Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 4
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

02.01 2009 11:52


Zdravim všechny audináky a přeji vše nej do Nového roku.
Mam velký problem nastartovat,startuji průběžně až 1.5hod.než naskočí.
-prodleve při sešlápnutí plynu než se chytí-
-kolísání volnoběžných otáček.
PS:filtry vše nové cca. 2 měs. včetně rozvodů.
nahoru

sponzor





02.01 2009 11:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

02.01 2009 12:12


můžeš to mít zavzdušněný (netěsnost u naft. filtru nebo přepadových hadiček), může být špatně nastavený čerpadlo a spousta dalších věcí, před těma rozvodama to bylo v pohodě? zhoršilo se to s teplotou?... víc by ti asi napsal Vlasta, jinak mě to teď v mrazech taky chytá hůř, ale maximálně na třetí pokus po 5vteřinovém točení chytne
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

02.01 2009 12:21


Sáďa: tak to mas zakonine v <> zhavicky nebo neco jinyho
bo mi chyta na prvni cvrnk :]

103kw rulez :]

---------

Boban: dela to od rozvodu nebo to zacalo ted?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

02.01 2009 13:02


jezdilo to v pohodě celou dobu až do uterý a ve středu ráno začal problem.
Teplí to chytá celkem dobře.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

02.01 2009 13:41


Čidlo teploty vody, senzor zdvihu jehly na řídícím vstřiku, letní nafta... Připoj to na VAG. Aspoň budeš tusšit co dává dobrý signály a kde netřeba hledat.

Mně to chytá bez žhavení v -15°Cm, takže pokud to není unavenej kepl, tak musí čapnout. Zkus žhavit dokud necvakne relátko. Pokud máš tři malé budíky na přístrojovce, tak to rozepnutí relé je vidět i na voltmetru. Skočí skoro o volt nahoru a to je při točení studeným motorem sakra znát.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

02.01 2009 14:38


Kurva před výměnama filtrů za ty kvalitní a volejů a seřízení vstřikovačů to chytalo v pohodě... Asi budu muset navštívit dvorního servicemana
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

02.01 2009 14:40


Sáďa: prijed na pokyd, asi hned patyho tam skaknu na oil a brzdy

The Second: zhaveni konci jakmile mu zhasne kontrolka ...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

02.01 2009 14:46


čidlo je OK svíčky OK. najeto přes 400 tis. Už to má něco za sebou. pravda je že jsem tam měl letní naftu ale přidané Aditiva* zimní.Ani teplá garáž nepomohla.
nahoru

sponzor





02.01 2009 14:46


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 13276 | Témat: 134

02.01 2009 14:46


Mě tohle dělaly přesně dvě věci: žhavicí svíčky a spuchřelý přepadový hadičky.

edit: Aha, nečet jsem to celý. Jen mi to blbě startovalo, pak už byl klid. Ale stejný příznaky, jako popisuješ, jsme měli na patrolu, když nám zmrzla nafta. Startování cca půl hodiny, pak nejmíň půlhodina v autě s plným plynem, kdy se ovšem motor rozebíhal od nějakejch 900 otáček po asi dva tisíce celou tu dobu a pak hrůzostrašná cesta z lesa do civilizace do teplý garáže a pro Aditiva*....
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 15:09


Kriznik:
zhaveni konci jakmile mu zhasne kontrolka ...

Podla voltmetra na mojej A6 zhavenie trva dlhsie, az ked cvakne relatko napatie v sieti sa uraci zdvihnut z tych 11 na 12,5 V. Ja teraz v zime cakam a az potom startujem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

02.01 2009 15:12


wakko:

Podla voltmetra na mojej A6 zhavenie trva dlhsie, az ked cvakne relatko napatie v sieti sa uraci zdvihnut z tych 11 na 12,5 V. Ja teraz v zime cakam a az potom startujem.
samozrejme ze zhavenie ide dlhsie ako kontrolka
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22137 | Témat: 587

02.01 2009 15:17


tak jinak, po zhasnuti kontrolky je zhaveni dostatecny
co ja vim.. to je fuk, startuju po zhasnuti ;]
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 15.12. 2007
Příspěvků: 1011 | Témat: 22

02.01 2009 15:27


Kriznik:
tak jinak, po zhasnuti kontrolky je zhaveni dostatecny
co ja vim.. to je fuk, startuju po zhasnuti ;]

Ano, to zhasnutie kontrolky hovori, ze uz je dost nazhavene na to aby sa vytvorila spalitelna zmes. Ja cakam preto, lebo takto v zime ma moja baterka dost co robit aj so starterom samotnym, nieto este starter + zhavice
Az teraz, ked ucim zenu jazdit na nasej A6 som si zacal uvedomovat ako su tieto 2,5TDI V6 komplikovane motory... ked auto stoji 2 dni a potom s nim niekde ideme, ten postup co a ako presne spravit mi pripomina predletovu pripravu
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

02.01 2009 16:24


Kriznik> Ten druhy pokus se Ti povedl lip. )

No pokud to pocitam, tak 5*25A (zhavici svicky) + minimalne 100A (ano kratkodobe skoro 1000A, ale to zanedbame) = 225A zatez na baterku. Pokud pockam cca 10s vic, tak mam odber na baterku jenom starter a v -10 je to zatracene znat na rychlosti otaceni starteru, plus priznejme si, ze pri stalem sviceni a kratkych trasach ta baterka neni nijak extra nabita.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.6. 2007
Příspěvků: 238 | Témat: 15

02.01 2009 16:43


The Second: Starter v C4 2.5TDI ma 2.2kW, takze ked to spocitas, pri 12V (resp. 11V alebo aj menej...) tak mame cca 200A len pre starter. Takze myslim ze ci je odber z baterky 200A (starter) alebo 300A (starter+zhavice) tak je to dooost velky rozdiel pri startovani
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 1.2. 2007
Příspěvků: 962 | Témat: 51

02.01 2009 17:48


MarekC3 no vidíš já bral 1,2kW... Holt protočit pětihrnek chce nějaký ty Jouly
nahoru

sponzor





02.01 2009 17:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

05.01 2009 16:37


Máte někdo představu na kolik vyjde čerpadlo?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

05.01 2009 16:45


jetý kolem 6000-7000, nový raketu, i když někdo mi tvrdil, že umí nějakej repas asi za 10.000
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

07.01 2009 0:15


ja mam rezervni za deset , pouzity , nesmi bejt unaveny na tom litinovym elementu zezadu , ale to se pozna ze to blbe startuje teply ,
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

07.01 2009 15:00


na Aukru maj nový za 15.000,-
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.01 2009 22:10


tady je kdyby mel nekdo zajem: http://aukro.cz/item521381397_audi_a6_vstrikovaci_cerpadlo_2_5_tdi_nove.html podotykam ze nove - nerepasovane stoji neuveritelnych 85K
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

09.01 2009 11:06


Co se dá dělat z tlakama v motoru aniž by se to muselo převložkovat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1275 | Témat: 49

09.01 2009 14:51


vyměnit pístní kroužky, zabrousit ventily...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

17.01 2009 10:01


Už chytá na brnknutí a dokonce i jezdí ) ale kešeň je prázná (( Všem díky za rady a pomoc !!!!!!!!!!!!!!!
nahoru

sponzor





17.01 2009 10:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2007
Příspěvků: 410 | Témat: 11

17.01 2009 11:21


a kde bol problem? nech to uzavreme.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.2. 2008
Příspěvků: 344 | Témat: 21

21.01 2009 8:44


nevim jestli to bylo ono, ale bracha mel stejnej problem na B4, nastavil predvstrik a bylo po problemech.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 18.2. 2008
Příspěvků: 21 | Témat: 3

24.01 2009 12:36


vstřikovací čerpadlo KO. ted už nezakouří ani při vyších otáčkách.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.12. 2006
Příspěvků: 1701 | Témat: 5

24.01 2009 17:45


Boban:
vstřikovací čerpadlo KO. ted už nezakouří ani při vyších otáčkách.


ám tomu rozumieť tak,že ti vymenili vstrekovacie čerpadlo a prestalo ti to dymiť ??

Ak áno tak si myslím, že nebolo čerpadlom ale nastavením.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email