Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 14 prosince 2024
Celkem je zde 640 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Luboo
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 872
Online návštěvníků
Návštěvníků: 638
Uživatelů: 2
Celkem: 640

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.6. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 1

16.06 2024 11:08


Čau, koupil jsem ojetou A6 v Auto ESA nájezd 180000 stav pěkný.

Každopádně po pár najetých km začala vyhazovat chybu ,,Převodovka* příliš horká. Přizpůsobte způsob jízdy. A hádám, padá do nouzáku, absolutní pokles výkonu, po chvíli zmizí a jede normálně.

Každopádně vtip je v tom že závadu to nahodile vyhazuje jen když jedu spořivě, točí do 2tis. cca když jsem zkoušel výkon a točil to do omezovače tak nic.

V diagnostice po vyčtení chyba P17D8 Omezení momentu kvůli teplotě spojky.

Po kontrole spodku, sundaný spodní dekl únik oleje nad řízením spíše od motoru, protože řízení celé od oleje a výměník vedle u převodovky je suchý.

Dopředu jsem koupil sadu na výměnu oleje, teď jde o to jestli se vyplatí zkusit měnit olej, nebo jestli to je jiná závada, kdybych to náhodou reklamoval na ztrátou závadu.

Díky moc
nahoru

sponzor





16.06 2024 11:08


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

16.06 2024 14:59


Moze byt opotrebovana dvojita spojka, no stretol som sa s touto vadou aj po jej vymene a vymene snimaca teploty dvojitej spojky
Naposledy upravil lubomt dne 02.07 2024 13:07, celkově upraveno 1 krát. (0% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7219 | Témat: 19

16.06 2024 22:43


Mega bizar natom všem je ze auto v supr stavu soukromý prodejce prostě neprodá. Klenot s dojetou skrini auto esa prodá na lusk prstu 3x denně … něco je hodně blbě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 20.9. 2016
Příspěvků: 147 | Témat: 9

20.06 2024 9:53


ono celkově ty dsgčka se u c7 neumí dobře chladit ... paradoxní je, že dlouhé dálniční kilometry tomu škodí víc, než hrkání po městě .. hlavně pak u kusů. kdy majitelé serou na výměnu oleje ... taky co by člověk čekal, když je chladič oleje mezi převodovkou a motorem ... být vyvedený dopředu samostatně, nebo aspoň, jak u 4f, tak ty převodovky najedou vic km ... osobně znám pouze jeden kus, který má najeto 350k km a nikdy se na ní nic nedělalo kromě výměny oleje a upřímě nerozumím tomu, když majitel je spíš uživatel, který nemá žádný extra cit pro auto ... jinak jsou u maximalně 200k všechny v kaši ..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.6. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 1

20.06 2024 10:11


To jsem si taky říkal s tím chladičem no. Každopádně nejdřív zkusím opravnou sadu mechatroniky z toho co jsem se dozvěděl. Protože auto řadí normálně a chyba vyskakuje pouze nahodile na pár vteřin a hned zhasne. Teď 3 dny jezdím po městě bez závady, na dálnici mi nevyskočila ani jednou, 200km v kuse
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

20.06 2024 12:05


Nevím, jestli jsi to dělal, nebo ne. Každou koupi auta začít ale výměnou všech provozních kapalin, i těch, které nemají servisní interval, nebo byly údajně udělané před prodejem. Olej (motorový i převodový), filtry, chladící kapalina a brzdovka tě výjde na frakci toho, co zaplatíš při případném problému.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

20.06 2024 21:10


otamartin (20.06 2024 9:53) orig :
ono celkově ty dsgčka se u c7 neumí dobře chladit ... paradoxní je, že dlouhé dálniční kilometry tomu škodí víc, než hrkání po městě .. hlavně pak u kusů. kdy majitelé serou na výměnu oleje ... taky co by člověk čekal, když je chladič oleje mezi převodovkou a motorem ... být vyvedený dopředu samostatně, nebo aspoň, jak u 4f, tak ty převodovky najedou vic km ... osobně znám pouze jeden kus, který má najeto 350k km a nikdy se na ní nic nedělalo kromě výměny oleje a upřímě nerozumím tomu, když majitel je spíš uživatel, který nemá žádný extra cit pro auto ... jinak jsou u maximalně 200k všechny v kaši ..

Nemas pravdu. V meste trpi s-tronic viac castym radenim a vydrzi menej ako dialnicne. Mestske nad 200tis a dialnicne okolo 300-320tis, kde uz je opotrebovana dvojita spojka. Ten maly chladic je vymennik tepla voda/olej a na chladenie postacuje. Aj 8.st Tiptronic* prevodovkam staci. Skor ked odide termoventil chladenia prevodovky, vtedy je problem
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 29.3. 2018
Příspěvků: 242 | Témat: 6

28.06 2024 21:34


Witchero (16.06 2024 11:08) orig :
Čau, koupil jsem ojetou A6 v Auto ESA

po pár najetých km začala vyhazovat chybu ,,Převodovka*


ty na to nemas zaruku?
aj na pouzite veci je zo zakona zaruka, najma, ked predajca bol firma a ty si spotrebitel
ak teda nemas v zmluve, ze si kupil vadny vrak.

zbytocne spekulovat, okamzite zaniest do ESY na reklamaciu
nahoru

sponzor





28.06 2024 21:34


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

29.06 2024 11:22


Od kedy je na auto so 180tis zaruka? Ved auto je jazdene, ma uz co to za sebou , i ked nic hrozne podla km, no na jazdenom sa moze hocikedy hocčo pokazit. To by musel dat vyslovene na papieri predavajuci zaruku
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 961 | Témat: 25

30.06 2024 10:11


lubomt (29.06 2024 11:22) orig :
Od kedy je na auto so 180tis zaruka?

Solidní prodejci v ČR dávají 3-6 měsíců na skryté vady
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11244 | Témat: 95

30.06 2024 13:37


Zaruka na jete auto je samozrejme ze zakona, avsak pouze na skryte vady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Otazka co je ve smlouve. Treba AAA dava do smlouvy, ze auto je defacto na odpis, a zavada je na vsem. Zda to sela ESA nevim, ale tipuju ze ano. Pokud je ve smoouve zavada na prevodovce, zadnou zaruku teda nema. Chce to precist smlouvu.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.6. 2024
Příspěvků: 4 | Témat: 1

01.07 2024 9:13


Děkuji, no ve smlouvě jsem našel akorát schované v jiném dokumentů na který odkazuje tu spojku, kterou vyhazuje diagnostika tak píšou že je na odpis, na což mě tam nikdo neupozornil. Ale myslím si že chyba bude jinde v převodovce tak to snad půjde... děkuji za info
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2024
Příspěvků: 3 | Témat: 0

01.07 2024 21:41


Mám taky problém s převodovkou u C7, motor 2.0 TFSI*.

Divně rachotí když podřazuje z trojky na dvojku. Někdy rachotí na zpátečku, při couvání se mi taky stalo že vyskočila rychlost a chcípl motor, občas vydává při rozjezdu na zpátečku divné zvuky.

Při nájezdu 90.000 by tohle asi dělat neměla.

Myslel jsem že to vyřeší výměna oleje ale nemělo to žádný vliv.

Máte někdo tip na servis kde by to uměli řešit?

Potřebuji někoho kdo umí koncernové převodovky a má s nimi zkušenost.

Děkuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2024
Příspěvků: 3 | Témat: 0

01.07 2024 21:48


Ještě doplňuji automat je sedmistupňový, rok výroby 2018. Auto jsem kupoval s nájezdem cca 70.000 a při nákupu mi přišlo, že Převodovka* řadí v pořádku. Kolem 80.000 jsem začal registrovat že to nějak blbě řadí, 82.000 výměna oleje. Ze začátku jsem to neřešil protože po zkušenosti se Superbem, kde DSG* taky občas divně řadilo jsem myslel, že je to spíš vlastnost než vada.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11244 | Témat: 95

01.07 2024 22:32


johan_fsi: no ono tady v zasade prevodovky je asi nejrozumnejsi si udelat vylet do Martina na Slovensko.
Krom nejakeho pana jsou spokojeni vsichni... predpokladam, ze to pujde na pockani.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.5. 2016
Příspěvků: 85 | Témat: 9

02.07 2024 11:18


To vypadá na setrvák měl jsem to stejné

johan_fsi (01.07 2024 21:41) orig :
Mám taky problém s převodovkou u C7, motor 2.0 TFSI*.

Divně rachotí když podřazuje z trojky na dvojku. Někdy rachotí na zpátečku, při couvání se mi taky stalo že vyskočila rychlost a chcípl motor, občas vydává při rozjezdu na zpátečku divné zvuky.

Při nájezdu 90.000 by tohle asi dělat neměla.

Myslel jsem že to vyřeší výměna oleje ale nemělo to žádný vliv.

Máte někdo tip na servis kde by to uměli řešit?

Potřebuji někoho kdo umí koncernové převodovky a má s nimi zkušenost.

Děkuji.
nahoru

sponzor





02.07 2024 11:18


reklama je cesta, jak udržet web v chodu. Prosím neblokujte ji a občas na něco klikněte.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

02.07 2024 13:11


johan_fsi (01.07 2024 21:48) orig :
Ještě doplňuji automat je sedmistupňový, rok výroby 2018. Auto jsem kupoval s nájezdem cca 70.000 a při nákupu mi přišlo, že Převodovka* řadí v pořádku. Kolem 80.000 jsem začal registrovat že to nějak blbě řadí, 82.000 výměna oleje. Ze začátku jsem to neřešil protože po zkušenosti se Superbem, kde DSG* taky občas divně řadilo jsem myslel, že je to spíš vlastnost než vada.

Ak to ma naozaj iba 90tis a nepretazovala sa, vidim to na mechatroniku. Ta sa da vyskusat jednoducho. Ak tato nepomoze, tak poskodene prevodove ustrojenstvo. Uz sme ich par menili
Naposledy upravil lubomt dne 05.07 2024 23:35, celkově upraveno 1 krát. (11% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

02.07 2024 13:12


davidkom (02.07 2024 11:18) orig :
To vypadá na setrvák měl jsem to stejné


Ale pri setrvaku nevyskakuje rychlost
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6747 | Témat: 72

02.07 2024 13:42


A este urobit nanovo kalibraciu a adaptaciu, u tychto novych s-tronic prevodoviek to velakrat pomohlo. Pokial to je OCK, OCL. Olej musi byt origo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2024
Příspěvků: 3 | Témat: 0

03.07 2024 22:15


lubomt (02.07 2024 13:42) orig :
A este urobit nanovo kalibraciu a adaptaciu, u tychto novych s-tronic prevodoviek to velakrat pomohlo. Pokial to je OCK, OCL. Olej musi byt origo


olej by měl být origo, kolik by mohla orientačně stát oprava?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email