Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 521 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 517
Uživatelů: 4
Celkem: 521

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.4. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.04 2020 15:23


Mám podobný problem, blízká kontrolka žhavení, zatím bez ztráty výkonu, A5 3.0tdi 2011. Palivový filtr měněn před 1000km, tankuju jenom naftu bez řepky u Eurooilu, diky moc
nahoru

sponzor





16.04 2020 15:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

16.04 2020 16:17


Tak proč to nenapíchneš na diagnostiku Blikání žhavení může mít x chyb není to jen spojený s jednou závadou ale je jich mraky. Od špatnýho brzdovýho spínače po mnoho závad na motoru a DPF*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.4. 2020
Příspěvků: 2 | Témat: 0

16.04 2020 19:24


Tak už se přidalo i “grilovaný kuře” Takže nejspíš opravdu něco na motoru. Může to být i DPF*? Teď jsem dost jezdil po městě a auto jako takový má 260.000 ovšem nevím jestli je DPF* původní nebo ne. Ale teda výkon pořád stejný.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.8. 2020
Příspěvků: 5 | Témat: 1

17.10 2020 10:28


Caute, resim obdobu.... q7 176kw CASA vymeneny regulator tlaku, cidlo tlaku, palivove listy, vstriky uz 3x venku a testovany vzdy vysly bez chyb, vysokotlake cerpadlo testovano, nizko tlak testovany. Vsechno vyslo... ale po pridani plynu nouzovy rezim s chybou nizkeho tlaku paliva.. nekdy to vybehne hned... nekdy to udela za 4 km jizdy.. uz nevim ani v Bosch co stim.

Ma to nekde nejake rele? Nebo cim by to uz mohlo kruci byt. Popripade jaky tlak by melo davat pomocne cerpadlo? Cerpadlo v nadrzi precerpava z leve do prave nebo taky posila dal?

DEKUJI ZA RADY... uz jsem bezradny:(
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5146 | Témat: 33

17.10 2020 11:38


Regulator novej origo ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 2

06.06 2023 10:31


Zdarvím chlapi,
mám obdobný problém s červenou A6 (C7) 3.0 TDI*, CDUD. Cca týden zpátky jsem dělal diagnostiku a zjistil, že je mírně zanesený DPF* filtr (bank 1), ale palubka nic nehlásila. Při delší cestě se začala svítit kontrolka žhavení a auto spadlo do nouzáku. Tak jsem zkusil vypálit DPF*, resp. cca 2.200 ot. po dobu 20 minut. Dojel jsem do obchodu a po cca 15 minutách opět nastartoval a vše se zdálo být OK.

Po dalších 30 min jízdy opět žhavení, tak jsem s klidnou nohou dojel do Prahy, kde jsem zjistil, že se auto klepe na volnoběh a při nízkých otáčkách. A to dost. Takže jsem auto napojil na diagnostiku a ta mi hlásí:

P242F00 - Active/static - Particulate filter restriction - ash acumulation (bank 1)

ale k tomu nově:

P008700 - Passive/Sporadic - Fuel rail/system pressure - too low

Má otázka zní, jak postupovat při hledání vady? Dle internetů jsem našel, že by se mohlo jednat o HPFP (resp. Vysokotlakou pumpu), ale dle dalších informací a tohoto fóra může být vadný vstřík, DPF*, řemen a dalších asi 5 věcí.

Mám to jako amatér s pomocí kamaráda autotronika/automechanika zkoušet a nebo je lepší to dát rovnou někomu, kdo to dělá denně, viz. zmíněný Vlastimil Goby?

Já jsem servisní technik přes IT a mobilní zařízení, takže se považuji za zručného, ale auta nejsou mým denním chlebem.

Předem děkuji za všechny rady.
M.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

06.06 2023 11:20


Dejte to opravit jak se patří někomu kdo to děla denně protože opravy via net a Facebook opravdu neni vždy to pravé.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 135 | Témat: 11

06.06 2023 16:11


Podívej se na motor talk, tam to řešily, začal bych snímačem rozdílového tlaku, kontrola výfukového potrubí, vlnovec kolem 250000km bývá prasklý a zkresluje hodnoty tlaku ve výfuku. Kontrola hodnoty zaplnění DPF*, vypočítána, nemá vliv na chybu zanesení DPF*, ale může být opravdu plný, jaké hodnoty rozdílového tlaku ukazuje při plné zátěži?
nahoru

sponzor





06.06 2023 16:11


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 2

30.06 2023 9:51


Tak mám update, bohužel mechanik neměl čas řešit hned.

Odhad byly vstřiky a poté došlo k demontáži a testu na stolici. Výsledkem je jeden vstřik prasklý a druhý propouštěl. Zbytek OK.

Takže dva vstřiky vyměněny a auto opět funkční. Ufff...

PS: Před návštěvou servisu jsem dostal informaci, že kdyby to byly vstřiky, tak nejspíše nenastartuji vůbec. Hmmm... O den později se mi to stalo a zůstal jsem trčet v Kolíně, když jsem si jel vyzvednout palivový filtr.

PS2: DPF* nyní hlásí mírné zanesení a sníženou funkci, ale zkusím to párkrát projet a uvidí se.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

30.06 2023 10:59


To spis zkusit udelat rizenou regeneraci pomoci diag a predtim bych bud dal kvalitni naftu nebo naaditivoval pred tankovanim. Ale tezko rict, jestli to bude mit vubec nejaky efekt.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 2

30.06 2023 11:27


hemic (30.06 2023 10:59) orig :
To spis zkusit udelat rizenou regeneraci pomoci diag a predtim bych bud dal kvalitni naftu nebo naaditivoval pred tankovanim. Ale tezko rict, jestli to bude mit vubec nejaky efekt.



Díky za tip.

Vyvolána regenerace prý už byla, trvala asi 30 minut, a tankuji pouze aditivovanou naftu.

Zkusím ještě speciální aditivum (EUROL Diesel DPF* Cleaner Plus), které má snížit teplotu při vypalování, tudíž začne probíhat dříve. Pokud to nepomůže, asi budu muset nechat vyčistit filtr. Nerad bych ho rovnou měnil, je to dost drahá sranda.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

30.06 2023 11:49


Aby saze v DPF* hořeli je potřeba aby teplota byla co nejvyšší.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 2

30.06 2023 11:53


áček (30.06 2023 11:49) orig :
Aby saze v DPF* hořeli je potřeba aby teplota byla co nejvyšší.


Toto má snížit potřebnou teplotu z 600 na 400 stupňů. Jak, proč a zda to je reálné, nevím.
Nejsem fyzik či chemik, takže jen čtu a píšu, co o tvrdí "reklamní řeči".
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

30.06 2023 11:54


To je k hovnu pak se to jenom zasírá a nevypaluje.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10995 | Témat: 89

30.06 2023 14:01


Taky myslim, ze potrebujes docilit opak, teda vyssi teplotu, nez ji nejako snizovat...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.2. 2018
Příspěvků: 13 | Témat: 2

30.06 2023 14:07


tomko222 (30.06 2023 14:01) orig :
Taky myslim, ze potrebujes docilit opak, teda vyssi teplotu, nez ji nejako snizovat...


Omlouvám se za reklamu, ale domníváte se tedy, že toto je nesmysl?

https://automotoprikryl.cz/eurol-diesel-DPF*-cleaner-plus-250-ml

Výrobce:
https://eurol.com/en/products/eurol-diesel-DPF*-cleaner-plus/
nahoru

sponzor





30.06 2023 14:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5255 | Témat: 68

30.06 2023 18:44


Nejak to nedokazu uchopit, jak by to melo fungovat. Chapu, ze nektere Aditiva* by mohly napomahat oxidaci pri nizsich teplotach ale jak rika tomko a acek predemnou, vlastne je to opacne, nez co chces.

Procti si tady:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.9. 2015
Příspěvků: 135 | Témat: 11

01.07 2023 10:45


On nechce snížit teplotu ve filtru, ele snížit teplotu, potřebnou pro zapálení sází, tzv. že když aditivum zajistí hoření sází už při 400°C, dojde k hoření sází i při běžné dálniční jízdě bez nutnosti spuštění regenerace DPF*. Peugeot používal aditivum které zajišťovalo hoření při nižších teplotách, takže takové aditivum určitě existuje a funguje.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10995 | Témat: 89

01.07 2023 11:58


Sikorka: jojo, Peugeot cosi mel. Doplnovat se to dalo jenom v servisu, byla nutna demontaz zandiho sedaku myslim. Bylo to peklo.
Ale zas Peugeot 607 v 2003tem roce byla pecka.

Nicmene tam nalij cokoliv, ale hlavne udelej regeneraci.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email