Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 475 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 470
Uživatelů: 5
Celkem: 475

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 2

18.11 2012 10:06


Dobrý den, mám A4 3.0 TDI* 171 Kw a po zahřáti mi při mírné akceleraci mezi 30-100km/h začne vibrovat v rozmezí otáček do 2000 ot/min a při vyšších ne. Dělá to pouze při tom mírném zrychlování, když přídám víc tak vyletí a bez problémů. Děkuji za odpověď

moderováno hemic:
gramatika
nahoru

sponzor





18.11 2012 10:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.11 2012 10:08


a jsou tvrdé, nebo měkké?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

18.11 2012 10:57


vencaa6:
Vydýš ne? A věnuj se tématu
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

18.11 2012 11:05


Pokud to nejsou špatně vyvážený kola a po výměně z letních na zimní se nic nezměnilo tak počítej s načatým středovým uložením kardanu nebo je vyschlá vazelína v jeho krajních stejnoběžných kloubech u převodovky a zadního diferáku,případně odpadnutý závaží z kardanu.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

18.11 2012 11:46


Hanys:
vencaa6:
Vydýš ne? A věnuj se tématu


no dyť se věnuju. musí být asi hodně tvrdé...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 2

18.11 2012 13:21


Děkuji moc za odpovědi.
Nevyvážená kola to určitě nejsou, myslím si že to bude něco spojenýho s tou čtyřkolou. Měl jsem s tím už jednou podobný problém u A6 quattro*, která byla taky z Itálie a po první zimě kdy jsem dost využíval 4x4 to přestalo a bylo to OK. Přijde mi že je tam opravdu něco zatuhlého a čím víc je zahřátá tak je to citelnější, ale jenom při pozvolném zrychlování.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

18.11 2012 13:26


poborskym: Začíná to při akcelaraci a zhoršení až konečná se projeví i při brždění motorem a dobržďování před zastavením.V horších případech to odnese i Převodovka*,ale to jen v případě že se problém nevyřeší a jezdí se do doby něž se to vysype.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.11. 2012
Příspěvků: 4 | Témat: 2

18.11 2012 13:35


rozhodně nebudu na nic čekat a hlavně ne na to až lehne Tiptronic* ( Nechám to celý prohlídnout a dám pak vědět. Děkuji
nahoru

sponzor





18.11 2012 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 13 | Témat: 0

27.12 2012 16:41


Mám úplně stejný problém. Rovněž začnu u kardanu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 20.12. 2012
Příspěvků: 13 | Témat: 0

10.03 2013 11:17


Kalbacz:
Mám úplně stejný problém. Rovněž začnu u kardanu.


Tak jinak:

mel jsem trochu jiné virbace. hlavně na 4. 5. stupen 80km/h++ pod plným plynem, vibrace jakoby z přrd. nápravy a řadící páka hotový vibrátor. rozjezd na 1.2.3. při plným plynu byl +/- ok. Bez plynu a při brzdě byl klid vždy.

rozdělali jsme obě poloosy a pravá byla ok a na levé byl totál rozsypaný vnitřní kloub "1cm vůle". takže výměna celé osy a nyní je vše ok.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

10.03 2013 16:17


a pri zatačani na plno nebolo počut nič??? ked bolo to vymlete,,, ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

11.03 2013 15:53


áček:
Pokud to nejsou špatně vyvážený kola a po výměně z letních na zimní se nic nezměnilo tak počítej s načatým středovým uložením kardanu nebo je vyschlá vazelína v jeho krajních stejnoběžných kloubech u převodovky a zadního diferáku,případně odpadnutý závaží z kardanu.


Ahoj, tento dil je menitelny ? Ja koukal do ETKY a je to tam jen jako jeden kus. Je mocne ze i ma A4-ka zacina delat podobne veci ale zatim velmi slabe. Kardan* je ale pri pohybu rukou dle mechose volny docela dost a on nevi jestli je to norma nebo neni. A4 quattro* jeste nemel.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.03 2019 9:53


Ahoj,

trošku oživím téma. U auta v podpisu mám obdobný problém. Jen se projevuje významně na 5. a 6. převod. Vibrace až drnčení podobné nevyváženému kolu, od cca 2300ot při zatížení. Jedná se o manuál.
Dnes jsem zkoušel vůle na kloubech poloos a řekl bych že v normě. Něco málo na vnitřních je, ale musím vynaložit větší sílu, věřím že mazivo to utěsní.
Dá se nějak v domácích podmínkách zjistit, zda to mlže být kardanem? Pod auto se dostanu dobře.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

24.03 2019 10:59


Kardan* ven, bude ko středový ložisko je to nejslabší část která odejde jako první.Dál bude potřeba rozhodit krajní klouby umejt a znovu namazat.Dát nový středový uložení a nechazt to převážit.Jen pozor pokud se rozhodneš nechávat vyvažovat musíš krajní klouby jenom lehoumce omastit jinak ti to nevyváží protože bude vazelína lítat ven při tom vyvažování. Naplníš to až potom než to namontuješ.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.03 2019 11:23


áček: Jsem schopen zjistit nějaké vůle na tom ložisku, když je to na autě?
Kardan* bych určitě dal někam, kde tomu rozumí, takže to co jsi psal snad budou brát jako samozřejmost.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

24.03 2019 11:35


Musiš sundat výfuk a pak kryt aby si se dostal ke středovýmu uložení to povolíš a pak teprve zjistíš že je takřka vysypaný ložisko, určitě už bude běhat nasucho a minimálně bude poškozená prachovka a bude vidět kuličky.
v týhle fázi už to můžeš vyndat ven a rovnou odvíst a opravu.
nahoru

sponzor





24.03 2019 11:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

24.03 2019 11:52


áček: Teď jsem pročítal tvoje trable s kardanem a repasem.
Jestli jsem to dobře pochopil, tak kdyby ti ta firma nedojebala ten středový kloub, tak je oprava jednoduchá.
V tom kloubu nebývá problém?
Měl bys nějaké doporučení, kam ten Kardan* dát?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

24.03 2019 12:48


arlie: Kardan* jsem řešil také. Když vlezeš pod auto a chytneš obě strany (půlky) a zkusíš protočit je proti sobě, nesmíš cítit cvakání. Může to být opravdu jenom neptrné, ale nesmí tam být vůle 1cm třeba. Krajní klouby budou taky vysypaný.

Pokud to budeš nechávat dělat v ČR pošlou tě všude k šípku, řeknou ti že střed opravit nelze, že bohužel, ať si seženeš Kardan* s dobrý středovým uložením a klouby ti vymění a maximálně ti to vyváží. Teď to tady řešil jeden klubák, prodával jsem mu druhý Kardan* který jsem si pořídil nejdřív, abych se 100% ujistil, že to je kardanem. Když jsou ho tehdy věměnil na auto, vibrace byly ještě horší a hlavně auto ve 100km/h šíleně hučelo, to ložisko mělo dost.

Já jsem to vyřešil v Polsku. Poslal jsem jim tam Kardan*, komplet a všechno mi za 3 pracovní dny udělali a dokonce mi to poslali zpět do ČR bez problému. Kompletní oprava přišla na cca 6 000,- a bylo to sakumprdum. Krajní klouby, středové uložení, vyvážení + nastříkání. Od tý doby mám svatej klid, na kardanu jsem zatím najel cca 30 000km a pořád všechno OK, nic nehučí, nevibruje. Dělal jsem to minulé léto.

Chtěl jsem ušetřit a nejprve pořídil klouby krajní sám, vyměnil je na kardanu a následně poslal do Polska. Poláci mi psali, že ty klouby jsou nahovno, že mají vůli ikdyž jsou nový a že dají originál co tam mají být. Jak je vidět na fotkách, originál je kloub od značky GKN. Já koupil GSP a byl jsem rád, že jsem nějaké na internetu našel (jsou shodně s vnitřními klouby poloos u transportéru apod.). Takže Poláci mi je hezky zabalili ke kardanu a dali tam originál GKN. Už jen to mě přesvědčilo, že si dávají záležet. Střed rozříznuli a dali nové gumy, nové ložisko, všechno komplet, můžeš se podívat na fotky.

U nás tě odbudou a ještě se budou tvářit kdoví jak a po zkušenostech, co měl áček: se servisem kardanu u nás, konkrétně http://www.Kardan*.cz tak jsem se rozhodl takhle a bez starosti vyřešeno..

Starý Kardan* a vysypaný klouby + nové klouby

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.



Nový repasovaný Kardan* z Polska:

Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.04 2019 12:08


Tak jsem problém doufejme vyřešil. A ani bych to nečekal.
Vibrace ustaly po výměně předních koutoučů a desek.
Jelikož brzdná plocha kotouče byla tak 30%, vyměnil jsem je a vibrace jsou fuč. Kotouče musely pořádně házet.
Ješt mě čeká výměna ložisek vpředu, pač hučí.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

28.09 2019 20:16


Tak problém je zpět. Autem jsem moc nejezdil, ale po delší cestě na dálnici jsem tomu dal trošku zabrat.
Při plným plynu na 5ku kolem 2500 otáček auto drnčí a vibruje, musím trochu ubrat plyn, protože mám pocit, že se něco musí utrhnout. Stačí lehce ubrat plyn a je to pryč.
Byl jsem na STK* a přední náprava ok. Nové přední tlumiče, komplet brzdy.

Než pošlu Kardan* na repas, tak bych chtěl vyloučit ostatní části. Může to být třeba setrvák, silentbloky motoru/převodovky, zadní poloosy/přední poloosy?

Když dám plnej plyn z kopce, tak to samozřejmě nedělá.
Potřeboval bych trochu nasměrovat, abych neměnil zbytečně něco jiného.
Případně někdo v okolí - pardubický/královehradecký kraj, kdo by to zvedl a zkusil vůle?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

03.10 2019 18:26


Já měl vibrace při přidání plynu v nižších otáčkách, zejména na vyšší převodové stupně. Jako první jsem řešil Kardan* (Kardan* servis Velká Bíteš, vyměnili také středové ložisko), vzhledem k tomu, že jsem měl po výměně komplet spojky včetně setrvačníku SACHS.
Ovšem bez úspěchu, nakonec to byl vadný nový dvouhmotný setrvačník (najeto cca 10 000km). Takže do diferenciální diagnostiky bych zahrnul také setrvačník.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

03.10 2019 21:05


Mike100: Kolik si řekli za ten Kardan*? To byl kompletní repas?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 11.12. 2007
Příspěvků: 2306 | Témat: 59

04.10 2019 20:10


Přesnou částku si už nepamatuji, ale nějak 7 nebo 8 tisíc (cca 2 nebo 3 roky zpět), oba dva krajní klouby NGK, středové ložisko, vyvážení.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 86 | Témat: 13

28.03 2023 17:52


Nemáš prosím tě ještě adresu na ty Poláky? Chctěl bych si nechat zrepasovat jeden Kardan* do zásoby a po komunikaci z Čechama jsem na vážkách.
nahoru

sponzor





28.03 2023 17:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

28.03 2023 18:22


Jasně, u nás bych se na to zrovna vyhulil a poslal to tam . Jestli chceš, tak to sundej, nevím odkud jsi, ale pomůžu ti to zajistit. Vyhodíš u nás prachy a ještě to budeš 4x vracet, protože bude stát za hovn* ..

http://www.regeneracjawalownapedowych.pl

Tady to pošleš, za chvíli to máš zpět a jezdíš. Záruka, kvalita, originál díly a rychlost. Za ty prachy co chceš víc.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 86 | Témat: 13

28.03 2023 18:41


Pánbůh ti to oplať na dětech
Před dvěma dny mi začal hrozně vibrovat fofrklacek a k tomu zesilující se hučení a strašné vibrace do sedačky v zátahu motoru při rychlostech nad 60km/h. Předpokládám, že je to Kardan*. Audinku mám pár dní, tak mě dost zaskočilo, že defakto nikde v Evropě se nedá sehnat nový originální Kardan*. V Čechách momentálně na mojí motorizaci není ani žádný v druhovýrobě (repasované) a na Slovensku jsem našel jeden, ale je zamluvený. Tak jsem si před chvílí dovezl jeden z vrakáče. Nemá nikde žádné vůle, ale středové uložení má nejlepší léta už za sebou. Jeden krajní kloub v jedné poloze lehce drhne - jak ho sundávali z auta, tak očividně dostal nějakou jebu od palice a je lehce ťuknutej. Sice je to v místech nad prachovkou, kde ložiska nejsou, ale kdo ví. Vazelína je sice černá, ale není vyschlá. Zkoušel jsem kloub rozdělat, ale nepodařilo se mi ho zklepnout z tisícihranu.
Tak jsem si řekl, že ho na auto hodím a ten stávající si nechám v každém případě (i když ten druhý bude OK) zrepasovat do zásoby, protože když nejsou teď, za pár let, až budu měnit zase, nebudou už tupl.
Platí staré známé přísloví - Kardan*, který v mládí zrepasuješ, ve stáří jako když najdeš
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 21.2. 2015
Příspěvků: 1327 | Témat: 58

28.03 2023 18:50


Nešlo sundat dolu, sundal si pojistku co to drží? Pak ho musíš normálně zbouchat není možný , ale v PL to bude pořád. Klouby seženou origo, uložení ve středu opraví, láknou to, vyváží a je to svatý. Zas mi někdo může tvrdit něco o Polsku. Ať si tady kdo chce krmí koho chce, ale nedám na PL dopustit. Samozřejmě všeho s mírou, ale sám vidíš, co se tady dá a nedá a ještě nemáš zkušenosti ani s tím, jak to ve finále vypadá..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.2. 2023
Příspěvků: 86 | Témat: 13

28.03 2023 19:00


Jasně, segerovka byla dole
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email