne si myslim ze to mazanie neblikalo hned od zaciatku, lebo tie plastove struzliny po vypnuti motora sa odplavili z nasavacieho kosa a vzdy pri jazde ich potom opat z vane zacalo postupne nasavat do kosa...

Daj to skontrolovat a potom napis ci tam nejake tie plastove struzliny boli a ci ten napinak retaze nebol zostruhany, som velmi zvedavy aky tam stym budes mat problem...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.12. 2008
Příspěvků: 37 | Témat: 8

05.02 2009 14:52


ták...po výměně oleje za "normální" Castrol EDGE Sport 0W-40 a nějakýho prej kvalitního filtru:D jsem najel cca 400 Km a kontrolka si ani neškrtla...zkoušel jsem Audovce i dávat víc a nic;)...takže problém bud na pořád a nebo aspon na nejakou dobu vyresen:D uvidíme:D
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email