Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 července 2024
Celkem je zde 463 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: bean73
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 582
Online návštěvníků
Návštěvníků: 461
Uživatelů: 2
Celkem: 463

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
rssrobot


Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 71432 | Témat: 8169

20.06 2024 9:00


První jízdní dojmy: Renault Captur dostal novou vizáž a motorizačně vyspěl
Renault Captur slaví desetileté působení na trhu s více než 2 miliony prodaných kusů. Toto francouzské SUV se dočkalo výrazné modernizace, která mu přinesla nový vzhled a vylepšené jízdní vlastnosti. Renault se v poslední době zaměřuje na odlišení svých modelů od konkurence a Captur je toho zářným příkladem. První jízdy v okolí španělského Madridu to jenom ukázaly.

Autor:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Kategorie: Renault Captur bonus nový Renault řízení spotřeba spotřeba paliva značka
Datum zveřejnění: Wed, 19 Jun 2024 10:16:44 +0000

Modernizovaná přední maska jako umělecký prvek

Na úvodní prezentaci o přepracovaném vizuálu sdělil Łukasz Głowala, brand manažer Renaultu pro východní trh, že Captur nevnímá jen jako zmodernizovaný automobil, ale jako zcela nový koncept. Toto tvrzení se nám potvrdilo při samotném převzetí testovacích vozů. Captur nyní působí mnohem agresivnějším dojmem díky přepracované kapotě s výraznějšími svalnatými tvary, nové přední masce a světlům. Přední maska je nyní hranatější a protáhla se až ke světlometům, což dává vozu umělecký nádech. Při bližším pohledu nešlo přehlédnout zlomy uprostřed masky, které obklopují jakési rozdělené diamanty směřující do boků k světlům. V centru masky se nachází modernizované logo Renaultu. Maska už neslouží jako přívod vzduchu k motoru, ale jako estetický prvek. Chlazení je nyní umístěno v úzké liště nad nárazníkem a v samotném nárazníku.

Zdroj: Renault

Podle Jitky Skaličkové, tiskové mluvčí Renaultu, má tento nový vizuál, kombinující hru světel a různorodých materiálů, představovat cestu francouzské značky k elegantnosti a unikátní identitě.

Z větší dálky Captur nyní působí atletičtějším dojmem, získal na dynamičnosti díky změněným postranním prolisům. Tato proměna jasně ukazuje, že Renault cílí na mladší klientelu, která si potrpí na výrazné exteriérové prvky, jež musí na silnici zaujmout.

    - Zdroj: Renault
    -
    -
    -
Celá galerie 36
Elegantní světelné prvky a zlepšená svítivost

Francouzi zakomponovali své logo i do nových světel denního svícení, jejichž tvar připomíná polovinu kosočtverce. Změnila se i samotná přední světla, která nyní ve všech specifikacích obsahují LED segmenty. Z vlastní zkušenosti musíme uznat, že inženýři zlepšili svítivost a pokrytí celé plochy silnice, což posunulo Captur o několik kroků výše v technologické vyspělosti. Zadní světlomety si ponechaly svůj agresivní tvar zasahující do středu pátých dveří, ale nově mají průhledné plastové krytí, díky kterému lépe vynikají jejich vnitřní světelné segmenty.

Zdroj: Renault

Důkazem, že značka staví svůj úspěch na silném vizuálním jazyku, je možnost vybrat si ze 14 různých dvoubarevných kombinací. My jsme usedli za volant Capturu, který kombinoval bílou barvu s odstínem Champagne na zrcátkách a střeše. Tato kombinace byla velmi povedená.

Interiér s důrazem na pohodlí

Při prvním usednutí za volant nás potěšilo, že posed zůstal stejně příjemně vysoko, což je pro řidiče menšího vzrůstu velmi vítané. Displej přístrojového štítu prošel obměnou a nyní může dosahovat velikosti až 10,25 palce, záleží na konfiguraci. Oceňujeme jeho rychlost a kvalitu vykreslení, což svědčí o důkladné práci v továrně a při testech. Prostřední displej, postavený vertikálně, získal propojení s Androidem, což přináší například výhodu Google map. Ačkoli uživatelé Apple mohou mít výhrady, tento krok automobilky byl velmi chytrý. Android systémy jsou intuitivní a rychle reagují na pokyny uživatele. A buďme k sobě upřímní - většina zákazníků Capturu používá mobilní telefony s Androidem.

Zdroj: Renault

Celkový pocit z interiéru naznačuje, že Captur dospěl. Když jsme chvíli seděli za volantem verze Techno ve výbavě Evolution, kterou Renault očekává jako nejprodávanější, cítili jsme se jako v obývacím pokoji. Byli jsme obklopeni textilními materiály kombinovanými s klasickými plastovými prvky, šedá sedadla se žlutým prošíváním byla velmi pohodlná a poskytovala příjemné vedení, vše bylo doplněno několika chromovanými detaily a nechybělo ani dostatek úložných prostor pro drobnosti. Naopak u výbavy Esprit Alpine, která se u Capturu objevuje poprvé, jsme cítili sportovní odkaz v podobě sedadel s umělou kůží a sportovních pedálů s hliníkovými kryty.

Prim hraje full-hybridní jednotka

Pod kapotu inovovaného Capturu můžete vybírat až z pěti motorů: litrového benzinu, dvou mild-hybridů (140 a 160 koní), LPG (v kombinaci s litrovým benzinem) a full-hybridní jednotky, která zahrnuje čtyřválcový motor o objemu 1,6 litru s výkonem 145 koní a dva elektromotory. V okolí Madridu jsme měli možnost vyzkoušet pouze full-hybridní jednotku, se kterou jsme se již setkali u nových modelů Renaultu. Připomeňme, že francouzští inženýři zde použili inteligentní multimódovou převodovku se zubovými spojkami, která nemá žádnou spojku, ale disponuje čtyřmi převodovými stupni pro benzinový motor a dvěma převodovými stupni pro hlavní elektromotor. Ačkoli jsme tuto převodovku v minulosti příliš nechválili, nyní se zdá, že došlo k jejímu výraznému přepracování. Její chod při testování byl překvapivě plynulý, a při lehkém tlaku na pedál poslouchala téměř na slovo, řadila hladce a bez zaváhání. Při větším zatížení se sice jemně bránila, ale Captur není určený pro závodníky, spíše pro klidnější a vyrovnanější styl jízdy.

Zdroj: Renault
Výjimečná spotřeba paliva

Podvozek si zaslouží výraznou pochvalu, protože byla upravena síla a rychlost tlumičů a kalibrován posilovač řízení. Výsledkem je mnohem přesnější řízení - stačí lehké otočení volantu a Captur okamžitě reaguje, kabina je tišší a jízda na silnici příjemnější a přesnější. Po ujetí třistakilometrové vzdálenosti, zahrnující dálnice, okresní silnice a španělské vesnice s množstvím zpomalovacích prahů, jsme dosáhli spotřeby 4,2 litru na 100 kilometrů. Je třeba zdůraznit, že jsme Captur nešetřili a simulovali jsme jízdu klasického řidiče - rychlou a dynamickou na dálnicích, vyrovnanou a klidnou na okreskách a v obcích. Výsledky nás příjemně překvapily.

Svět RenaultuTest Clia předchozí generace

Jak se vám líbí oranžová?
Hybridní Renault Austral má české ceny. Sebevědomí mu rozhodně nechybí

Motor se v ceníku objevil už začátkem léta, prozrazoval o sobě ale jen technická data

Cílení na mladší generaci řidičů

Renault Captur má potenciál zaujmout své nejbližší konkurenty zejména díky odvážným změnám ve vzhledu a zlepšení svého full-hybridního motoru. Tímto může přilákat nové, mladé zákazníky. Tomu odpovídá i cenová politika. S plně hybridním motorem E-Tech začíná základní cena nového modelu Captur na 670 000 Kč pro verzi Techno a 740 000 Kč pro verzi Esprit Alpine. Přičemž základní cena Capturu s nejslabší motorizací je 475 000 korun za verzi Evolution a dále pak 520 000 Kč, za verzi Techno a 705 000 Kč za verzi Esprit Alpine. Zákazníci mohou využít bonus při výkupu jejich stávajícího vozu.


Zdroj: Autoweb.cz
Popis: Magazín o autech
nahoru

sponzor





20.06 2024 9:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email