Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 27 září 2024
Celkem je zde 1032 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: abelaska
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 713
Online návštěvníků
Návštěvníků: 1031
Uživatelů: 1
Celkem: 1032

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

18.09 2024 22:48


Netušíte prosím někdo, kde tohle auto má pojistku pro klima Kompresor*? Samozřejmě jsem prošel všechny možné rozpisy pojistek pro C4 tady, na netu i ve svých dokumentech a všude se píše o 30A pojistce v pozici 11 v hlavní pojistkovce z boku přístrojovky. Pojistky jsem prošel tady, dole u A sloupku a pod oknem ve škatuli. Pod volantem mám jen relata. Kontrola proběHLA* opravdu poctivě vyndáním a prozvoněním všech pojistek, co jsem v autě našel.
Co konkrétně resim?
Klima bez závad na diag.,relé spínání kompresoru pod oknem cvaká a elektrický funguje. Jen to relé nemá co spínat, protože zde není napětí na kontaktu patice relé. Pokud sem přivedu napětí odjinud, Kompresor* sepne a klima jede.
Ta pojistka bude někde ukrytá, ale kde? Klima před pár dny ještě v pohodě šla a Kompresor* spínal.
nahoru

sponzor





18.09 2024 22:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2281 | Témat: 26

18.09 2024 23:18


Nema C4rka "pomocny drziak rele a poistiek" vovnutri v pristrojovke tak ako B4rka? Tam su nejake 2 alebo 3 poistky v nacvakavacich drziakoch medzi relatkami.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

19.09 2024 17:59


ventYl: Pod přístrojovkou jsem pravda nebyl. A nebyl jsem ani po středovým panelem, kde je klimatronik. Je to už nějaký pátek, co jsem tahle místa v autě navštívil kvůli jiným zásahům, ale opravdu si nevybavují, že by tam byly nějaké pojistky.

Při hledání výše zmíněného problému jsem chtěl jít dokonce po kabelovém svazku, ale od patice spínacího relé to mizí někde ve velkém svazku, co jde uprostřed někam za topení. To by znamenalo odstrojit komplet vnitřek. Byl jsem i v kastlíku motorové jednotky pod nohama spolujezdce, kde jsou tři pojistky. Byla zde spálená jen 5A pojistka, netuším k čemu je, ale evidentně s tímto nesouvisela.

Čisté hypoteticky... Není na té větvi do série před spínacím relé kompresoru nějaký výkonový prvek, dejme tomu nějaký ventil tlaku klimy, nebo cokoli, co by mohlo přerušit napětí pro sepnutí spojky kompresoru?

Neměl by někdo nějaké schéma elektriky klimy auta z podobných let, např. B4, první B5, C4 atp.? V knížce "Jak na to" pro C4 to schéma není.
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

před 5 dní (13:37)


Už jsem prolezl v autě snad vše. Opravdu nikdo neví, jak je jištěno v C4 spínání klimakompresoru?
Nemá někdo z vás přístup k el. schématům k C4 kde je rozkreslena klima? Začíná mi jímat zoufalství.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1376 | Témat: 10

před 5 dní (15:17)


rakyroky: Zkus se zeptat Vlasty. vlasta
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 945 | Témat: 25

před 5 dní (16:43)


pošli mi VINko, mrknu kde by to u tebe mělo být.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2845 | Témat: 37

před 5 dní (17:22)


No minimalne rok a manualni nebo klimatronik?muze byt rele na ovladani sahary...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

před 5 dní (19:37)


Meister: S Vlastou se znám velmi dobře, ale už jsem ho tu na fóru neviděl několik let a dovolat se mu nemohu. Uvidíme.
SwitchCZ: WAUZZZ4AZVN013032
váha: má to klimatronik. Relé sahary? To je docela zajímavý typ, dávalo by to možná smysl. Kde by tak mohlo být?
nahoru

sponzor





před 5 dní (19:37)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

před 3 dny (14:08)


Tak jsem našel, co jsem potřeboval díky ruskému fóru.
Mám asi malý tlak v systému a není sepnutý F73. F73 je totiž zařazen před spínacím relé spojky kompresoru.

Kdyby to někomu pomohlo s problémy s klimou na C4, dám to sem:




Symboly na diagramu:
F7, F8, F11, F13, F42 – Pojistky.
F18 – Tepelné čidlo pro zapnutí 2-rychlostního ventilátoru.
F23 – Senzor vysokého tlaku chladiva.
F73 – Senzor nízkého tlaku chladiva.
F76 – Elektronický snímač teploty.
F118 – Senzor vysokého tlaku chladiva (odpojení spojky kompresoru).
G17 – Čidlo venkovní teploty vzduchu.
G56 – Teplotní čidlo na předním panelu.
G86 – Snímač teploty střechy.
G89 – Snímač teploty nasávaného vzduchu.
G92 – Potenciometr pohonu teplotní klapky (V68).
G106 – Ukazatel teploty na přístrojové desce.
G109 – Snímač teploty v centrálním vzduchovém potrubí.
G111 – Snímač teploty chladicí kapaliny.
G112 – Potenciometr pohonu centrální klapky (V70).
G113 – Potenciometr akčního členu sytiče (V71).
G114 – Potenciometr pohonu nožní/okenní klapky (V85).
J26 – Relé 1. rychlosti ventilátoru chladiče (2 relé v přídavné jednotce).
J44 – Relé elektromagnetické spojky (9 relé v přídavné jednotce).
J126 – Řídicí jednotka ventilátoru (V2)
J135 – Relé 3. rychlosti ventilátoru chladiče (3 relé v přídavné jednotce).
J192 – Řídící jednotka motoru. J201 – Ochranná dioda spojky kompresoru.
J217 – Řídicí jednotka automatické převodovky.
J268 – Řídicí jednotka pro mini-Check System.
N25 – Magnetická spojka kompresoru.
N 39 - Odpor ventilátoru chladiče.
N63 – Dvoucestný klapkový ventil pro čerstvý vzduch a recirkulaci.
N147 – Dvoucestný ventil pro chladicí kapalinu.
V2 – Ventilátor topení.
V42 – Ventilátor pro čidlo na předním panelu.
V68 – Servopohon teplotní klapky.
V70 – Servopohon pro centrální tlumič.
V71 – Servomotor vzduchové klapky.
V85 – Servomotor nožní/okenní klapky.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2845 | Témat: 37

před 3 dny (18:11)


To je snad zaklad kontrola tlaku chladiva...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11141 | Témat: 92

před 3 dny (18:30)


rakyroky: pockej, to je prvni vec zjistit zda mas chladivo ...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

před 3 dny (0:23)


Jak jinak zjistím v domácích podmínkách, že nemám chladivo, než že připojím diagnostiku a zjistím situaci ohledně klimy? Jenže tam je vše v pořádku. Bylo to bez jediné chyby. Pak jsem zkusil krátce zasyčet napouštěcím ventilem na kondenzátoru a tlak tam je. Ale asi nejspíš malý. Ohledně snímače nizkotlaku F73 diagnostika mlčí. Zatím pro to nemám vysvětlení. Nebo je vadný přímo ten spínač F73, ale to se mi zdá nepravděpodobné.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7205 | Témat: 19

před 2 dny (6:41)


Třeba někam zajet na doplnění a kontrolu ??? Bohužel ale toto se platí …
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

před 2 dny (8:19)


Satas: Ty aby si si nerejpnul, že... Za těch 15 let, co jsem tu na fóru, mi to od tebe nepřekvapuje.
Ano to se platí. A platil jsem za to letos na jaře docela dardu. Jenže teď se tam něco děje.
Proč myslíš, že mám auto z roku 96? Nebude to třeba proto, že si na tom můžu udělat většinu věcí před barákem a nejsem závislý na "odbornících", co mají půlroční čekací doby na opravy?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1839 | Témat: 44

před 2 dny (11:01)


v měřených hodnotách klimy by to mělo ukazovat tlak na F73
pokud je něco málo pod 2bary, klima se nespustí, ale dig nemusí hlásit chybu.
asi ti to něgde utíká.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2597 | Témat: 74

před 2 dny (13:59)


Existují ruční manometry co se dají nacvaknout na nízkotlaký port okruhu a měřit tam tlak. R134a* při 20°C dá v okruhu cca 5bar. Neřekne ti to ale, jestli máš chladiva dost. Při chodu klimy by měl být tlak na nízkotlaké straně 1,5-2,1bar. Pak bys měl mít chladivo +-ok. Ale vědět přesně jak na tom klima je, to chce plničku. Odsát, zvážit. Otestovat na těsnost.

Sám to stejně neuděláš. Jako ano, můžeš si koupit vývěvu, plnící budíky a od poláků koupit tu jejich náhradu R134a* (což je stejně jenom R600a Isobutan, ofiko R134a* bez povolení nikdo prodávat nebude v EU). Musíš jí tam dát méně (má vyšší chladící výkon), je to hořlavý a moc se to nemusí s PAG olejem, který se pro R134a* používá. Riziko poškození kompresoru tam je a sám bych si to do auta nikdy nedal. R134a* ofiko sám nekoupíš bez licence.
nahoru

sponzor





před 2 dny (13:59)


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 26.3. 2009
Příspěvků: 819 | Témat: 62

před 2 dny (17:16)


Krásně se to tu rozjelo. Fórum ještě žije! Hurá...
rozsini: Tohle je C4 r.v. 96. Vždy narazím na něco, co je u modernějšího auta samozřejmost. Tady to prostě F73 v chybách na diag. nehlásí.
Dnes jsem kolem toho lez, abych si to potvrdil. F73 je jen elektrický ventil nízkotlaku s dvěma kontakty. Funguje následovně:
1)Tlak v nízkotlaké větvi OK = seplé kontakty (projde napájecích 12V k relé spojky komp.)
2) tlak v nízkotlaké větvi je nízký = kontakty F73 rozepnuté (není napětí na kontaktu relé spojky komp.)
Má to ale své ale. Na relé jde při rozeplém F73(nízký tlak) asi 4,3V. To mě hrozně mátlo. Na diag. v měřených hodnotách se v kolonce "napětí spojky komp." objeví také 4,3V. To je jediný ukazatel chyby, zjistitelný na diagnostice. 4,3V je tam nejspíš proto, že je to spojeno s panelem klimy a napájecí větev spojky je "monitorována" el. obvodem v klimatroniku, který to má na starost a tak tam zanese toto divné napětí.
Mé dvě bývalé C4 když neměli tlak v klimě, tak nešla ani zapnout vločka na klimatroniku. Jenže tady to na klimatroniku normálně svítí, jako když je klima v chodu. Do poslední chvíle bych díky tomuhle jevu nevěřil, že je tam málo tlaku, zvlášť, když jsem to na jaře nechal za těžký prachy naplnit.
Tohle prostě nechápu, proč to tak je.
Nakadah: Mě ale přece nejde o to si plnit klimu doma. Vše musím dát do pořádku a pak to nechám naplnit. Ale musí to být 100% bez netěsností a bez závad. Už se mi mockrát stalo, že mi "profíci" naplnili klimu a fungovala den. Každý rád vyrejžuje nemalý prachy za naplnění, ale aby se někdo zamyslel nad tím, zda-li je vše v pořádku a před naplněním otestoval těsnost, to se mi ještě nestalo u žádného "klimaspecialisty". Proto taky už nikomu v téhle auto branži nevěřím. A netýká se to jen klimy. Co se týče aut, tak věřím jen tomu, co si na tom udělám sám.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2845 | Témat: 37

před 2 dny (19:42)


tohle neukazuje měřený tlak ale stav spínaču malý velký tlak 01 v měřených hodnotách
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 18.12. 2014
Příspěvků: 1839 | Témat: 44

před 2 dny (20:38)


Nakadah (25.09 2024 12:59) orig:
od poláků koupit tu jejich náhradu R134a** (což je stejně jenom R600a Isobutan,

Není to spíš R290 propan?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2597 | Témat: 74

před 19h (10:46)


Je to možné. Každopádně R134a* to není ani omylem.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14762 | Témat: 53

před 18h (11:28)


rakyroky (25.09 2024 17:16) orig:
Každý rád vyrejžuje nemalý prachy za naplnění, ale aby se někdo zamyslel nad tím, zda-li je vše v pořádku a před naplněním otestoval těsnost, to se mi ještě nestalo u žádného "klimaspecialisty".



To že to napíchneš na plničku uděláš test těsnosti ti nezauručí že je systém ok. Ten nepatrný únik v řádech dnů ti plnička neodhalí. Proto pokud víš že to utíká je potřeba přidávat barvivo a hledat uv lampou. Většinou je z 90% dírka v chladiči od kamínku. Pak to bejvá netěsným velntilkem v plnícím portu.Nebo je problém ve spojích hadic s chladičem. Občas to utíká i přes tlakový čidlo.
Nebo to nech odsát a naplnit dusíkem a vem si jarovou vodu a nastříkej to uvidíš že i ta pidi dírka přes kterou to utíká se dá najít.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7205 | Témat: 19

před 10h (19:33)


rakyroky (25.09 2024 8:19) <a href="/forum/prispevek/1495961-a6-c4-ael-2-5tdi-Klimatizace*#1495961">orig</a> :
Satas: Ty aby si si nerejpnul, že... Za těch 15 let, co jsem tu na fóru, mi to od tebe nepřekvapuje.
Ano to se platí. A platil jsem za to letos na jaře docela dardu. Jenže teď se tam něco děje.
Proč myslíš, že mám auto z roku 96? Nebude to třeba proto, že si na tom můžu udělat většinu věcí před barákem a nejsem závislý na "odbornících", co mají půlroční čekací doby na opravy?
Ja myslím ze tě absolutne vůbec nikdo ani omylem nenutí a nikdy nenutil jezdit někam kde se čeká půl roku.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Téma
Autor
Audi Fórum
Odpovědi
Zasláno
Žádné nové příspěvky
0
12.Září 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Žádné nové příspěvky
6
15.Červenec 2024 Zobrazit poslední příspěvek
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email