Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pondělí, 16 prosince 2024
Celkem je zde 523 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: qwerty322
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 876
Online návštěvníků
Návštěvníků: 523
Uživatelů: 0
Celkem: 523

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.9. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 1

18.09 2016 19:09


Ahoj,

měl bych dotaz: Mám Audi 80 Avant, 2.0 E, r.v. 1993. Už asi rok řeším problém s cukáním motoru při nízkých otáčkách. Zhruba při 1500 - 2000 ot. to začne škubat, někdy víc a hlavně když to je ohřátý. Takže vyjíždění z křižovatek je fakt radost.. Musím to nakrmit, takže to řve, nebo musím vyhnat otáčky podřazením. Jezdní se s tím fakt blbě. Diagostika neukazuje žádnou chybu, Lambda* sonda v pořádku, vyměnil se potenciometr škrtící klapky, pak nějaký teplotní čidlo (jsem laik, takže nevím jaký teplotní čidlo). Problém trvá, už nevím co s tím. Teď jsem se dočetl, že by mohl bejt problém někde ve snímači tlaku v sání. Je to možné..? Prosím jestli někdo máte nápad nebo radu... Díky moc.
nahoru

sponzor





18.09 2016 19:09


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

18.09 2016 20:31


Jaké jsi měnil čidlo..modré nebo šedé?
Dále jak jsou na tom svíčky,káble,palec a víčko rozdělovače?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.1. 2014
Příspěvků: 137 | Témat: 8

19.09 2016 10:23


Skúsil by som skontrolovať podtlaky... Mne toto isté robila diera v želve
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.2. 2016
Příspěvků: 7 | Témat: 2

20.09 2016 17:54


Taky jsem to řešil. Šel jsem postupně, nejdříve palivový a vzduchový filtr, potom víčko a palec rozdělovače, kabely a svíčky. Stejně si ale myslím, že zakopaný pes byl ve svíčkách.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

23.09 2016 17:06


2.0E 1993 uz nie je Jetronic (teda ak ma pan spravny r.v. v technickom preukaze), takze ziadna zelva sa nekona.
nahoru

Anonymní





23.09 2016 22:30


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.09 2016 22:42


Pise,ze TPS ma vymeneny.
nahoru

Anonymní





23.09 2016 22:48


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

sponzor





23.09 2016 22:48


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2010
Příspěvků: 120 | Témat: 37

04.10 2016 21:44


Zkus novou cívku zapalování.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.7. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.11 2024 17:17


Zdravím, mam stejny problem ale mam jen 2.0 66kW ale temer totožný problém, jakmile mam jen trochu plynu, nebo motor neni v tahu, tak cuká, jakoby vynechavala. Vyřešil jste tento problem? Dekuji za odpověď
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

18.11 2024 16:17


Bolo by dobre napisat, co sa s tym uz robilo aby sa zavada odstranila. Toto je symptom spolocny pre viacero roznych zavad, tak nech sa tu nestriela od boka.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.7. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

18.11 2024 17:40


Vyměnil jsem svíčky, kabely, cívka je nová, napadlo mě ještě klobouk rozdělovače, ten jsem jen vyčistil, a palec, kteremu se nechce zatím dolu ..
Je zajímavé, že jsem vyměnil "přírubu na klobouk karburátoru (ten gumový kus ktery je pod kloboukem, a problém na 3 dny přestal... Poté ale začala znovu škubat.
Nejsem až takový profík, a nejsem ani momentálně úplně při penězích, proto se jen ptám na teoretické možnosti, abych mohl postupně začít kupovat a měnit. Děkuji za odpovědi;)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2284 | Témat: 26

20.11 2024 18:35


Ten "karburator" je centralna vstrekovacia jednotka, ale na tom zas tak moc nesejde. Niekde v jej okoli by mal byt bud priamo snimac tlaku v sani, alebo z nej ide podtlakova hadicka do riadiacej jednotky. Motor si riadi zmes na zaklade toho aky velky podtlak v sani za skrtiacou klapkou namera.

To, ze vymena jedneho gumoveho dielu v sani docasne pomohla naznacuje, ze to auto ma problem s tesnostou v sani a v dosledku uniku podtlaku zo sania to ma chudobnu zmes.

Skubanie je totiz typicky symptom chudobnej zmesi. To auto ma 30 rokov, takze gumene hadice v okoli motora uz budu mat najlepsie (aj tie menej dobre) roky za sebou.

Takze treba zistit co a kde je popraskane/spuchrele/roztrhnute/odpadnute.

Uz som videl aj pripady, kedy odislo guferu na kluke aj vacke a motoru unikal podtlak cez klukovu skrinu. Tam sa ale jednalo o motor so vstrekovanim KE-Jetronic, ktory ma odvetranie klukovej skrine zavedene za skrtiacu klapku.

Jednobod by ho mal mat vyvedene pred skrtiacu klapku, ak nie, treba pozriet aj toto.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.10. 2020
Příspěvků: 20 | Témat: 0

20.11 2024 23:57


Fricak (20.09 2016 17:54) orig:
kúsil by som skontrolovať podtlaky... Mne toto isté robila diera

ventYl (23.09 2016 17:06) orig:
es byl ve svíčkách.

Wojky (16.11 2024 17:17) orig:
na zelva sa nekona

Wojky (16.11 2024 17:17) orig:
. Vyřešil jste tento problem? De

Wojky (18.11 2024 17:40) orig:
il jsem svíčky, kabely, cívka je nová, napadlo mě ještě klobouk rozdělovače, ten jsem jen vyčistil, a palec, kteremu se nechce zatím dolu ..
Je zajímavé, že jsem vyměnil "přírubu na klobouk karburátoru (ten gumový kus ktery je pod kloboukem, a problém na 3 dny přestal... Poté ale začala znovu škubat.
Nejsem až takový profík, a nejsem ani momentálně úplně při penězích, proto se jen ptám na teoretické možnosti, abych mohl postupně za

Wojky (18.11 2024 17:40) orig:
e nechce zatím do

ventYl (20.11 2024 18:35) orig:
jímavé, že jsem vyměnil "přírubu na klobouk karburátoru (ten gumový kus ktery je pod kloboukem, a problém na 3 dny přestal... Poté ale začala znovu škubat.
Nejsem až takový profík, a nejsem ani momentálně úplně při penězích, proto se jen ptám na teoretické možnosti, abych mohl postupně začít kupovat a měnit. Děkuji za odpovědi;)

ventYl (20.11 2024 18:35) orig:
m

ventYl (20.11 2024 18:35) orig:
entralna vstrekovacia jedn

ventYl (20.11 2024 18:35) orig:
, ale na tom zas tak moc nesejde. Niekde v jej okoli by mal byt bud priamo snimac tlaku v sani, alebo z nej ide podtlakova hadicka do riadiacej jednotky. Motor si riadi

Wojky (16.11 2024 17:17) orig:
otožný problém, jakm


Taky mám stejný problém u 2.7 TDI*. Utržený silentblok motoru by to nemohl být?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1630 | Témat: 39

21.11 2024 6:33


ventYl (20.11 2024 18:35) orig :

Skubanie je totiz typicky symptom chudobnej zmesi. To auto ma 30 rokov, takze gumene hadice v okoli motora uz budu mat najlepsie (aj tie menej dobre) roky za sebou


To bych si dovolil nesouhlasit - škubání je naopak typicky projevem moc bohaté směsi. Například když pozvolna odchází palivové čerpadlo, že dává míň a míň tlaku a množství paliva, tak auto neškube, ale spíše pozvolna slábne na výkonu. Překvapivě motor je schopný běžet i na velmi chudou směs (AFR větší než 16) bez vážnějších projevů.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email